Раніше регабус був #1 для мене серед перевізників до Чехії, зараз це далеко не так Сервісу немає, якщо раніше був чай кава, пледи, можна було купити навушники були планшети в сидіннях зараз це все -. Купувала білети перед вікном 2 поверх вони дорожчі, а в результаті вікна настільки грязні що більше я за ці місця переплачувати не готова. Читать отзыв Раніше регабус був #1 для мене серед перевізників до Чехії, зараз це далеко не так Сервісу немає, якщо раніше був чай кава, пледи, можна було купити навушники були планшети в сидіннях зараз це все -. Купувала білети перед вікном 2 поверх вони дорожчі, а в результаті вікна настільки грязні що більше я за ці місця переплачувати не готова. Назад їхали поламаним автобусом який певний час їхав на аварійці бо спрацьовували якісь датчики пожежі, постійно мигало світло був жахливий писк від цих датчиків, водії нічого не пояснювали, та в них і самих була паніка, вкінці поїздки сказали ну вибачайте) дякую і на тому) але ж я оплатила не малі гроші за нормальну поїздку, а не зламаний автобус. Хоча звісно це не вина водіїв Пледів ми вам не дамо бо їх мало вже всі по розбирали, повиносили(але ж це не моя проблема) знайшла все-таки 1 то поклала назад бо так воняв що моя дитина вибрала мерзнути, а холодно було тому що двері постійно були відкриті коли вони намагалися полагодити автобус на вулиці 12 градусів. Зараз є набагато кращі перевізники з повним сервісом дівчата готують і каву і чай, як було колись в регабусі Загалом на сьогоднішній день не рекомендую, а дуже шкода бо вся сімʼя користувалася лише регабусом і завжди казали краще заплатити більше але отримати повний сервіс. Можливо якби водії пояснили ситуацію з автобус вибачилися та хоч якось намагалися нас заспокоїти відгуку цього і не було, а так ми самі здогадувалися що сталося, але справді дуже обідно їхати тих 24 години і отримати отакий результат Поки лагодили автобус ми стояли і ясно що пропускали перед собою автобуси до кордону Можливо і не прийшлося б стояти так довго якби ми не пропустили кілька автобусів
Достоинства:
Не придумала
Недостатки:
-грязнючі вікна другого поверху, місця біля яких дорожчі
Повернулася сьогодні рейсом Карлові Вари-Київ до Рівного, результатом якої стала пошкоджена валіза, яку власним коштом буду намагатися поремонтувати, тому що скоро повертатися назад, а після кожної поїздки купувати нову, ну вибачте, не за це я плачу кошти за квиток!! Але зовсім не дивно, чому так сталося, тому що сортують валізи нераціонально та забивають твою середню великими та й в пару... Читать отзыв Повернулася сьогодні рейсом Карлові Вари-Київ до Рівного, результатом якої стала пошкоджена валіза, яку власним коштом буду намагатися поремонтувати, тому що скоро повертатися назад, а після кожної поїздки купувати нову, ну вибачте, не за це я плачу кошти за квиток!! Але зовсім не дивно, чому так сталося, тому що сортують валізи нераціонально та забивають твою середню великими та й в пару рядів. На прохання водія поставити в інший відділ, куди складають багаж до Житомира, тому що Рівне перед ним, а не набивати до Києва, куди їде переважна більшість, проігнорована, а натомість ще почула звернення «шановна». Думаю українці знають, що значать, коли до тебе так звертаються. Але неприємно ще вразила відповідь компанії, що типу вона в мене була пошкоджена до цього, та вибачте, вона б тоді під натиском тих валіз розійшлася і звідти все повипадало, фото прикріплю. P.S. До речі ви знали, що мило в туалетній кімнаті заборонено згідно гігієнічних норм, оце новина, так так, це відповідь офіційного представника компанії! Сиджу і думаю, скільки часу обраній порушують ці норм, як їх ще не штрафують ! І загалом підсумовуючи все мною сказано, хочу сказати одне, що під час війни, де люди вимушено залишили свої домівки і при нагоді найменшій намагаються приїхати до рідного дому, то хотілося б бачити сервіс найменшій та людське ставлення водіїв та працівників компанії перевізника, а бачиш лише одне аби побільше заробити грошей !!!
Їхала з дитиною рейсом Київ- Карлові Вари. Обирала зручний автобус з більшої ціною- в результаті ні wi-fi, зачинений туалет, навіть не було шторки на вікні. Обирала місце за місяць до поїздки, за 14 днів до оплатила, в результаті приїхав автобум з абсолютно іншим плануванням і наші місця в іншому місці.
Поїздка 13.08.24 рейсом Київ - Карлові вари була просто жахливою. Номер автобусу 9171, водії хамовито та зверхньо розмовляли з пасажирами. При посадці в автобус не дали попрощатися з рідними, хоча до відправлення було ще майже 10 хвилин. Манера водіння теж бажає кращого, по дорозі закачалися дорослі і діти. Завжди користувалися послугами цього перевізника, але остання поїздка це повне розчарування.
Перевізник сам непоганий. А от водії, саме на цьому рейсі, просто жах. Мало того, що їх водіння бажає кращого (елементарно не вписуються в повороти), так ми по Львову розвозили передачі, на заправках по дорозі зупинялися, з цими передачами ми загалом втратили близько 3 годин, як результат спізнилися. Водій майже кидається битися на питання з приводу спізнення по графік прибуття. А... Читать отзыв Перевізник сам непоганий. А от водії, саме на цьому рейсі, просто жах. Мало того, що їх водіння бажає кращого (елементарно не вписуються в повороти), так ми по Львову розвозили передачі, на заправках по дорозі зупинялися, з цими передачами ми загалом втратили близько 3 годин, як результат спізнилися. Водій майже кидається битися на питання з приводу спізнення по графік прибуття. А як планувати, якщо не знаєш коли приїдеш. "Привіт" водіям, особливо вусатому))
Достоинства:
Непоганий перевізник
Недостатки:
Водії хамло, не всі, а ті що везли Прага-Київ 23.10.2023
5.10 їхала з дочкою рейсом Прага - Рахів. В салоні водії слухають російську музику ( як же закон ), чаю та кави не було. Жінка попросила взяти теплої води, щоб зробити суміш дитині, сказав молодий водій не може дати води, бо не працює. На питання жінки що робити, сказав треба було самій думати. Я везла 2 сумки речей для... Читать отзыв 5.10 їхала з дочкою рейсом Прага - Рахів. В салоні водії слухають російську музику ( як же закон ), чаю та кави не було. Жінка попросила взяти теплої води, щоб зробити суміш дитині, сказав молодий водій не може дати води, бо не працює. На питання жінки що робити, сказав треба було самій думати. Я везла 2 сумки речей для військових. Попросила висадити на зупинці на в'їзді в Ужгород, то не можна, не по закону, лише на автостанції. Вмовляння що чоловік прибув на ротацію і йому не спати ніч щоб нас зустрічати не допомогло. Та яке ж було здивування, що на автостанцію ми не заїхали. Нас висадили біля автостанції на дорозі. Якісь подвійні закони. Водій хам. Їхала літом даним перевізником. Водії були чемні, то автобус зламався. Запізнились на 8 годин в Прагу і я запізнитась на роботу.
