Proizd.ua
С интернет ресурсом Proizd.ua путешествовать становиться намного проще. Портал предлагает возможность приобрести в онлайн режиме билет в любом жд направлении быстро, легко и максимально доступно. Proizd.ua это тысячи довольных путешественников и только положительные отзывы.
тел: (044) 222-71-77
тел: (044) 222-71-77
Рейтинг 3.5 из 5 на основании 777 отзывов
Продажа билетов
Не раджу цю кантору
Комісія пздц! + кошти на повернення треба чекати довгий час((
Вперше і востаннє користуюсь цим сервісом.
У всіх випадках повернення за виключенням скасованих потягів утримується комісія . Сума до повернення розраховується автоматично в залежності від часу до відправлення потягу і вартості квитка та відображається Вам на екрані в момент повернення до його підтвердження.
Термін зарахування коштів становить до 6 робочих днів при поверненні онлайн та до 30 днів при поверненні квитка через касу вокзалу.
Повернення.
Швидке вирішення питання
Ваучер чи електронний квиток
Тож вперше і востаннє я придбала квиток на автобус на цьому сайті. Працівники Допомоги он-лайн це окреме дно!!!
Рекомендуємо перевіряти всі дані перед оформленням квитка і одразу після оформлення.
Тип документа формується перевізником. Квиток відображається у продажу весь час, не тільки за 18 годин до відправлення, глибина продажу автобусних квиткив до 2 місяців.
На всіх платформах продажу умови перевізника будуть однаковими, наш сервіс не коригує час, за який можна зробити повернення та суму, яка повертається в залежності від часу до відправлення.
Комісія сервісу при поверненні не утримується.
Я вам вдячна
Краще брати квитки на Вокзалі !!!!
Краще беріть квитки на автобус на вокзал так збережете собі нерви
Питання до дійсності квитків.
Qr-код формується перевізником, не нашим сервісом. Помилка може бути при слабкому зʼєднанні сканера з інтернет-мережею.
Не купуйте тут квитки
Цікаво те, що квитки на цей автобус який, як мені відповіла підтримка, зламався чи в нього «інші» обставини, все ще продаються квитки
Я пишу в підтримку, щоб вони хочаб прибрали квитки на цей автобус, бо я ще раз подивився, і квитки на цей «зламаний» автобус все ще доступні. Підтримка мені взагалі майже нічого корисного не відповіла, кілька раз скинула однакові повідомлення, що все буває і автобус міг зламатись і тд, АЛЕ НАВІЩО І ДАЛІ ПРОДАВАТИ НА НЬОГО КВИТКИ? В мене на карті сума була тільки на ці 2 квитка, через 3 дні мені потрібно було їхати до Київа, а через цей галімий, як срака кабана, proizd.ua в мене тупо застрягли ці кошти на 6 днів.
Підсумок такий - все що потрібно від площадки з продажу квитків - це можливість зайти і придбати квиток на щось, що реально збирається їхати, ЩОБ ЦЕЙ АВТОБУС ЗБИРАВСЯ ЇХАТИ НА МОМЕНТ КУПІВЛІ МНОЮ КВИТКІВ, і щоб квитки на «зламані» автобуси, які ВЖЕ не збираються нікуди їхати НЕ ПРОДОВЖУВАЛИ ПРОДАВАТИСЬ КОЛИ ВИ ВЖЕ ЗНАЕТЕ, ЩО АВТОБУС НІКУДИ НЕ ПОЇДЕ!
Термін зарахування коштів становить до 6 робочих днів, саме так працює будь-яка платіжна система. Це максимальний термін протягом якого зараховуються кошти.
Стосовно наявності квитків у продажу - інформація оновлюється перевізником. Додавання рейсів, скасування рейсів, додавання місць - наш сервіс відображає ту інформацію, яку дає на загал кожен з перевізників. Наш сервіс не надає послуги з перевезення, їх надає перевізник, він же і оновлює інформацію по рейсам.
Нам щиро шкода, що у Вас склалося негативне враження про роботу сервісу.
