Максим Горобец Отзыв написан 25 сентября, 2024 год26 просмотров
1 зірка саме за підтримку, а вірніше - за її відсутність. Сама система - класна, немає питань. Правда для самостійного налаштування - занадто важка. Здавалось би - чи має бути складно виставити в налаштуваннях замість грошового переказу - контроль оплати? Мабуть, відповідь мала б бути ні, але, без знань інтегратора ти цього сам не зробиш. Тобто відповідь - так, дуже важко. Майте на увазі, що хтось із партнерів продає Вам саму срм, при чому на етапі демонстрації кажуть, що це ГОТОВИЙ продукт, і там налаштувань фігня потрібна. Як тільки ти заходиш в кабінет, ти розумієш, що ти отримуєш суто оболонку якусь пусту. І все, що стосуєтсья бізнес-процесів, треба налаштовувати. І це все коштує грошей. І це нормально, але Ви маєте бути попереджені про це. Про те, що тобі ще треба буде витрати не одну тисячу доларів на інтеграції-автоматизації ніхто не каже, малюють тільки веселки і розповідають про кайф. Головна претензія - відсутність підтримки. А також, якщо інтегратор взяв гроші, щось виконав погано або не до кінця, або просто кинув тебе посеред налаштування - Ви ніде нічого не доб'єтесь, бо в самій компанії підтримка відсутня. І інтегратору на вас чхати по факту, бо вони трусяться за своїх програмерів, бояться їх втратити. Тому їм простіше втратити клієнта, бо куди клієнт поскаржиться? Хіба що в гуглі щось напише, якщо знайде сторінку компанії в пошуку. А потім вони там же в гуглі накатають відповідь-маячню, яка не має жодного стосунку до ситуації, звинуватять вас у неадекватності, і Ви вже відповісти там нічого не можете. Хтось пише про форум, але не так просто отримати там рішення, адже налаштування у багатьох компаній кастомні, для того, щоб надати відповідь - треба в них розібратися, відповідно, форум - це не панацея. Інтегратори - окрема історія. Ви можете на одне і те ж тз отримати абсолютно різні оцінки, бо рівень спеціалістів різний. Комусь треба для налаштування 1 година і вартість 30 доларів за годину, а комусь - 4 години і вартість години - 45 баксів. Тобто ти маєш переплачувати за те, що якийсь двієчник зі школи витратить на завдання півгодинне 5 годин або жце просто тикання пальцем в небо збоку інтеграторів, вони реально знають, що на це піде година, а пишуть 4, на лоха, щоб просто підняти бабла. Ми з цим зіштовхнулися, порівнявши оцінки різних інтеграторів одного тз. Це треш. Справжні спеціалісти є, це колишні співробітники самого OneBox, але є нюанс. Вони також не янголи. І тобі завжди треба доводити, що це не ти неправильно тз написав, а виконавець не так його зрозумів чи виконав. При цьому ти отримуєш негатив у такому спілкуванні, адже в позиції, коли ти заплатив і до тебе мають ставитися поважно, бо ти даєш компанії роботу, отримуєш відповіді накшталт "не подобається - шукайте іншого інтегратора". При цьому у тебе відсутня можливість поскаржитись керівництву або звернутися до власників - тобі кажуть писати на якусь пошту, з якої фіг дочекаєшся відповіді. Конкретно нам в певний момент виконавець написав "ми не будемо продовжувати налаштування, бо нам не вдається досягти результату". Хоча вдається чи ні - це ж мабуть клієнт мав би вирішувати чи не так? Тобто абсолютно видумана причина, бо ми вказували інтегратору на деякі помилки у налаштуванні або ж на спірні моменти, які ми вважали в тз абсолютно зрозумілими і чіткими, а представник інтегратора сприймав на свій лад. І все це не здорово, у спокійному ключі, коли дві сторони обговорюють питання, а в негативному ключі, коли тебе ставлять перед фактом. Я не буду, я не хочу, ні, ви помиляєтесь, крапка. Завжди з ноткою знущання, бо знають, що іншій компанії треба буде час, щоб розібратися в системі і що пошук іншого інтегратора - заняття не з приємних і часозатратних.
Коли ми вперше залишили негативний відгук - з нами зв'язались і конфлікт було залагоджено. Але через деякий час - пара років мабуть, з нами в односторонньому порядку без видимих причин розірвали стосунки. При чому безпосередньо виконавець, керівництву абсолютно пофіг, адже за 2 місяці з нами досі ніхто не вийшов на зв'язок, хоча ми просили про нього через пошту та вайбер.
Достоинства:
сама система дуже гнучка, багато налаштувань, інтеграцій, кастомізацій
Недостатки:
відсутність арбітражу, зв'язку з керівництвом, підтримки і спірних ситуаціях
відсутність централізованого інтегратора, на якого покупець мав би вплив, адже оплачуєш послуги наперед, якщо тебе щось не влаштовує - кошти заплачені, не факт, що їх поверне якийсь конкретний інтегратор, мотивуючи тим, що вони все зробили так, як було сказано.
Поскаржитись немає кому! Оцінка тз відбувається різними інтеграторами рандомно, у когось 1 година, у когось 3. Знайти інтегратора - не так легко, налагодити стосунки - важка задача, адже ти не в позиції, коли інтегратор має доводити, чому він правий, а коли ти маєш доводити, що ти правий. Здавалось би, в сучасному світі має бути навпаки - витративши кошти на залучення клієнта, ти бажаєш його прив'язати, а не вкладатись у пошук нових, що є дорожчим, але тут навпаки! Враження, наче не айті компанії сучасні, які бьються за збереження клієнта, а 90-і, ну не подобається - вали, нам пофіг. Це 50/50. Якщо знайдете класного інтегратора і зможете нормально співпрацювати - отримаєте
Цікаво пишете, але загалом жалієтесь на інтеграторів, а не систему.