Ездим с Regabus уже не раз,но последняя поездка немного разочаровала. Ехали с Киева в Плзень. Отправление в 10 часов. В 9.50. мне начал звонить водитель и говорить,что они никого ждать не будут.Я сказала,что мы задержимся на пару минут. В итоге мы приехали в 10.04. за это время он мне позвонил 4 раза.Говорил,что они выезжают в сторону Житомира,чтобы мы их догоняли!!!... Читать отзыв Ездим с Regabus уже не раз,но последняя поездка немного разочаровала. Ехали с Киева в Плзень. Отправление в 10 часов. В 9.50. мне начал звонить водитель и говорить,что они никого ждать не будут.Я сказала,что мы задержимся на пару минут. В итоге мы приехали в 10.04. за это время он мне позвонил 4 раза.Говорил,что они выезжают в сторону Житомира,чтобы мы их догоняли!!! Как??? Я понимаю,что отправление в 10часов,но можно подождать 4 минуты все мы люди и ситуации бывают разные! В итоге в Житомире мы простояли на 15мин больше, а во Львове на час.А мне за 4 минуты вынесли весь мозг.И ещё водитель крачал,что у вас в билете написано отправление в 10. 00. И ни минутой посже,но у меня и прибытие написано на 6 часов раньше чем мы приехали если,что. И ещё: туалет не открывают! Короче в эту поездку настроение было испорчено!!!
Второй раз еду перед новым годом из Праги в Киев, и второй раз такая же ситуация. Имею травмы обеих ног, бронировала билет с учётом данного обстоятельства, после проплаты выяснилось, что бронь на минуточку слетела и вообще рассада пассажиров свободная, это как драться за свободное место, и почему нельзя продавать билеты согласно численности мест в автобусе? Украинский сервис, как известно, ненавязчив.
Недостатки:
Беспорядок при продаже билетов, практически всегда
Шановна пані Оксана, вибачаємось за спричиненне недорозуміння та Вашу стурбованість при бронюванні. В час великого пасажиропотоку, бронювання тримаємо обмежений період, нажаль є пасажири які роблять бронювання але квиток не викуплять і не скасують, тим самим блокують місце в автобусі. Що торкається посадки по місцям, в ці дні поїде декілька автобусів з різних міст, тому для того щоб кожен автобус не заїжджав на кожен вокзал і тим самим затримувався, (чим скоріше приїде на кордон, тим більша вірогідність скорішого проходження) проводимо посадку пасажирів так щоб заповнити автобус і відправляти його на кордон чим швидше. В зв'язку з цим посадка буде вільною, приблизно до тих місць які є закупленими. Розуміємо, що по стану здоров'я Вас турбує де Ви будете сидіти, тому з Вами зв'яжеться наш представник, скаже в якому Ви автобусі та забезпечить посадку на придбане Вами сидіння, там буде прикріплено табличка з Вашим прізвищем. Як компенсацію за спричинені Вам незручності, в автобусі отримаєте від нас невеличкий сюрприз. Щасливої дороги, хай щастить в житті, та приємної подорожі.
Приобрёл билет Львов - Прага. Автобус выехал из Киева и должен был подобрать меня во Львове 27.08 в 18.00 согласно купленному мною билета, но автобус прибыл во Львовский автовокзал с опозданием на 2 часа (20.00). Так что имейте ввиду - пунктуальность не их достоинство!
Шановний пане Андрій, перед тим ніж поставити нам ярлик: "пунктуальность не их достоинство!", було би коректно знати причину затримки автобусу. На трасі до Львова, проходить велика кількість ремонтних робіт які затримують рух автобусу. У нас зовсім не має бажання їздити з запізненням, тому що будь яке запізнення має вплив на час простою на кордоні. Мені дуже прикро читати такі не обгрунтовані коментарі.
Відзвонивши до оператора 10раз.орератор зателефонував вечірком і сказала що вини їхньої нема. Попросивши вернути частину каштів за білет фірма сказала що на моє місце моглаб бути інша людина. Хоча там було ще повно вільних міст. Правда обіцяли прислати навушники які від айфона які лишились всередині автобуса
Шановний Мар’ян, реагую на Ваш відгук в якому Ви пишете про “пофігізм водіїв” та багато іншої неправди, але по порядку. 1 - При замовленні квитка, ви повідомили нашого менеджера, що маєте дворічну карту але пів року не були в Чехії. Отримавши таку інформацію, менеджер відповів, що перетнете кордон без проблем і це так, всі хто має дійсну картку побуту мають право в’їжджати на територію ЄС. Про те що Ваша картка не дійсна, хоча на самій карточці є визначено, що вона ще дійсна, наш працівник не може знати, це Ви повинні знати в чому причина.
2 - При перетині кордону, всі пасажири забирають свої валізи та особисті речі з салону автобусу та багажного відділення для проходження паспортного та митного контролю. При паспортному контролі, Вас відвели на розслідування, про це водії не знають тому що це відбулося в приміщенні прикордонного пункту, в той час водії проходять контроль з автобусом як транспортним засобом. В загальному час проходження паспортного та митного контролю зайняв на цьому рейсі практично годину, перевірили по GPS, тобто 20 хв, це брехня. Це підтверджується і Вами самими в першому відгуку, цитую: Недоліки: 1. Пофігізм водіїв. А якщо б людину реально повернули за 20хв
3 - Після того як всі пасажири повернулись до автобусу, екіпаж вияснив, що однієї людини нема, вони два рази звертались до Угорських прикордонників, які повідомили, що Вас було знято і Ви не поїдете, після цього водіям було наказано з автобусом покинути територію митниці.
4 - Що торкається коштів, згідно правил перевезень, якщо пасажира зняли з рейсу по причині яка не залежить від перевізника, то кошти не повертаються. Ми своє зобов’язання перед Вами виконали, тобто рейс відбувся. Розумію, що вся ця ситуація для Вас є не приємною, тому пропоную 10% скидку на квиток якщо поїдете іншим разом з дійсними документами. Для цього достатньо зв’язатись з нашим центральним офісом по телефону +420 770 510 110 або на емайл [email protected]
10.07-11.07 мой отец возвращался в Украину рейсом 4733 Плзен-Киев АС, находился в передних местах, за время переезда был обворован, все документы и деньги украли . Ехали почти сутки, понятно что вздремнул , но сумка была постоянно у него. Вопрос, как такое могло случится в такой компании, у водителей под носом. Тем более как никак но камера должна была присутствовать в... Читать отзыв 10.07-11.07 мой отец возвращался в Украину рейсом 4733 Плзен-Киев АС, находился в передних местах, за время переезда был обворован, все документы и деньги украли . Ехали почти сутки, понятно что вздремнул , но сумка была постоянно у него. Вопрос, как такое могло случится в такой компании, у водителей под носом. Тем более как никак но камера должна была присутствовать в таком транспорте… теперь проблемы и с возвращением в Чехию, так как документов нет. И кстати, по словам диспетчера, на этом рейсе ещё один человек был обворован.
