Олександр Отзыв написан 25 января, 2023 год21 просмотр
1. Попередньо був клієнтом банку, але з особистих причин закрив рахунки майже у всіх відділеннях банків, на час перебування на нульових позиціях. 2. Після отримання поранень та під час перебування у лікарні намагався відновити та зареєструвати віртуальну картку в монобанк. Зв’язався щ операторами банку, через чат. Я: «Доброго дня, чи можливо відкрити звичайну віртуальну картку в банку повторно?»
monobank: «Так, ви можете відкрити карту повторно.»
Я: «Як це зробити якщо я знаходжусь у лікарні і в мене немає з собою фізично паспорту, є з собою військовий квиток?»
monobank: «Пройти реєстрацію вам можна за наступними документами: Військовий квиток + ІПН» Попрошу, щоб ви надали в чат фото наступних сторінок військового квитка: 1, 4−5 и 26, та фото вашої довідки ІПН"
Я: надаю фото документів
monobank: Займаюсь вирішенням вашого питання, як тільки буде інформація — зможу надати вам відповідь. Протягом доби дані буде оновлено.
(Через добу)
Я: Доброго дня, у вас є інформація щодо заявки на отримання картки?
monobank: Прошу уточнити, а що зараз у вас в застосунку моно?
Я: В додатку пишуть щоб звернувся у точку видачі або купити у магазині. Мені потрібна лише віртуальна картка.
monobank: Все правильно, реєстрація завершена. Але для ВАС НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА віртуальна карта, тому потрібно отримати її на точці видачі.
Я: Я зрозумів, дякую, буду звертатись до іншого банку.
monobank: На жаль, проте функція віртуальних карток доступна не для усіх клієнтів. Рекомендуємо вам поки що отримати карту в будь-якій точці видачі. Видача займе трохи більше 5 хвилин вашого часу.
Якщо людина перебуває в лікарні та вона фізично не може звернутись до відділення видачі, то навіщо проходження реєстрацій, надання документів, фото, селфі, перевірки дія і т.п., якщо віртуальну картку все рівно не видають? Одразу повідомляйте, що віртуальну картку онлайн не можна отримати, якщо ви «звичайна» людина.
Після опублікування на сайті відгуку , ймовірно працівники починають з фейкових акаунтів надавати відповіді в образливих формах, що і знову ж доводить їх некомпетентність.
Монобанк - это мобильный украинский банк без отделений, что удобно и выгодно. Отсутствие расходов на содержание отделений дает возможность предоставить клиентам только выгодные условия. Банк предлагает своим клиентам Кредитные карты, которые поддерживаются удобным приложением для мобильных кустройств. Задачей компании является повышение покупательной способности граждан, что в свою очередь благоприятно сказывается... подробнее
Не лояльні та не професійні працівники банку - Отзывы о Monobank (Монобанк)
2. Після отримання поранень та під час перебування у лікарні намагався відновити та зареєструвати віртуальну картку в монобанк.
Зв’язався щ операторами банку, через чат.
Я: «Доброго дня, чи можливо відкрити звичайну віртуальну картку в банку повторно?»
monobank: «Так, ви можете відкрити карту повторно.»
Я: «Як це зробити якщо я знаходжусь у лікарні і в мене немає з собою фізично паспорту, є з собою військовий квиток?»
monobank: «Пройти реєстрацію вам можна за наступними документами: Військовий квиток + ІПН» Попрошу, щоб ви надали в чат фото наступних сторінок військового квитка: 1, 4−5 и 26, та фото вашої довідки ІПН"
Я: надаю фото документів
monobank: Займаюсь вирішенням вашого питання, як тільки буде інформація — зможу надати вам відповідь. Протягом доби дані буде оновлено.
(Через добу)
Я: Доброго дня, у вас є інформація щодо заявки на отримання картки?
monobank: Прошу уточнити, а що зараз у вас в застосунку моно?
Я: В додатку пишуть щоб звернувся у точку видачі або купити у магазині. Мені потрібна лише віртуальна картка.
monobank: Все правильно, реєстрація завершена. Але для ВАС НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА віртуальна карта, тому потрібно отримати її на точці видачі.
Я: Я зрозумів, дякую, буду звертатись до іншого банку.
monobank: На жаль, проте функція віртуальних карток доступна не для усіх клієнтів.
Рекомендуємо вам поки що отримати карту в будь-якій точці видачі. Видача займе трохи більше 5 хвилин вашого часу.
Якщо людина перебуває в лікарні та вона фізично не може звернутись до відділення видачі, то навіщо проходження реєстрацій, надання документів, фото, селфі, перевірки дія і т.п., якщо віртуальну картку все рівно не видають? Одразу повідомляйте, що віртуальну картку онлайн не можна отримати, якщо ви «звичайна» людина.
Після опублікування на сайті відгуку , ймовірно працівники починають з фейкових акаунтів надавати відповіді в образливих формах, що і знову ж доводить їх некомпетентність.
отзыв
Комментарии к отзыву