Як бачу 3 роки назад писали вже відгук - тобто ви користуєтесь напевно.
3 роки мучатись і писати гнівні коменти - у вас або багато часу, або щось інше...
За такий термін можна було б розібратись напевно.
Загалом бачу невдоволену людину яка не може знайти діалог з інтегратором.
Пишу відповідь бо мені прийшло повідомлення на пошту про топік.
Для себе глянув вашу фамілію на форумі і перший же топік де вам допомогли у вирішення складності розробники/інтегратори яких ви тут розносите - не гарно виходить.
Оцінка підтримці, не системі - Отзывы о Onebox
Майте на увазі, що хтось із партнерів продає Вам саму срм, при чому на етапі демонстрації кажуть, що це ГОТОВИЙ продукт, і там налаштувань фігня потрібна.
Як тільки ти заходиш в кабінет, ти розумієш, що ти отримуєш суто оболонку якусь пусту. І все, що стосуєтсья бізнес-процесів, треба налаштовувати. І це все коштує грошей. І це нормально, але Ви маєте бути попереджені про це. Про те, що тобі ще треба буде витрати не одну тисячу доларів на інтеграції-автоматизації ніхто не каже, малюють тільки веселки і розповідають про кайф.
Головна претензія - відсутність підтримки. А також, якщо інтегратор взяв гроші, щось виконав погано або не до кінця, або просто кинув тебе посеред налаштування - Ви ніде нічого не доб'єтесь, бо в самій компанії підтримка відсутня. І інтегратору на вас чхати по факту, бо вони трусяться за своїх програмерів, бояться їх втратити. Тому їм простіше втратити клієнта, бо куди клієнт поскаржиться? Хіба що в гуглі щось напише, якщо знайде сторінку компанії в пошуку. А потім вони там же в гуглі накатають відповідь-маячню, яка не має жодного стосунку до ситуації, звинуватять вас у неадекватності, і Ви вже відповісти там нічого не можете.
Хтось пише про форум, але не так просто отримати там рішення, адже налаштування у багатьох компаній кастомні, для того, щоб надати відповідь - треба в них розібратися, відповідно, форум - це не панацея.
Інтегратори - окрема історія. Ви можете на одне і те ж тз отримати абсолютно різні оцінки, бо рівень спеціалістів різний. Комусь треба для налаштування 1 година і вартість 30 доларів за годину, а комусь - 4 години і вартість години - 45 баксів. Тобто ти маєш переплачувати за те, що якийсь двієчник зі школи витратить на завдання півгодинне 5 годин або жце просто тикання пальцем в небо збоку інтеграторів, вони реально знають, що на це піде година, а пишуть 4, на лоха, щоб просто підняти бабла. Ми з цим зіштовхнулися, порівнявши оцінки різних інтеграторів одного тз. Це треш.
Справжні спеціалісти є, це колишні співробітники самого OneBox, але є нюанс. Вони також не янголи. І тобі завжди треба доводити, що це не ти неправильно тз написав, а виконавець не так його зрозумів чи виконав. При цьому ти отримуєш негатив у такому спілкуванні, адже в позиції, коли ти заплатив і до тебе мають ставитися поважно, бо ти даєш компанії роботу, отримуєш відповіді накшталт "не подобається - шукайте іншого інтегратора". При цьому у тебе відсутня можливість поскаржитись керівництву або звернутися до власників - тобі кажуть писати на якусь пошту, з якої фіг дочекаєшся відповіді.
Конкретно нам в певний момент виконавець написав "ми не будемо продовжувати налаштування, бо нам не вдається досягти результату". Хоча вдається чи ні - це ж мабуть клієнт мав би вирішувати чи не так? Тобто абсолютно видумана причина, бо ми вказували інтегратору на деякі помилки у налаштуванні або ж на спірні моменти, які ми вважали в тз абсолютно зрозумілими і чіткими, а представник інтегратора сприймав на свій лад. І все це не здорово, у спокійному ключі, коли дві сторони обговорюють питання, а в негативному ключі, коли тебе ставлять перед фактом. Я не буду, я не хочу, ні, ви помиляєтесь, крапка. Завжди з ноткою знущання, бо знають, що іншій компанії треба буде час, щоб розібратися в системі і що пошук іншого інтегратора - заняття не з приємних і часозатратних.
Коли ми вперше залишили негативний відгук - з нами зв'язались і конфлікт було залагоджено. Але через деякий час - пара років мабуть, з нами в односторонньому порядку без видимих причин розірвали стосунки. При чому безпосередньо виконавець, керівництву абсолютно пофіг, адже за 2 місяці з нами досі ніхто не вийшов на зв'язок, хоча ми просили про нього через пошту та вайбер.
отзыв
Комментарии к отзыву
Як бачу 3 роки назад писали вже відгук - тобто ви користуєтесь напевно.
3 роки мучатись і писати гнівні коменти - у вас або багато часу, або щось інше...
За такий термін можна було б розібратись напевно.
Загалом бачу невдоволену людину яка не може знайти діалог з інтегратором.
Пишу відповідь бо мені прийшло повідомлення на пошту про топік.
Для себе глянув вашу фамілію на форумі і перший же топік де вам допомогли у вирішення складності розробники/інтегратори яких ви тут розносите - не гарно виходить.
Загалом у кожного свій глях як казав мандалорець.