Добрий день пані Євгенія. Нам дуже прикро, що у Вашого батька сталася така ситуація під час подорожі, але це могло статись будь де і не факт, що в автобусі. Згідно правил перевезеннь, ми як компанія не відповідаємо за особисті речі пасажирів які знаходяться в салоні автобусу, тому Ваше запитання, що “як таке могло статись у такої компанії у водіїв під носом” не зовсім коректний. Думаю всі чудово розуміють, що водії в автобусі є в першу чергу для того, щоб безпечно перевезти пасажирів з пункту А в пункт Б. Не в силах водіїв слідкувати за особистими речами пасажирів в салоні, та і як би це виглядало? Камер спостереження в автобусах нема, це заборонено правилами ГДПР. Ми як перевізник відповідаємо за речі пасажирів які знаходяться в багажному відділенні автобусу котре знаходиться під замком. Що торкається іншого пасажира якого “також обікрали”, так це не правда. Розуміємо, що вся ця ситуація з документами є дуже неприємною та проблемою, тому радимо звернутись в відділок Національної поліції з заявою, а потім в Чеське консульство де Вашому бтькові виготовлять одноразову візу для в’їзду до Чехії. Особисто розмовляв з подругою Вашого Батька в Чехії, запропонував допомогу яка буде в наших силах.
Ехали из Плзени во Львов. Первый "сюрприз" ожидал при посадке. Девушка, которая оформляла нас на рейс, сказала, что у нас будет пересадка в Праге, знаете ли скакать с чемоданами с автобуса на автобус мы совсем не планировали (если бы нам об этом сказали при покупке билетов мы бы выбрали другого перевозчика без этой клоунады с пересадками), ну ок, ехать надо,... Читать отзыв Ехали из Плзени во Львов. Первый "сюрприз" ожидал при посадке. Девушка, которая оформляла нас на рейс, сказала, что у нас будет пересадка в Праге, знаете ли скакать с чемоданами с автобуса на автобус мы совсем не планировали (если бы нам об этом сказали при покупке билетов мы бы выбрали другого перевозчика без этой клоунады с пересадками), ну ок, ехать надо, пересадка так пересадка. Садимся в автобус на наши места, указанные в билетах. Через 5 минут на эти места приходит другой пассажир и у него в билете такие же места как и у нас, начинается скандал. Тут появляется дама оформлявшая нас и говорит, ой а у вас же уже другие места. А сказать сразу нельзя было об этом? И почему именно мы должны были пересесть? На мои вопросы дама цокнула, закатила глаза и начала что-то невнятно говорить про какую-то перерегистрировавшую нас систему. Забегая вперед скажу , что в итоге нас в Праге так и не пересадили, это хорошо, но к чему тогда был весь этот цирк? Ок. Идем на свои новые места, и что мы видим? Бинго! Они заняты! В итоге мы сели, но потрепав себе нервы, настроение и впечатление от поездки было испорчено, еще даже не отъехав от автовокзала. Кофе/чай стюардесса с каменным лицом предложила пассажирам один раз за всю поездку. Интернет работал только в Чехии. Монитор, по которому можно было посмотреть фильм, поиграть в игры был включен только во время езды по Чехии и Польше. Наушники к монитору предполагается, что вы возьмете свои проводные, а так как у нас были беспроводные толку от этого монитора было 0. Не оправдал ожидания Регабус. С виду компания с хорошей репутацией, но проехав один раз просто разочарование.
Достоинства:
Более-менее комфортное сидение
Водители вежливые
Возде сидения у окна есть розетка и USB-порт напротив каждого сидения
Монитор, на котором можно посмотреть фильмы, поиграть в игры, но не все время поездки:)
Недостатки:
Непрофессиональные сотрудники, оформляющие на рейс
Интернет не на все время поездки
Туалет, как пояснила стюардесса, только для очень крайних случаев:(
Їхали з Плзня до Львова, 8 осіб! Прочитавши на сайті REGABUS про додаткові послуги та комфорт одразу вирішив забронювати для всієї нашої групи! Очікування, про які перевізник заявив: Безкоштовні гарячі напої протягом всієї поїздки, монітори та навушники, пледи, туалет, комфортні сидіння і т.д. Як виявилось, це лише маркетинговий хід та обман! Реальність, монітори дійсно були і це зручно також... Читать отзыв Їхали з Плзня до Львова, 8 осіб! Прочитавши на сайті REGABUS про додаткові послуги та комфорт одразу вирішив забронювати для всієї нашої групи! Очікування, про які перевізник заявив: Безкоштовні гарячі напої протягом всієї поїздки, монітори та навушники, пледи, туалет, комфортні сидіння і т.д. Як виявилось, це лише маркетинговий хід та обман! Реальність, монітори дійсно були і це зручно також дякую Ксенії за групову знижку та консультацію. Виїхавши з Плзня, абсолютно ніякої інформації про можливості автобуса чи зупинки не було, сидіння абсолютно не комфортні, моніторами не користувались, оскільки на весь автобус було лише 3 навушники і нам не вистачило. За всю поїздку ні одного разу нам не запропонували випити кави. І просто шок, після слів водія, що туалетом користуватись тільки в самих крайніх випадках, в самих крайніх, інакше не вистачить зливань! Ей, ми в якому столітті живемо?! Це була перша і точно остання поїздка цією компанією. Хто ставить за ціль, доїхати від точки А до точки Б, напевно для вас буде ок. Але хто хоче до їхати з певним комфортом, тоді точно - ні!
Интернета не было на протяжении дороги по Украине,появился только в Праге((( Зачем рекламировать,что есть в автобусе вай-фай, если нет интернета??? Типа у них неполадки, а на самом деле не было интернета не только в нашем автобусе,Перевозчик утаивает этот момент!!!
Шановний пасажир, своє ім’я Ви не повідомили тоу таке звернення до Вас. Повідомте будь ласка своє прізвище, ім’я, напрямок та дату подорожі. Що торкається інтернету, так ми рекламуємо, що у нас інтернет на всій протяжності маршруту але, що торкається України то він працює з перебоями та не по всій трасі є якісне покриття. На території України ми використовуємо інтернет від Київстар і не правда, “Що Типа у них неполадки”, Сім карти для інтернету є в одному двосімковому роутері який використовується як в Європі так і за кордоном. Тариф який ми використовуємо, в Чехії безлімітний, на території європи 40GB в місяць, в Україні безлімітний але якість українського інтернету бажає бути кращою. Інформація, що інтернет появився тільки в Празі це дуже не гарна брехня.
Мав їхати 13.3 рейсом 3510 , прийшов за півгодини завчасно. Але про мене ЗАБУЛИ, зупинка була проміжна і автобус поїхав раніше, про зміну часу не попереджали. Чекав 1,5 години на трасі наступний автобус, також за свій кошт підїхав туди (на околицю міста), бо у місто цей автобус не заїжджав. Це якби мені пощастило, що був ще один рейс. Туалет лише... Читать отзыв Мав їхати 13.3 рейсом 3510 , прийшов за півгодини завчасно. Але про мене ЗАБУЛИ, зупинка була проміжна і автобус поїхав раніше, про зміну часу не попереджали. Чекав 1,5 години на трасі наступний автобус, також за свій кошт підїхав туди (на околицю міста), бо у місто цей автобус не заїжджав. Це якби мені пощастило, що був ще один рейс. Туалет лише на заправках, де 0.5 євро і лише в готівкою і лише в євро або форинтах.
