Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компания «Цитрус» — первая украинская специализированная сеть магазинов гаджетов и аксессуаров.
Компания создана в 2000 году. Сегодня «Цитрус» представлен более 50 магазинами в городах и областных центрах Украины: Киеве, Харькове, Днепре, Одессе, Запорожье, Кривом Роге, Николаеве, Виннице, Измаиле, Черноморске и Краматорске, а также интернет-магазином www.citrus.ua, пунктами проката персонального транспорта и сервисными...
подробнее Интернет-магазины
Цитрус- подовжена гарантія - Отзывы об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
В результаті цілий місяць вони не зрозуміло чим займалися , часто не відповідали на дзвінки ,коли ми хотіли запитати ,на якій стадії процес . А коли відповідали ,то казали ,що то від них не залежить проблема в сервісі,з яким вони співпрацюють ( то змініть сервіс?) . І через місяць вони повідомили ,що ноутбук ТІЛЬКИ пройшов діагностику ,що проблема в акумуляторі(ми з цим запитом вже прийшли і розуміли проблему) , і що акамулятор треба чекати ще 6 тижнів + не зрозуміло скільки б ще у них зайняло його встановити . Додатково , "звісно ж" треба заплатити за акамулятор ,бо це не гарантійний випадок і ніяких знижок з додатково купленою гарантією нема.
Іншими словами , витратили наш час , не поремонтувати ,навіщо та гарантія тоді ? В простому сервісі за три дні то зробили за ту саму суму .
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Шкода, що ви залишились такої думки.
Щодо ситуації загалом, ваш пристрій обслуговувався у авторизованому сервісному центрі виробника, за результатами отриманих відповідей від представника якого, клієнтів інформує менеджер контактного центру сервісних центрів у телефонному режимі.
Умовами придбаного вами продукту заявлено те, що він не розповсюджується на витратні матеріали та аксесуари, на ремонт/заміну АКБ, тому, вам було запропоноване обслуговування пристрою на платній основі.
Продукт передбачає надання послуги подовженого гарантійного обслуговування обладнання, яке вийшло з ладу внаслідок причин, що підпадають під дію гарантії виробника після закінчення загального строку гарантійного терміну.
У випадку додаткових питань, або необхідності отримання консультації/роз'яснень, будь ласка, звертайтесь до служби підтримки клієнтів: 044 503 70 30
Гарного дня!