ООО "ВолодимирецьТрансСервіс" отзывы
с оценкой «Ужасно»

Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
ООО "ВолодимирецьТрансСервіс"
3.5 5
69 отзывов / 9581 просмотр
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Якщо можна було б поставити 0, поставила би 0

Алина Алина 14 августа, 2025 год
Їхали с Польщі до України, при покупці білетів вибрали місця ближче ті які для нас комфортні тобі ж ближче до водія, коли сідали в автобус водій сказав що на наших місцях сидять люди і ми повинні сісти на інші місця, водій ніяк це не пояснив, ще було куплене одне місце на сайті було вказано що місце знаходиться біля вікна,... Читать отзыв Їхали с Польщі до України, при покупці білетів вибрали місця ближче ті які для нас комфортні тобі ж ближче до водія, коли сідали в автобус водій сказав що на наших місцях сидять люди і ми повинні сісти на інші місця, водій ніяк це не пояснив, ще було куплене одне місце на сайті було вказано що місце знаходиться біля вікна, коли пришли воно було зайняте, на питання чому місце зайняте, водій відповів що так і має бути, хоча на сайті місце було куплене саме біля вікна, розетки працювали погано телефон було неможливо зарядити, туалет був, але не працював, зупинок на туалет було дуже мало, не раджу їздити цим перевізником.

Поведінка водіїв

Євгенія Євгенія 28 июля, 2025 год
Доброго дня, хочу висловити свої враження від поїздки з України до Польщі. Їхала я з міста Сарни до Лодзі 25-го липня, заплановане відправлення автобуса заявлене на інтернет сторінці busfor.ua 20:55. О 14:00 я отримала дзвінок від диспетчера з інформацією що автобус відправлятиметься з Сарн о 20:30 та проханням прибути до автостанції завчасно. В результаті, ми з трьома дітьми, двоє з... Читать отзыв Доброго дня, хочу висловити свої враження від поїздки з України до Польщі. Їхала я з міста Сарни до Лодзі 25-го липня, заплановане відправлення автобуса заявлене на інтернет сторінці busfor.ua 20:55. О 14:00 я отримала дзвінок від диспетчера з інформацією що автобус відправлятиметься з Сарн о 20:30 та проханням прибути до автостанції завчасно. В результаті, ми з трьома дітьми, двоє з яких дворічні чекали на автобус до 21:40. Це було перше негативне враження, але "в житті все буває" подумала я, хоча, диспетчер могла подзвонити хоча б після відправлення автобуса з Києва.
Маю прохання до дирекції, нагадати водіям даного рейсу що вони, вірогідно, мають бронь від служби в ЗСУ та спокійне життя завдяки нашим військовим. Жоден з ваших працівників не подав валізу з багажника пасажирам. Прошу звернути увагу, що понад 90% пасажирів це жінки з дітьми. Ймовірно, що чоловіки частини цих жінок в лавах ЗСУ, і в знак подяки та людяності водії могли це зробити, хоча, це не їх обов'язок. Але, замість того ці "браві молодці" крутять свої інтереси за Вашою спиною. Орієнтовно в Маневичах була зупинка. Бажаючих пасажирів залишили біля закладів харчування, з інформацією що автобус повернеться за 15 хвилин. Автобус поїхав до невизначеного місця з гаражами. Що там відбувалося один Бог знає, бо пасажири, замкнені в автобусі, ввечері, могли бачити лише як один з водіїв виніс торбинку з автобуса і кружляв біля одного з гаражів. Наступною цікавою подією був приїзд автобуса до аеропорту в Варшаві, хоча, це не було заявлено в маршруті. Думаю, водії підробляють таксистами на вашому автобусі. Такі висновки можу зробити ще з того, що за словами однієї з пасажирок, водії їздили по Києву та збирали пасажирів. Я так розумію, що саме це стало причиною запізнення автобусу, а не затори про які мені говорила диспетчер, коли я в очікуванні автобуса подзвонила до неї о 20:40. Гидко спостерігати коли молоді хлопці замість того, щоб чесно виконувати свої обов'язки спотворюють враження про перевізника.
Також щиро хочу подякувати водіям, які їхали з Лодзі до Сарн 12-го липня о 20:30. Це чудові люди і дай Бог їм здоров'я.
Достоинства:
  1. Водії іншого рейсу щирі і добрі люди.
Недостатки:
  1. Огидна поведінка водіїв даного рейсу
  2. Запізнення автобусу ще на території України
Добрий день, пані Євгеніє. Ми вирішили розібратись у ситуації, поспілкувались з водіями та диспетчерами.
Перш за все, запізнення було дійсно спричинене через затори, оскільки рейс відбувався у п'ятницю, потік машин з Києва був дуже великим.