Достоинства:
Гарні, зручні автобуси.
Недостатки:
Не їде по графіку, зупиняється лише на платних туалетах на заправках.
Ехали мы с 14.11 на 15.11. Киев - Плзень. В 10:00 Ребята , это какой то ад , мало того что кофе делали только один раз ( ОООДИН РАЗ ???) вайфая не было что в Украине , что в Венгрии , что в Словакии ! В туалет захотелось - воды у них там нет . Пледов ни кто не предлагал... Читать отзыв Ехали мы с 14.11 на 15.11. Киев - Плзень. В 10:00 Ребята , это какой то ад , мало того что кофе делали только один раз ( ОООДИН РАЗ ???) вайфая не было что в Украине , что в Венгрии , что в Словакии ! В туалет захотелось - воды у них там нет . Пледов ни кто не предлагал даже , за что 2400????
Развод от REGABUS.Открыли сайт по продаже билетов,продали билет на 11.06.2020.Потом страничку закрыли.Поездку отменили.Меня никто не уведомил заранее.Хотя ж видели что билет продан!!!!!!!Я сделал тест на короновирус к поездке.Потратился.Теперь он пропал вместе с моими деньгами.На вопрос в колцентр о поездке был ответ-"ну вы попали",поездки отменяли не раз мол.Отвратительное отношение к клиенту
Достоинства:
Купил билет и надеялся уехать
Недостатки:
Нет контроля за продажами.Не извещают вовремя об отмене поездки.И хамское отношение девушки из колцентра-мол "ну вы попали"
Сідала в автобус з гарним настроєм!!Так от цей настрій швидко зіпсувався,Було 3 водії,серед них тільки один адекватний молодий хлопець,бо двоє були по старше,так от ті двоє не адекватних,кричали на весь автобус,в туалет не можна,чай каву не можна,мусор не розкидати.хоча ні одна людина нічого не розкидувала,якщо хтось їв печиво чи круасан то всі папірці клали собі в сумки.на людей кричали всю... Читать отзыв Сідала в автобус з гарним настроєм!!Так от цей настрій швидко зіпсувався,Було 3 водії,серед них тільки один адекватний молодий хлопець,бо двоє були по старше,так от ті двоє не адекватних,кричали на весь автобус,в туалет не можна,чай каву не можна,мусор не розкидати.хоча ні одна людина нічого не розкидувала,якщо хтось їв печиво чи круасан то всі папірці клали собі в сумки.на людей кричали всю дорогу до кордону.Так тільки той молодий водій зробив нам каву,сказав що мусорник по середині автобуса,щоб не клали папірці собі в сумки,адекватний гарнийводій допомагав з багажем на кордоні,побільше б таких людей.Завдяки йому піднявся настрій.а від найстаршого водія взагалі неприємний запах був !
9 серпня,в п'ятницю, я їхав автобусом Regabus Прага-Чернівці рейс 19.50 годин з Оломовця. Їхав цим перевізником перший раз, мав куплений попередньо квиток, де було вказане місце спереду. Яке ж було моє здивування, коли при посадці в автобус водій автобуса мене повідомив, що я маю сідати на вільні місця ззаду,i шукати собі місце сам. На моє запитання ''а чому?''... Читать отзыв 9 серпня,в п'ятницю, я їхав автобусом Regabus Прага-Чернівці рейс 19.50 годин з Оломовця. Їхав цим перевізником перший раз, мав куплений попередньо квиток, де було вказане місце спереду. Яке ж було моє здивування, коли при посадці в автобус водій автобуса мене повідомив, що я маю сідати на вільні місця ззаду,i шукати собі місце сам. На моє запитання ''а чому?'' водій сказав: ''а ви що не бачите,що робиться'' Сваритися з водієм я не хотів, і тому мусив їхати на чужому місці. Просто цікаво, чому тоді вони продають квитки з вказаними місцями, якщо водії цього не дотримуються і садять пасажирів, де попало? Що ж це за система така на автобусах цього перевізника? Як таке можливо? Може, водій бере якихось лівих пасажирів,садить їх на чужих місцях, і тому такий бардак? Адже це міжнародний рейс, і якийсь елементарний порядок мусить бути, чи не так? Одним словом, враження від поїздки перевізником Regabus в Україну досить неприємні. Було б дуже добре, якби керівництво Regabus навело з своїми водіями порядок, зобов'язало їх дотримуватися порядку посадки пасажирів в автобус по місцях, які вони вказують в своїх квитках під час їхньої продажі.
10.08 вечерний рейс из Киева в Плзень опоздал в конечный пункт на 12 часов !!! На 12 Карл !!! Люди в автобусе были варенные. Инета в автобусе нету!!! Приползли в Плзень в час ночи, без Инета даже отель забронировать не мог, так и торчал до утра на вокзале (((
Рейскарловв вари-Киёв.06.05.2019..закрыт туалет. Ключ у стюардессы. Она конфликтует с пассажирами.почему? 2оскорбительное объявление о запрете распития спиртного! .запретите бить стекла в автобусе и т. п. ... Читать отзыв Рейскарловв вари-Киёв.06.05.2019..закрыт туалет. Ключ у стюардессы. Она конфликтует с пассажирами.почему? 2оскорбительное объявление о запрете распития спиртного! .запретите бить стекла в автобусе и т. п. Пасажир Ніколай. 33место.
Здравствуйте, пассажир рейса 6 мая Карловы Вары - Киев. Согласно Вашей жалобе сотрудник фирмы провел беседу со стюардессой. Однако ее изложение инцидента кардинально отличается от Вашего повествования. Более того, автобусная видеозапись показывает, что стюардесса вела себя культурно, в то время как получала невежливое отношение к себе и угрозы. Отдавая дань справедливости, мы не можем наложить на стюардессу взыскание. Благодарим за то, что пользуетесь услугами нашей компании.
Якщо коротко, може бути, але немає за що переплачувати. Інтернет за цілу поїздку на пару хвилин, він є і буде, якщо людей в автобусі пенше половини. Коли набралось більше людей інтернет по черзі був у всіх потрошки. За те у водіїв інтернет був постійно. Точка wifi: regabus cz під паролем, який не казали. Їхали із запізненням, але це дорога, з... Читать отзыв Якщо коротко, може бути, але немає за що переплачувати. Інтернет за цілу поїздку на пару хвилин, він є і буде, якщо людей в автобусі пенше половини. Коли набралось більше людей інтернет по черзі був у всіх потрошки. За те у водіїв інтернет був постійно. Точка wifi: regabus cz під паролем, який не казали. Їхали із запізненням, але це дорога, з любим перевізником так може получитись. Та коли відїхавши від кордону 20-25 хвилин водії згадали, що забули передачки на таможні, що тут скажеш. Вертались. Ну з ким не буває, але коли під час руху водій зняв свої мешта і поклав на обдув лобового стікла посушити чи це пахучка така для салону не зрозумів... Рівень. Це треба бачити. Перший раз їхав цим перевізником, зрозумів, що нема за що переплачувати!
Достоинства:
Чисто. Планшети працюють. Фільми, музика. Навушники пропонували. Чай, каву один раз пропонували це + ? Водії на кожній зупинці підказували де є туалети.
