Платежная система city24 отзывы клиентов

Київ, пров. Новопечерський, 5
Платежная система city24 отзывы клиентов
Платежная система city24
2.8 5
109 отзывов / 14560 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Шахраї і злодії !!!

Костя Хаян Костя Хаян суббота, 27 сентября
Як. Що ви зробите помилковий платіж через сіті 24.Навіть думати забудьте про повернення грошей ,цими шахраями !В цнапі при оформленні закордонного паспорта 5 місячній дитині в графі платник я як одикватна людина пишу своє ім'я в їх розумінні там треба писати ім'я дитини(5 місячний платник).Заблокував ,а далі то квест ціллю якого є неповернення коштів. "Надайте заяву і всі документи паспорт,код,прописка,рахунок... Читать отзыв Як. Що ви зробите помилковий платіж через сіті 24.Навіть думати забудьте про повернення грошей ,цими шахраями !В цнапі при оформленні закордонного паспорта 5 місячній дитині в графі платник я як одикватна людина пишу своє ім'я в їх розумінні там треба писати ім'я дитини(5 місячний платник).Заблокував ,а далі то квест ціллю якого є неповернення коштів. "Надайте заяву і всі документи паспорт,код,прописка,рахунок банка"Надав відіслав на мило яке сказали на гарячій лінії . Прийшла відповідь ,що не так надав ,заповніть ще анкету на 3 листа і знов все те саме їм подай, ЗАВІРЕННІ копії. на гарячій лінії кажуть ,що я взагалі їм нічого не відсилав!!! НІКОЛИ не зв'язатись з цими ШАХРАЯМИ ціль у них одна не повернути вам ваші кошти.
Платіжна система city24 Ответ представителя Платіжна система city24 суббота, 27 сентября
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24
Показать 1 ответ

АФЕРИСТИ! ШАХРАЇ!

Вікторія Вікторія 31 августа, 2025 год
АФЕРИСТИ! ШАХРАЇ! Обходьте 10-ою дорогою, бо просто оббирають нагло людей.
Цей термінал стоїть на виході з Аврори самим першим - розраховано на довірливих людей. Ніде не вказано, що бере до 10 % комісії, щоби поповнити власну картку. Поклала 500 грн, списало 40 грн. комісії. На претензію по телефону оператр хіхікаючи сказав - ве було на екрані вказано і відмінити операцію... Читать отзыв
АФЕРИСТИ! ШАХРАЇ! Обходьте 10-ою дорогою, бо просто оббирають нагло людей.
Цей термінал стоїть на виході з Аврори самим першим - розраховано на довірливих людей. Ніде не вказано, що бере до 10 % комісії, щоби поповнити власну картку. Поклала 500 грн, списало 40 грн. комісії. На претензію по телефону оператр хіхікаючи сказав - ве було на екрані вказано і відмінити операцію не можна, нічим не можу помогти.
Не користуйтеся їх послугами. Платежная система city24 - АФЕРИСТИ! ШАХРАЇ!
Платіжна система city24 Ответ представителя Платіжна система city24 1 сентября, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, комісія встановлюється та може змінюватись на розсуд та за рішенням компанії. Актуальна комісія завжди вказується на терміналах та доступна платнику перед здійсненням платежу.
З повагою, city24
Показать 1 ответ

Не пришли деньги

gopniki gopniki 22 августа, 2025 год
В терминале moneycom (от city24) в магазине атб (г. Днепропетровск, просп. Правды 18) не пришли деньги на карту сначала написало что одобрено а потом скасування, и почему-то карту а банка приняло за карту таскомбанка на горячке сказали что на утро не придут то звонить в вашу поддержку...
Достоинства:
  1. Есть русский язык прошивка ИМЕННО city24 нормальная в отличие от moneycom
Недостатки:
  1. Комиссия есть
Платіжна система city24 Ответ представителя Платіжна система city24 23 августа, 2025 год
Шановний клієнт!
Дякуємо, Ваш відгук допоможе нам надалі покращувати якість послуг.
Якщо Ваше питання не було вирішено, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення в наш Viber 38-095-841-94-54 або на пошту [email protected].
З повагою, city24

Воруют деньги

Юрий Юрий 17 августа, 2025 год
Под предлогом фин мониторинга замораживать деньги на неопределённый срок. Компенсация за убытки не предполагается
1 согласен
Платіжна система city24 Ответ представителя Платіжна система city24 17 августа, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24
Показать 1 ответ

Самий кончений сервіс

Володимир Володимир 16 августа, 2025 год
Поповнював свою картку через термінал city 24 що знаходиться в Києві , за адресою Січових Стрільців 52 в фойє OTP банку, вніс 2000 в термінал а на екрані відобразилось 1500, то єсть 500 і не віддало і не зарахувало, зарахувало 1500. Одразу звернувся в службу підтримки , оформили заявку , сказали чекайте інкасації якщо буде надлишок то повернемо ,... Читать отзыв Поповнював свою картку через термінал city 24 що знаходиться в Києві , за адресою Січових Стрільців 52 в фойє OTP банку, вніс 2000 в термінал а на екрані відобразилось 1500, то єсть 500 і не віддало і не зарахувало, зарахувало 1500. Одразу звернувся в службу підтримки , оформили заявку , сказали чекайте інкасації якщо буде надлишок то повернемо , через три неділі телефонують кажуть вам у запиті відмовлено повідомляємо що надлишка коштів не було тому нічого не повернемо . Глюкануло б якщо на більше вони б і набільше взули в них така політика ….спілкувались хамськи і борзо мол ми повідомили і все на цьому … Обходьте ці термінали стороною , шахраї і ворюги , щоб вам вилупків повдавлювало…мерзотники!!!
Достоинства:
  1. Немає ніяких плюсів
Недостатки:
  1. Шахраї і ворюги
2 согласны
Платіжна система city24 Ответ представителя Платіжна система city24 16 августа, 2025 год
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт, за результатами проведення інкасації з Вами обов'язково зв’яжеться відповідальний співробітник та повідомить рішення. Будь ласка, очікуйте. Термін розгляду складає від 1 до 30 днів.

