Анна Отзыв написан 26 ноября, 2020 год42 просмотра
Купила билет из Брно в Киев но в связи с карантином рейс отменили.По возвращению в Украину в телефонном режиме связалась с ними и попросила вернуть деньги за неиспользованную поездку на что мне ответили,что билет действителен в течении года и я могу им воспользоваться.Пару дней назад я решила что в этом году никуда не поеду и снова связалась с компанией по поводу возврата средств.В нескольких письмах я отправила номер билета,когда куплен вплоть до часов и минут и даже фото билета.На это мне ответили что деньги уже были возвращены.Когда я указала на ошибку мне предложили с билетом приехать на вокзал в Праге и там решить проблему.Ответила что нахожусь в Украине и приехать не могу.Тогда меня отправили на сайт компании Инфобус и предложили решить проблему с ними.Так что вместо решения проблемы меня посылают на все стороны.Не рекомендую эту компанию никому.
Перш за все дозвольте вибачитись за непроиємності які у вас виникли в зв’язку з поверненням коштів за квиток.
Щоб прояснити ситуацію повідомляємо, Вами та друзями були придбані квитки 07.03.2020 09:42 у нашого комісійного продавця, фірми ІНФОБУС. В зв’язку з закриттям кордонів ми не могли виконати рейс на який у Вас були придбані квитки. Всім пасажирам які до нас звертались з приводу повернення коштів, ми пропонували, залишити їх у нас і використати на протязі року або кошти повертали. Це у випадку якщо пасажири придбали квитки напряму у REGABUS. Пасажирам які придбали квитки у ІНФОБУС вирішує безпосередньо сам ІНФОБУС, бо кошти за Ваші квитки до нас навіть не потрапили. Те, що квитки в системі ІНФОБУС були анульвані 31.03.2020, не означає, що вони були повернуті комусь, тут я вибачаюсь за свою колегу яка Вам не зовсім коректно відповіла. Марія в нашій системі бачить, що квитки були анульовані і тому вона Вас направила до ІНФОБУСу який мав з Вами вирішити повернення коштів. Чому вони Вам запропонували приїхати в Прагу та отримати свої кошти незнаю але вважаю, що це якась дурня, за перше тому, що Ви фізично в Києві, а тим більше і квитки придбавали з Брно. Можливо тут хтось з працівників ІНФОБУС недопрацював як треба. Тримаю це питання під контролем, як тільки вияснимо повну картину повідомимо як кошти будуть повернуті.
Ужасное качество обслуживания - Отзывы о Regabus
отзыв
Комментарии к отзыву
Перш за все дозвольте вибачитись за непроиємності які у вас виникли в зв’язку з поверненням коштів за квиток.
Щоб прояснити ситуацію повідомляємо, Вами та друзями були придбані квитки 07.03.2020 09:42 у нашого комісійного продавця, фірми ІНФОБУС. В зв’язку з закриттям кордонів ми не могли виконати рейс на який у Вас були придбані квитки. Всім пасажирам які до нас звертались з приводу повернення коштів, ми пропонували, залишити їх у нас і використати на протязі року або кошти повертали. Це у випадку якщо пасажири придбали квитки напряму у REGABUS. Пасажирам які придбали квитки у ІНФОБУС вирішує безпосередньо сам ІНФОБУС, бо кошти за Ваші квитки до нас навіть не потрапили. Те, що квитки в системі ІНФОБУС були анульвані 31.03.2020, не означає, що вони були повернуті комусь, тут я вибачаюсь за свою колегу яка Вам не зовсім коректно відповіла. Марія в нашій системі бачить, що квитки були анульовані і тому вона Вас направила до ІНФОБУСу який мав з Вами вирішити повернення коштів. Чому вони Вам запропонували приїхати в Прагу та отримати свої кошти незнаю але вважаю, що це якась дурня, за перше тому, що Ви фізично в Києві, а тим більше і квитки придбавали з Брно. Можливо тут хтось з працівників ІНФОБУС недопрацював як треба. Тримаю це питання під контролем, як тільки вияснимо повну картину повідомимо як кошти будуть повернуті.
Ще раз Вибачте за незручності.
Прага 08.12.2020
Євген Рега
Директор REGABUS