Хороший оператор, але він не для всіх - Отзывы о lifecell

lifecell
Отзыв написан 28 августа, 2022 год 39 просмотров
Оператор специфічний. Не кожному підійде. У більшості тарифів не має безлімітних дзвінків всередині мережі, а є певна кількість хвилин на всі мережи, включаючи lifecell. Безлімітні дзвінки всередині мережі з'являються, коли виговориш всі хвилини, але тоді не буде хвилин на інші мережі. Отака специфіка цього оператора. Це оператор для тих, хто більше спілкується через месенджери і соцмережі, ніж через класичні дзвінки. Для тих, кому більш важливий інтернет.

Найбільшим плюсом цього оператора є те, що він працює чесно, не підключає без мого дозволу якісь послуги в не краде гроші за це, на відміну від Київстару-Членостару.

Достоинства:
  1. Не краде гроші і не підключає без твого відома на різні послуги
  2. Власник Turkcell із Туреччини, не пов'язаний з рососією.
Недостатки:
  1. Не всім підійде відсутність безлімітних дзвінків всередині мережі, які з'являються лише після вичерпання хвилин на всі мережі.
1 не согласен



Комментарии к отзыву

Oleh Latysh 29 августа, 2022 год
Не вірю. Єдиний оператор який підняв тарифи за стану війни. Гроші списували без мого відома і замовлень,посилаючись на якогось оператора 091..(телефону назвати не могли). Ще пару років тому був пристойний оператор,кащий за Київстар,не заперечую,але зараз все змінилось до навпаки.До речі,безліміт в середині мережі у всіх операторів. Може ви пишете про Лайфсел Туреччини,а не України. Кожному своє,для мене вони зкурвились станом на зараз
Alexeev-Iv 1 сентября, 2022 год
Не только этот оператор. Сначала ВФ поднял цены , а потом лайфселл уже подтянулся.
Олег ОК 6 сентября, 2022 год
Колись і Київстар підтягнеться, може навіть швидче, ніж вам здається. Всі оператори час від часу піднімають ціни, просто не всі одночасно.
Oleh Latysh 7 сентября, 2022 год
Згоден,що кожен з операторів час від часу щось "косячить" і не в бік користувача,тому і маю дві карточки.Колись Київстар доводив,що у них все гаразд із покриттям,а ти бігаєш навколо хати "ловлячи"сигнал,бо не чутно,придбав лайфсел,-розмовляв лежачи на дивані в будинку.Зараз все змінюється до навпаки,у Лайсел звязок став гіршим та дорожчим,користуюсь Київстаром.Можливо це регіонально,або пов'язано з місцерозташуванням,тому що іду до амбулаторії,то там теж треба виходити на вулицю,щоб отримати електорнне направлення на телефон від Київстару. Не варто вихваляти якогось одного оператора,треба мати картки двух різних операторів,якщо це дозволяє телефон і кошти.
Alexeev-Iv 7 сентября, 2022 год
Соглашусь, что надо иметь сим-карты двух операторов. А может даже и больше.
Олег ОК 8 сентября, 2022 год
Більш ніж дві SIM-карти? А нічого, що у більшості смартфонів є місце лише для двох SIM-карт? Чи може ви пропонуєте кожен місяць/декілька місяців змінювати SIM-карти (одну витягати, іншу вставляти)? eek І постійно змінювати свій головний номер телефону і повідомляти свій новий номер всім своїм контактам? eek



А ви багато знаєте людей, які коростуються більш ніж двома SIM-картами? Бо серед моїх знайомих навіть дві SIM-карти - це вже величезна рідкість... Про більше двох не чув ще ніколи. wacko



Більшість людей сьогодні прагне мати один постійний номер телефону, а не декілька SIM-карт, щоб ганятися за оператором, який буде на 10-20 грн дешевше. Якщо інколи й змінюють оператора, то тільки через MNP, зі збереженням номеру! Бо один постійний і незмінний номер телефону - це кльово, це серйозно, це зручно! yes Завжди було зручно, а сьогодні, коли що номеру телефону прив'язано безліч різних важливих сервісів і послуг, це просто мегазручно! yesyesyes



Дві SIM-карти я ще можу зрозуміти, наприклад якщо хтось хоче мати окремий номер для приватних розмов з родиною і друзями, а окремий для праці і бізнесу (відділити приватне життя від робочого). Або якщо хоче мати окремий номер для реєстрацій на різних помойках типу OLX і подібних, боїться там світити в оголошеннях свій головной номер. Але мати декілька SIM-карт лише заради того, щоб ганятися за оператором, який запропонує тариф на 10 грн дешевше і заради цього постійно змінювати свій номер - це якесь SIMкодрочерство. У шкільні і студентські роки можна було ще таким займатися, але в дорослому житті... wacko Мені як людині, яка вже більше 20 років користується одним номером і николи його не змінила (навіть в шкільні і студентські часи!), важко уявити те, що ви тут пропонуєте з кількома SIM-картами і дико про таке читати. eek
Alexeev-Iv 9 сентября, 2022 год
Блин, какие детские рассуждения. Из разряда - "один я тут Дартаньян, а все другие - неотесанные крестьяне" biggrin