Щодо багажу — за словами водіїв, під час проходження кордону вони допомагали з валізами пасажирам. Можливо, на якійсь із ділянок це не було помітно або було індивідуальне непорозуміння — ми обов'язково звернемо увагу на це і додатково нагадаємо водіям про важливість допомоги, особливо жінкам з дітьми.

У Маневичах автобус від'їжджав на дозаправку, а водій виніс рукавиці (щоб не замаститись), а не торбинку.

Щодо аеропорту у Варшаві: автобуси на всіх наших рейсах здійснюють туди заїзд ще з березня, і про це заявлено на всіх ресурсах(наш офіційний сайт, infobus, blablacar, візитки, тощо)

Щодо збору пасажирів по Києву — наші автобуси обладнані GPS-трекерами, тому ми маємо змогу у будь-який момент переглянути маршрут. За інформацією з навігації та від екіпажу, відхилень не було.

Шкодуємо, що у вас залишились негативні враження, і водночас дякуємо за теплі слова на адресу іншого екіпажу. Ми передамо вашу подяки водіям рейсу, що відбувався 12 липня.

На майбутнє, якщо у вас виникатимуть запитання чи зауваження — звертайтесь до диспетчерів. Ми завжди на зв’язку та готові допомогти.

Якби можна було поставити 0 – поставила б!

Софія Софія 14 июля, 2025 год
mad
Повна відсутність сервісу, відповідальності й поваги до пасажирів.
Я придбала через BlaBlaCar заздалегідь квиток на нічний рейс Познань – Київ, (з Ковеля відправлення 23:15), прибула на точку посадки раніше (о 22:55). Чекала понад пів години. Мого автобуса не було. Згодом приїхав інший рейс — мій квиток не підходить. Водій каже: «Ваш автобус уже давно поїхав».
НІХТО не повідомив, що... Читать отзыв
mad

Повна відсутність сервісу, відповідальності й поваги до пасажирів.

Я придбала через BlaBlaCar заздалегідь квиток на нічний рейс Познань – Київ, (з Ковеля відправлення 23:15), прибула на точку посадки раніше (о 22:55). Чекала понад пів години. Мого автобуса не було. Згодом приїхав інший рейс — мій квиток не підходить. Водій каже: «Ваш автобус уже давно поїхав».

НІХТО не повідомив, що виїзд буде раніше. Жодного дзвінка, повідомлення чи оновлення в додатку. Диспетчери просто ігнорують. Я залишилась одна серед ночі, з речами, за 15 хвилин до початку комендантської години. Це не просто халатність, а ще й наражання пасажирів на небезпеку.

700 грн — окей, поверне BlaBlaCar. Але день, який я втратила, і нерви, які ви мені з’їли, — не поверне ніхто. У понеділок я мала бути на роботі, натомість шукала, як дістатися до Києва наступного дня.

На наступний день я зателефонувала перевізнику, вони пробурмотіли щось схоже на вибачення і відправили мене оформлювати повернення через BlaBlaCar. Жодного пояснення, жодної відповідальності.

Хто буде нести відповідальність за те, що люди залишаються посеред дороги вночі?

Не рекомендую категорично.
Небезпечно. Безвідповідально. Байдуже!
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Витрачені нерви, зірвані плани, жодних пояснень, послуги не надано.

Враження від перевізника ТзОВ Володимирець Транссервіс

Гость Гость 19 апреля, 2025 год
Хочу поділитись своїм першим досвідом в отриманні послуг від перевізника ТзОВ Володимирець Транссервіс. Купила білет на прямий рейс з Варшави (Аеропорт Шопен) до Києва. Все було добре до моменту, коли під час перевезення зовсім випадково дізналась, що виявляється нам доведеться пересісти на інший автобус. При чому розмова була випадкова і водій просив не дуже це розголошувати.
Такі речі мають бути... Читать отзыв
Хочу поділитись своїм першим досвідом в отриманні послуг від перевізника ТзОВ Володимирець Транссервіс. Купила білет на прямий рейс з Варшави (Аеропорт Шопен) до Києва. Все було добре до моменту, коли під час перевезення зовсім випадково дізналась, що виявляється нам доведеться пересісти на інший автобус. При чому розмова була випадкова і водій просив не дуже це розголошувати.
Такі речі мають бути прописані в білеті, пасажир на щось розраховує.
Як почула інформацію серед інших пасажирів - це часта практика, але так не має бути, якщо попередньо інформація не була надана при покупці білету. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ПЕРЕВІЗНИКА.

Водій не вихований !

Katya Katya 22 марта, 2025 год
Маршрут Луцьк - Володимирець , водій грубий , не ввічливий!!!Заробляє погану репутацію для перевізника… Зверніть увагу ! 22.03.2025

Мене залишили на станції

Анна Анна 12 февраля, 2025 год
Зупинка була 10 хвилин. Тричі повторили. Я виходжу з туалету на 8 хвилину, нема автобусу та всіх моїх речей. Як я можу сконтактувати з водіями? Усі номери, включно з польським - на автовідповідачі

Хайський водій

Gakar Gakar 26 января, 2025 год
Водій луцької маршутки хамло, забороняє користуватися телефоном дорогою, при виході з автобуса в слід ще погрожував через те, що я ним користувався , це клокнада!
26.01.25

Водії ХАМИ!