З повагою, city24

Кончена система і також обслуговування

Viktorio Liberty Viktorio Liberty 3 августа, 2025 год
Дуже не рекомендую користуватися послугами це є недо компанії.
Мало того що глючить їхні термінали, надати техпідтримку толково не можуть.
Включають режим дебільного робота неможливо з ними поговорити нормально
2 согласны
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24

Шахраї без відповідальності і зворотнього зв'язку

Данило Данило 29 июля, 2025 год
Вітаю, 28.07.2025 о 15 дня користуючись терміналом city24 поклав кошти на рахунок монобанку. Кошти одразу не зарахувались і я почекав пів години, з'язався зі службою підтримки де мене запевнили, що транзакцію бачать і це технічна проблема та кошти будуть в найближчий час зараховані.
На наступний день зранку отримав дзвінок представника кампанії city24 який озвучив, що на мою картку зарахування не... Читать отзыв
Вітаю, 28.07.2025 о 15 дня користуючись терміналом city24 поклав кошти на рахунок монобанку. Кошти одразу не зарахувались і я почекав пів години, з'язався зі службою підтримки де мене запевнили, що транзакцію бачать і це технічна проблема та кошти будуть в найближчий час зараховані.

На наступний день зранку отримав дзвінок представника кампанії city24 який озвучив, що на мою картку зарахування не можливе і запропонував поповнення на картку іншого банку (що виглядає максимально дивно), так як не мав картку запропонованого банку озвучив альтернативні реквізити для поповнення. Оператор озвучив, що зарахування коштів відбудеться протягом робочого дня. На кінець робочого дня не отримавши коштів я повторно зв'язався з підтримкою та отримав відповідь, що вже на наступний день зі мною зв'яжуться для уточнення статусу мого зарахування.

Наразі вже 26+ годин після того як кошти були покладені в термінал та отримана квитанція. Представник підтримки не можуть надати відповідь і озвучити причину відсутності зарахування, тільки на завтра переносять банальну відповідь. Найгірша підтримка з можливих. Категорично не рекомендую користуватись найбезвідповідальнішою мережою з наявних терміналів, обходьте 10 дорогою.
1 согласен
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, якщо Ваше питання не було вирішено, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення в наш Viber 38-095-841-94-54 або на пошту [email protected].
З повагою, city24

Внимание! Воры!крадут деньги! Люди аккуратнее!

Алла Алла 21 июля, 2025 год
Сегодня Украли целую купурю 1000 грн
Пополняла через этот терминал
1000 не высветилось на экране, терминал съел купурю! Как вижу по отзывам это ихняя обычная шахрайская схема. Позор в такое время воровать деньги у народа!!! АКУРАТНЕЕ ОБХОДИТЕ СТОРОНОЙ ЭТОТ ТЕРМИНАЛ! Наживаются на людях !
Недостатки:
  1. Воры, крадут деньги
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24

Крадусь кошти!

Амира Амира 19 июля, 2025 год
11 липня 2025 року я здійснила поповнення через термінал City24 на суму 2800 грн. Послідовно внесла купюри: 500 грн, 500 грн, 300 грн і 1000 грн (ціла, справна купюра).
Термінал “з’їв” купюру 1000 грн, вона не відобразилась на екрані, і підсумкова сума поповнення склала тільки 1800 грн.
Купюра НЕ була повернена, я залишалася біля терміналу до завершення операції.
Одразу звернулася... Читать отзыв
11 липня 2025 року я здійснила поповнення через термінал City24 на суму 2800 грн. Послідовно внесла купюри: 500 грн, 500 грн, 300 грн і 1000 грн (ціла, справна купюра).

Термінал “з’їв” купюру 1000 грн, вона не відобразилась на екрані, і підсумкова сума поповнення склала тільки 1800 грн.
Купюра НЕ була повернена, я залишалася біля терміналу до завершення операції.

Одразу звернулася у Telegram-бот служби підтримки. Було створено заявку, і мені повідомили, що слід очікувати на розгляд. Минув майже тиждень — жодної чіткої відповіді,я сама на 5-й р день відписала їм

Оператори підтримки, спілкуючись зі мною:
Повторюють один і той самий заучений текст;
Суперечать самі собі — спочатку повідомили, що купюру не було знайдено, а згодом заявили, що купюра нібито повернулася назад,коли її вносили
Тобто вони навіть не можуть визначитися з “версією” та уникають прямої відповідальності.
Усе це виглядає як відверта шахрайська схема, за якої кошти користувачів просто списуються, а винні прикриваються "технічними збоями" або "інкасацією". Хочаб текс нормально вивчіть!!!
Читаю відгуки і це не не тількі зі мною таке трапляється.. жах.
Вимагаю негайного повернення моїх 1000 грн.