Значит, будем разбирать твой пост. Хотя, хз, зачем мне это нужно, не знаю... Ну да ладно biggrin



А ничего, что может быть ещё один смартфон, и ещё один? И не обязательно все новые, а те, что сохранились, но абоненты могут использовать их для дифференциации звонков и интернет-активности? Или, для ведения личного бизнеса, когда нужно более двух операторов - для удобства клиентов. Ну понятно, ты Дартаньян, а они... (по твоему мнению, разумеется).



А про неимоверные усилия, которые тратит абонент для того, чтобы сообщить свой новый номер (или какой-нибудь другой, но постоянный) это вообще улыбнуло нипадеццки biggrin Это ж такая трудность: не у каждого ж есть в дисковом телефоне опция запоминания номеров, да и записная книжка не всегда найдётся и с ручкой. В общем, неимоверно трудно сообщать другим людям свои номера biggrin Ну и "наиболее продвинутые" небось, в их мобилках и пейджерах память в адресной книге на 20-30 номеров, как это, чтобы чел аж три-четыре пункта занимал, это ж какой обьём biggrin



Про твоих знакомых можно и так утверждать, а может иначе? Например, что они тебе не сообщают что есть другие сим-карты biggrin Я так же не сообщаю всяким ненадежным типам все свои телефоны (правда тут надо разграничивать "потоки", ну то такое...). Так что, скорее всего, тебя просто не ставят в известность. А если не ставят в известность, то... это не значит, что сего не существует.



А про большинство людей, ты откуда узнал?

Опрос проводил, или сослался на исследование авторитетных социологических компаний? А то как-то не состыкуется. Как и спрос на двухсимочные смартфоны, которых в магазинах электроники продаётся много. И не просто - много, а ещё и дороже. Значит, есть спрос, значит, люди готовы доплачивать за вторую сим-карту... Не было бы спроса, эти смартфоны постепенно выдавливались с рынка.



И все эти понты: "це кльово, це серйозно, це зручно! yes Завжди було зручно, а сьогодні, коли що номеру телефону прив'язано безліч різних важливих сервісів і послуг, це просто мегазручно!". Это не просто понты, но ещё может и опасно. Сопрут твой такой телефон, с единым номером, на который всё подвязано, и пока ты успеешь заблокировать номер, или сервисы - то всё, много проблем обеспечено. Хотя для людей с короткой памятью, может и удобнее один номер. А создавать свои многомерные конфигурации и шифровки - сложно.



Про регистрации, я бы рассказал и другие способы. Но - нельзя, админота забанит. Да и вообще - секрет фирмы cool



Ещё вот это забавно:

"Але мати декілька SIM-карт лише заради того, щоб ганятися за оператором, який запропонує тариф на 10 грн дешевше і заради цього постійно змінювати свій номер - це якесь SIMкодрочерство."



Олег ОК уже всё обьяснил. За всех. Которые имеют две симки. Вот оно - универсальное обьяснение biggrinbiggrin Оказывается тариф на 10 грн дешевле. А не ты ли доказывал, что мнп выгодно ещё и тем, что предлагает скидки при переносе номера? И если бы причина была в 10 грн, то динамика по использованию mnp была бы более масштабной, чем есть сейчас?

И твоя эта "теория simkoдpoчерства" не обьясняет, на что надеются бизнесмены, которые три номера предоставляют для связи? Может, для них играет роль и удобство абонента? А не желание секономить 10 грн?



Смешно и комично про студентов. biggrin Судя по твоим понтам, тебе до их жизневосприятия ещё расти и расти.
Олег ОК 9 сентября, 2022 год
Значить, будемо розбирати твій пост. Хоча, хз, навіщо мені воно треба о 3-ій годині ночі, не знаю... wacko



1. Не кожен захоче мати ще один смартфон і ще один. Це незручно ходити постійно із кількома смартфонами (які важко назвати компактними, малогабариними пристроями...). І для ведення бізнесу цілком достатньо двох номерів: КС і VF (абоненти lifecell зазвичай не мають безлімітних дзвінків в мережі, а певну кількість хвилин на всі мережі, тому їм байдуже, чи дзвонити на номер LC, чи на КС/VF). А в епоху месенджерів навіть два номери двох операторів втрачають сенс Абонент КС може подзвонити абонентові VF (або навпаки) через популярні месенджери і не витрачати хвилини на інші мережі.



