Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+...
подробнее
Розбили вміст посилки - відмовляють у виплаті відшкодування - Отзывы о Meest ПОЧТА
27.07.2021 отримала посилку MYCV051539284PL. По звукам розбитоо скла і пошкодженій коробці відразу зрозуміла, що вміст посилки пошкоджений. Зателефонувала в підтримку, пояснила ситуацію. Сказала, що треба звернутися з рекламацією до відповідного відділу. Звернулася - надала всі фото, чеки, виписки з Банку. Відмічаю - НІХТО не дивиться фото і не читає Вашої рекламації. У "спеціалістів" відділу рекалмації є вже заготовлені відповіді на Ваші питання, Вони їх тількки "CTRL C- CTRL V" Вам у відповідь.
"Коробка не пошкоджена" - а на фото ЩО???Дають ссилку на правила компанії Міст і міжнародного поштового союзу - а Ви їх самі читали? Де там написано про "бульбашкову плівку"? Де там написано, що можна на складі посилку вскрити, пошкодити цілісність упакування продавця, запихнути туди другий товар із посилки, зідрати кошти за додаткове упакування, його не надати??? А ще змінили пункт видачі посилки, для того "замести сліди" і унеможливити видачу компенсації.
Компанія, яка не слідує "золотому" правилу, що "Клієнт завжди правий" чи може існувати на ринку?
отзыв
Комментарии к отзыву
e-mail: [email protected]
Тел.: 032 235 04 02
Графік роботи відділу по роботі з рекламаціями: ПН.- ПТ.: 09:00-18:00 год., 13:00-14:00 год. - обідня перерва.
Маркіян, Meest.
По фото всередині немає належного упакування крихкого.
ТОВ «Торговий дім «Міст Експрес» відповідає за переміщення відправлення лише по території України."
Також вказала, що на телефонні дзвінки Відділ рекаламації не відповідає.
У своєму відгуку я прикріпила ті самі фото, що ї направляла у претензії - напевно, тальки сліпий там бачить "коробку без пошкоджень".
Дуже сумно і прикро, що така поважна компанія допускає таку ганебну практику розгляду скарг.
Не розглядає очевидні факти, перекладає провину на компанію, яка продала товар. А це, доречі, міжнародна компанія Zara.
Думаю, що представникам компанії Zara також буде цікаво дізнатися, що їх товар упаковується не відповідно до вимог міжнародних стандартів і потребує упакування у "бульбашкову плівку"!!!!
Вважаю Вашу відповідь - відпискою, а не спробою вирішити ситуацію, що склалася.