Шахрайство в період війни — подвійна ганьба.
Поверніть мої кошти.

Платежная система city24 - Крадусь кошти! Платежная система city24 - Крадусь кошти!
Недостатки:
  1. Шахраї
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, якщо Ваше питання щодо платежу не було вирішено, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24

Верните Steam

gopniki gopniki 19 июля, 2025 год
На мой отзыв так и не ответили, если бы даже и ответили то написали бы обычную шаблонную фразу, надеюсь в этот раз ответят
Шановний клієнт! Cервіс Steam, недоступний для оплати на терміналі. Для отримання інформації про можливості оплати, будь ласка, зверніться до служби підтримки цього сервісу або перевірте доступні способи оплати на їхньому офіційному сайті.
З повагою, city24
Показать 1 ответ

Доповнення до мого відгуку від 14.077

Ольга Ольга 17 июля, 2025 год
Після написання відгуку отримала відповідь від сіті24, напишіть лист для детальнішого розгляду ситуації. Після спілкування виявилось, що інкасацію іншого терміналу, бо в той день я авторизувалась у 2 терміналах. Після уточнення саме номеру терміналу гроші знайшлись і мені їх повернули. За 2 дні ситуація була вирішена, але до цього треба було місяць чекати розгляду заявки.
Шановний клієнт!
Ми раді, що Ваше питання до city24 успішно вирішено!
Ваш відгук допоможе нам надалі покращувати якість послуг.
З повагою, city24

Крадуть кошти

Vitalii Vitalii 17 июля, 2025 год
Отже, ситуація виглядає як шахрайська схема. Під час поповнення рахунку через термінал була внесена купюра номіналом 1000 гривень. Термінал її прийняв, проте сума не відобразилась на екрані, і кошти не були зараховані.
Після цього мною була подана заявка на перевірку інциденту. Минуло три тижні — жодного зворотного зв’язку не надійшло. Лише після особистого звернення мені повідомили, що кошти «не знайдено».... Читать отзыв
Отже, ситуація виглядає як шахрайська схема. Під час поповнення рахунку через термінал була внесена купюра номіналом 1000 гривень. Термінал її прийняв, проте сума не відобразилась на екрані, і кошти не були зараховані.

Після цього мною була подана заявка на перевірку інциденту. Минуло три тижні — жодного зворотного зв’язку не надійшло. Лише після особистого звернення мені повідомили, що кошти «не знайдено». Виходить, якби я сам не звернувся повторно, мені б так нічого і не повідомили.

Це не перший випадок — даний термінал уже неодноразово «з’їдав» гроші. А також таке відбувалося з людьми у різних містах. Таким чином, можна припустити, що мова йде не про випадкову технічну помилку, а про системну шахрайську схему.

Потрібно діяти організовано. Закликаю всіх, хто потрапив у подібну ситуацію, об’єднуватися. Це питання не лише повернення коштів — це питання справедливості й принципу.
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, для повторної перевірки, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24.

Відмова у повернені коштів

Ольга Ольга 14 июля, 2025 год
13.06 був здійснений платіж на 200 грн, але при отримані коштів термінав видав збій і не чеку не коштів. 14.06 дзвінок повторний на гарячу лінію, так як у день проведення операції казали почекайте може гроші прийдуть. Розгляд заявки від 1 до 30 днів. Періодично телефоную, так як термінал розташов у ТЦ і інкасація 1 раз на тиждень точно відбувається, але... Читать отзыв 13.06 був здійснений платіж на 200 грн, але при отримані коштів термінав видав збій і не чеку не коштів. 14.06 дзвінок повторний на гарячу лінію, так як у день проведення операції казали почекайте може гроші прийдуть. Розгляд заявки від 1 до 30 днів. Періодично телефоную, так як термінал розташов у ТЦ і інкасація 1 раз на тиждень точно відбувається, але кажуть чекайте вам перетелефонують. Сьогодні 30 день телефоную, хлопець оператор довго перепитує каже очікуйте і потім відмова по вашій заявці. Питання а де ділись кошти відповіді немає, коли була інкасація відповіді немає. Не рекомендую користуватись даними терміналами, просто ворують кошти.
2 согласны
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, для повторної перевірки, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24.

Увага!!! City24 -- це шахраї в законі!!!

Маріанна Маріанна 11 июля, 2025 год
Якщо маєте можливість, оминайте ВСІ платіжні термінали City24 сотою дорогою!!! Майте на увазі: якщо у вас ненароком виникне будь-яка технічна проблема поповнення грошей через їхню платіжну систему, НІХТО ВАМ НЕ ДОПОМОЖЕ. Ви втратите гроші, час і нерви. Крім того, вони з вас зроблять повного ідіота, божевільного, неадекватна, одним словом. А СВОЇХ ГРОШЕЙ ВИ НІКОЛИ НЕ ПОВЕРНЕТЕ. Не робіть моїх помилок.... Читать отзыв Якщо маєте можливість, оминайте ВСІ платіжні термінали City24 сотою дорогою!!! Майте на увазі: якщо у вас ненароком виникне будь-яка технічна проблема поповнення грошей через їхню платіжну систему, НІХТО ВАМ НЕ ДОПОМОЖЕ. Ви втратите гроші, час і нерви. Крім того, вони з вас зроблять повного ідіота, божевільного, неадекватна, одним словом. А СВОЇХ ГРОШЕЙ ВИ НІКОЛИ НЕ ПОВЕРНЕТЕ. Не робіть моїх помилок. На тому все. Це мій гіркий досвід, люди. Ось переписка в їхню техпідтримку :


Відповісти



Відп.: Відп.: Відп.: Не зарахувався платіж
[email protected]
8 липня 2025, 19:16:40

​Доброго дня.