2. Повідомити своїм контактам новий номер можна, але якщо я буду повідомляти свій новий номер кожні кілька місяців, на мене точно більшість подивиться як на божевільного. Звісно, у житті бувають ситуації, коли треба змінити номер, але ж не кожні кілька місяців...



3. Вибачте, але про своїх знайомих я знаю краще і більше, ніж ви. І знаю точно, що у них немає кількох номерів.



4. Можна сказати, що проводив опитування. biggrin Може кількість опитуваних не була якоюсь мегарепрезентативною, бо це лише 200+ моїх знайомих/друзів/родичів, але вважаю її достатньою, щоб робити певні висновки. Якщо серед 200+ людей не знайшлося ані одного сімкодрочера, який має декілька сім-карт і кожні декілька місяців повідомляє мені свій новий номер, це означає, що таких людей не знайдеться багато навіть якщо опитати більшу кількість.

Попит на двухсімочні смартфони є і я його не заперечую (хоча не кожен, хто купує смартфон на дві сім, користується обома), але ж ми зараз розмовляємо про БІЛЬШ НІЖ ДВІ карти...



5. Якщо сопруть мій телефон з єдиним номером, нічого не зможуть зробити! biggrin Смартфон захищений надійним паролем, на сім-карті налаштовано обов'язковий пін-код (і це не 0000 чи 1111), тому переставити карту в інший телефон і користуватися нею не вийде. А я піду у магазин оператора і за декілька хвилин перевипущу свій номер (бо він у мене зареєстрований!).



6. Мабуть не я таке доказував про MNP. Люди переходять до іншого оператора через MNP зазвичай тоді, коли дуже невдоволені своїм, але не хочуть втрачати свій номер. А те, що деякі оператори пропонують на деякий час знижку на абонплату для перенесених абонентів, цепросто приємний бонус.

До речі, MNP саме тому і придумали, що не всі люди хочуть змінювати свій номер!!!



7. Про бізнес і декілька номерів вже писав у пункті 1. Повторю: двох номерів цілком достатньо, а в епоху месенджерів навіть два номери стають дедалі менш актуальними!



8. Я давно пеперіс студентське життєсприйняття. Тому у мене один номер і я не задрочуюся з декількома SIM-картами! yes



P. S. Я був би не проти користуватися другою SIM-картою, але суто для інтернету, а не для дзвінків. Ось якби на другій SIM-карті була якась суперфайна акційна пропозиція типу "рік зв'язку за 100 грн", "99% знижки на абонплату протягом 6 місяців" чи шось подібне, то чому б і ні? smile Коли у грудні 2021 року мені випала нагода покористуватися чотири тижні Київстаром, у мене потім були плани "заморити голодом" цю SIM-карту і дочекатися якоїсь привабливої пропозиції (бо оператори часто щось круте пропонують, коли номер тривалий час не поповнюється). Та на жаль, війна зруйнувала плани, а Київстарівська SIM-карта залишилася там, у моїй каховській квартирі. Забув забрати її з собою, коли втікав звідти. frown
Ярик Бандера 7 октября, 2022 год
олень ок добрался до лафусела)))

ласковый теленок всех маток сосет)))


lifecell
Все отзывы

1.3 5
1853 отзыва / 426418 просмотров
lifecell
Украинский мобильный оператор lifecell предоставляет настоящую свободу общения благодаря доступным и сбалансированным тарифам на базе высокоскоростного мобильного интернета четвертого поколения.

llifecell активно улучшает и расширяет покрытие между небольшими населенными пунктами и городами, чтобы как можно больше людей открыли для себя новые современные возможности мобильной связи четвертого поколения.

В... подробнее

Адрес: Київ, ул. Соломенская, д. 11
Телефон: 0 800 20 5433; 5433
Мобильная связь
Киевстар (Kyivstar)
Киевстар (Kyivstar)

Рейтинг: 1.2
12893 отзыва
Компания "GSM-Харьков"
Компания "GSM-Харьков"

Рейтинг: 4.5
446 отзывов
ОТАК (Смартшоп)
ОТАК (Смартшоп)

Рейтинг: 4.7
108 отзывов
Vodafone Украина
Vodafone Украина

Рейтинг: 1.3
9685 отзывов
LG Electronics
LG Electronics

Рейтинг: 2.4
89 отзывов
Супер МТС 3D Ноль
Супер МТС 3D Ноль

Рейтинг: 2.2
122 отзыва
Интертелеком
Интертелеком

Рейтинг: 1.5
2075 отзывов
Life:)
Life:)

Рейтинг: 1.7
2526 отзывов
МТС (MTS)
МТС (MTS)

Рейтинг: 1.3
4955 отзывов
Мобилочка
Мобилочка

Рейтинг: 1.9
294 отзыва