ООО "ВолодимирецьТрансСервіс"
ООО "ВолодимирецьТрансСервіс" в сотрудничестве с Kaczynski BUS предлагает пассажирам совершить незабываемое путешествие на комфортабельных автобусах, отвечающих всем современным требованиям комфорта и безопасности. Автопарк компании регулярно проходит техническое обслуживание, пополняется новыми автобусами, а маршруты обновляются и усовершенствуются, чтобы предоставить только самые лучшие условия для пассажиров.
Рейтинг 3.5 из 5 на основании 69 отзывов
Пассажирские перевозки
Якщо можна було б поставити 0, поставила би 0
Поведінка водіїв
Маю прохання до дирекції, нагадати водіям даного рейсу що вони, вірогідно, мають бронь від служби в ЗСУ та спокійне життя завдяки нашим військовим. Жоден з ваших працівників не подав валізу з багажника пасажирам. Прошу звернути увагу, що понад 90% пасажирів це жінки з дітьми. Ймовірно, що чоловіки частини цих жінок в лавах ЗСУ, і в знак подяки та людяності водії могли це зробити, хоча, це не їх обов'язок. Але, замість того ці "браві молодці" крутять свої інтереси за Вашою спиною. Орієнтовно в Маневичах була зупинка. Бажаючих пасажирів залишили біля закладів харчування, з інформацією що автобус повернеться за 15 хвилин. Автобус поїхав до невизначеного місця з гаражами. Що там відбувалося один Бог знає, бо пасажири, замкнені в автобусі, ввечері, могли бачити лише як один з водіїв виніс торбинку з автобуса і кружляв біля одного з гаражів. Наступною цікавою подією був приїзд автобуса до аеропорту в Варшаві, хоча, це не було заявлено в маршруті. Думаю, водії підробляють таксистами на вашому автобусі. Такі висновки можу зробити ще з того, що за словами однієї з пасажирок, водії їздили по Києву та збирали пасажирів. Я так розумію, що саме це стало причиною запізнення автобусу, а не затори про які мені говорила диспетчер, коли я в очікуванні автобуса подзвонила до неї о 20:40. Гидко спостерігати коли молоді хлопці замість того, щоб чесно виконувати свої обов'язки спотворюють враження про перевізника.
Також щиро хочу подякувати водіям, які їхали з Лодзі до Сарн 12-го липня о 20:30. Це чудові люди і дай Бог їм здоров'я.
Перш за все, запізнення було дійсно спричинене через затори, оскільки рейс відбувався у п'ятницю, потік машин з Києва був дуже великим.
Щодо багажу — за словами водіїв, під час проходження кордону вони допомагали з валізами пасажирам. Можливо, на якійсь із ділянок це не було помітно або було індивідуальне непорозуміння — ми обов'язково звернемо увагу на це і додатково нагадаємо водіям про важливість допомоги, особливо жінкам з дітьми.
У Маневичах автобус від'їжджав на дозаправку, а водій виніс рукавиці (щоб не замаститись), а не торбинку.
Щодо аеропорту у Варшаві: автобуси на всіх наших рейсах здійснюють туди заїзд ще з березня, і про це заявлено на всіх ресурсах(наш офіційний сайт, infobus, blablacar, візитки, тощо)
Щодо збору пасажирів по Києву — наші автобуси обладнані GPS-трекерами, тому ми маємо змогу у будь-який момент переглянути маршрут. За інформацією з навігації та від екіпажу, відхилень не було.
Шкодуємо, що у вас залишились негативні враження, і водночас дякуємо за теплі слова на адресу іншого екіпажу. Ми передамо вашу подяки водіям рейсу, що відбувався 12 липня.
На майбутнє, якщо у вас виникатимуть запитання чи зауваження — звертайтесь до диспетчерів. Ми завжди на зв’язку та готові допомогти.
Якби можна було поставити 0 – поставила б!
Повна відсутність сервісу, відповідальності й поваги до пасажирів.
Я придбала через BlaBlaCar заздалегідь квиток на нічний рейс Познань – Київ, (з Ковеля відправлення 23:15), прибула на точку посадки раніше (о 22:55). Чекала понад пів години. Мого автобуса не було. Згодом приїхав інший рейс — мій квиток не підходить. Водій каже: «Ваш автобус уже давно поїхав».
НІХТО не повідомив, що... Читать отзыв
Повна відсутність сервісу, відповідальності й поваги до пасажирів.