Вами було здійснено платіж на сумму 5000 гривень з терміналу по адресі Володимира Великого 113, платіж успішно відправлено.
Більше з наших терміналів платежів не зафіксовано.



З повагою,
Служба підтримки клієнтів Сity24

Від: Я
Надіслано: 8 липня 2025 р. 2:47
Кому: [email protected]
Тема: Re: Відп.: Відп.: Не зарахувався платіж

Добрий ранок. Час очікування відповіді від вас і мого терпіння вичерпався. Отже, який результат проведеної вами роботи по вирішенню моєї проблеми?
Хочу навести деякі уточнення, можливо, вони допоможуть вам в результативності.
Дуже цікаво виходить! Не думала, що City24 виявляться такою непорядною компанією, яка не зацікавлена допомогти вирішити проблему клієнта. Від самого початку все пішло не так. Я вже Вам неодноразово доводила і писала листи. Саме в терміналі за адресою вул. Володимира Великого, 58 були зараховані кошти в розмірі 5000 грн. на карту Монобанк. Було підтвердження операції з київського номера телефону. Натомість за адресою Володимира Великого, 113 не було дзвінка і підтвердження операції.
Ваші нечесні працівники швидко зорієнтувалися в ситуації і все перекрутили - видали квитанцію на операцію, де гроші не поступили на картку, а де гроші відразу зарахувалися, анулювали операцію і кажуть, що надходження коштів взагалі не було, а тільки спроби поповнення. Два термінали сіті 24 за двома різними адресами -- не могла статися помилка. Складається враження, що присутні якісь махінації.
3.06.2025 о 17:00 ваша оператор, яка назвалася Людмилою, скеровувала мої дії біля терміналу City24 за адресою Володимира Великого, 113. Для початку вона ідентифікувала мою особу: прізвище, ім'я, номер телефону та номер картки. Потім попросила підійти до терміналу, назвати номер терміналу, який розміщений за цією адресою. Тоді у верхній панелі екрану терміналу попросила знайти позначку "Статус платежу" і натиснути. Після цього -- натиснути опцію "Друк квитанції". І таким чином видрукували квитанцію платежу, який не відбувся (гроші на картку не поступили). Як виявилося пізніше, одночасно була анульована операція зарахування коштів в терміналі City24 за адресою вул. Володимира Великого, 58. І спробуйте мені довести, що це не є махінацією з вашого боку!
Я все-таки очікую на результат проведеної вами роботи по поверненню на картку моїх 5000 грн.


helpznegative

Крадії, крадії, крадії

Дмитро Дмитро 6 июля, 2025 год
6.06.25 м.Самар АТБ(ЦУМ) поповнював карту на 3000грн купюрами по 1000грн в момент подачі останньої купюри блимнуло світло і термінал перезавантажився. на карту зайшло 2000грн. на горячій лінії сказали чекати від 1 до 30 днів. Сьогодні 30 днів, гроші не повернули. Кажуть чекайте рішення.
Достоинства:
  1. Нема
Недостатки:
  1. 1. Навіщо тримати вкрадені гроші місяць? думаєте я забуду?
  2. 2. Чому відсутні хочаб примітивні безперебійники, щоб в такий ситуації коректно завершити оперцію? (Для викрадання грошей?)
2 согласны
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Терміни розгляду звернень громадян встановлюються законодавством України. Якщо Ваше питання не було вирішено, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на офіційну пошту компанії [email protected].
З повагою, city24
Показать 2 ответа

6 відсотків розводу!!!

Приклав до теміналу телефон з NFC, перевірив - зчитало якусь ліву карту. Ввів свою карту вручну, всунув 1000 грн. - пише комісія 60 грн (6 %)!!! Відмінити платіж неможливо, повернутись в головне меню неможливо, яку карту вже не введеш - все одно ти попав на 6%. Тупо розвод!!! Звідки вони взяли саме 6%? Не 1, не 2, а 6!!! Тел.... Читать отзыв Приклав до теміналу телефон з NFC, перевірив - зчитало якусь ліву карту. Ввів свою карту вручну, всунув 1000 грн. - пише комісія 60 грн (6 %)!!! Відмінити платіж неможливо, повернутись в головне меню неможливо, яку карту вже не введеш - все одно ти попав на 6%. Тупо розвод!!! Звідки вони взяли саме 6%? Не 1, не 2, а 6!!! Тел. підтримка каже, що я "вибрав комісійний спосіб поповнення карти". А що я вибрав? Нічого. Я тільки приклав телефон до NFC зчитувача і автоматично вони роблять тобі сервіс - комісійний платіж для лохів. І ще й карту якусь ліву автоматов вписує, якби я не змінив номер карти на свою, то взагалі б попав на всю суму. От такий легальний обман. Повернути кошти неможливо, відмінити платіж неможливо за їх словами, клієнтоорієнтованість - нуль. Контора - кидалово, відгуки людей тому підтвердження. Більше користуватись не буду і вам не раджу.
Недостатки:
  1. Продумане системне кидалово через NFC.
1 согласен
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
При скануванні телефону зчитується електронний токен для безготівкових оплат, необхідно прикладати фізичну картку.
Також повідомляємо, що актуальна комісія і калькулятор комісії завжди вказується на терміналах та доступний платнику перед здійсненням платежу і перед внесенням коштів.
З повагою, city24

