В магазині в торговому центрі "Нікольський" місто Харків продають розраховану пару взуття. Один кросівок (лівий) 42, інший (правий) 43 розміру. На прохання замінити 43 на 42, відповіли, що 42 немає. Тобто виходить, що продають ні парами, а штуками. На запитання адміністратору, як це може бути і чи є це нормальним почув відповідь: "Ось так" без подальших пояснень та вибачень. І... Читать отзыв В магазині в торговому центрі "Нікольський" місто Харків продають розраховану пару взуття. Один кросівок (лівий) 42, інший (правий) 43 розміру. На прохання замінити 43 на 42, відповіли, що 42 немає. Тобто виходить, що продають ні парами, а штуками. На запитання адміністратору, як це може бути і чи є це нормальним почув відповідь: "Ось так" без подальших пояснень та вибачень. І пара була не відбракована, а повернута на прилавок, для подальшої реалізації.
Заказував два раза товар через онлайн магазин не рекомендую. Два раза прийшов бракований товар. Джинси взагалі прийшли б/у. Етикетки не має, просто відірвана, також пляма на штанці. Скорше всього через онлайн ви отримаєте списаний або бракований товар.
Замовляла дві речі в інтренет магазині - пальто прислали без паску і відмовляються пасок прислати, кажуть в них немає зайвого. Тобто вкрали просто. А светр браклваний, з дірками спереду, не у шві, а просто так дірки. І магазин ніяк не вирішує питання. Дніщє якесь
16.11.2024 було прийнято повернення 104100099078 через Укрпошту по замовленню 104100529035. По зверненню на пошту [email protected] прийшла відповідь шо повернення прийняте 16.11.2024 термін прийняття на склад 5-8 робочих днів, про шо буде смс. Пройшло вже більше, ніякої відповіді немає. По вказаним телефонам немає зв'язку, при зверненні на пошту також відповіді немає.
Завжди в замовленні обираю доставку через Нову Пошту,але завжди відправляють Meest express. Тоді для чого є пункт вибору пошти, коли доставка всеодно Містом? І потім чекай свою посилку тижнями. Ще така проблема. Остання дата оновлення трекінгу 15.11 (оформлено для відправки). Ніякого пояснення і змін немає чому так довго посилка з Польщі до України йде.
Купили сину шорти,вартість 800 грн. Проходив 3 дні і выгоріли, взялися плямами. Жах.Зараз в такий час, коли гроші заробляти важко просто викинули кошти. І не вірю що постачальники не знають про це. Дуже неприємний осадок.Треба перевірку направити та податкову.
Дякую працівникам магазину що знаходиться м. Вінниця ТЦ Мегамол . Я заздалегідь зателефонувала щоб дізнатися чи є потрібний мені товар, хлопець консультант( нажаль не запам'ятала як звати) надав відповіді на всі питання що мене цікавили. Коли приїхала в магазин дівчинка і той же хлопець допомогли знайти куртку потрібного розміру. Все дуже швидко покупка зайняла 5хвилин я ще ніколи так швидко... Читать отзыв Дякую працівникам магазину що знаходиться м. Вінниця ТЦ Мегамол . Я заздалегідь зателефонувала щоб дізнатися чи є потрібний мені товар, хлопець консультант( нажаль не запам'ятала як звати) надав відповіді на всі питання що мене цікавили. Коли приїхала в магазин дівчинка і той же хлопець допомогли знайти куртку потрібного розміру. Все дуже швидко покупка зайняла 5хвилин я ще ніколи так швидко не купувала куртку))) Дуже ввічливі консультанти і гарна якість товара+ класні знижки
Возможно цвет куртки немного не такой как на фото но отличие не сильное. А все остальное нравится. Быстро доставили. Качество. Размеры все как просила.
Не понимаю почему так много плохих отзывов? Может конкуренты?)) сделала первый заказ. Быстро отправили. Товар без дефектов. Размеры те которые я просила. Все четко.
Достоинства:
Быстрая доставка. Размеры те которые просила. Товар без дефектов.
Здійснила замовлення № 104100462846 ще 10 грудня, пройшов майже місяць, а відправки і досі не було. На дзвінки не відповідають, написала листа на пошту, мені відповіли, що працюють, над тим, щоб надати вичерпну відповідь, на моє звернення. Ніякого зворотнього зв’язку, ніякої клієнтоорієтованості.
