Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компания «Цитрус» — первая украинская специализированная сеть магазинов гаджетов и аксессуаров.
Компания создана в 2000 году. Сегодня «Цитрус» представлен более 50 магазинами в городах и областных центрах Украины: Киеве, Харькове, Днепре, Одессе, Запорожье, Кривом Роге, Николаеве, Виннице, Измаиле, Черноморске и Краматорске, а также интернет-магазином www.citrus.ua, пунктами проката персонального транспорта и сервисными...
подробнее Интернет-магазины
Заказ смартфона One plus 9 pro 12/256Gb - Отзывы об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Писать подобные отзывы не в моих правилах, но тут уже накипело. Свой оплаченный интернет заказ от 11.02.2022 ожидаю до сих пор, при обращении на ГЛ со мной связывались менеджеры по моему заказу, "кормили" обещаниям: "вечером товар будет в указанном магазине", но....вот уже 7й день после оплаты, а я всё жду ( обещали через пару дней доставить). Логистика на низшем уровне, очень надеюсь получить качественный товар, чтобы "забыть" принесенные мне неудобства и разочарование
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже прикро, що вам довелось зіштовхнутись з такою ситуацією.
Зі свого боку, також, хотіли б прокоментувати даний коментар. При оформленні замовлення клієнтом зі способом оплати: Кредит на сайті, дана процедура проходить наступним чином:
1. Менеджер приймає замовлення у роботу та телефонує клієнтові для уточнення даних. Менеджер телефонував вам протягом 09.02.2022 року для підтвердження замовлення та проінформував про подальші дії.
2. Далі, формується заявка до банку, для погодження кредитування.
3. Банк одноосібно розглядає запит протягом доби та зв'язується з клієнтом у випадку позитивної відповіді.
4. Виконується підписання договору.
5. Банк перераховує кошти до компанії. Процедура перерахування коштів проходить протягом 3 робочих банківських днів. 11.02.2022 року банком були перераховані кошти за замовлення та, 12.02.2022 року почалось його переміщення до торговельної точки "Цитрус", яку ви обрали для отримання товару шляхом самовивозу. На жаль, дійсно, виникла затримка при переміщенні товару компанією-перевізником з технічних причин. Тому
15.02.2022 та 17.02.2022 року, менеджером вас було проінформовано у телефонному режимі про затримку.
Ми щиро вдячні вам за відгук! Адже, отримуючи такий зворотній зв'язок від клієнтів ми маємо можливість переглянути умови співпраці з компаніями-перевізниками та попрацювати над помилками для недопущення виникнення подібних ситуацій.
Наразі, ваше замовлення очікує на вас у магазині! Очікуємо на вас.
Також приносимо вам свої вибачення за тривале очікування. Сподіваємось, що дана неприємна ситуація не вплине на нашу з вами подальшу співпрацю та наступного разу ви оціните позитивні зміни!
Гарного вам дня та яскравого настрою!