Шахраї не переводять кошти

Віталій Віталій 1 июля, 2025 год
Хотів покласти кошти на картку, термінал кошти в сумі 4700 грн взяв (комісія 188 грн) але на рахунок не прийшли, після спілкування з службою підтримки останні кажуть що заблоковано банком, але банк відповідає, що нічого не блокували і це питання самої служби city 24, де кошти не відомо. Шахраї!!!
2 согласны

Шахрайство і цинізм

Ганна Ганна 30 июня, 2025 год
через технічний збій у терміналі, було вкрадено 1000 грн однією купюрою, м. Ужгород, Поштова 4а, термінал 880973. Відеофіксації обладнання не ведеться, служба підтримки цинічно і холоднокровно пропонує чекати 30 днів на інкасацію, судячі з відгуків людей, при інкасації цю купюру не знайдуть. на 10 днів, я залишилася абсолютно без грошей і можливості придбати їжу, я пенсіонер. Люди, не довіряйте... Читать отзыв через технічний збій у терміналі, було вкрадено 1000 грн однією купюрою, м. Ужгород, Поштова 4а, термінал 880973. Відеофіксації обладнання не ведеться, служба підтримки цинічно і холоднокровно пропонує чекати 30 днів на інкасацію, судячі з відгуків людей, при інкасації цю купюру не знайдуть. на 10 днів, я залишилася абсолютно без грошей і можливості придбати їжу, я пенсіонер. Люди, не довіряйте свої гроші ЇМ, це шахраї і жорстокі циніки!
Достоинства:
  1. немає
Недостатки:
  1. крадуть гроші
2 согласны
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт, за результатами проведення інкасації з Вами обов'язково зв’яжеться відповідальний співробітник та повідомить рішення. Будь ласка, очікуйте. Термін розгляду складає від 1 до 30 днів.

З повагою, city24
Показать 1 ответ

Уже вдруге "краде" тисячну купюру

Vitalii Vitalii 24 июня, 2025 год
Термінал уже вдруге за кілька місяців, прийнявши купюру номіналом 1000 грн, не зараховує кошти та не відображає факт отримання на екрані. Першого разу гроші повернули. Зараз очікую на результат.
Шановний клієнт!
Ми раді, що Ваше питання до city24 було успішно вирішено!
Ваш відгук допоможе нам надалі покращувати якість послуг.
Очікуйте, будь ласка, на розгляд Вашої заявки.
З повагою, city24
Показать 1 ответ

Не надійний термінал

Олексій Олексій 18 июня, 2025 год
Поповнела рахунок на карту А банк гроші не надійшли вже другий день поспиль одні відмовки відписки перевела всю зарплату детина лешилась голодна
Достоинства:
  1. А банк без комісіі
Недостатки:
  1. Ненадійний не раджу
2 согласны
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, якщо Ваше питання щодо платежу не було вирішено і кошти Вам не надійшли, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24

Якщо треба терміново краще не ризикувати

На 5 день повернули кошти на рахунок,з ранку середи до обіду в понеділок.а до цього відписки, обіцянки поки в п'ятницю не сказали що треба чекати від1до
30 днів.
Достоинства:
  1. Без комісії моно
Недостатки:
  1. Ненадійність
2 согласны
Шановний клієнт!
Ми раді, що Ваше питання до city24 успішно вирішено!
Ваш відгук допоможе нам надалі покращувати якість послуг.
З повагою, city24

Незадовільно

Ярослав Ярослав 19 мая, 2025 год
користуєтеся на свій страх та ризик.
хочу попередити, що клієнтооріетованість - нульова. якщо щось піде не за планом, готуйтеся витрачати нерви
Недостатки:
  1. отримав жахливий досвід з цією компанією
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, якщо Ваше питання не було вирішено, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24

Термінал city24

Людмила Людмила 17 мая, 2025 год
16 травня підійшла до терміналу city24, що в Ірпені по вул. Центральна, 2 (Novus), з наміром поповнити карту Монобанку. Згідно з інструкцією розпочала дії по проплаті. Вклала банкноту номіналом 1000 грн. і вона миттєво пішла (зникла), при цьому на екрані не було відображено прийому грошей. Я відразу зателефонувала в службу по підтримці. На всі питання відповіла. В результаті перевірки виявили,... Читать отзыв 16 травня підійшла до терміналу city24, що в Ірпені по вул. Центральна, 2 (Novus), з наміром поповнити карту Монобанку. Згідно з інструкцією розпочала дії по проплаті. Вклала банкноту номіналом 1000 грн. і вона миттєво пішла (зникла), при цьому на екрані не було відображено прийому грошей. Я відразу зателефонувала в службу по підтримці. На всі питання відповіла. В результаті перевірки виявили, що були спроби проплати, але сума чомусь нібито не зафіксована. Тобто, просто вкрадено 1000 грн.!!! Працівники дуже невиразно відповіли, що будуть перевіряти. І очікувати на результати такої перевірки потрібно 15 ДНІВ!!! Гроші зникли вмить, а перевірятимуть скільки? Телефонувала по кількох номерах, але скрізь чула холодну і роздратовану відповідь - чекати!
В усьому відчувається недобросовісність, більше - неприпустиме ставлення до клієнтів! Повна байдужість працівників! Робота терміналу НЕ НАЛАГОДЖЕНА, він навіть без номеру.
В результаті отримала шок і глибокий стрес!
Достоинства:
  1. немає +
Недостатки:
  1. Виключно мінуси
2 согласны
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, якщо Ваше питання щодо платежу не було вирішено і кошти Вам не надійшли, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту [email protected].
З повагою, city24