Ярослав Ярослав 10 января, 2025 год
Жахливе ставлення до пасажирів, люди не винні що те хамло є водієм. Рейс Київ Познань 08.01.2025.Водій весь час репетував до пасажирів, ображав лайкою, ставлення до людей не адекватне .Водій два рази лишав пасажирів на зупинках , як би забув.

Сніжко Марія Василівна, Любахи

Марія Марія 6 января, 2025 год
Клієнтоорієнтованість Качинського буса - дно. Вчора коли замовляла квиток не взяли телефон 2 рази з інтервалом в кілька годин, гудки були, було не зайнято. Взяли з іншого номеру. Про перший номер який я використовую кілька років ніякої інформації, що він не дійсний не має ні на сайті, ні на сторінці в Instagram. Про те яка платформа диспетчер не повідомила.... Читать отзыв Клієнтоорієнтованість Качинського буса - дно. Вчора коли замовляла квиток не взяли телефон 2 рази з інтервалом в кілька годин, гудки були, було не зайнято. Взяли з іншого номеру. Про перший номер який я використовую кілька років ніякої інформації, що він не дійсний не має ні на сайті, ні на сторінці в Instagram. Про те яка платформа диспетчер не повідомила. Я шукала кілька хвилин, тому запізнилась, прибула на Вокзал вчасно, але водії чомусь вирішили відʼїхати від мене. Що не мало важливо, відʼїхали прям переді мною. Я відразу звʼязалась щоб почекали, тому що він навіть не відʼїхав з Вокзалу ще. Диспетчер сказала: «Ну біжи за ним, якщо бачиш де маршрутка». Факт в тому що він навіть не відʼїхав з вокзалу, але мене не почекав. Будьте готові, що таке і з вами може статися. Мене ніхто не набрав їду я чи ні. Я запізнилась на 3 хв і то, тому що шукала його. Взагалі більшість водіїв не приємні, спілкуватися не вміють, неприємна ситуація не вперше з ними. Не рекомендую!!! Шкода, що немає іншого нормального перевізника Київ - Володимирець. Автобуси комфортні, проблема в обслуговуванні!!!!!

Не в коем случае не пользоваться их услугами

Захар Захар 14 ноября, 2024 год
Ужасный перевозчик. Оставили человека на границе и просто уехали. У женщины не было недостаточно злотых в наличке,все было на карте, из за чего не пропустили в Польшу. Водитель обязан был хотя бы попытаться решить вопрос, дать своей налички, просто чтоб показать что она есть. Но вместо этого он просто отдал вещи и уехал. Женщина всю ночь просидела в пограничном пункте,... Читать отзыв Ужасный перевозчик. Оставили человека на границе и просто уехали. У женщины не было недостаточно злотых в наличке,все было на карте, из за чего не пропустили в Польшу. Водитель обязан был хотя бы попытаться решить вопрос, дать своей налички, просто чтоб показать что она есть. Но вместо этого он просто отдал вещи и уехал. Женщина всю ночь просидела в пограничном пункте, забрали паспорт
Доброго дня, Захаре.
По-перше, важливо розуміти, що водії на митниці не мають права самостійно вирішувати, коли рухатися чи зупинятися. Вони діють виключно за вказівками митних служб. Якщо митники наказали водієві продовжити рух без даної пасажирки, водій зобов'язаний виконати ці вказівки.
Отже, твердження, що автобус залишив її на митниці, не зовсім коректне, оскільки саме митники затримали її через недостатню кількість готівки.
Її відповідальність як пасажира полягає в тому, щоб мати всі необхідні документи та достатню кількість готівки для швидкого та безперешкодного перетину кордону. У разі виникнення питань, митні органи мають право затримати її для подальших дій.
Водії не зобов'язані перевозити та надавати готівку, це відповідальність безпосередньо пасажирки.
Якщо порушення вимог перетину кордону призводить до затримання, що у свою чергу впливає на дотримання розкладу нашого автобуса, екіпаж змушений продовжити рух за маршрутом без очікування.

Чудо перевізник ?

Пасажир Пасажир 29 сентября, 2024 год
28.09.2024.
Поїздка чудова , але я на неї не встиг 2 хвилини.
Намагався додзвонитися до підтримки.ні хто слухавку не брав.
Ні хто не зателефонували, хоча номер телефону у них є.
Замовив на інший час . Подивимося як буде наступна поїздка 🤣
Достоинства:
  1. Поки немає. Якщо будуть, то в наступному коментарі.
Недостатки:
  1. Не турбуються за свого клієнта.