Я придбала через BlaBlaCar заздалегідь квиток на нічний рейс Познань – Київ, (з Ковеля відправлення 23:15), прибула на точку посадки раніше (о 22:55). Чекала понад пів години. Мого автобуса не було. Згодом приїхав інший рейс — мій квиток не підходить. Водій каже: «Ваш автобус уже давно поїхав».
НІХТО не повідомив, що виїзд буде раніше. Жодного дзвінка, повідомлення чи оновлення в додатку. Диспетчери просто ігнорують. Я залишилась одна серед ночі, з речами, за 15 хвилин до початку комендантської години. Це не просто халатність, а ще й наражання пасажирів на небезпеку.
700 грн — окей, поверне BlaBlaCar. Але день, який я втратила, і нерви, які ви мені з’їли, — не поверне ніхто. У понеділок я мала бути на роботі, натомість шукала, як дістатися до Києва наступного дня.
На наступний день я зателефонувала перевізнику, вони пробурмотіли щось схоже на вибачення і відправили мене оформлювати повернення через BlaBlaCar. Жодного пояснення, жодної відповідальності.
Хто буде нести відповідальність за те, що люди залишаються посеред дороги вночі?
Не рекомендую категорично.
Небезпечно. Безвідповідально. Байдуже!
Враження від перевізника ТзОВ Володимирець Транссервіс
Такі речі мають бути... Читать отзыв Хочу поділитись своїм першим досвідом в отриманні послуг від перевізника ТзОВ Володимирець Транссервіс. Купила білет на прямий рейс з Варшави (Аеропорт Шопен) до Києва. Все було добре до моменту, коли під час перевезення зовсім випадково дізналась, що виявляється нам доведеться пересісти на інший автобус. При чому розмова була випадкова і водій просив не дуже це розголошувати.
Такі речі мають бути прописані в білеті, пасажир на щось розраховує.
Як почула інформацію серед інших пасажирів - це часта практика, але так не має бути, якщо попередньо інформація не була надана при покупці білету. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ПЕРЕВІЗНИКА.
Водій не вихований !
Мене залишили на станції
Хайський водій
26.01.25
Водії ХАМИ!
Сніжко Марія Василівна, Любахи
Не в коем случае не пользоваться их услугами
По-перше, важливо розуміти, що водії на митниці не мають права самостійно вирішувати, коли рухатися чи зупинятися. Вони діють виключно за вказівками митних служб. Якщо митники наказали водієві продовжити рух без даної пасажирки, водій зобов'язаний виконати ці вказівки.
Отже, твердження, що автобус залишив її на митниці, не зовсім коректне, оскільки саме митники затримали її через недостатню кількість готівки.
Її відповідальність як пасажира полягає в тому, щоб мати всі необхідні документи та достатню кількість готівки для швидкого та безперешкодного перетину кордону. У разі виникнення питань, митні органи мають право затримати її для подальших дій.
Водії не зобов'язані перевозити та надавати готівку, це відповідальність безпосередньо пасажирки.
Якщо порушення вимог перетину кордону призводить до затримання, що у свою чергу впливає на дотримання розкладу нашого автобуса, екіпаж змушений продовжити рух за маршрутом без очікування.
Чудо перевізник ?
Поїздка чудова , але я на неї не встиг 2 хвилини.
Намагався додзвонитися до підтримки.ні хто слухавку не брав.
Ні хто не зателефонували, хоча номер телефону у них є.
Замовив на інший час . Подивимося як буде наступна поїздка 🤣
Поїздка Київ-Познань
Не перераховує людей при посадці, НЕМАЄ ТУАЛЕТУ він не працює, погано працює інтернет, зупинка не на заправках, а в «закапелках» аби гроші заплатити за туалет вони з ними ніби співпрацюють, поїзда просто жах умови поїзди жахливі
Жахливий сервіс. Водії ХАМИ
не рекомендую
Жахливий сервіс
Київ - Рафалівка
Чому елементарно не було зателефоновано до пасажира у зв'язку з його відсутністю?
Хто винен в тому що... Читать отзыв Сьогодні, 17.04.2024 виникла дуже неприємна ситуація. По телефону було заброньоване місце на автобус який по словах диспетчера відправляється в 23:00. Пасажир прибув на автостанцію в 21:30 і вирішив почекати на лавочці, до платформи пішов в 22:10, ніякого автобусу так і не дочекався.
Чому елементарно не було зателефоновано до пасажира у зв'язку з його відсутністю?
Хто винен в тому що так сталося, чи дійсно сказали що автобус буде в 23:00 чи все-таки пасажир погано почув і звучало 22?
