Украинский мобильный оператор lifecell предоставляет настоящую свободу общения благодаря доступным и сбалансированным тарифам на базе высокоскоростного мобильного интернета четвертого поколения.
llifecell активно улучшает и расширяет покрытие между небольшими населенными пунктами и городами, чтобы как можно больше людей открыли для себя новые современные возможности мобильной связи четвертого поколения.
В...
подробнее
Хороший оператор, але він не для всіх - Отзывы о lifecell
Найбільшим плюсом цього оператора є те, що він працює чесно, не підключає без мого дозволу якісь послуги в не краде гроші за це, на відміну від Київстару-Членостару.
отзыв
Комментарии к отзыву
А ви багато знаєте людей, які коростуються більш ніж двома SIM-картами? Бо серед моїх знайомих навіть дві SIM-карти - це вже величезна рідкість... Про більше двох не чув ще ніколи.
Більшість людей сьогодні прагне мати один постійний номер телефону, а не декілька SIM-карт, щоб ганятися за оператором, який буде на 10-20 грн дешевше. Якщо інколи й змінюють оператора, то тільки через MNP, зі збереженням номеру! Бо один постійний і незмінний номер телефону - це кльово, це серйозно, це зручно!
Дві SIM-карти я ще можу зрозуміти, наприклад якщо хтось хоче мати окремий номер для приватних розмов з родиною і друзями, а окремий для праці і бізнесу (відділити приватне життя від робочого). Або якщо хоче мати окремий номер для реєстрацій на різних помойках типу OLX і подібних, боїться там світити в оголошеннях свій головной номер. Але мати декілька SIM-карт лише заради того, щоб ганятися за оператором, який запропонує тариф на 10 грн дешевше і заради цього постійно змінювати свій номер - це якесь SIMкодрочерство. У шкільні і студентські роки можна було ще таким займатися, але в дорослому житті...
Значит, будем разбирать твой пост. Хотя, хз, зачем мне это нужно, не знаю... Ну да ладно
А ничего, что может быть ещё один смартфон, и ещё один? И не обязательно все новые, а те, что сохранились, но абоненты могут использовать их для дифференциации звонков и интернет-активности? Или, для ведения личного бизнеса, когда нужно более двух операторов - для удобства клиентов. Ну понятно, ты Дартаньян, а они... (по твоему мнению, разумеется).
А про неимоверные усилия, которые тратит абонент для того, чтобы сообщить свой новый номер (или какой-нибудь другой, но постоянный) это вообще улыбнуло нипадеццки
Про твоих знакомых можно и так утверждать, а может иначе? Например, что они тебе не сообщают что есть другие сим-карты
А про большинство людей, ты откуда узнал?
Опрос проводил, или сослался на исследование авторитетных социологических компаний? А то как-то не состыкуется. Как и спрос на двухсимочные смартфоны, которых в магазинах электроники продаётся много. И не просто - много, а ещё и дороже. Значит, есть спрос, значит, люди готовы доплачивать за вторую сим-карту... Не было бы спроса, эти смартфоны постепенно выдавливались с рынка.
И все эти понты: "це кльово, це серйозно, це зручно! yes Завжди було зручно, а сьогодні, коли що номеру телефону прив'язано безліч різних важливих сервісів і послуг, це просто мегазручно!". Это не просто понты, но ещё может и опасно. Сопрут твой такой телефон, с единым номером, на который всё подвязано, и пока ты успеешь заблокировать номер, или сервисы - то всё, много проблем обеспечено. Хотя для людей с короткой памятью, может и удобнее один номер. А создавать свои многомерные конфигурации и шифровки - сложно.
Про регистрации, я бы рассказал и другие способы. Но - нельзя, админота забанит. Да и вообще - секрет фирмы
Ещё вот это забавно:
"Але мати декілька SIM-карт лише заради того, щоб ганятися за оператором, який запропонує тариф на 10 грн дешевше і заради цього постійно змінювати свій номер - це якесь SIMкодрочерство."
Олег ОК уже всё обьяснил. За всех. Которые имеют две симки. Вот оно - универсальное обьяснение
И твоя эта "теория simkoдpoчерства" не обьясняет, на что надеются бизнесмены, которые три номера предоставляют для связи? Может, для них играет роль и удобство абонента? А не желание секономить 10 грн?
Смешно и комично про студентов.
1. Не кожен захоче мати ще один смартфон і ще один. Це незручно ходити постійно із кількома смартфонами (які важко назвати компактними, малогабариними пристроями...). І для ведення бізнесу цілком достатньо двох номерів: КС і VF (абоненти lifecell зазвичай не мають безлімітних дзвінків в мережі, а певну кількість хвилин на всі мережі, тому їм байдуже, чи дзвонити на номер LC, чи на КС/VF). А в епоху месенджерів навіть два номери двох операторів втрачають сенс Абонент КС може подзвонити абонентові VF (або навпаки) через популярні месенджери і не витрачати хвилини на інші мережі.
2. Повідомити своїм контактам новий номер можна, але якщо я буду повідомляти свій новий номер кожні кілька місяців, на мене точно більшість подивиться як на божевільного. Звісно, у житті бувають ситуації, коли треба змінити номер, але ж не кожні кілька місяців...
3. Вибачте, але про своїх знайомих я знаю краще і більше, ніж ви. І знаю точно, що у них немає кількох номерів.
4. Можна сказати, що проводив опитування.
Попит на двухсімочні смартфони є і я його не заперечую (хоча не кожен, хто купує смартфон на дві сім, користується обома), але ж ми зараз розмовляємо про БІЛЬШ НІЖ ДВІ карти...
5. Якщо сопруть мій телефон з єдиним номером, нічого не зможуть зробити!
6. Мабуть не я таке доказував про MNP. Люди переходять до іншого оператора через MNP зазвичай тоді, коли дуже невдоволені своїм, але не хочуть втрачати свій номер. А те, що деякі оператори пропонують на деякий час знижку на абонплату для перенесених абонентів, цепросто приємний бонус.
До речі, MNP саме тому і придумали, що не всі люди хочуть змінювати свій номер!!!
7. Про бізнес і декілька номерів вже писав у пункті 1. Повторю: двох номерів цілком достатньо, а в епоху месенджерів навіть два номери стають дедалі менш актуальними!
8. Я давно пеперіс студентське життєсприйняття. Тому у мене один номер і я не задрочуюся з декількома SIM-картами!
P. S. Я був би не проти користуватися другою SIM-картою, але суто для інтернету, а не для дзвінків. Ось якби на другій SIM-карті була якась суперфайна акційна пропозиція типу "рік зв'язку за 100 грн", "99% знижки на абонплату протягом 6 місяців" чи шось подібне, то чому б і ні?
ласковый теленок всех маток сосет)))