Поїздка Київ-Познань

Анжела Анжела 26 августа, 2024 год
ЖАХ
Не перераховує людей при посадці, НЕМАЄ ТУАЛЕТУ він не працює, погано працює інтернет, зупинка не на заправках, а в «закапелках» аби гроші заплатити за туалет вони з ними ніби співпрацюють, поїзда просто жах умови поїзди жахливі
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Туалету немає, зупинки не на заправці а в тих містах де потрібно платити кошти, бо компанія з ними(туалетами) «співторивашує»

Жахливий сервіс. Водії ХАМИ

Арсен Арсен 26 июля, 2024 год
Вчора їхала цим перевізником і була неприємно вражена. Водії були хами, пенсійного віку! Ціна, яку назвали диспетчери по телефону 1200 грн, при посадці водій відмовився брати гривні і сказав платити злотими (120 злотих, які потім поміняв на кордоні, на чому і заробив). За пакет,щоб поставити у багажник також вимагав гроші. Не раджу!!!!
1 не согласен

не рекомендую

Yuliia Khomych Yuliia Khomych 26 июля, 2024 год
Водії хами! Ціни при бронюванні через гарячу лінію і при посадці в автобус відрізнялися. Також додатково сказали платити 30 злотих за багаж ( мали невелику валізу і малий пакет)
Недостатки:
  1. Хамство
1 не согласен

Жахливий сервіс

Іванна Іванна 28 апреля, 2024 год
Сталася неприємна і жахлива ситуація. За 5 днів до виїзду з Володимирця було заброньовано білет на Польщу. Сьогодні у день виїзду (28.04.24) телефонують і нагадують за рейс і що буде трансфер до Сарн, де треба буде пересісти. Потім через 2 год передзвонюють (за кілька годин до виїзду!!) і кажуть, що виїзду конкретно з Володимирця не буде і що я сама... Читать отзыв Сталася неприємна і жахлива ситуація. За 5 днів до виїзду з Володимирця було заброньовано білет на Польщу. Сьогодні у день виїзду (28.04.24) телефонують і нагадують за рейс і що буде трансфер до Сарн, де треба буде пересісти. Потім через 2 год передзвонюють (за кілька годин до виїзду!!) і кажуть, що виїзду конкретно з Володимирця не буде і що я сама маю шукати собі транспорт і чимось добиратися до Городця, де мене підберуть на цей рейс.. сказати, що я була шокована - це нічого не сказати! Мало того, що я маю сама добиратися до Городця, так ще й сума за білет така сама, як з Володимирця. Тобто я маю за свій кошт добиратися до Городця, а платити як з Володимирця! Диспетчер каже, що нічого не може зробити і тільки відговорюється.. А хіба саме не робота диспетчера попередити хоча б за день-два, що буде така ситуація, а не за 3 год до рейсу?! Неприємні ситуації з цією компанією вже не вперше! Не раджу.
1 не согласен Показать 1 ответ

Київ - Рафалівка

Віталій Віталій 17 апреля, 2024 год
Сьогодні, 17.04.2024 виникла дуже неприємна ситуація. По телефону було заброньоване місце на автобус який по словах диспетчера відправляється в 23:00. Пасажир прибув на автостанцію в 21:30 і вирішив почекати на лавочці, до платформи пішов в 22:10, ніякого автобусу так і не дочекався.
Чому елементарно не було зателефоновано до пасажира у зв'язку з його відсутністю?
Хто винен в тому що... Читать отзыв
Сьогодні, 17.04.2024 виникла дуже неприємна ситуація. По телефону було заброньоване місце на автобус який по словах диспетчера відправляється в 23:00. Пасажир прибув на автостанцію в 21:30 і вирішив почекати на лавочці, до платформи пішов в 22:10, ніякого автобусу так і не дочекався.

Чому елементарно не було зателефоновано до пасажира у зв'язку з його відсутністю?

Хто винен в тому що так сталося, чи дійсно сказали що автобус буде в 23:00 чи все-таки пасажир погано почув і звучало 22?

Що робити людині коли закрите метро і комендантська година на носі в чужому незнайомому місті?

Є можливість прослухати розмову і розібратися чому так сталося? Я надам детальнішу інформацію про це бронювання

Жалоба на водителя

Natalia Natalia 17 марта, 2024 год
Хочу оставить жалобу что водители наживаются на нас тем что берут за билет сколько хотят,я ехала с Варшавы в Ковель за 110 злот,а в интернете 74 злот,и причем он не выдал мне чек об оплате,не рекомендую
Добрий день, Наталю!
Водії на Вас не наживались, оскільки ціна з Варшави до Ковеля в нас зараз дійсно 110 злотих, і вона вже тривалий час не змінювалась.
Враховуючи постійні зміни курсу валют, а також весняний період знижок на наші квитки в інтернеті до 01.04, ціна може бути нижчою на сайті.
Тому наступного разу пропонуємо уникнути непорозумінь та відразу купувати квиток онлайн на https://voltransservis.com.ua. Бажаємо мирного дня!

