Доброго дня! Сьогодні зіткнувся з наступною проблемою у відділенні Нової пошти. Мені надійшов грошовий переказ (Декларація 59000762243920), про що я отримав повідомлення у додатку. При зверненні до відділення, оператор сказав, що по моїм ПІБ грошові перекази заблоковано службою фінмоніторингу. Одною з можливих причин блокування оператор назвав те, що я начебто отримував крупні суми, але я взагалі за все життя вдруге скористувався цією послугою, а сума в обох випадках не перевищувала 2500 грн. Після додаткової верифікації (сканування паспорту) та відправки заявки оператор отримав відповідь, що мене розблокували на одну годину, після чого видав мені гроші. А що далі? Я є багаторічним клієнтом Нової пошти, жодних тіньових операцій не проводжу, незаконною торгівлею та уходом від оподаткування не займаюся. Можливо є співпадіння моїх ПІБ з особою з якогось блек листа? Але ідентифікація повинна проводитися не тільки по цим даним, ще є наприклад ІПН. Прошу розібратися з цією прикрою ситуацією, щоб у подальшому залишатися клієнтом Нової пошти. Зі свого боку готовий надати будь-яку інформацію у межах законодавства України та, якщо потрібно, пройти додаткову ідентифікацію клієнта. Сподіваюся на відповідь та вирішення проблемної ситуації у найкоротший термін.
Добрий день, Андрію! У першу чергу хотіли б підкреслити, що наша компанія керується нормами законодавства України. Відповідно, ми в жодному разі не вимагаємо від клієнтів надання паспортних даних, зокрема їх ксерокопій з власної ініціативи, і нам шкода, що певні дії з боку компанії створюють для вас незручності. Проте при здійсненні оплати вартості послуг у відділенні проходить фінансова операція, а отже компанія, яка проводить цю операцію, є суб’єктом первинного фінансового моніторингу. На жаль, це забаганка не з нашого боку та вплинути на скасування Вашої верифікації не можемо.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Ответы на вопрос
У першу чергу хотіли б підкреслити, що наша компанія керується нормами законодавства України. Відповідно, ми в жодному разі не вимагаємо від клієнтів надання паспортних даних, зокрема їх ксерокопій з власної ініціативи, і нам шкода, що певні дії з боку компанії створюють для вас незручності. Проте при здійсненні оплати вартості послуг у відділенні проходить фінансова операція, а отже компанія, яка проводить цю операцію, є суб’єктом первинного фінансового моніторингу.
На жаль, це забаганка не з нашого боку та вплинути на скасування Вашої верифікації не можемо.