Недостатки:
Ходова по україні гремить як на пазіках, не очікував від неоплана.
Розраховував на інтернет, якого на всіх просто не вистачає.
Шановний пасажире! Ходова в автобусах фірми цілком відповідає вимогам Европейського Союзу. Але якщо на дорогах України ями глибиною півметра - за це наша фірма не відповідає. Наші водії, як профі, віртуозно уникають проблем з цим. І ніякого греміння не виникає. Бажаємо вам всього найкращого.
Ехали 22.12.2018 Прага-Черновцы свободных мест не было ни в салоне ни в багажнике сумки стояли на проходе местами в два яруса за сумки водителя бабки взяли это точно (а где меры безопасности как всегда нет ) телевизоры не работали у всех как не странно эти водителя вроде деньги за наушники не брали туалет закрыт кофе чай отвратителен за всю дорогу... Читать отзыв Ехали 22.12.2018 Прага-Черновцы свободных мест не было ни в салоне ни в багажнике сумки стояли на проходе местами в два яруса за сумки водителя бабки взяли это точно (а где меры безопасности как всегда нет ) телевизоры не работали у всех как не странно эти водителя вроде деньги за наушники не брали туалет закрыт кофе чай отвратителен за всю дорогу сделали 2-3 раза когда выезжали не предупредили что в Франковске будит пересадка короче приехали около 19.00 так еще водила с автобуса автобуса фирмы (бусфор) вроде огрызался чего сумки сложили в багажник а не в салон причина в том что ему надо выходить открывать багажник в автобусе сильно воняло выхлопными газами, сегодня 23.01.2019 уже 10.00 звоню опять пересадки не известно когда приедут (это ихние слова) инте-интерестно сколько возьмут за конверт минимум 100 гр, Уважаемая владелица это го маршрута примите хоть какие то меры катаюсь с вами уже больше 3 лет с каждым разом все хуже и хуже с уважением Виталий.
ШАНОВНИЙ ПАСАЖИРЕ! НЕ ТРЕБА ПИСАТИ НЕГАТИВ, коли Ви не знаєте КОМУ ЙОГО адресувати, та щей робити це у нашому чаті. Вкажіть будь ласка Ваші дані - призвище, телефон, номер рейсу та номер місця, на якому Ви начебто їхали. Поки Ви це не зробите, ВАША СКАРГА БУДЕ ВВАЖАТИСЯ НЕДІЙСНОЮ.
28 грудня ми виїжали з Брно до Чернівців, повинні були виїхати о 18 : 50, виїхали о 19 :15 год, водії не сказали чому ми стояли 25 хвилин у Брно. Потім водії запитали , кому потрібні навушники , потрібно заплатити 30 крон або 30 грн. Виїхали з митного контролю о 7 год ранку. У Львівській обл зупинились на заправці... Читать отзыв 28 грудня ми виїжали з Брно до Чернівців, повинні були виїхати о 18 : 50, виїхали о 19 :15 год, водії не сказали чому ми стояли 25 хвилин у Брно. Потім водії запитали , кому потрібні навушники , потрібно заплатити 30 крон або 30 грн. Виїхали з митного контролю о 7 год ранку. У Львівській обл зупинились на заправці ОККО, щоб пасажири сходили в туалет і попили кави, але ж при покупці білета у Брно працівник від Regabus сказала, що кава входить в оплату білета( Wi - Fi не було. Коли запитали чи туалет працює, сказали що треба подивитись чи є там вода, а потім сказали, що зупиняться на найближчій заправці. В Івано-Франківську водії повідомили, зупинка триватиме 20 хвилин, але водії прийшли через 40 хвилин ((( В білеті вказано година прибуття о 12:40 год, приїхали в Чернівці о 17:20 год.
Достоинства:
Комфортний автобус.
Недостатки:
Не працював туалет, їхали 10 годин від українського митного контролю до Чернівців, це дуже довго ((( каву, чай не пропонували. Навушники 30 крон, у Rejio jet - безкоштовно .
Доброго дня, шановний пасажире! 28 грудня був передсвятковий день, як і всі дні з 20 по 30 грудня, коли на рейсах — ПО ЧИСЛЕННОМУ ПРОХАННЮ ПАСАЖИРІВ — були додаткові автобуси. Водії всі свята віддано працювали без вихідних лише для того, щоб наші пасажири опинилися дома на свята в колі родині та могли відпочити. В передсвяткові дні траси були загружені, тому дорога займали більше часу ніж звичайно, коли траси вільні. Хіба це новина для всіх, хто в ті часи дуже хотів попасти додому, а кількість бажаючих в рази перевищувала кількість місць та квитків. Ми безумовно запитаємо у водіїв про всі ті питання, що Вас цікавлять, як то: чому на свята загружені траси і є пробки; чому взимку стан шосе такий, що не дозволяється їхати так швидко, як влітку; чому зимою замерзає вода і автобусний ватерклозет не працює в поточному режимі. Стосовно кави та інтернету ми запитаємо також. Надішліть будь ласка на е-мейл фірми свій е-мейл, для того щоб ми могли відповісти Вам. Що стосується навушників — Ви можете прочитати про це у нас на сайті https://www.regabus.cz/articles/health-service/uk Продажа навушників не є у нас ПРИМУСОВОЮ послугою. Ми не включаємо їх ціну до ціни квитка. І тому вони мають мінімальну певну ціну за свою добру якість та багаторазове використання. Всього Вам доброго та справедливого.
Напишу только о плохом, о хорошем пусть работники регабус пишут. Туалет не работает, WIFI не работает, чай только как в пионерлагере по расписанию. Короче так я ни одного чая не увидел, купил на АЗС, там же и туалет. Извините Оксана я тоже водителем работаю, в 6 утра приехал с рейса, сдал путевки, получил отпускные, собрал чемодан и на 13:50 пошел... Читать отзыв Напишу только о плохом, о хорошем пусть работники регабус пишут. Туалет не работает, WIFI не работает, чай только как в пионерлагере по расписанию. Короче так я ни одного чая не увидел, купил на АЗС, там же и туалет. Извините Оксана я тоже водителем работаю, в 6 утра приехал с рейса, сдал путевки, получил отпускные, собрал чемодан и на 13:50 пошел на ваш автобус. Извините, что проспал свой чай. И да, меньше болтайте с водителями. Этот автобус точно не стоит 1600крон. Есть другие за 1500грн. не с худшими условиями.
Между прочим, туалет работал на рейсе, и тому есть много свидетелей. Чай по расписанию - да, и это расписание продиктовано особенностями дороги, ведь мы не хотим, чтобы во время сложных участков дороги пассажиры подвергли себя ожогам кипятком. Траффик интернета был вычерпан, это правда. Несознательные пассажиры выкачивают весь объем траффика, просматривая "тяжелые" видео. И тем самым оставляют других пассажиров без интернета. Примите наши извинения за их несознательность.