Київ Познань

Olena Olena 9 февраля, 2024 год
Обслуговування перевізника Володимирець транс найжахливіше з усіх .щоразу автобуси з України запізнюються на 1-2 години.
Особливо незручно у зимовий час. На зауваження диспетчери брешуть.
Не рекомендую.
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Досить часті запізнення на довгий час .
  2. Час від часу відсутній інтернет .
  3. Водії хами

Отзыв о поездке

Елена Елена 20 января, 2024 год
Хочу оставить отзыв о поездке
Киев-Познань.
Буду объективной: Да есть WiFi и работают разетки и это всё из плюсов.
Водители хамы!
При покупке билетов было указано, что водители с радостью помогут разместить багаж, ан нет пассажиры сами должны лезть в багажное отделение и складывать свой багаж.
При покупке билетов не было возможности выбрать место, а мест с экстра... Читать отзыв
Хочу оставить отзыв о поездке
Киев-Познань.
Буду объективной: Да есть WiFi и работают разетки и это всё из плюсов.
Водители хамы!
При покупке билетов было указано, что водители с радостью помогут разместить багаж, ан нет пассажиры сами должны лезть в багажное отделение и складывать свой багаж.
При покупке билетов не было возможности выбрать место, а мест с экстра местом для ног в автобусе упразднили, лучше добавить больше седений, а как люди будут карячится это никого не волнует.
Так же не было указано, что будет дополнительная пересадка в Сарны,
Пересадка должна была быть только в Познань на Лондонский рейс.
Все европейские международные перевозчики имеют места для инвалидов, но только не Украинские!
При покупке билетов было указано чай, кофе, напитки, чего тут конечно же нет!

Ну и "вишенка на торте" ТУАЛЕТ - конечно же не работает! А используется исключительно как курилка для водителя!
Достоинства:
  1. WIFI и розетки
Недостатки:
  1. Старые автобусы
  2. Дополнительная пересадка
  3. Пассажиры сами должны укладывать свой багаж в багажное отделение
  4. Не работающий туалет
  5. Водитель курит в автобусе

Поїздка Володимирець-Київ

Ірина Ірина 6 января, 2024 год
Змінили маршрут і не попередили, хоча я уточнювала спеціально це питання. Вибачень також не дочекалась(
Недостатки:
  1. Не попередили про зміни в маршруті
  2. Розшатані крісла

Скотовозка

Максим Зубаток Максим Зубаток 28 декабря, 2023 год
Звичайна скотовозка.Без працюючого туалету.Сходити в туалет можна лише по wi-fi.Без попередження про пересадку в інший автобус.В результаті чого забуті речі.Оскільки було надано 10 хв.За цей час ще треба було встигнути сходити в туалет.Зміна в маршруті.1.5 години по селах.Якщо ремонт треба попередити.Це не важко.Раджу замовляти иншого перевізника.
Достоинства:
  1. Немае
Недостатки:
  1. Туалет
  2. Пересадка
  3. Зміна маршруту

Сервіс обслуговування

Ольга Ольга 13 декабря, 2023 год
13.12.2023, Вараш- Київ
1) Водій майже всю дорогу дивився фільми на телефоні і одночасно керував автомобілем
2) крім того, водій усим постійно хамив
3) безготівково розрахуватися не можна тільки готівка (а не в касі у Вараші, ані у водія)
4) на прохання зупинитися на зупинці в місті - відмова. Одна зупинка на автовокзалі (що біля жд вокзалу)
Хоча решта... Читать отзыв
13.12.2023, Вараш- Київ
1) Водій майже всю дорогу дивився фільми на телефоні і одночасно керував автомобілем
2) крім того, водій усим постійно хамив
3) безготівково розрахуватися не можна тільки готівка (а не в касі у Вараші, ані у водія)
4) на прохання зупинитися на зупинці в місті - відмова. Одна зупинка на автовокзалі (що біля жд вокзалу)
Хоча решта водіїв завжди зупинялись на Академмістечку
Принципово, якщо буде підходити час відправки у конкурента буду тепер їздити тільки з ними
Добрий вечір, Ольга.
Водій не хамив Вам, а відмовив у зупинці на Академмістечку, тому що зараз це заборонено законом, і ми, як перевізник, можемо отримати за це штраф понад 17 тисяч гривень. В Києві в нас тільки 1 зупинка - Автовокзал «Київ», Симона Петлюри, 32.
Якщо Ви хотіли розрахуватись безготівково, варто було придбати квиток на нашому сайті - там доступна оплата картою. При бронюванні квитка у диспетчерів по телефону, або ж у касі - оплата тільки готівкою.
Показать 2 ответа

