«Интернет магазин парфюмерии и косметики Notino.ua - это крупнейший магазин оригинальной парфюмерии и косметики в Европе. Женская и мужская парфюмерия популярных мировых брендов, оригинальная качественная косметика и многое другое - на Notino.ua Вы можете выбрать из 55 000 уникальных продуктов от 1150 мировых и небольших локальных брендов.
Notino.ua является украинским...
подробнее
Замість 695грн. заплатив 857грн. - Отзывы о Notino, s.r.o
2. Замовлення було на 2 товари. Один товар виявився відсутнім, про що мене не повідомили ні смс-кою, ні дзвінком. Написав e-mail в техпідтримку Notino, на що отримав відповідь, що про відсутність товару мені ніби-то відправили листа на e-mail, якого я, звісно ж, не отримав. Ми не живемо в 2000-х роках, коли люди користуються лише e-mail'ом на постійній основі, постійно за ним слідкують і видаляють зайве. Буває, коли листи на e-mail просто не доходять, але Notino цього чомусь не враховує. Про відсутність товару потрібно повідомляти дзвінком на телефон, в крайньому випадку смс-кою на телефон (чи у мессенджер, як багато хто робить), а не вирішувати за мене. Посилку відправили без цього товару, на що я принципово не пішов на пошту і не забирав її, хоча гроші за цей товар мені повернулись на карту через декілька днів, тут претензій немає. Який мені сенс платити 857-695=162грн. комісії + доставку 60грн. за 1 товар, який був в наявності і коштував ~250грн.? Тобто ціна товару 250грн, а комісію за оплату + вартість доставки виходить ще 222грн. Тепер буду звертатися в техпідтримку ПриватБанку, подивимось, як ви будете пояснювати ПриватБанку, чому я оплатив 857грн, а мені повернули лише 695грн. Раджу всім (хто попав хоча б на комісію при оплаті) робити так само, просто не йдіть і не забирайте посилку, а потім просто звертайтесь у техпідтримку ПриватБанку, 99%, що ПриватБанк поверне вам всі кошти.
3. Добавлю, що навіть, якщо листи на e-mail можуть доходити - висока вірогідність того, що покупець просто почистить свій e-mail, не бачачи вашого листа, через купу спаму і великій кількості реклами, яка приходить на e-mail всім людям! Ми живемо в 2022 році, а не в 2000-х, як я вже написав. Те, що ви вибрали поганий вид інформування клієнтів - це виключно ваша помилка!
отзыв
Комментарии к отзыву
дякуємо Вам за зворотній звязок.
Нам дійсно дуже прикро, що Ви залишилися незадоволені нашим сервісом. Бажаємо Вам повідомити, що при виборі способу оплати: оплата картою на сайті за інформацією від банку, до якого надходять всі платежі за замовленнями, відбувається подвійна конвертація української гривні до долара США, а потім знову з долара США в гривню, так як ми - чеський інтернет-магазин і працюємо з чеським банком. Таким чином комісія спрямована українському банку за їх переказ до нас. Нас сприймають як торговця з-за кордону - не внутрішнього. Ці гроші не надходять до Notinо, це комісія внутрішнього банку за переказ у долари США. Крім того, бажаємо Вам повідомити, що на 3-му кроці в Кошику Ви можете обрати спосіб оплати: оплата готівкою при отриманні, при цьому додаткових платежів за накладений платіж Ви не будете сплачувати. Оскільки ми європейський магазин та працюємо за європейським зразком, у разі закінчення товару на складі, наша система автоматично видаляє даний товар із замовлення та відправляє автоматичний лист-підтвердження на електронну пошту клієнта. Будемо раді бачити Вас у нашому інтернет-магазині!
P.S. Notino, не думайте, що ви тут самі розумні. Ще забув добавити, що був свідком того, як Notino підчищає відгуки на своєму сайті.
дякуємо Вам за зворотній звязок.
Бажаємо Вам повідомити, що зателефонувати на гарячу лінію Ви можете у зручний для Вас час з пн.- пт. з 9:00 год. до 17:30 год. за телефонами: +38 094 711 47 47 / +38 032 247 05 98. Щодо відгуків, то система автоматично додає відгуки на сайт протягом певного періоду.