Що робити людині коли закрите метро і комендантська година на носі в чужому незнайомому місті?
Є можливість прослухати розмову і розібратися чому так сталося? Я надам детальнішу інформацію про це бронювання
Жалоба на водителя
Водії на Вас не наживались, оскільки ціна з Варшави до Ковеля в нас зараз дійсно 110 злотих, і вона вже тривалий час не змінювалась.
Враховуючи постійні зміни курсу валют, а також весняний період знижок на наші квитки в інтернеті до 01.04, ціна може бути нижчою на сайті.
Тому наступного разу пропонуємо уникнути непорозумінь та відразу купувати квиток онлайн на https://voltransservis.com.ua. Бажаємо мирного дня!
Київ Познань
Особливо незручно у зимовий час. На зауваження диспетчери брешуть.
Не рекомендую.
Отзыв о поездке
Киев-Познань.
Буду объективной: Да есть WiFi и работают разетки и это всё из плюсов.
Водители хамы!
При покупке билетов было указано, что водители с радостью помогут разместить багаж, ан нет пассажиры сами должны лезть в багажное отделение и складывать свой багаж.
При покупке билетов не было возможности выбрать место, а мест с экстра... Читать отзыв Хочу оставить отзыв о поездке
Киев-Познань.
Буду объективной: Да есть WiFi и работают разетки и это всё из плюсов.
Водители хамы!
При покупке билетов было указано, что водители с радостью помогут разместить багаж, ан нет пассажиры сами должны лезть в багажное отделение и складывать свой багаж.
При покупке билетов не было возможности выбрать место, а мест с экстра местом для ног в автобусе упразднили, лучше добавить больше седений, а как люди будут карячится это никого не волнует.
Так же не было указано, что будет дополнительная пересадка в Сарны,
Пересадка должна была быть только в Познань на Лондонский рейс.
Все европейские международные перевозчики имеют места для инвалидов, но только не Украинские!
При покупке билетов было указано чай, кофе, напитки, чего тут конечно же нет!
Ну и "вишенка на торте" ТУАЛЕТ - конечно же не работает! А используется исключительно как курилка для водителя!
Поїздка Володимирець-Київ
Скотовозка
Сервіс обслуговування
1) Водій майже всю дорогу дивився фільми на телефоні і одночасно керував автомобілем
2) крім того, водій усим постійно хамив
3) безготівково розрахуватися не можна тільки готівка (а не в касі у Вараші, ані у водія)
4) на прохання зупинитися на зупинці в місті - відмова. Одна зупинка на автовокзалі (що біля жд вокзалу)
Хоча решта... Читать отзыв 13.12.2023, Вараш- Київ
1) Водій майже всю дорогу дивився фільми на телефоні і одночасно керував автомобілем
2) крім того, водій усим постійно хамив
3) безготівково розрахуватися не можна тільки готівка (а не в касі у Вараші, ані у водія)
4) на прохання зупинитися на зупинці в місті - відмова. Одна зупинка на автовокзалі (що біля жд вокзалу)
Хоча решта водіїв завжди зупинялись на Академмістечку
Принципово, якщо буде підходити час відправки у конкурента буду тепер їздити тільки з ними
Водій не хамив Вам, а відмовив у зупинці на Академмістечку, тому що зараз це заборонено законом, і ми, як перевізник, можемо отримати за це штраф понад 17 тисяч гривень. В Києві в нас тільки 1 зупинка - Автовокзал «Київ», Симона Петлюри, 32.
Якщо Ви хотіли розрахуватись безготівково, варто було придбати квиток на нашому сайті - там доступна оплата картою. При бронюванні квитка у диспетчерів по телефону, або ж у касі - оплата тільки готівкою. Показать 2 ответа
Жах!розпач! Жахливе ставлення до людей
Водії хами , це просто важко навіть уявити. По дорозі з Варшави до Києва 17.11 наша мама вийшла в Любліні в магазин , повернулась вчасно , але в автобусі були зачинені двері. Мама помахала водіям , проте вони просто ніяк не... Читать отзыв Ми з сім’єю просто в шоці з того що сталось з нашою мамою в поїздці від цієї транспортної компанії!!!!!!
Водії хами , це просто важко навіть уявити. По дорозі з Варшави до Києва 17.11 наша мама вийшла в Любліні в магазин , повернулась вчасно , але в автобусі були зачинені двері. Мама помахала водіям , проте вони просто ніяк не відреагували! Люди , уявіть собі що мама стояла хвилини 3-4 на холоді і махала водіям щоб вони відчинили двері їй , на що ніякоі реакції не було взагалі.
