Анатолій Отзыв написан 24 марта, 2024 год9 просмотров
Замовив чохол, скло на камеру, плівку. Так, віддзвонились , перепитали чи все правильно, швидко відправили. Тут все ок, гроші заплатив , до побачення. Зараз хочу обміняти чохол. Заповнив заявку з першого телефона. Мали передзвонити 1-2 дні - тихо. Заходжу на сайт- не можу, каже тимчасово недоступний. Пробую з іншого телефона, все працює. Добре, роблю заявку з іншого телефона. І я вже з двох телефонів не можу зайти на сайт.
2. Надіслати товар за реквізитами, вказаними в формі
Зверніть, будь ласка, увагу: Ми зв'яжемося з вами протягом 2-3 робочих днів з моменту фактичного отримання вашої відправки на пошті. Тобто не після заповнення форми повернення, а після фактичного одержання товару, який ви хочете обміняти чи повернути.
Ви товар не відправили, ми його, відповідно, не отримали, тому, власне, і не дзвонили.
Щодо роботи сайту: На поточний час наші майданчики мають аптайм 99,99%, тобто працюють майже безперебійно. Чому ви не змогли відкрити його - нам невідомо, але запевняємо вас, що між заповненням Google-форми на повернення і доступом до сайту магазину немає жодного взаємозв'язку
Наші оператори вже зв'язались з вами і узгодили всі проблемні моменти.
Лояльність - Отзывы об Интернет-магазин wookie
Так, віддзвонились , перепитали чи все правильно, швидко відправили.
Тут все ок, гроші заплатив , до побачення.
Зараз хочу обміняти чохол. Заповнив заявку з першого телефона.
Мали передзвонити 1-2 дні - тихо.
Заходжу на сайт- не можу, каже тимчасово недоступний.
Пробую з іншого телефона, все працює.
Добре, роблю заявку з іншого телефона. І я вже з двох телефонів не можу зайти на сайт.
отзыв
Комментарии к отзыву
На сторінці https://wookie.com.ua/ua/obmen-i-vozvrat/ чітко описаний алгоритм повернення або обміну товарів:
Для здійснення процедури необхідно:
1. Заповнити форму на сайті:
2. Надіслати товар за реквізитами, вказаними в формі
Зверніть, будь ласка, увагу: Ми зв'яжемося з вами протягом 2-3 робочих днів з моменту фактичного отримання вашої відправки на пошті. Тобто не після заповнення форми повернення, а після фактичного одержання товару, який ви хочете обміняти чи повернути.
Ви товар не відправили, ми його, відповідно, не отримали, тому, власне, і не дзвонили.
Щодо роботи сайту: На поточний час наші майданчики мають аптайм 99,99%, тобто працюють майже безперебійно. Чому ви не змогли відкрити його - нам невідомо, але запевняємо вас, що між заповненням Google-форми на повернення і доступом до сайту магазину немає жодного взаємозв'язку
Наші оператори вже зв'язались з вами і узгодили всі проблемні моменти.
Будемо вдячні за розуміння