ПриватБанк - Лидер банковского рынка Украины. Основанный в 1992 году, Приват Банк является лидером банковского рынка страны и крупнейшим банком с отечественным капиталом. По состоянию на 1 января 2009 года размер чистых активов ПриватБанка составляет 80,165 млрд. грн. Уставный фонд банка составляет 5,684 млрд. грн., собственный капитал - 7,67 млрд....
подробнее
Знущання над біженцями - Отзывы о ПриватБанк
Ніколи такого не очікувала від банку, клієнтом якого являюсь з самого початку його існування і завжди була дуже і дуже задоволена як ввічливістю співробітників, так і найвищою комфортністю, безпечністю і швидкістю у користуванні.
Бувало і раніше, що, з метою безпеки, окрім паролю, при вході у додаток Приват24 присилали код з СМС або дзвінок з банку, щоб підтвердити операцію.
А ось тепер, коли виїхала з країни із зони бойових дій за кордон для лікування, де на сьомому десятку років досі микаюсь по таборах для біженців і немає ще ніякого пособія - мені заблокували не тільки картки, але й сам додаток Приват24, і я ніяк не могла зв'язатися з співробітниками банку!
Подзвонити на безкоштовний номер 3700 немає можливості з за кордону, а на платний номер - немає коштів на рахунку і немає можливості поповнити, бо Приват24 заблокували!
В чаті, на сайті ПриватБанку, зробили так, що зв'язатися з онлайн помічниками майже неможливо! Номеру телефону, П.І.Б., дати народження замало, щоб тобі відповів онлайн помічник! Щоб хтось відгукнувся - треба спочатку себе сфотографувати з карткою або паспортом і відправити. Здавалось би, просто, але для багатьох пенсіонерів це справжня біда! Особливо, коли поряд немає дітей або онуків. Але ще більша біда в тому, що, як би ти чітко не сфотографувався, попавши обличчям і документом у всі необхідні рамочки - всеодно буде не так! Відправляєш фото - а вони не проходять перевірку!!! Трохи не отримавши інфаркт, ледве-ледве достукалась до онлайн помічника!
Будь ласка, подумайте про тих людей, що не по своїй волі, на старості років, хворі, вимушені покинути житло і опинились за кордоном. Вони підчас розраховують тільки на свою чесно зароблену пенсію, ситуації бувають різні.
Чому людина не може показати документи співробітнику банку вже під час відеочату? Всеодно він там фотографує співрозмовника. Навіщо створювати такі складнощі і перепони для зв'язку з помічником? Людина невинна, що якісь шахраї намагались вкрасти з картки її пенсію.
Це просто жах, коли Приват24 і картки заблоковані, а ти не в країні.
3 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника дя підключення до фахівця.
Замкнене коло.
Це при тому, що біля 50% користувачів банку - пенсіонери, які в більшості своїй погано обізнані в інтернеті, які живуть недалеко від зони бойових дій, де вже кілька років не працюють відділення ПриватБанку і пошта, а добиратись до найближчого - може коштувати життя, або які взагалі змушені кидати свої домівки і тікати хто куди.
А тут отаке, що немє можливості свої гроші зняти, ні зв'язатись з банком, бо все на світі заблоковане і зроблено так, щоб до фахівця навіть на сайті банку в чат людину не допускати.