Гость Отзыв написан 26 ноября, 2020 год75 просмотров
Покупала в марте билет из Брно в Киев но в связи с карантином рейсы были отменены.По возвращению домой другим перевозчиком связалась с компанией и попросила вернуть деньги за неиспользованную поездку.Мне предложили в течении года сохранять билет и возможность поездки в Чехию в любое время в течении года.Пару дней назад связалась с компанией и предложила им вернуть мне деньги.Для начала меня послали в офис в Праге,обьяснила что нахожусь в Украине и приехать в Прагу не могу.Попросили все реквизиты билета а потом и само фото билета.Все прислала.По итогу сообщили что еще 31 марта билет был аннулирован а деньги возвращены в офисе в Праге.На мой ответ что 27 марта меня в Чехии уже не было сказали что это не их проблемы и пытались решить вопрос исключительно по доброте душевной.По итогу деньги не вернули и нахамили.Никому не рекомендую эту шарашкину контору.
Перш за все дозвольте вибачитись за непроиємності які у вас виникли в зв’язку з поверненням коштів за квиток.
Щоб прояснити ситуацію повідомляємо, Вами та друзями були придбані квитки 07.03.2020 09:42 у нашого комісійного продавця, фірми ІНФОБУС. В зв’язку з закриттям кордонів ми не могли виконати рейс на який у Вас були придбані квитки. Всім пасажирам які до нас звертались з приводу повернення коштів, ми пропонували, залишити їх у нас і використати на протязі року або кошти повертали. Це у випадку якщо пасажири придбали квитки напряму у REGABUS. Пасажирам які придбали квитки у ІНФОБУС вирішує безпосередньо сам ІНФОБУС, бо кошти за Ваші квитки до нас навіть не потрапили. Те, що квитки в системі ІНФОБУС були анульвані 31.03.2020, не означає, що вони були повернуті комусь, тут я вибачаюсь за свою колегу яка Вам не зовсім коректно відповіла. Марія в нашій системі бачить, що квитки були анульовані і тому вона Вас направила до ІНФОБУСу який мав з Вами вирішити повернення коштів. Чому вони Вам запропонували приїхати в Прагу та отримати свої кошти незнаю але вважаю, що це якась дурня, за перше тому , що Ви фізично в Києві, а тим більше і квитки придбавали з Брно. Можливо тут хтось з працівників ІНФОБУС недопрацював як треба. Тримаю це питання під контролем, як тільки вияснимо повну картину повідомимо як кошти будуть повернуті.
Пані Анна, тільки, що отримав відповідь від власника ІНФОБУС, кошти Вам будуть повернуті від ІНФОБУСУ на Вашу карточку в Україні. Там вийшло недорозуміння з їхнім агентом, який Вас і "посилав" фізично в касу. Людський фактор, нажаль.
Ще раз вибачаємось, ми тут опосередковано.
Відповідь від власника ІНФОБУС надішлемр Вам емайлем.
Ужасное качество - Отзывы о Regabus
отзыв
Комментарии к отзыву
Перш за все дозвольте вибачитись за непроиємності які у вас виникли в зв’язку з поверненням коштів за квиток.
Щоб прояснити ситуацію повідомляємо, Вами та друзями були придбані квитки 07.03.2020 09:42 у нашого комісійного продавця, фірми ІНФОБУС. В зв’язку з закриттям кордонів ми не могли виконати рейс на який у Вас були придбані квитки. Всім пасажирам які до нас звертались з приводу повернення коштів, ми пропонували, залишити їх у нас і використати на протязі року або кошти повертали. Це у випадку якщо пасажири придбали квитки напряму у REGABUS. Пасажирам які придбали квитки у ІНФОБУС вирішує безпосередньо сам ІНФОБУС, бо кошти за Ваші квитки до нас навіть не потрапили. Те, що квитки в системі ІНФОБУС були анульвані 31.03.2020, не означає, що вони були повернуті комусь, тут я вибачаюсь за свою колегу яка Вам не зовсім коректно відповіла. Марія в нашій системі бачить, що квитки були анульовані і тому вона Вас направила до ІНФОБУСу який мав з Вами вирішити повернення коштів. Чому вони Вам запропонували приїхати в Прагу та отримати свої кошти незнаю але вважаю, що це якась дурня, за перше тому , що Ви фізично в Києві, а тим більше і квитки придбавали з Брно. Можливо тут хтось з працівників ІНФОБУС недопрацював як треба. Тримаю це питання під контролем, як тільки вияснимо повну картину повідомимо як кошти будуть повернуті.
Ще раз Вибачте за незручності.
Прага 08.12.2020
Євген Рега
Директор REGABUS
Ще раз вибачаємось, ми тут опосередковано.
Відповідь від власника ІНФОБУС надішлемр Вам емайлем.
Бажаю гарного дня.
З повагою Євген Рега