Їхала автобусом цього перевізника 24.03.2018 рейсом Брно-Львів. Головною причиною, чому обрала саме REGABUS, була наявність біотуалетів в кожному автобусі (про це написано на сайті). Як виявилось, що біотуалети працюють в крайньому випадку (за словами водія маленький бак з водою) по факту ним скористатись не можна, треба було чекати по 3,5 години між зупинками, на яких, до речі, туалет платний. Запитання... Читать отзыв Їхала автобусом цього перевізника 24.03.2018 рейсом Брно-Львів. Головною причиною, чому обрала саме REGABUS, була наявність біотуалетів в кожному автобусі (про це написано на сайті). Як виявилось, що біотуалети працюють в крайньому випадку (за словами водія маленький бак з водою) по факту ним скористатись не можна, треба було чекати по 3,5 години між зупинками, на яких, до речі, туалет платний. Запитання до перевізника, навіщо писати про наявність біотуалета, якщо ним не можна скористатися? Також не було стюардеси, тому ні кави, ні чаю, обіцяного на сайті, ніхто не пропонував. Квиток коштував 1340 грн., а обіцяних послуг немає.
Два года ездила из Киева в Прагу автобусами других перевозчиков. А в этом году польстилась на перечень услуг,, которые предлагал Регабус, переплатили за билет и пожалела об этом. По порядку. Заявленное большое пространство для ног не соответствует действительности. Пространство между креслами такое же как и в других автобусах. Никаких дополнительных сантиметров между креслами не было. Колени были впритык. Монитор для... Читать отзыв Два года ездила из Киева в Прагу автобусами других перевозчиков. А в этом году польстилась на перечень услуг,, которые предлагал Регабус, переплатили за билет и пожалела об этом. По порядку. Заявленное большое пространство для ног не соответствует действительности. Пространство между креслами такое же как и в других автобусах. Никаких дополнительных сантиметров между креслами не было. Колени были впритык. Монитор для пассажиров встроенный в спинку кресла присутствовал, но наушники нужно было покупать за 30 гривен. И предложенный список фильмов не вызывал желания . Далее- туалет не работал ни из Киева в Прагу, ни назад. Сказали - по погодным условиям. Розетки для подзарядки работали. Вайфай работал за границей, в Украине нет. Чай , кофе предлагали. Чай "Лисма" кофе растворимый. Водители слушали радио Шансон и радио Пятница. Стюардесса при посадке документы не проверяла. На обратном пути на польской границе троих человек ссадили автобуса ТК у них не в порядке были паспорта. Ждать их не стали, поехали дальше. В итоге я переплатили деньги за два чая , которые выпила в пути и розетку для подзарядки. Все. С фирмой Регабас больше не еду. Обещаний много, а на деле как везде. Да, ещё по дороге туда, уже в Праге пассажиров, которые ехали до Карловых вар высадили. Стюардесса начала убирать автобус, все ждали минут 30, а потом уже повезли в Карловы Вары.
Ехал автобусом осенью 2017,на словацкой границе не пустили пассажира водители даже не спросили причину и не вступились им было все равно сколько не пустят пассажиров в Европу,по дороге в городе Ruzomberok пробудился парень и узнал что ему было нужно выйти в городе Кошице(это на другой стороне Словакии,а этот автобус не ездит через тот город)оказалось что водители взяли парня в Ужгороде... Читать отзыв Ехал автобусом осенью 2017,на словацкой границе не пустили пассажира водители даже не спросили причину и не вступились им было все равно сколько не пустят пассажиров в Европу,по дороге в городе Ruzomberok пробудился парень и узнал что ему было нужно выйти в городе Кошице(это на другой стороне Словакии,а этот автобус не ездит через тот город)оказалось что водители взяли парня в Ужгороде с билетом на другой рейс совсем другой компании(лео экспресс ) такие внимательные они -водители прославленной компании регабус как и всё в нашей стране!!! И Еще пару слов о работниках инфолиний-это хамские,грубые,орущие и противные люди!!
Маршрут Киев-Прага: автобус старый, места для ног очень мало (явно прибавили пару рядов сидений), то невыносимо душно, то холодно. Выбирая перевозчика, учитывая длительность переезда, смотрели инфо о туалете..... не успели сесть, как персонал начал ныть, что туалет только при крайней необходимости по причине маленького бака с водой (при это могли больше 3 часов не останавливаться, а персонал успешно им пользовался).... Читать отзыв Маршрут Киев-Прага: автобус старый, места для ног очень мало (явно прибавили пару рядов сидений), то невыносимо душно, то холодно. Выбирая перевозчика, учитывая длительность переезда, смотрели инфо о туалете..... не успели сесть, как персонал начал ныть, что туалет только при крайней необходимости по причине маленького бака с водой (при это могли больше 3 часов не останавливаться, а персонал успешно им пользовался). После того, как начали возмущаться бак заправили, пассажиры ходили в туалет и все было нормально. Водители вообще отдельная тема(( даже по отличный европ. дорогам ехали невыносимо: то на газ, то тормозя резко. Даже пограничник, собирая паспорта, когда автобус тронулся, сказал водителю ехать аккуратнее!!! Wi-fi нормальный был только в Чехии, остальное время.. кроме значка ничего! если будете смотреть фото на их сайте... не верьте, выглядит все иначе. Багаж сваливали как попало... в итоге чемоданы в плачевном состоянии! Лучше обходите мимо этого перевозчика!
Несправний автобус
Сервісу немає, якщо раніше був чай кава, пледи, можна було купити навушники були планшети в сидіннях зараз це все -.
Купувала білети перед вікном 2 поверх вони дорожчі, а в результаті вікна настільки грязні що більше я за ці місця переплачувати не готова.
Читать отзыв Раніше регабус був #1 для мене серед перевізників до Чехії, зараз це далеко не так
Сервісу немає, якщо раніше був чай кава, пледи, можна було купити навушники були планшети в сидіннях зараз це все -.
Купувала білети перед вікном 2 поверх вони дорожчі, а в результаті вікна настільки грязні що більше я за ці місця переплачувати не готова.
Назад їхали поламаним автобусом який певний час їхав на аварійці бо спрацьовували якісь датчики пожежі, постійно мигало світло був жахливий писк від цих датчиків, водії нічого не пояснювали, та в них і самих була паніка, вкінці поїздки сказали ну вибачайте) дякую і на тому) але ж я оплатила не малі гроші за нормальну поїздку, а не зламаний автобус. Хоча звісно це не вина водіїв
Пледів ми вам не дамо бо їх мало вже всі по розбирали, повиносили(але ж це не моя проблема) знайшла все-таки 1 то поклала назад бо так воняв що моя дитина вибрала мерзнути, а холодно було тому що двері постійно були відкриті коли вони намагалися полагодити автобус на вулиці 12 градусів.
Зараз є набагато кращі перевізники з повним сервісом дівчата готують і каву і чай, як було колись в регабусі
Загалом на сьогоднішній день не рекомендую, а дуже шкода бо вся сімʼя користувалася лише регабусом і завжди казали краще заплатити більше але отримати повний сервіс.
Можливо якби водії пояснили ситуацію з автобус вибачилися та хоч якось намагалися нас заспокоїти відгуку цього і не було, а так ми самі здогадувалися що сталося, але справді дуже обідно їхати тих 24 години і отримати отакий результат
Поки лагодили автобус ми стояли і ясно що пропускали перед собою автобуси до кордону
Можливо і не прийшлося б стояти так довго якби ми не пропустили кілька автобусів
Не раджу дану компанію !!!