Порушення ст. ст.182 ККУ (незаконний збір ПД), ст. 190 ККУ (Шахрайство)355ККУ (Примус до правочину))

Ганна Ганна 5 мая, 2025 год
Представники сервісу надали відповідь не по суті.
Підстави для блокування рахунку відсутні. Підозри вигадані недоведені в законному порядку.
У даних діях вбачається: збір персональних даних з метою матеріального збагачення, та примус до правочину, відмивання коштів та шахрайство.
ПОВІДОМЛЕННЯ/ВИМОГА
щодо незаконного запиту персональних даних та невиконання платіжної операції
Співробітники Сіті24 порушують Конституцію України ст. ст. 3, 8, 21, 22, 24,... Читать отзыв
Представники сервісу надали відповідь не по суті.
Підстави для блокування рахунку відсутні. Підозри вигадані недоведені в законному порядку.
У даних діях вбачається: збір персональних даних з метою матеріального збагачення, та примус до правочину, відмивання коштів та шахрайство.

ПОВІДОМЛЕННЯ/ВИМОГА

щодо незаконного запиту персональних даних та невиконання платіжної операції


Співробітники Сіті24 порушують Конституцію України ст. ст. 3, 8, 21, 22, 24, 27, 28, 29, 32, 58, 68
Відповідно ст. 19 КУ
Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.



25. 04. 2025р. через термінал №891813 Сіті24, що розташований за адресою вул. Солом’янська 24 було здійснено платіж на суму 3227.40 грн на користь ФОП Давидюк Ольга Петрівна, комісія за послуги з переказу: 32,60 грн. Квитанція з номером транзакції: 3830308215578849 підтверджує, що платіж пройшов успішно.
Однак, кошти на 05.05.2025р. не були зараховані.

29.04.2025 р. на особистий некомерційний номер телефону зателефонувала невідома особа, яка не назвавши свого імені повідомила, що платіж не пройшов через начебто "дію закону про санкції", яка примушувала надіслати на електронну пошту копію паспорта та індифікаціонного документа. Після повідомлення що розмова записується і правової вимоги представитися дана особа поклала слухавку. Після перевірки номеру виявилося, що номер належить службі підтримки Сіті24. Повідомляю, що вказані дії представників Сіті24 мають ознаки кримінального правопорушення, а саме ст. 355 Кримінального Кодексу України Примус до правочину, ст. 182 Кримінального Кодексу України Незаконний збір персональних даних, порушення Конституційних прав і свобод людини і громадянина, Закону України "Про інформацію", Закону України "Про захист персональних даних" та іншого чинного законодавства України.

При подальшому спілкуванні оператори гарячої лінії Сіті24 відмовлялися надати своє ім’я та прізвище, що суперечить обов’язку ідентифікації співробітника сервісу перед початком збору персональних даних. Відповідно писаних для вас ст. 6, 8 Закон України "Про захист персональних даних", Закон України "Про звернення громадян" та ст. 3 Цивільного Кодексу України, отже співробітники Сіті 24 мають називати повністю ПІБ та посаду, не вимагати жодні персональні дані без законних причин та власної письмової згоди власника персональних даних, також їм заборонено припиняти розмову через відмову надати ПІБ.
Вказані дії співробітників сервісу Сіті24 мають ознаки шахрайства ст. 190 Кримінального Кодексу України, спонукання до правочину під примусом ст. 355 Кримінального Кодексу України, зловживання службовим становищем ст. 364 Кримінального Кодексу України та порушення прав споживача фінансових послуг.

Хочу зазначити наступне:
Згідно із писаним для вас Законом України "Про запобігання та протидію легалізації доходів", обов’язкова ідентифікація платника встановлюється лише при платежах від 5000 грн, або у випадках, що мають ознаки ризику, що в згаданому випадку відсутні.
Запит на копію паспорта та інших документів на електронну пошту без офіційного письмового запиту з підписом і печаткою відповідальної особи є порушенням Конституційних прав та свобод, порушення Закону України "Про захист персональних даних", відповідальність за дані дії вказана у ст. 182 Кримінального Кодексу України Незаконний збір персональних даних карається штрафом від п'ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Утримання коштів при підтвердженні успішної транзакції може бути розцінено як шахрайство (ст. 190 ККУ), або незаконне заволодіння майном ст. (191ККУ).
Затримка виконання фінансового зобов'язання також може нести ознаки недобросовісної господарської діяльності відповідно до Господарського кодексу України.


Вимагаю:
1. Надати офіційне письмове пояснення щодо причин затримки платежу;
2. Негайно перекажіть кошти отримувачу або поверніть суму платежу на підставі копії квитанції.

3.Надати ім’я оператора, який телефонував, а також документальне обґрунтування запиту персональних даних.
У разі відмови — надайте письмову відмову з мокрою печаткою та підписом відповідальної особи з реквізитами організації;
У разі ігнорування і ненадання відповіді впродовж 3х робочих днів наступним буде звернення із ПОВІДОМЛЕННЯМ ПРО ЗЛОЧИН до відповідних органів.

