Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+...
подробнее
Метод боротьби з міст експрес - Отзывы о Meest ПОЧТА
Мені вони морочили голову тиждень тільки обіцянками. В результаті я написав скаргу в державну службу захисту прав споживачів, про що повідомив цих імбецилів по телефону і тут. І вони почали шевелитись. Іще тиждень, і о чудо!, мою посилку принесли додому, а не в аптеку.
По моєму листу була ініційована позапланова перевірка цієї гнилої контори.
Я сподіваюсь, що якщо хоч кожний десятий з постраждалих від дій міста напише скаргу - їх задрочать перевірками. Може їм набридне робити ху**ю...
Скаргу можна відправити і ел. поштою - просто сфотогравувавши підписану паперову скаргу.
Ось тут і зразок, і форма для зв'язку
https://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Yakshcho_Vashi_Prava_Porusheno/85/
отзыв
Комментарии к отзыву
або так: https://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Kontaktna_Informatsiya_Dlya_Nadsilannya_Zvernen/122/
Найголовніше - це працює! Служби відповідають, повідомляють про перебіг справи. Правда, Укрпоштою. А потім мені вже телефонували з Львівської філії служби захисту прав споживачів і випитували деталі. А в кінці ще й надіслали листа з результатами перевірки.
Зразу скажу, процес не швидкий. Але мені вважається, що тут найголовніше завалити скаргами цей клятий міст ескпрес. До речі, апелювання до чужих подібних проблем не працює, як і колективні листи. Всі випадки розглядаються індивідуально, згідно скарги.
Можна й так, як Ви пропонуєте.
Я взагалі скаргу спершу відправив у державну службу контролю якості поштового зв'язку. Але це виявилося неправильно, бо порушені мої права, як споживача. Тому вони вже переправили мого листа у державну службу захисту прав споживачів.
Найголовніше - це працює! Служби відповідають, повідомляють про перебіг справи. Правда, Укрпоштою. А потім мені вже телефонували з Львівської філії служби захисту прав споживачів і випитували деталі. А в кінці ще й надіслали листа з результатами перевірки.
Зразу скажу, процес не швидкий. Але мені вважається, що тут найголовніше завалити скаргами цей клятий міст ескпрес. Потрібна кількість. До речі, апелювання до чужих подібних проблем не працює, як і колективні листи. Всі випадки розглядаються індивідуально, згідно скарги.