Але неприємно ще вразила відповідь компанії, що типу вона в мене була пошкоджена до цього, та вибачте, вона б тоді під натиском тих валіз розійшлася і звідти все повипадало, фото прикріплю.
P.S. До речі ви знали, що мило в туалетній кімнаті заборонено згідно гігієнічних норм, оце новина, так так, це відповідь офіційного представника компанії! Сиджу і думаю, скільки часу обраній порушують ці норм, як їх ще не штрафують !
І загалом підсумовуючи все мною сказано, хочу сказати одне, що під час війни, де люди вимушено залишили свої домівки і при нагоді найменшій намагаються приїхати до рідного дому, то хотілося б бачити сервіс найменшій та людське ставлення водіїв та працівників компанії перевізника, а бачиш лише одне аби побільше заробити грошей !!!
Не рекомендую
Замовити водії
Прага - Київ 23.10.2023
Не рекомендовано
Regabus отзывы
Бронирование
Шановна пані Оксана, вибачаємось за спричиненне недорозуміння та Вашу стурбованість при бронюванні. В час великого пасажиропотоку, бронювання тримаємо обмежений період, нажаль є пасажири які роблять бронювання але квиток не викуплять і не скасують, тим самим блокують місце в автобусі. Що торкається посадки по місцям, в ці дні поїде декілька автобусів з різних міст, тому для того щоб кожен автобус не заїжджав на кожен вокзал і тим самим затримувався, (чим скоріше приїде на кордон, тим більша вірогідність скорішого проходження) проводимо посадку пасажирів так щоб заповнити автобус і відправляти його на кордон чим швидше. В зв'язку з цим посадка буде вільною, приблизно до тих місць які є закупленими. Розуміємо, що по стану здоров'я Вас турбує де Ви будете сидіти, тому з Вами зв'яжеться наш представник, скаже в якому Ви автобусі та забезпечить посадку на придбане Вами сидіння, там буде прикріплено табличка з Вашим прізвищем. Як компенсацію за спричинені Вам незручності, в автобусі отримаєте від нас невеличкий сюрприз. Щасливої дороги, хай щастить в житті, та приємної подорожі.
З повагою Євген Рега
директор та команда REGABUS.
Задержка автобуса на 2 часа
Шановний пане Андрій, перед тим ніж поставити нам ярлик: "пунктуальность не их достоинство!", було би коректно знати причину затримки автобусу. На трасі до Львова, проходить велика кількість ремонтних робіт які затримують рух автобусу. У нас зовсім не має бажання їздити з запізненням, тому що будь яке запізнення має вплив на час простою на кордоні. Мені дуже прикро читати такі не обгрунтовані коментарі.
Євген Рега
директор
Робота водіїв Регабус
Шановний Мар’ян, реагую на Ваш відгук в якому Ви пишете про “пофігізм водіїв” та багато іншої неправди, але по порядку.
1 - При замовленні квитка, ви повідомили нашого менеджера, що маєте дворічну карту але пів року не були в Чехії. Отримавши таку інформацію, менеджер відповів, що перетнете кордон без проблем і це так, всі хто має дійсну картку побуту мають право в’їжджати на територію ЄС. Про те що Ваша картка не дійсна, хоча на самій карточці є визначено, що вона ще дійсна, наш працівник не може знати, це Ви повинні знати в чому причина.
2 - При перетині кордону, всі пасажири забирають свої валізи та особисті речі з салону автобусу та багажного відділення для проходження паспортного та митного контролю. При паспортному контролі, Вас відвели на розслідування, про це водії не знають тому що це відбулося в приміщенні прикордонного пункту, в той час водії проходять контроль з автобусом як транспортним засобом. В загальному час проходження паспортного та митного контролю зайняв на цьому рейсі практично годину, перевірили по GPS, тобто 20 хв, це брехня. Це підтверджується і Вами самими в першому відгуку, цитую:
Недоліки:
1. Пофігізм водіїв. А якщо б людину реально повернули за 20хв
3 - Після того як всі пасажири повернулись до автобусу, екіпаж вияснив, що однієї людини нема, вони два рази звертались до Угорських прикордонників, які повідомили, що Вас було знято і Ви не поїдете, після цього водіям було наказано з автобусом покинути територію митниці.
4 - Що торкається коштів, згідно правил перевезень, якщо пасажира зняли з рейсу по причині яка не залежить від перевізника, то кошти не повертаються. Ми своє зобов’язання перед Вами виконали, тобто рейс відбувся. Розумію, що вся ця ситуація для Вас є не приємною, тому пропоную 10% скидку на квиток якщо поїдете іншим разом з дійсними документами. Для цього достатньо зв’язатись з нашим центральним офісом по телефону +420 770 510 110 або на емайл [email protected]
Євген Рега
директор.
Обворовали во время рейса
Нам дуже прикро, що у Вашого батька сталася така ситуація під час подорожі, але це могло статись будь де і не факт, що в автобусі. Згідно правил перевезеннь, ми як компанія не відповідаємо за особисті речі пасажирів які знаходяться в салоні автобусу, тому Ваше запитання, що “як таке могло статись у такої компанії у водіїв під носом” не зовсім коректний. Думаю всі чудово розуміють, що водії в автобусі є в першу чергу для того, щоб безпечно перевезти пасажирів з пункту А в пункт Б. Не в силах водіїв слідкувати за особистими речами пасажирів в салоні, та і як би це виглядало? Камер спостереження в автобусах нема, це заборонено правилами ГДПР. Ми як перевізник відповідаємо за речі пасажирів які знаходяться в багажному відділенні автобусу котре знаходиться під замком. Що торкається іншого пасажира якого “також обікрали”, так це не правда. Розуміємо, що вся ця ситуація з документами є дуже неприємною та проблемою, тому радимо звернутись в відділок Національної поліції з заявою, а потім в Чеське консульство де Вашому бтькові виготовлять одноразову візу для в’їзду до Чехії. Особисто розмовляв з подругою Вашого Батька в Чехії, запропонував допомогу яка буде в наших силах.
З повагою Євген Рега
Директор Показать 1 ответ
Разочарование от Регабус
Не оправдал ожидания Регабус. С виду компания с хорошей репутацией, но проехав один раз просто разочарование.
Очікування=Реальність
Прочитавши на сайті REGABUS про додаткові послуги та комфорт одразу вирішив забронювати для всієї нашої групи!
Очікування, про які перевізник заявив: Безкоштовні гарячі напої протягом всієї поїздки, монітори та навушники, пледи, туалет, комфортні сидіння і т.д.
Як виявилось, це лише маркетинговий хід та обман!
Реальність, монітори дійсно були і це зручно також... Читать отзыв Їхали з Плзня до Львова, 8 осіб!
Прочитавши на сайті REGABUS про додаткові послуги та комфорт одразу вирішив забронювати для всієї нашої групи!
Очікування, про які перевізник заявив: Безкоштовні гарячі напої протягом всієї поїздки, монітори та навушники, пледи, туалет, комфортні сидіння і т.д.
Як виявилось, це лише маркетинговий хід та обман!
