Гость Отзыв написан 5 августа, 2021 год5 просмотров
Мною був придбаний квиток на скасований рейс Харків - Станиця Луганська по причині поломки автобуса. У поверненні коштів у сервісі Басфор відмовляють так як отримали інформацію від перевізника, що рейс відбувся, а пасажир просто не з'явився. Спробував розібратися у ситуації через дзвінок на гарячу лінію- у відповідь хамство, крики і не бажання надавати будь-яку інформацію. Гроші втрачені. Більш жахливого сервісу ще не бачив.
Жахливий перевізник - Отзывы об ЭлитБус (Elitbus)
Спробував розібратися у ситуації через дзвінок на гарячу лінію- у відповідь хамство, крики і не бажання надавати будь-яку інформацію. Гроші втрачені. Більш жахливого сервісу ще не бачив.
отзыв
Комментарии к отзыву