Олександр Отзыв написан пятница, 26 сентября10 просмотров
Їхав 26.09 зі Львова на Ужгород, маршрут мав бути 15:00-19:00(як і вказано у квитках). По прибутті на станцію, та поспілкувавшись з пасажирами, виявилось, що час прибуття у їхніх квитках на той же маршрут інший - 19:20. Що вже доволі дивно, та не підходило мені, так як я мав в Ужгороді ще один автобус на 19:30, якби це писало у моєму квитку, імовірніше за все, що на цей маршрут, я обирав би інший автобус, проте це пів біди. Сам автобус, номера KA4317OT, прибув об 15:46, і до Ужгорода ми дібралися об 20:23. Коли намагався комунікувати з персоналом автобусу, щодо даної ситуації, один з них просто посміявся, сказав "ну ти великий хлопчик, маєш розуміти, що не все так гладко". Насправді, радий що хоча б приїхали, проте наступний автобус поїхав без мене, і кошти за квитки повернути не вдалось. Також знаю, була дівчинка позаду мене, яка таким же чином не встигла на єдиний потяг додому.
Нам щиро шкода, що Ваша поїздка виявилася некомфортною і принесла неприємний досвід. Маємо повідомити, що компанія залишає за собою право вносити зміни та доповнення до графіку руху автобусів у відповідності з чинним законодавством. З даною інформацією можна ознайомитись в умовах подорожей: https://eclub.com.ua/ua/travel/.
Дякуємо за зауваження стосовно роботи кондиціонування та зручності в салоні автобусу KA4317OT, а також за некоректну поведінку персоналу. Ми обов'язково передамо цю інформацію, адже саме Ваші відгуки допомагають покращувати сервіс.
Будемо раді бачити Вас знову серед наших пасажирів і сподіваємось, що наступна подорож буде значно приємнішою.
Не дуже приємна поїздка - Отзывы о Компания Euroclub
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам щиро шкода, що Ваша поїздка виявилася некомфортною і принесла неприємний досвід. Маємо повідомити, що компанія залишає за собою право вносити зміни та доповнення до графіку руху автобусів у відповідності з чинним законодавством. З даною інформацією можна ознайомитись в умовах подорожей: https://eclub.com.ua/ua/travel/.
Дякуємо за зауваження стосовно роботи кондиціонування та зручності в салоні автобусу KA4317OT, а також за некоректну поведінку персоналу. Ми обов'язково передамо цю інформацію, адже саме Ваші відгуки допомагають покращувати сервіс.
Будемо раді бачити Вас знову серед наших пасажирів і сподіваємось, що наступна подорож буде значно приємнішою.
З повагою,
Команда Euroclub