Реальність, монітори дійсно були і це зручно також дякую Ксенії за групову знижку та консультацію. Виїхавши з Плзня, абсолютно ніякої інформації про можливості автобуса чи зупинки не було, сидіння абсолютно не комфортні, моніторами не користувались, оскільки на весь автобус було лише 3 навушники і нам не вистачило. За всю поїздку ні одного разу нам не запропонували випити кави. І просто шок, після слів водія, що туалетом користуватись тільки в самих крайніх випадках, в самих крайніх, інакше не вистачить зливань! Ей, ми в якому столітті живемо?!
Це була перша і точно остання поїздка цією компанією. Хто ставить за ціль, доїхати від точки А до точки Б, напевно для вас буде ок. Але хто хоче до їхати з певним комфортом, тоді точно - ні!
Интернета нет на протяжение Украины,появился только в Праге ((( Зачем обманывать пассажиров???
Шановний пасажир, своє ім’я Ви не повідомили тоу таке звернення до Вас.
Повідомте будь ласка своє прізвище, ім’я, напрямок та дату подорожі. Що торкається інтернету, так ми рекламуємо, що у нас інтернет на всій протяжності маршруту але, що торкається України то він працює з перебоями та не по всій трасі є якісне покриття. На території України ми використовуємо інтернет від Київстар і не правда, “Що Типа у них неполадки”, Сім карти для інтернету є в одному двосімковому роутері який використовується як в Європі так і за кордоном. Тариф який ми використовуємо, в Чехії безлімітний, на території європи 40GB в місяць, в Україні безлімітний але якість українського інтернету бажає бути кращою. Інформація, що інтернет появився тільки в Празі це дуже не гарна брехня.
Євген Рега
Директор
Ужгород-Брно
Я в шоке с него !!
Ребята , это какой то ад , мало того что кофе делали только один раз ( ОООДИН РАЗ ???) вайфая не было что в Украине , что в Венгрии , что в Словакии ! В туалет захотелось - воды у них там нет . Пледов ни кто не предлагал... Читать отзыв Ехали мы с 14.11 на 15.11. Киев - Плзень. В 10:00
Ребята , это какой то ад , мало того что кофе делали только один раз ( ОООДИН РАЗ ???) вайфая не было что в Украине , что в Венгрии , что в Словакии ! В туалет захотелось - воды у них там нет . Пледов ни кто не предлагал даже , за что 2400????
Разочарование в перевозчике
Чернівці-Прага 14.08.2019
Для чого в квитках перевізника Regabus вказані місця??
Яке ж було моє здивування, коли при посадці в автобус водій автобуса мене повідомив, що я маю сідати на вільні місця ззаду,i шукати собі місце сам. На моє запитання ''а чому?''... Читать отзыв 9 серпня,в п'ятницю, я їхав автобусом Regabus Прага-Чернівці рейс 19.50 годин з Оломовця. Їхав цим перевізником перший раз, мав куплений попередньо квиток, де було вказане місце спереду.
Яке ж було моє здивування, коли при посадці в автобус водій автобуса мене повідомив, що я маю сідати на вільні місця ззаду,i шукати собі місце сам. На моє запитання ''а чому?'' водій сказав: ''а ви що не бачите,що робиться''
Сваритися з водієм я не хотів, і тому мусив їхати на чужому місці.
Просто цікаво, чому тоді вони продають квитки з вказаними місцями, якщо водії цього не дотримуються і садять пасажирів, де попало? Що ж це за система така на автобусах цього перевізника? Як таке можливо? Може, водій бере якихось лівих пасажирів,садить їх на чужих місцях, і тому такий бардак? Адже це міжнародний рейс, і якийсь елементарний порядок мусить бути, чи не так?
Одним словом, враження від поїздки перевізником Regabus в Україну досить неприємні. Було б дуже добре, якби керівництво Regabus навело з своїми водіями порядок, зобов'язало їх дотримуватися порядку посадки пасажирів в автобус по місцях, які вони вказують в своїх квитках під час їхньої продажі.
Прекращайте врать людям
На 12 Карл !!! Люди в автобусе были варенные. Инета в автобусе нету!!! Приползли в Плзень в час ночи, без Инета даже отель забронировать не мог, так и торчал до утра на вокзале (((
Произвол стюардеси
Чернівці-Прага
Їхали із запізненням, але це дорога, з... Читать отзыв Якщо коротко, може бути, але немає за що переплачувати. Інтернет за цілу поїздку на пару хвилин, він є і буде, якщо людей в автобусі пенше половини. Коли набралось більше людей інтернет по черзі був у всіх потрошки. За те у водіїв інтернет був постійно. Точка wifi: regabus cz під паролем, який не казали.
Їхали із запізненням, але це дорога, з любим перевізником так може получитись. Та коли відїхавши від кордону 20-25 хвилин водії згадали, що забули передачки на таможні, що тут скажеш. Вертались. Ну з ким не буває, але коли під час руху водій зняв свої мешта і поклав на обдув лобового стікла посушити чи це пахучка така для салону не зрозумів... Рівень. Це треба бачити. Перший раз їхав цим перевізником, зрозумів, що нема за що переплачувати!
на кануне нового года
НЕ ТРЕБА ПИСАТИ НЕГАТИВ, коли Ви не знаєте КОМУ ЙОГО адресувати, та щей робити це у нашому чаті.
Вкажіть будь ласка Ваші дані - призвище, телефон, номер рейсу та номер місця, на якому Ви начебто їхали.
Поки Ви це не зробите, ВАША СКАРГА БУДЕ ВВАЖАТИСЯ НЕДІЙСНОЮ.
Розчарували
28 грудня був передсвятковий день, як і всі дні з 20 по 30 грудня, коли на рейсах — ПО ЧИСЛЕННОМУ ПРОХАННЮ ПАСАЖИРІВ — були додаткові автобуси. Водії всі свята віддано працювали без вихідних лише для того, щоб наші пасажири опинилися дома на свята в колі родині та могли відпочити.
В передсвяткові дні траси були загружені, тому дорога займали більше часу ніж звичайно, коли траси вільні.
Хіба це новина для всіх, хто в ті часи дуже хотів попасти додому, а кількість бажаючих в рази перевищувала кількість місць та квитків.
Ми безумовно запитаємо у водіїв про всі ті питання,
що Вас цікавлять, як то:
чому на свята загружені траси і є пробки;
чому взимку стан шосе такий, що не дозволяється їхати так швидко, як влітку;
чому зимою замерзає вода і автобусний ватерклозет не працює в поточному режимі.
Стосовно кави та інтернету ми запитаємо також. Надішліть будь ласка на е-мейл фірми свій е-мейл, для того щоб ми могли відповісти Вам.
Що стосується навушників — Ви можете прочитати про це у нас на сайті https://www.regabus.cz/articles/health-service/uk
Продажа навушників не є у нас ПРИМУСОВОЮ послугою. Ми не включаємо їх ціну до ціни квитка. І тому вони мають мінімальну певну ціну за свою добру якість та багаторазове використання.
Всього Вам доброго та справедливого.
Еду сейчас на Regabus
Траффик интернета был вычерпан, это правда. Несознательные пассажиры выкачивают весь объем траффика, просматривая "тяжелые" видео. И тем самым оставляют других пассажиров без интернета. Примите наши извинения за их несознательность.
Переплачуєш за квиток, а комфорт мінімальний
Разочарование
не такая уж хорошая компания регабус
Не рекомендую!!