Функціонал є але підтримка – це катастрофа Користуємось KeyCRM вже певний час. Функціонал доволі широкий, в цілому працювати можна, але як тільки виникає питання чи проблема – починається справжній жах. Техпідтримка просто відсутня у звичному розумінні цього слова. Замість конкретних відповідей – десятки посилань на гайди, які взагалі не стосуються суті запиту. Спробувати добитися справжньої допомоги – це як виграти... Читать отзыв Функціонал є але підтримка – це катастрофа Користуємось KeyCRM вже певний час. Функціонал доволі широкий, в цілому працювати можна, але як тільки виникає питання чи проблема – починається справжній жах. Техпідтримка просто відсутня у звичному розумінні цього слова. Замість конкретних відповідей – десятки посилань на гайди, які взагалі не стосуються суті запиту. Спробувати добитися справжньої допомоги – це як виграти в лотерею, тільки шансів немає. Якщо ж мова заходить про якісь реальні зміни або виправлення багів – забудьте. Наприклад, функцію оформлення замовлень через додаток ми чекаємо вже понад рік! І щоразу нам відповідають "вже скоро", "у найближчому оновленні", "ми працюємо над цим" – і так щомісяця. Це вже перетворилося на поганий жарт. При цьому ми щомісяця платимо 64-73$ за користування сервісом, але за ці гроші отримуємо лише набір базових можливостей і гайди від підтримки. Якщо вам потрібна проста CRM без очікувань адекватної підтримки – KeyCRM може підійти. Але якщо ви розраховуєте на розвиток продукту та зворотний зв’язок, приготуйтеся до розчарувань.
Майже щодня доводиться звертатися в підтримку. Там холодні безпристрастні менеджери сухо опрацьовують звернення і скидують посилання на статті з блогу, або кажуть "ну у вас так налаштовано". Наприклад інтеграція з Новою Поштою видала помилку, оплачені і відправлені замовлення автоматично скасувалися і до них повидаляли оплати. І підтримка розводить руками і не може нічого виправити, бо це "моя проблема" що в... Читать отзыв Майже щодня доводиться звертатися в підтримку. Там холодні безпристрастні менеджери сухо опрацьовують звернення і скидують посилання на статті з блогу, або кажуть "ну у вас так налаштовано".
Наприклад інтеграція з Новою Поштою видала помилку, оплачені і відправлені замовлення автоматично скасувалися і до них повидаляли оплати. І підтримка розводить руками і не може нічого виправити, бо це "моя проблема" що в мене так налаштовано, хоч ці налаштування йшли в "за замовчуванням".
І такі нюанси і помилки вилазять щодня, а після розмови з підтримкою залишається огидне відчуття. Турбуватися про клієнтів і чути їх вони зовсім не вміють.
Так що використовуйте на свій страх і ризик і краще дублюйте всі дані десь окремо, бо KeyCRM не спроможні забезпечити їх надійність та цілісність.
Відгук про keycrm
Користуємось KeyCRM вже певний час. Функціонал доволі широкий, в цілому працювати можна, але як тільки виникає питання чи проблема – починається справжній жах.
Техпідтримка просто відсутня у звичному розумінні цього слова. Замість конкретних відповідей – десятки посилань на гайди, які взагалі не стосуються суті запиту. Спробувати добитися справжньої допомоги – це як виграти... Читать отзыв Функціонал є але підтримка – це катастрофа
Користуємось KeyCRM вже певний час. Функціонал доволі широкий, в цілому працювати можна, але як тільки виникає питання чи проблема – починається справжній жах.
Техпідтримка просто відсутня у звичному розумінні цього слова. Замість конкретних відповідей – десятки посилань на гайди, які взагалі не стосуються суті запиту. Спробувати добитися справжньої допомоги – це як виграти в лотерею, тільки шансів немає.
Якщо ж мова заходить про якісь реальні зміни або виправлення багів – забудьте. Наприклад, функцію оформлення замовлень через додаток ми чекаємо вже понад рік! І щоразу нам відповідають "вже скоро", "у найближчому оновленні", "ми працюємо над цим" – і так щомісяця. Це вже перетворилося на поганий жарт. При цьому ми щомісяця платимо 64-73$ за користування сервісом, але за ці гроші отримуємо лише набір базових можливостей і гайди від підтримки.
Якщо вам потрібна проста CRM без очікувань адекватної підтримки – KeyCRM може підійти. Але якщо ви розраховуєте на розвиток продукту та зворотний зв’язок, приготуйтеся до розчарувань.
Функціональна СRM, але безвідповідальне відношення до клієнтів
Наприклад інтеграція з Новою Поштою видала помилку, оплачені і відправлені замовлення автоматично скасувалися і до них повидаляли оплати. І підтримка розводить руками і не може нічого виправити, бо це "моя проблема" що в... Читать отзыв Майже щодня доводиться звертатися в підтримку. Там холодні безпристрастні менеджери сухо опрацьовують звернення і скидують посилання на статті з блогу, або кажуть "ну у вас так налаштовано".
Наприклад інтеграція з Новою Поштою видала помилку, оплачені і відправлені замовлення автоматично скасувалися і до них повидаляли оплати. І підтримка розводить руками і не може нічого виправити, бо це "моя проблема" що в мене так налаштовано, хоч ці налаштування йшли в "за замовчуванням".
І такі нюанси і помилки вилазять щодня, а після розмови з підтримкою залишається огидне відчуття. Турбуватися про клієнтів і чути їх вони зовсім не вміють.
Так що використовуйте на свій страх і ризик і краще дублюйте всі дані десь окремо, бо KeyCRM не спроможні забезпечити їх надійність та цілісність.