Жах!розпач! Жахливе ставлення до людей

Інна Інна 18 ноября, 2023 год
Ми з сім’єю просто в шоці з того що сталось з нашою мамою в поїздці від цієї транспортної компанії!!!!!!
Водії хами , це просто важко навіть уявити. По дорозі з Варшави до Києва 17.11 наша мама вийшла в Любліні в магазин , повернулась вчасно , але в автобусі були зачинені двері. Мама помахала водіям , проте вони просто ніяк не... Читать отзыв
Ми з сім’єю просто в шоці з того що сталось з нашою мамою в поїздці від цієї транспортної компанії!!!!!!
Водії хами , це просто важко навіть уявити. По дорозі з Варшави до Києва 17.11 наша мама вийшла в Любліні в магазин , повернулась вчасно , але в автобусі були зачинені двері. Мама помахала водіям , проте вони просто ніяк не відреагували! Люди , уявіть собі що мама стояла хвилини 3-4 на холоді і махала водіям щоб вони відчинили двері їй , на що ніякоі реакції не було взагалі.
Напевно водії вирішили просто потягнути прикол з моєї мами , просто так , напевно їм мало того що люди страждають від того що в країні війна , напевно цим водіям всерівно що нервова система людей за 50 і так не в найкращому стані, то вони вирішили ще довести людину до нервового зриву! Дома маму відкачує старша дочка, мама переживає , плаче.
В мене питання , чого через якихось «людей» має зараз страждати моя мама ? Напевно їм було дуже весело посміятись з жінки. Шок , розпач. Таких людей не можна тримати працювати в сфері спілкування з людьми. Люди , зробіть щось з цією ситуацією , тому що люди не хочуть страждати через якихось «чоловіків», в яких життя не вдалось судя по всьому.
1 не согласен
Добрий день, пані Інна. Ми ознайомились з ситуацією, яка склалась під час цього рейсу, тож можемо надати вам відповідь.

Перш за все, наша адміністрація та безпосередньо водії вже поспілкувались з вашою мамою та принесли їй вибачення.

Приїхавши в Люблін, водій оголосив про зупинку 10 хвилин.
Переглянувши камери спостереження, це дійсно підтвердилось - автобус стояв 10 хвилин, після чого пасажири попросили закрити двері, тому що холодно та був протяг. 1 з водіїв пішов перераховувати пасажирів, щоб перевірити чи всі на місці, чи нікого не забули та далі поїхати по маршруту.

Ваша мама в той час підійшла до середніх дверей, тому водій її не помітив. Натомість підійшовши до передніх, її відразу помітили та відчинили двері, вона зайшла та зайняла своє місце. По камерах видно, що це зайняло в неї МЕНШЕ однієї хвилини, а не 3-4 хвилини на холоді.

Окрім камер спостереження, спілкування з водіями, вашою мамою та вами, ми також зв‘язались з іншими пасажирами, які теж їхали до Києва в цьому автобусі. Вони підтвердили, що ЖОДНОГО хамського відношення або насмішок з боку водіїв насправді не було. Водії не насміхались з вашої мами, а просто не помітили те, що вона очікувала на середніх дверях. Через це вони вибачились.

Натомість ваша нецензурна лексика при спілкуванні з диспетчерами та наклеп на наших водіїв теж привели до того, що вони дуже нервуються та переживають через цю ситуацію.

Хочемо нагадати вам, що в автобусі зазвичай подорожують понад 20-30 людей, наприклад, під час цього рейсу, про який ви пишете, окрім вашої мами було ще 27 пасажирів, натомість водіїв всього 2.
Тож ніхто не мав на меті навмисно образити вашу маму, а навпаки хотіли якнайкраще для людей - зберегти тепло в автобусі.

Водії - теж люди, які завжди стараються швидко та комфортно вас довезти, тому ваші звинувачення безпідставні.
Показать 1 ответ

Жахлива непунктуальність

Serhii Filipchuk Serhii Filipchuk 19 октября, 2023 год
Оцінку в 1 зірочку ставлю через те, що я вже неодноразово їздив з Ковеля до Вроцлава і ще жодного разу автобус не приїхав в Ковель за розкладом. Середній час запізнення - 40 хв, в той час як максимально я був вимушений чекати півтори години!! Я не розумію, як за стільки часу оператори не можуть коректно комунікувати час?! Якщо ви регулярно... Читать отзыв Оцінку в 1 зірочку ставлю через те, що я вже неодноразово їздив з Ковеля до Вроцлава і ще жодного разу автобус не приїхав в Ковель за розкладом. Середній час запізнення - 40 хв, в той час як максимально я був вимушений чекати півтори години!! Я не розумію, як за стільки часу оператори не можуть коректно комунікувати час?! Якщо ви регулярно запізнюєтесь, можливо варто змінити графік? Дуже дратує, коли ти плануєш всі свої робочі справи під один час прибуття автобуса, а потім просто стоїш на зупинці годину, бо тебе навіть не повідомили про запізнення!! Поважайте час інших людей!