Ситуація подібна до попереднього відгуку. Телефонував на лінію, в зв'язку з тим, що довго не змінювався статус замовлення, повідомили що з замовленням все добре і найближчим часом воно буде скомплектоване. Того ж дня вже пізніше побачив, що статус змінився і замовлення готове до відправки, але вже без однієї позиції (важливої для мене), менеджер з якою спілкувався напередодні цього не повідомила.... Читать отзыв Ситуація подібна до попереднього відгуку. Телефонував на лінію, в зв'язку з тим, що довго не змінювався статус замовлення, повідомили що з замовленням все добре і найближчим часом воно буде скомплектоване. Того ж дня вже пізніше побачив, що статус змінився і замовлення готове до відправки, але вже без однієї позиції (важливої для мене), менеджер з якою спілкувався напередодні цього не повідомила. Наступного дня прийшло автоматизоване повідомлення на пошту, про те що в системі стався збій і замовлення не вдалось повністю відправити. Відповісти на цей лист неможливо, скоріш за все він відправляється в таких ситуаціях автоматично при зміні статусу замовлення. Можу зробити висновок, що це не збій, а часта практика. Як і в попередньому відгуку зі мною ніхто не зв'язався і не попередив, що одну з позицій не буде відправлено. Справа в тому, що якби я знав, що цього товару нема в наявності, або ж знав що з якихось причин мені його не відправлять, я б просто обрав інший колір цієї ж моделі товару за ту саму ціну, яка була на момент оформлення замовлення, зараз ціна на 40% більша. Складається враження, що замовлення опрацьовуються не в порядку черги надходження - а навмання. Можливо спочатку збираються замовлення де менше всього позицій і в результаті товару не вистачає на більші замовлення, але які були оформлені раніше. Якщо це так, тоді це дуже непрофесійно з боку інтернет-магазину. Телефонував 3 рази в різний (робочий) час і ніхто слухавку не піднімає. Написав лист через особистий кабінет та на пошту, теж поки відповіді не отримав. Дуже непрофесійно, неклієнтоорієнтовано і враження про магазин дуже зіпсовані.
Вилучили з замовлення саме ту річ, за ради якої це замовлення і робилося. І зразу відправили, навіть не повідомивши перед відправкою, що замовлення буде не повне. Телефони вказані на сайті, та від бота не працюють. Сам бот ні за що не переведе вас на консультанта. спілкуйтесь самі з собою. Різницю в грошах не повернули.
Доброго вечора. Зазвичай я не пишу негативні відгуки, але сьогодні мене дуже обурила ситуація у Вашому магазині у місті Харків який знаходиться в ТРЦ НІКОЛЬСКИЙ. Я прийшла обирати плаття і в мене був намір купити його, так я прийшла спочатку дев'ятої, але я знала, що мені цього часу буду достатньо щоб обрати собі його. Я вибрала декілька моделей, а перед... Читать отзыв Доброго вечора. Зазвичай я не пишу негативні відгуки, але сьогодні мене дуже обурила ситуація у Вашому магазині у місті Харків який знаходиться в ТРЦ НІКОЛЬСКИЙ. Я прийшла обирати плаття і в мене був намір купити його, так я прийшла спочатку дев'ятої, але я знала, що мені цього часу буду достатньо щоб обрати собі його. Я вибрала декілька моделей, а перед цим за хв дівчата касири сказали у мікрофон, що через 20 хв зачиняеться каса. Перший раз коли я міряла мені нічого не підійшло, а пішла, подивитись ще і буквально зразу обрала 2 плаття. Попросила дівчину працівницю яка була у примірочній що я дуже швидко приміряю ці 2 плаття. Одне з них мені підійшло, коли я підійшла до каси, черги не було, касири розраховували одного покупця, я стала у чергу, на що мені сказали, що каса вже зачинена, хоча вони продовжували розраховувати клієнта. Я дуже попросила, будь ласка, розрахуйте мене в мене всього одне плаття і нагадаю черги в магазині не було, на що касири дуже зверхньо себе поводили і сказали, що так всі кажуть, ми не про'бємо Вам плаття. Я покинула плаття та пішла, через пів хвилини я повернулась і сказала, дівчата ну ви ж пробиваєте клієнта невже ви не можете однесеньке плаття пробити будь ласка, на що вони знову дуже зверхньо та грубо сказали, що ВЫ, ЧТО