Andrii Rozhylo Отзыв написан 4 сентября, 2023 год8 просмотров
Майже щодня доводиться звертатися в підтримку. Там холодні безпристрастні менеджери сухо опрацьовують звернення і скидують посилання на статті з блогу, або кажуть "ну у вас так налаштовано".
Наприклад інтеграція з Новою Поштою видала помилку, оплачені і відправлені замовлення автоматично скасувалися і до них повидаляли оплати. І підтримка розводить руками і не може нічого виправити, бо це "моя проблема" що в мене так налаштовано, хоч ці налаштування йшли в "за замовчуванням".
І такі нюанси і помилки вилазять щодня, а після розмови з підтримкою залишається огидне відчуття. Турбуватися про клієнтів і чути їх вони зовсім не вміють.
Так що використовуйте на свій страх і ризик і краще дублюйте всі дані десь окремо, бо KeyCRM не спроможні забезпечити їх надійність та цілісність.
Функціональна СRM, але безвідповідальне відношення до клієнтів - Отзывы о Keycrm.app
Наприклад інтеграція з Новою Поштою видала помилку, оплачені і відправлені замовлення автоматично скасувалися і до них повидаляли оплати. І підтримка розводить руками і не може нічого виправити, бо це "моя проблема" що в мене так налаштовано, хоч ці налаштування йшли в "за замовчуванням".
І такі нюанси і помилки вилазять щодня, а після розмови з підтримкою залишається огидне відчуття. Турбуватися про клієнтів і чути їх вони зовсім не вміють.
Так що використовуйте на свій страх і ризик і краще дублюйте всі дані десь окремо, бо KeyCRM не спроможні забезпечити їх надійність та цілісність.
отзыв
Комментарии к отзыву