Додатки: – фотокопія квитанції –
Внаслідок порушення договірних зобов’язань представників Сіті24, мені як стороні, що добросовісно виконала свої зобов’язання (оплату послуг терміналу), доводиться витрачати значні ресурси на усунення наслідків дій вашої компанії. Зокрема, я змушена витрачати власний час на комунікацію, аналіз законодавства, юридичні консультації, захист своїх прав, що несе реальні часові та фінансові витрати. Крім того, тривале утримання коштів, що мали бути зараховані отримувачу, шкодить моїй репутації а також завдає шкоди моєму здоров’ю через емоційний тиск і стрес.
В умовах воєнного стану подібні дії — блокування доступу до власних коштів без рішень суду, невмотивоване затягування виконання фінансових зобов’язань та психологічний тиск — можуть бути розцінені як порушення основоположних прав людини та навіть як форма економічного насильства (геноциду) та створення умов, які ускладнюють життя людини.
У зв’язку з цим повідомляю, що у разі невиконання вами зобов’язань та продовження протиправного утримання коштів, я виставляю вимогу щодо виплати компенсації в розмірі десятикратної суми платежу, тобто 32 274 грн, що включає шкоду, завдану репутації, витрачений час, стрес, оплату консультацій та моральну шкоду.

Відповідно до ст. 40 Конституції України я маю право направляти звернення до посадових та службових осіб, які зобов’язані розглянути звернення та надати обґрунтовану відповідь. Хоча Сіті24 не є державним органом, як фінансова установа, яка надає публічні послуги, ви зобов’язані дотримуватися Конституції України. Недотримання Конституційних прав і свобод людини і громадянина буде мати ознаки повалення конституційного ладу і каратиметься по ст. 109 ККУ.

Надайте відповідь, відповідно ст. 40 КУ у 3-х денний термін, тобто до 07.05.2025р. включно.

Без упередження, з повагою Ганна. Честь маю!


пн, 5 мая 2025 г., 17:09 [email protected] <[email protected]>:
Достоинства:
  1. Відсутні
Недостатки:
  1. Цілковитий мінус та порушення чинного законодавства України.
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт Ваш запит на пошті [email protected] прийнято до розгляду.
З повагою, city24

термінал на вул.Бучми,6 м.Київ

Сьогодні,03.05.25р. я поповнювала рахунок на картку,термінал знаходиться в маг.Фора. До сьогодні в мене проходили платежі на Восток банк без %,як і вказано до сих пір.Колись була зп картка,до сьгодні користувалась нею для проїзду в трамваях,тролейбусах тощо. та сьогодні була вражена-поповнила на 100 грн,а прийшло - 90! Тобто,з мене зняли комісію в 10 грн. коли подзвонила на гарячу інію,мені відповіли,що... Читать отзыв Сьогодні,03.05.25р. я поповнювала рахунок на картку,термінал знаходиться в маг.Фора. До сьогодні в мене проходили платежі на Восток банк без %,як і вказано до сих пір.Колись була зп картка,до сьгодні користувалась нею для проїзду в трамваях,тролейбусах тощо. та сьогодні була вражена-поповнила на 100 грн,а прийшло - 90! Тобто,з мене зняли комісію в 10 грн. коли подзвонила на гарячу інію,мені відповіли,що я неправильно провела операцію:мовляв,потрібно вибрати функцію Восток,потім прикласти картку до терміналу...ШАНОВНІ! Ви нас тримаєте за ідіотів,ну чесно?.. От так на нас і наживаються.І,що сумно-коли автомат уже з"їв ваші кошти,а вам ,попри те,що обіцяно поповнення -0 % - а далі вже нарахована певна сумму процентів,а ви на них не розраховували...Дуже розчарована даним сервісом.Надалі - сама не буду користуватись і вам,шановним громадянам-ДУЖЕ НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, комісія встановлюється та може змінюватись на розсуд та за рішенням компанії. Актуальна комісія завжди вказується на терміналах та доступна платнику перед здійсненням платежу.
З повагою, city24

З кліентами розмовляють як з з розумово неповноцінними

Mykhailo Mykhailo 25 апреля, 2025 год
5 квітня в рамках акції "Прозора Мережа повертає" було здійснено 5 транзакцій (платежі за комунальні послуги) від 1000 гривень.
24 квітня на мою картку Акорд була зарахована винагорода лише за 4 транзакції.
Це при тому, що в реєстрі учасників які отримали право на заохочення в Акції “Гроші повертаються” є всі 5 винагород.
Телефонував тричі.
Перший раз мені рекомендували написати листа... Читать отзыв
5 квітня в рамках акції "Прозора Мережа повертає" було здійснено 5 транзакцій (платежі за комунальні послуги) від 1000 гривень.
24 квітня на мою картку Акорд була зарахована винагорода лише за 4 транзакції.
Це при тому, що в реєстрі учасників які отримали право на заохочення в Акції “Гроші повертаються” є всі 5 винагород.
Телефонував тричі.
Перший раз мені рекомендували написати листа на електронну пошту.
Зробив. Увечері в четвер написав подробно, з скрінами, IBANами і всією необхідною інформацією. Повний ігнор. Нікому не цікава та пошта
Наступного дня телефоную. Оператор каже, що реєструє моє звернення, зателефонуйте через годину. Телефоную через 2 години.
Оператор Максім просто морозиться. Пропонує мені третій раз в подробицях розсказати яка в мене проблема. Відмовляється назвати своє призвище. Звернення так і не було зареєстровано.
Тобто в техпідтримці - бардак. Звернення клієнтів не реєструються. З кліентами розмовляють як з з розумово неповноцінними. Відмовляються допомогти.
Але в ціх трьох операторів є одно спільне - бажання просто тебе відфутболити.
Мої висновки - в компанії відсутня система підтримки клієнтів. Довіряти свої кошти шарашкіной конторє не можна
Достоинства:
  1. Відсутні
Недостатки:
  1. Техпідтримка відсутня. Якщо буде будь який збій - "плакалі ваші дєнюжкі"
2 согласны
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт Ваш запит передано на перевірку та розгляд профільному відділу. Будь ласка очікуйте зворотного зв’язку від спеціаліста на пошті.
З повагою, city24
Показать 1 ответ