Нікому не раджу сайт проїзд
Нікому не рекомендую.
Брехня на кожному кроці
Купила квиток, у якому не було вказано жодної інформації про пересадки. Тобто виглядає так: Словʼянськ-Львів.
Сіла у Словʼянську, мала приїхати до Львова. Але мене висадили у Харкові і наказали чекати на водія) Я після операції, знервована… Стою у Харкові і чекаю на інший автобус.
В новому автобусі якби сама не запитала то не... Читать отзыв Мала досвід з автобусними квитками:
Купила квиток, у якому не було вказано жодної інформації про пересадки. Тобто виглядає так: Словʼянськ-Львів.
Сіла у Словʼянську, мала приїхати до Львова. Але мене висадили у Харкові і наказали чекати на водія) Я після операції, знервована… Стою у Харкові і чекаю на інший автобус.
В новому автобусі якби сама не запитала то не знала б - наступна пересадка у Києві.
Ні в квитку, ні в смс, ні на сайті не йшлося про пересадки)
КЦ Проїзду посилає до перевізника, а перевізник посилає до Проїзд юа)
Квиток коштував майже 3000 грн)
Бажаю усім хто до цього причетний і вашим дітям мати справу з таким самим сервісом як ви надаєте…
Наш сервіс надає послуги з придбання квитків, про що вказано в Умовах використання, з якими Ви ознайомилися. Інформацію про пересадку має вказувати перевізник у квитку або за номером телефону, який Ви вказуєте при замовленні.
Наша служба підтримки допомагає у вирішенні питань з покупки квитків, повернення коштів, авторизації в кабінеті. Перевізник відповідає на всі питання, повʼязані з самим рейсом, його відсутністю, пересадками і т.д.
https://proizd.ua/offer п.16.2.
Дуже вдячний
Консультант Наталі
Жахливий сервіс
Коли я підійшла до автобуса, водій відмовився брати мене на рейс, пояснивши це тим, що в автобусі немає вільних місць і немає куди поставити валізу.
На моє запитання, як таке можливо, якщо я заздалегідь придбала квиток онлайн, водій відповів: “Те, що ви купили квиток онлайн, не означає, що у... Читать отзыв Я придбала квиток через застосунок на маршрут №842 Бердичів — Овруч.
Коли я підійшла до автобуса, водій відмовився брати мене на рейс, пояснивши це тим, що в автобусі немає вільних місць і немає куди поставити валізу.
На моє запитання, як таке можливо, якщо я заздалегідь придбала квиток онлайн, водій відповів: “Те, що ви купили квиток онлайн, не означає, що у вас є місце. Я не візьму вас на рейс.”
Все дуже чудово
Онлайн служба підтримки
Дуже швидко вирішили наше питання.
Дякуємо!
Дякую за допомогу
Таких би чим побільше
Хороший сервіс
Сожалею, что воспользовался услугами
А дальше одни минуса. Изменились обстоятельства, пришлось сдавать. Сдал за неделю до отправления, сняли 20% как говорят по усмотрению ЖД))). Это маразм, т.к. билеты купе и все 4 нижние полки, т.е. они их сразу продали заработав +20% с меня!
Дальше ещё интереснее, на карту вернули деньги за три билета, а за один сказали ждать 30 дней... Читать отзыв Плюс, что быстро купил!
А дальше одни минуса. Изменились обстоятельства, пришлось сдавать. Сдал за неделю до отправления, сняли 20% как говорят по усмотрению ЖД))). Это маразм, т.к. билеты купе и все 4 нижние полки, т.е. они их сразу продали заработав +20% с меня!
Дальше ещё интереснее, на карту вернули деньги за три билета, а за один сказали ждать 30 дней по так называемым техническим причинам!
Обман и беспредел как и везде! Не рекомендую! Уже не говорю о сервисе!
Комісія за повернення квитків утримується завжди, виключення становлять тільки скасовані рейси.
30 дів це максимальний термін зарахування, зазвичай кошти зараховуються протягом 6 робочих днів. Напишіть, будь ласка, номери квитків тут або на пошту, ми надішлемо квитанції про переказ коштів у встановлені терміни.