НЕ ПОНИМАЕТЕ, У НА НЕТ НА ЭТО ВРЕМЕНИ, так вони не кричали, але це виглядало не гарно. Я запитала, дівчата де Ваша клієнтоорієтовність Вас клієнт благає будь ласка продайте мені плаття, заберіть у мене кошти, а ви йому відказуєте, але відповіді я ніякої не отримала. На жаль саме в момент спілкування з дівчатами я не подивилась на час, але як тільки я вийшла з магазину я дивлюсь, а лише 20:46, я зробила собі скріншот на телефоні. Що це взагалі таке? Я не прийшла до них о 21:00, навіть без 5 хвивин дев'ять а підійшла раніше, десь це було о 20:40, за цей час що вони зі мною сперечались, вони могли пробити цей товар.Невже це нормально закривати касу так рано? Мене обурює що консультантам все рівно, продасть він річ чи не подасть, що їм все одно на клієнтів, взагалі ніякої жаги допомогти, це не приємно. Так я розумію, у Вас чудові речі і люди будуть ходити до вас все одно, але це не означає що так себе треба поводити. В мене завтра день народження, я хотіла придбати плаття на свято, але тепер змушення завтра витрачати час та шукати нове плаття і у іншому магазині, тому, що не приємно поветатись за тим платиям яке мені сьогодні не пробили. Невже якщо у Вас є попит треба забути про покупівців, про ввічливе відношення? Я ще розумію, якщо б дівчата вибачились, сказали вибачте будь ласка, але змоги пробити товар вже немає, приходьте завтра, честно я б не так розтроїлась. Я так розумію, що дівчата не мають процент від продажі та працюючи на ставку і їм абсолютно всеодно скільки вони чого продадуть і це дуже видно і прикро. Дякую за увагу.
Перепрошуємо за дану ситуацію. Прохання, будь ласка, надіслати лист на електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Добрий день. У разі, якщо у Вас виникають питання, Ви можете зателефонувати до нас за номером телефону +380930541177, написати на нашу електронну адресу [email protected], до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину.
Жахлива якість одягу
Розпарування взуття
Отримала пошкоджений товар
Приходять браковані речі, якщо замовляти онлайн.
Заказував два раза товар через онлайн магазин не рекомендую. Два раза прийшов бракований товар. Джинси взагалі прийшли б/у. Етикетки не має, просто відірвана, також пляма на штанці. Скорше всього через онлайн ви отримаєте списаний або бракований товар.
жахлива якість, жахливе обслуговування
Персонал байдужий
Повернення
Не відправляють ніколи вказаною поштою
Ще така проблема. Остання дата оновлення трекінгу 15.11 (оформлено для відправки). Ніякого пояснення і змін немає чому так довго посилка з Польщі до України йде.
ЛиНЯ ФАРБА НА РЕЧАХ
ЛИняє фарба чи то шорти чи то фудболка! Цей магазин я не рекомендую! Та сама ситуація магазин Колінс
Продают браковані речі
Все добре!
Чудовий магазин
Цвет отличается ведь с сайта и который пришел?
Куртка и рюкзак
Первый заказ сделала
Не відправляють замовлення
Недбале відношення до клієнтів та жахлива система опрацювання замовлень
Як і в попередньому відгуку зі мною ніхто не зв'язався і не попередив, що одну з позицій не буде відправлено.
Справа в тому, що якби я знав, що цього товару нема в наявності, або ж знав що з якихось причин мені його не відправлять, я б просто обрав інший колір цієї ж моделі товару за ту саму ціну, яка була на момент оформлення замовлення, зараз ціна на 40% більша.
Складається враження, що замовлення опрацьовуються не в порядку черги надходження - а навмання. Можливо спочатку збираються замовлення де менше всього позицій і в результаті товару не вистачає на більші замовлення, але які були оформлені раніше. Якщо це так, тоді це дуже непрофесійно з боку інтернет-магазину.
Телефонував 3 рази в різний (робочий) час і ніхто слухавку не піднімає. Написав лист через особистий кабінет та на пошту, теж поки відповіді не отримав.
Дуже непрофесійно, неклієнтоорієнтовано і враження про магазин дуже зіпсовані.
Жахливе обслуговування та відношення!
Ніякої клієнтоорієнтованності.
Прохання, будь ласка, надіслати лист на електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Не меняется статус посылки