Напевно водії вирішили просто потягнути прикол з моєї мами , просто так , напевно їм мало того що люди страждають від того що в країні війна , напевно цим водіям всерівно що нервова система людей за 50 і так не в найкращому стані, то вони вирішили ще довести людину до нервового зриву! Дома маму відкачує старша дочка, мама переживає , плаче.
В мене питання , чого через якихось «людей» має зараз страждати моя мама ? Напевно їм було дуже весело посміятись з жінки. Шок , розпач. Таких людей не можна тримати працювати в сфері спілкування з людьми. Люди , зробіть щось з цією ситуацією , тому що люди не хочуть страждати через якихось «чоловіків», в яких життя не вдалось судя по всьому.
Перш за все, наша адміністрація та безпосередньо водії вже поспілкувались з вашою мамою та принесли їй вибачення.
Приїхавши в Люблін, водій оголосив про зупинку 10 хвилин.
Переглянувши камери спостереження, це дійсно підтвердилось - автобус стояв 10 хвилин, після чого пасажири попросили закрити двері, тому що холодно та був протяг. 1 з водіїв пішов перераховувати пасажирів, щоб перевірити чи всі на місці, чи нікого не забули та далі поїхати по маршруту.
Ваша мама в той час підійшла до середніх дверей, тому водій її не помітив. Натомість підійшовши до передніх, її відразу помітили та відчинили двері, вона зайшла та зайняла своє місце. По камерах видно, що це зайняло в неї МЕНШЕ однієї хвилини, а не 3-4 хвилини на холоді.
Окрім камер спостереження, спілкування з водіями, вашою мамою та вами, ми також зв‘язались з іншими пасажирами, які теж їхали до Києва в цьому автобусі. Вони підтвердили, що ЖОДНОГО хамського відношення або насмішок з боку водіїв насправді не було. Водії не насміхались з вашої мами, а просто не помітили те, що вона очікувала на середніх дверях. Через це вони вибачились.
Натомість ваша нецензурна лексика при спілкуванні з диспетчерами та наклеп на наших водіїв теж привели до того, що вони дуже нервуються та переживають через цю ситуацію.
Хочемо нагадати вам, що в автобусі зазвичай подорожують понад 20-30 людей, наприклад, під час цього рейсу, про який ви пишете, окрім вашої мами було ще 27 пасажирів, натомість водіїв всього 2.
Тож ніхто не мав на меті навмисно образити вашу маму, а навпаки хотіли якнайкраще для людей - зберегти тепло в автобусі.
Водії - теж люди, які завжди стараються швидко та комфортно вас довезти, тому ваші звинувачення безпідставні. Показать 1 ответ
Жахлива непунктуальність
ВОДІЇ ХАМИ!!
Не рекомендую
Зупинялись на заправках, де туалет був жахливий і на вулиці. Була 35+ жара.
Я зазвичай не пишу коментарі, але ця поїздка була найгіршою (Київ-Варшава).
Увага, водії хами!
5.09.23 рейс Болеславець-Київ, Автобус 6200 (здається ВК 6200, але не впевнена). Їхала з Болеславця до Маневич. Дуже розчарована поведінкою водіїв до пасажирів і також до мене особисто. Такої витонченої наглості, необтесаного хамства та неповаги до людей зі сторони водіїв ще не зустрічала ні в одного з перевізників, хоча їжджу нерідко різними перевізниками в Україну більш як 10... Читать отзыв Доброго дня усім!
5.09.23 рейс Болеславець-Київ, Автобус 6200 (здається ВК 6200, але не впевнена). Їхала з Болеславця до Маневич. Дуже розчарована поведінкою водіїв до пасажирів і також до мене особисто. Такої витонченої наглості, необтесаного хамства та неповаги до людей зі сторони водіїв ще не зустрічала ні в одного з перевізників, хоча їжджу нерідко різними перевізниками в Україну більш як 10 років. Таким людям просто протипоказано працювати з людьми, на мою думку...
Наприклад, жінка не знала як скласти ручку від сидіння і ввічливо запитала у водія як це зробити, який зухвало нагрубив їй, сказав, так вже й бути, покаже як це робиться, якщо це вже так "важко" зрозуміти, бо жінки не високого розуму і все йому вічно ламають.
Інша ситуація, водій подзвонив дівчині, щоб вона приїхала на годину раніше на посадку, на що пасажирка погодилась. Замість того, щоб їй подякувати, водій майже поїхав без неї, бо дівчина вийшла з автобусу коротко попрощатись, після чого нагрубив їй, сказавши, що не збирається ще на неї чекати і перевіряти чи вона знаходиться в автобусі.