Пожалкував, що випадкого скористався
По-перше націнка біля 100грн
За повернення у той же день з 1350грн мають повернути біля 950грн (ще не прийшли)
Інші 2 придбанні квитки у ситсемі УЗ не знаходить по UID + Фіскальний код (ФК), тому як впевнитись, що вони проскануються - тільки їхати друкувати у касу, що мені... Читать отзыв Не знав, що є сайт укрзалізниці, тому мав "вдачу" купити квитки тут.
По-перше націнка біля 100грн
За повернення у той же день з 1350грн мають повернути біля 950грн (ще не прийшли)
Інші 2 придбанні квитки у ситсемі УЗ не знаходить по UID + Фіскальний код (ФК), тому як впевнитись, що вони проскануються - тільки їхати друкувати у касу, що мені і запропонували у службі підтримки (але тоді їх не можна буде повернути)
Сервісом надаються додаткові послуги з покупки квитків і інформація про комісію вказана одразу, в Умовах використання, з якими Ви ознайомилися перед покупкою.
Інформація про повернення також вказана при поверненні одразу. Ви можете повернути квиток напряму у перевізника, в касі, але термін зарахування коштів в такому випадку становитиме до 30 днів.
Квитки при посадці проскануються, квиток формується перевізником. Роздруківка квитка в касі можлива, про це також вказано в умовах використання, але повернення електронного квитка неможливе через те, що він втрачає свою чинність, про це вказано на самому бланку.
Якщо коротко - не можна мати на руках роздрукований документ, а повертати електронний.
Якщо виникнуть питання - завжди раді допомогти.
Вдячність за роботу
Слава ЗСУ!
Залишились негативні враження.
При оплаті на нашому сайті або в додатку система також бачить віртуальну карту, тому для авторизації потрібно вказувати її.
Жодних інших дій в Вашому акаунті консультант не виконує і не може виконувати, лише допомагає розібратися з авторизацією чи поверненням.
При поверненні завжди утримується комісія, з нею Ви ознайомлені до підтвердження повернення документу. Виключення становлять лише квитки, по яким рейси скасовано.
Якщо виникнуть питання - завжди раді допомогти.
Задоволений роботою сервісу
Найгірший сервіс
Повернути квиток в касі треба тільки в тому разі, якщо Ви його роздрукували на бланку в касі раніше - в такому разі електронний квиток втрачає чинність, а набуває чинності роздрукований в касі - саме його тоді потрібно повернути в касу для повернення коштів.
Якщо квиток в касі не друкували - Ви можете його повернути як в касі, так і онлайн.
Авторизуватися в кабінеті можна, для цього введіть прізвище пасажира та 4 останні цифри платіжної карти якою оплачували замовлення.
Додати послуги можливо тільки на етапі формування квитка. Після сплати вже готового документа докупити послуги можливо тільки в касі.
На всі ці питання Ви можете отримати відповідь, звернувшись в підтримку, яка працює цілодобово в чаті онлайн або за номером 0442227177 - на випадок якщо у Вас не вийде авторизуватися або дял будь-яких інших питань.
Не відображалися квитки в додатку
Купили місця в автобусі і їхали 5 годин стоячи
Приїхав автобус, водій повідомив, що на нас всіх є лише одне місце і, щоб сідали як хочемо - він нічого не знає.
Мали потяг відразу після автобуса, тому їхали стоячи 5 годин.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ користуватись послугами цього перевізника!
Наш сервіс послуги з перевезення не надає, це дуже важливий момент.
В нас зібрані всі перевізники, на рейс яких можливо придбати квитки. Це залізничний транспорт, автобуси та авіа.
Якщо у Вас є зауваження стосовно роботи водія - Ви можете написати нам з прикріпленим фото квитка, ми передамо зауваження перевізнику або можете звернутися до перевізника напряму, за контактами, вказаними у квитку.
Відповідь швидко та позитивно
Чудовий сервіс, дякую за оперативну роботу
Найгірше обслуговування
Не задоволена