Марія Отзыв написан 12 января, 2023 год12 просмотров
Замовила пуховик у цього продавця, вказала в коментарях до замовлення, що потрібен розмір С. Наступного дня задзвонила до них та виявилось, що під час замовлення одна цифра в номері телефону була указана невірно, але змінити вони вже нічого не можуть, хоч я і питала які можуть бути рішення.
Консультант запевнила, що пальто йде трохи оверсайз, але на бюст 90 має бути і якщо що, то поясом можна трохи регулювати.
Відправили швидко, згідно моєму проханню, отримала посилку, на почті перевірила наявність та забрала додому.
Вдома виявилось, що це не пальто розміру С-М та трохи оверсайз, а мішок, який завеликий навіть на мою маму, яка носить розмір Л-ХЛ.
Одразу ж написала менеджеру, ввічливо попросила повідомити мені як я можу повернути товар, на що відповідь була коротка «пром-оплата», требу було на пошті відмовлятися та «ми вас попереджали, що ширина пальто 129 см» (це вони так мали на увазі, що «підійде на бюст 90 см?»
Дискусія була довгою, не надто приємною, в результаті чого менеджер Ксенія пообіцяла передати звернення на виробництво. Було це 3го січня.
З того часу ніхто зі мною не зв’язався. Я не чіпала людей, бо свята, вихідні, але ж сподівалася на добросовісність та те, що щось все ж вирішиться.
12го січня написала першою про те, чи ж відповідь з виробництва та куди я можу відправити товар, на що знов отримала шаблонну відповідь «Добрий день, при пром оплаті на жаль відмова тільки на пошті. Дякуємо за розуміння».
В свою чергу, я їм відправляю скріншоти з сайту пром юа, де чітко прописано, що товар можна повернути протягом 24 годин після отримання товару на пошті, якщо зв’язатися з магазином (що я і зробила 3го січня) або протягом 15 днів згідно закону України про захист прав споживачів.
Менеджер все це прочитала та зникла, почався ігнор.
Вони розуміють, що в пром написати не можу і залишити скаргу, бо номер було вказано невірно і я просто не зможу підтвердити свій відгук або звернення.
Що ж такого досвіду не побажаю нікому, тому обходьте цей «магазин» 10ю дорогою та будьте обачними!
Шахраї та лицеміри - Отзывы о ShoppinGood интернет-магазин женской одежды
Консультант запевнила, що пальто йде трохи оверсайз, але на бюст 90 має бути і якщо що, то поясом можна трохи регулювати.
Відправили швидко, згідно моєму проханню, отримала посилку, на почті перевірила наявність та забрала додому.
Вдома виявилось, що це не пальто розміру С-М та трохи оверсайз, а мішок, який завеликий навіть на мою маму, яка носить розмір Л-ХЛ.
Одразу ж написала менеджеру, ввічливо попросила повідомити мені як я можу повернути товар, на що відповідь була коротка «пром-оплата», требу було на пошті відмовлятися та «ми вас попереджали, що ширина пальто 129 см» (це вони так мали на увазі, що «підійде на бюст 90 см?»
Дискусія була довгою, не надто приємною, в результаті чого менеджер Ксенія пообіцяла передати звернення на виробництво. Було це 3го січня.
З того часу ніхто зі мною не зв’язався. Я не чіпала людей, бо свята, вихідні, але ж сподівалася на добросовісність та те, що щось все ж вирішиться.
12го січня написала першою про те, чи ж відповідь з виробництва та куди я можу відправити товар, на що знов отримала шаблонну відповідь «Добрий день, при пром оплаті на жаль відмова тільки на пошті. Дякуємо за розуміння».
В свою чергу, я їм відправляю скріншоти з сайту пром юа, де чітко прописано, що товар можна повернути протягом 24 годин після отримання товару на пошті, якщо зв’язатися з магазином (що я і зробила 3го січня) або протягом 15 днів згідно закону України про захист прав споживачів.
Менеджер все це прочитала та зникла, почався ігнор.
Вони розуміють, що в пром написати не можу і залишити скаргу, бо номер було вказано невірно і я просто не зможу підтвердити свій відгук або звернення.
Що ж такого досвіду не побажаю нікому, тому обходьте цей «магазин» 10ю дорогою та будьте обачними!
отзыв
Комментарии к отзыву