ВОДІЇ ХАМИ!!

Катя Загура Катя Загура 29 сентября, 2023 год
Розмова з водієм не здалася з перших хвилин. Не говорять в який годині +- будуть в зазначеному місці, ми з дитиною чекали 2 години, так ще до мене були притензії що не там стояла. Їду не перший раз, і так кожний раз коли водії двох старших чоловіків.

Не рекомендую

Myroslava Diachenko Myroslava Diachenko 29 сентября, 2023 год
Поїздка виявилась дуже не комфортною. Водії ні разу не зупинились на нормальній заправці, де можна було помити руки чи сходити в туалет.
Зупинялись на заправках, де туалет був жахливий і на вулиці. Була 35+ жара.
Я зазвичай не пишу коментарі, але ця поїздка була найгіршою (Київ-Варшава).

Увага, водії хами!

Olena Schmidt Olena Schmidt 7 сентября, 2023 год
Доброго дня усім!
5.09.23 рейс Болеславець-Київ, Автобус 6200 (здається ВК 6200, але не впевнена). Їхала з Болеславця до Маневич. Дуже розчарована поведінкою водіїв до пасажирів і також до мене особисто. Такої витонченої наглості, необтесаного хамства та неповаги до людей зі сторони водіїв ще не зустрічала ні в одного з перевізників, хоча їжджу нерідко різними перевізниками в Україну більш як 10... Читать отзыв
Доброго дня усім!
5.09.23 рейс Болеславець-Київ, Автобус 6200 (здається ВК 6200, але не впевнена). Їхала з Болеславця до Маневич. Дуже розчарована поведінкою водіїв до пасажирів і також до мене особисто. Такої витонченої наглості, необтесаного хамства та неповаги до людей зі сторони водіїв ще не зустрічала ні в одного з перевізників, хоча їжджу нерідко різними перевізниками в Україну більш як 10 років. Таким людям просто протипоказано працювати з людьми, на мою думку...
Наприклад, жінка не знала як скласти ручку від сидіння і ввічливо запитала у водія як це зробити, який зухвало нагрубив їй, сказав, так вже й бути, покаже як це робиться, якщо це вже так "важко" зрозуміти, бо жінки не високого розуму і все йому вічно ламають.
Інша ситуація, водій подзвонив дівчині, щоб вона приїхала на годину раніше на посадку, на що пасажирка погодилась. Замість того, щоб їй подякувати, водій майже поїхав без неї, бо дівчина вийшла з автобусу коротко попрощатись, після чого нагрубив їй, сказавши, що не збирається ще на неї чекати і перевіряти чи вона знаходиться в автобусі.
Інший випадок, зупинились в туалет, водій сказав зупинка 5 хвилин. Через пару хвилин, почав від'їжджати, майже залишивши пасажирку серед ночі на вулиці, яка вимушена була бігти за автобусом, добре, що її побачили інші пасажири..Реакція водія: я не збираюсь тут вас чекати, сказав 5 хвилин, якщо Вас нема, то Ваші проблеми.
Мій власний досвід, зупинились в Лодзі, водій оголосив, що стоїмо 10 хвилин чи скільки, не пам'ятаю, а потім відправляємось на платформу 9, де ще будемо стояти якийсь час, не пояснивши де знаходиться та платформа 9 і чи це далеко. Я перебувала біля автобуса, біля дверей, щоб зайти, коли водій буде їхати. Водій вже закрив двері, зайти я не встигла, я підійшла ближче до дверей, з надією, що він мене побачить і відкриє двері, але цього не відбулось. Тоді я постукала в двері, просто звернувши таким чином на себе увагу. Двері і справді відчинилися, я збиралась зайти, коли на мене накинувся з лайкою водій, репетуючи, що я мушу себе контролювати і йти пішки до платформи, якщо він вже двері зачинив, а не стукати тут йому. Коментарі тут зайві, думаю...
Було ще кілька ситуацій за цю "веселу" поїздку, була неповага до жінки з дитиною та пасажирів, які чекали на автобус не в тому місці.
Водій запропонував мені вийти до моєї зупинки, а саме на заправці Журавлина, а не на автостанції Маневичі, бо я ж всеодно одна пасажирка до Маневич, так би йому не прийшлось заїжджати в Маневичі і тратити через мене одну свій час...
Нікому не нав'язую свою думку, висновки робіть самі, любі друзі.
Всім гарного дня і добра!
Достоинства:
  1. Таки довезли до пункту призначення, за що вдячна...
Недостатки:
  1. Хамство, наглість, неповага, безвідповідальність, зухвала поведінка водіїв до пасажирів!

НЕ РЕКОМЕНДУЮ!