Інший випадок, зупинились в туалет, водій сказав зупинка 5 хвилин. Через пару хвилин, почав від'їжджати, майже залишивши пасажирку серед ночі на вулиці, яка вимушена була бігти за автобусом, добре, що її побачили інші пасажири..Реакція водія: я не збираюсь тут вас чекати, сказав 5 хвилин, якщо Вас нема, то Ваші проблеми.
Мій власний досвід, зупинились в Лодзі, водій оголосив, що стоїмо 10 хвилин чи скільки, не пам'ятаю, а потім відправляємось на платформу 9, де ще будемо стояти якийсь час, не пояснивши де знаходиться та платформа 9 і чи це далеко. Я перебувала біля автобуса, біля дверей, щоб зайти, коли водій буде їхати. Водій вже закрив двері, зайти я не встигла, я підійшла ближче до дверей, з надією, що він мене побачить і відкриє двері, але цього не відбулось. Тоді я постукала в двері, просто звернувши таким чином на себе увагу. Двері і справді відчинилися, я збиралась зайти, коли на мене накинувся з лайкою водій, репетуючи, що я мушу себе контролювати і йти пішки до платформи, якщо він вже двері зачинив, а не стукати тут йому. Коментарі тут зайві, думаю...
Було ще кілька ситуацій за цю "веселу" поїздку, була неповага до жінки з дитиною та пасажирів, які чекали на автобус не в тому місці.
Водій запропонував мені вийти до моєї зупинки, а саме на заправці Журавлина, а не на автостанції Маневичі, бо я ж всеодно одна пасажирка до Маневич, так би йому не прийшлось заїжджати в Маневичі і тратити через мене одну свій час...
Нікому не нав'язую свою думку, висновки робіть самі, любі друзі.
Всім гарного дня і добра!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Жахливе,хамовите,не виховане ставлення до пасажирів з боку водіїв а також диспетчера..
Автобуси старі, дуже брудні, без кондиціонера в спеку.
Подзвонили з Польщі замовити місце в Україну, диспетчер жінка не задоволена життям, кричала в телефон так ніби дзвонять до неї в ночі а не в її робочий час, і взагалі не можна... Читать отзыв НЕ РЕКОМЕНДУЮ,якщо не хочете зіпсувати собі настрій і поїздку.
Жахливе,хамовите,не виховане ставлення до пасажирів з боку водіїв а також диспетчера..
Автобуси старі, дуже брудні, без кондиціонера в спеку.
Подзвонили з Польщі замовити місце в Україну, диспетчер жінка не задоволена життям, кричала в телефон так ніби дзвонять до неї в ночі а не в її робочий час, і взагалі не можна було додзвонитися з першого разу,коли привіталися і попросили замовити місце то та навіть не привітавшись відразу з криком почала говорити,навіть не сказала з якої платформи буде відправлятися автобус.
Водії були старшого віку невиховані хами, нічого не можна було запитати,коли ввічливо запитали о котрій годині+- прибуде автобус до місця призначення,відповіли з криком "Як приїдем то побачиш"
Залишили б людей які пішли до тоалету і не встигли повернутися,якби люди не почали їх зупиняти,від'їжджаючи не завжди рахують людей.
Будьте обережні з цим перевізником.
Щиро не рекомендую(
Маршрут Познань Київ 1.09
Не рекомендую
Водій зателефонував за 2 хвилини до відправки автобуса, посміявся, що так мало людей в автобусі, бо наш літак запізнився і сказав, що нікого чекати не буде.
Дуже неприємна ситуація. Коли дівчина в чужій... Читать отзыв Через затримку літака запізнювалася на автобус о 1-й ночі на 10хв(рейс Варшава - Київ). Телефонувала в їхню компанію, будучи в іншій країні, ніхто не відповів.
Водій зателефонував за 2 хвилини до відправки автобуса, посміявся, що так мало людей в автобусі, бо наш літак запізнився і сказав, що нікого чекати не буде.
Дуже неприємна ситуація. Коли дівчина в чужій країні о 1-й ночі не по своїй провині опиняється в такій ситуації, а «земляки» сміються і кидають в біді.
Не хочу більше мати справу з цією компанією. Купила 2 квитки. І залишилися ночувати ніч в аеропорту. Бо ніхто не захотів увійти в положення і зачекати своїх пасажирів ( а за словами водія їх було не мало).