Олена Отзыв написан 15 января, 2019 год219 просмотров
28 грудня ми виїжали з Брно до Чернівців, повинні були виїхати о 18 : 50, виїхали о 19 :15 год, водії не сказали чому ми стояли 25 хвилин у Брно. Потім водії запитали , кому потрібні навушники , потрібно заплатити 30 крон або 30 грн. Виїхали з митного контролю о 7 год ранку. У Львівській обл зупинились на заправці ОККО, щоб пасажири сходили в туалет і попили кави, але ж при покупці білета у Брно працівник від Regabus сказала, що кава входить в оплату білета( Wi - Fi не було. Коли запитали чи туалет працює, сказали що треба подивитись чи є там вода, а потім сказали, що зупиняться на найближчій заправці. В Івано-Франківську водії повідомили, зупинка триватиме 20 хвилин, але водії прийшли через 40 хвилин ((( В білеті вказано година прибуття о 12:40 год, приїхали в Чернівці о 17:20 год.
Достоинства:
Комфортний автобус.
Недостатки:
Не працював туалет, їхали 10 годин від українського митного контролю до Чернівців, це дуже довго ((( каву, чай не пропонували. Навушники 30 крон, у Rejio jet - безкоштовно .
28 грудня був передсвятковий день, як і всі дні з 20 по 30 грудня, коли на рейсах — ПО ЧИСЛЕННОМУ ПРОХАННЮ ПАСАЖИРІВ — були додаткові автобуси. Водії всі свята віддано працювали без вихідних лише для того, щоб наші пасажири опинилися дома на свята в колі родині та могли відпочити.
В передсвяткові дні траси були загружені, тому дорога займали більше часу ніж звичайно, коли траси вільні.
Хіба це новина для всіх, хто в ті часи дуже хотів попасти додому, а кількість бажаючих в рази перевищувала кількість місць та квитків.
Ми безумовно запитаємо у водіїв про всі ті питання,
що Вас цікавлять, як то:
чому на свята загружені траси і є пробки;
чому взимку стан шосе такий, що не дозволяється їхати так швидко, як влітку;
чому зимою замерзає вода і автобусний ватерклозет не працює в поточному режимі.
Стосовно кави та інтернету ми запитаємо також. Надішліть будь ласка на е-мейл фірми свій е-мейл, для того щоб ми могли відповісти Вам.
Продажа навушників не є у нас ПРИМУСОВОЮ послугою. Ми не включаємо їх ціну до ціни квитка. І тому вони мають мінімальну певну ціну за свою добру якість та багаторазове використання.
Розчарували - Отзывы о Regabus
отзыв
Комментарии к отзыву
28 грудня був передсвятковий день, як і всі дні з 20 по 30 грудня, коли на рейсах — ПО ЧИСЛЕННОМУ ПРОХАННЮ ПАСАЖИРІВ — були додаткові автобуси. Водії всі свята віддано працювали без вихідних лише для того, щоб наші пасажири опинилися дома на свята в колі родині та могли відпочити.
В передсвяткові дні траси були загружені, тому дорога займали більше часу ніж звичайно, коли траси вільні.
Хіба це новина для всіх, хто в ті часи дуже хотів попасти додому, а кількість бажаючих в рази перевищувала кількість місць та квитків.
Ми безумовно запитаємо у водіїв про всі ті питання,
що Вас цікавлять, як то:
чому на свята загружені траси і є пробки;
чому взимку стан шосе такий, що не дозволяється їхати так швидко, як влітку;
чому зимою замерзає вода і автобусний ватерклозет не працює в поточному режимі.
Стосовно кави та інтернету ми запитаємо також. Надішліть будь ласка на е-мейл фірми свій е-мейл, для того щоб ми могли відповісти Вам.
Що стосується навушників — Ви можете прочитати про це у нас на сайті https://www.regabus.cz/articles/health-service/uk
Продажа навушників не є у нас ПРИМУСОВОЮ послугою. Ми не включаємо їх ціну до ціни квитка. І тому вони мають мінімальну певну ціну за свою добру якість та багаторазове використання.
Всього Вам доброго та справедливого.