Марина Шеліган Марина Шеліган 4 сентября, 2023 год
НЕ РЕКОМЕНДУЮ,якщо не хочете зіпсувати собі настрій і поїздку.
Жахливе,хамовите,не виховане ставлення до пасажирів з боку водіїв а також диспетчера..
Автобуси старі, дуже брудні, без кондиціонера в спеку.
Подзвонили з Польщі замовити місце в Україну, диспетчер жінка не задоволена життям, кричала в телефон так ніби дзвонять до неї в ночі а не в її робочий час, і взагалі не можна... Читать отзыв
НЕ РЕКОМЕНДУЮ,якщо не хочете зіпсувати собі настрій і поїздку.
Жахливе,хамовите,не виховане ставлення до пасажирів з боку водіїв а також диспетчера..
Автобуси старі, дуже брудні, без кондиціонера в спеку.
Подзвонили з Польщі замовити місце в Україну, диспетчер жінка не задоволена життям, кричала в телефон так ніби дзвонять до неї в ночі а не в її робочий час, і взагалі не можна було додзвонитися з першого разу,коли привіталися і попросили замовити місце то та навіть не привітавшись відразу з криком почала говорити,навіть не сказала з якої платформи буде відправлятися автобус.
Водії були старшого віку невиховані хами, нічого не можна було запитати,коли ввічливо запитали о котрій годині+- прибуде автобус до місця призначення,відповіли з криком "Як приїдем то побачиш"
Залишили б людей які пішли до тоалету і не встигли повернутися,якби люди не почали їх зупиняти,від'їжджаючи не завжди рахують людей.
Будьте обережні з цим перевізником.
Щиро не рекомендую(

Маршрут Познань Київ 1.09

Tamara Tamara 1 сентября, 2023 год
Відношення до клієнтів жахливе! Жінка з дитиною їхали з Зеленої Гури до Познані Flixbus ,де мали пересісти на автобус Транссервіс.Польський автобус запізнився на 9 хв, і тому жінка з дитиною не встигли на автобус до Києва. Водій перед відправкою не подзвонив пасажирам і вони залишились на вокзалі в Познані. До диспетчера і водія додзвонитись не можна було перед відправкою. А... Читать отзыв Відношення до клієнтів жахливе! Жінка з дитиною їхали з Зеленої Гури до Познані Flixbus ,де мали пересісти на автобус Транссервіс.Польський автобус запізнився на 9 хв, і тому жінка з дитиною не встигли на автобус до Києва. Водій перед відправкою не подзвонив пасажирам і вони залишились на вокзалі в Познані. До диспетчера і водія додзвонитись не можна було перед відправкою. А коли дозвонилась, то було вже пізно. Щей хамлять диспетчери! Це ж не поїздка з села в село,це інша країна, як так можна було залишити людей !

Не рекомендую

Юлія Юлія 2 августа, 2023 год
Через затримку літака запізнювалася на автобус о 1-й ночі на 10хв(рейс Варшава - Київ). Телефонувала в їхню компанію, будучи в іншій країні, ніхто не відповів.
Водій зателефонував за 2 хвилини до відправки автобуса, посміявся, що так мало людей в автобусі, бо наш літак запізнився і сказав, що нікого чекати не буде.
Дуже неприємна ситуація. Коли дівчина в чужій... Читать отзыв
Через затримку літака запізнювалася на автобус о 1-й ночі на 10хв(рейс Варшава - Київ). Телефонувала в їхню компанію, будучи в іншій країні, ніхто не відповів.
Водій зателефонував за 2 хвилини до відправки автобуса, посміявся, що так мало людей в автобусі, бо наш літак запізнився і сказав, що нікого чекати не буде.
Дуже неприємна ситуація. Коли дівчина в чужій країні о 1-й ночі не по своїй провині опиняється в такій ситуації, а «земляки» сміються і кидають в біді.
Не хочу більше мати справу з цією компанією. Купила 2 квитки. І залишилися ночувати ніч в аеропорту. Бо ніхто не захотів увійти в положення і зачекати своїх пасажирів ( а за словами водія їх було не мало).
ООО "ВолодимирецьТрансСервіс"
ООО "ВолодимирецьТрансСервіс" в сотрудничестве с Kaczynski BUS предлагает пассажирам совершить незабываемое путешествие на комфортабельных автобусах, отвечающих всем современным требованиям комфорта и безопасности. Автопарк компании регулярно проходит техническое обслуживание, пополняется новыми автобусами, а маршруты обновляются и усовершенствуются, чтобы предоставить только самые лучшие условия для пассажиров.

Рейтинг 3.5 из 5 на основании 69 отзывов
Пассажирские перевозки
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 отзывов
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1080 отзывов
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 отзывов
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 отзывов
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 отзывов
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 отзыва
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 отзывов
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 отзыва
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.2
653 отзыва