Срм - жити можна, але туго. Загалом вона непогана є необхідний для мене функціонал, що важливо. Деякі інтеграції платні, але це не проблема, якби вони час від часу не барахлили. Оплата срм мені виходить орієнтовно завжди більше 1200 грн в місяць. В сезон буде більше оскільки ви платите за об'єми. На українському ринку один із найдорожчий варіантів срм. Досвіду з... Читать отзыв Срм - жити можна, але туго. Загалом вона непогана є необхідний для мене функціонал, що важливо. Деякі інтеграції платні, але це не проблема, якби вони час від часу не барахлили. Оплата срм мені виходить орієнтовно завжди більше 1200 грн в місяць. В сезон буде більше оскільки ви платите за об'єми. На українському ринку один із найдорожчий варіантів срм. Досвіду з іншими українськими програмами немає, тому не можу сказати чи вартує вона того.
Загалом в роботі буде нормальна.
Проте скажу вкрай важливий момент - підтримка плювала на вас. Прочитала коментар "срм до першої проблеми" і це цілком правда. На жоден мій запит не було допомоги. Мені довелося самостійно придумувати рішення і в результати витрачати купу часу. Не розумію навіщо вони так просувають оцей пункт про хорошу підтримку, якщо по суті їм начхати на вас. Особливо це помітно в тиждень, коли все злетіло (так буває) і я змогла порівняти роботу інший підтримок, коли дійсно отримувала допомогу і знову перекоти поле від кей срм. Особливо відчувається до тебе ставлення як до ідіота. Я кажу "розбираюся у вашому функціоналі! проблема глибша!", а вони далі тобі втирають очевидні або навіть шкідливі кроки.
Одразу кажу якщо ви працюєте з цією срм то ви приймаєте її на такому рівні як є, бо на запити на покращення чогось вони кажуть "прийняли", а в результаті нічого ніколи немає. Як то кажуть попустися і не чекай швидкої реакції і покращень потрібних саме тобі.
KeyCRM. Чесний відгук за рік роботи.
Загалом в роботі буде нормальна.
Проте скажу вкрай важливий момент - підтримка плювала на вас. Прочитала коментар "срм до першої проблеми" і це цілком правда. На жоден мій запит не було допомоги. Мені довелося самостійно придумувати рішення і в результати витрачати купу часу. Не розумію навіщо вони так просувають оцей пункт про хорошу підтримку, якщо по суті їм начхати на вас. Особливо це помітно в тиждень, коли все злетіло (так буває) і я змогла порівняти роботу інший підтримок, коли дійсно отримувала допомогу і знову перекоти поле від кей срм. Особливо відчувається до тебе ставлення як до ідіота. Я кажу "розбираюся у вашому функціоналі! проблема глибша!", а вони далі тобі втирають очевидні або навіть шкідливі кроки.
Одразу кажу якщо ви працюєте з цією срм то ви приймаєте її на такому рівні як є, бо на запити на покращення чогось вони кажуть "прийняли", а в результаті нічого ніколи немає. Як то кажуть попустися і не чекай швидкої реакції і покращень потрібних саме тобі.