вори воруют деньги

Сергей Сергей 16 апреля, 2025 год
Хотели снять
4000 тиши гривен,банкомат выдал 200 гривен и все.деньги со счета пропали,поддержка врёт,сначала сказали вернут через сутки,потом через 3-5 дней,потом через месяц
Достоинства:
  1. компания
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт, за результатами проведення інкасації з Вами обов'язково зв’яжеться відповідальний співробітник та повідомить рішення. Будь ласка, очікуйте. Термін розгляду звернень громадян становить від 1 до 30 днів.
З повагою, city24

Обманюють з комісією

Елена Елена 12 апреля, 2025 год
"Шановні", якщо на ваших терміналах вказано за поповнення картки Монобанка 0%, то виконуйте це зобов'язання, або пишіть правду, з зазначенням розміру комісії. Введення в оману прирівнюється до шахрайства. Ви шахраї.
2 согласны
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук.
Компанія діє згідно чинного законодавства, актуальна комісія завжди вказана на терміналі і доступна для ознайомлення. Якщо у Вас виникли складнощі або помилки при користуванні терміналом - зверніться, будь ласка, у наш Viber 38-095-841-94-54 або на пошту [email protected].
З повагою, city24.
Показать 1 ответ

Шахрайська організація, не ражду ні в якому випадку!

Клиент Клиент 6 апреля, 2025 год
Поповнюєшь рахунок, а вони зараховують гроші через 24 години. Це як?! З якого дідка якісь васі протягом доби буждуть користуватися моїми коштами, коли вони мені потрібні самому? І чому ці бокси позиціонують себе як "Точки миттєвого поповнення"? Корочше, це шахраї и вори, не користуйтеся їх послугами, якщо одного часу не хочете, щоб ваші гроші вкрали.
2 согласны
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.
Шановний клієнт, якщо Ваше питання не було вирішено, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення в наш Viber 38-095-841-94-54 або на пошту [email protected].
З повагою, city24

Термінал City24 "з'їв" 500 гривень

Олег Олег 30 марта, 2025 год
Вітаю.
30.03.2025 поповнював карту моно через термінал City24 на суму 5000 грн. купюрами 500 гр.
Але термінал розпізнав тільки 4500 гривень, а одну купюру покрутив, ПРИЙНЯВ, але на дисплеї не відобразив поповнення.
Так і поповнив карту лише на 4500 гривень.
Як мені тепер повернути 500 гривень?
Оператор терміналу каже, що бачить тільки поповнення на 4500 гривень:(
Якась проблема з... Читать отзыв
Вітаю.

30.03.2025 поповнював карту моно через термінал City24 на суму 5000 грн. купюрами 500 гр.

Але термінал розпізнав тільки 4500 гривень, а одну купюру покрутив, ПРИЙНЯВ, але на дисплеї не відобразив поповнення.

Так і поповнив карту лише на 4500 гривень.

Як мені тепер повернути 500 гривень?

Оператор терміналу каже, що бачить тільки поповнення на 4500 гривень:(
Якась проблема з купюрами по 500 гривень у терміналів City24.

Одна надія на інкасацію, що зможуть побачити проблему та донарахують 500 гривень:(
2 согласны
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт, за результатами проведення інкасації з Вами обов'язково зв’яжеться відповідальний співробітник та повідомить рішення. Будь ласка, очікуйте зворотній зв'язок за вказаними оператором термінами.
З повагою, city24
Показать 1 ответ
Платежная система city24
city24 - крупнейшая терминальная сеть Украины, которая насчитывает более 20 000 терминалов. Имеет развитую платежную онлайн и оффлайн инфраструктуру.
Платежные терминалы, сайт и мобильное приложение, позволяют оплачивать более 3000 сервисов и услуг.
city24 - всегда рядом!

Рейтинг 2.8 из 5 на основании 109 отзывов
Адрес: Київ, пров. Новопечерський, 5
city24.ua
Перейти на сайт
Платежные системы
UAPAY
UAPAY

Рейтинг: 4.6
241 отзыв
Глобалмани
Глобалмани

Рейтинг: 2.2
818 отзывов
Сервис платежей easypay.ua
Сервис платежей easypay.ua

Рейтинг: 1.5
608 отзывов
Катерина Шухнина
Катерина Шухнина

Рейтинг: 4.7
112 отзывов
Neteller платежная система
Neteller платежная система

Рейтинг: 2.2
9 отзывов
TransferGo Ltd
TransferGo Ltd

Рейтинг: 2.8
220 отзывов
Wayforpay
Wayforpay

Рейтинг: 2
42 отзыва
Киоск Сервис
Киоск Сервис

Рейтинг: 3.7
6 отзывов
СуперКопилка
СуперКопилка

Рейтинг: 3.9
169 отзывов