Интернет-магазин Техно Ёж отзывы
с оценкой «Ужасно»

tehnoezh.ua
Интернет-магазин Техно Ёж
3.6 5
123 отзыва / 12708 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Нульовий сервіс

doroshukl@ukr.net [email protected] среда, 10 сентября
Замовила телефон на сайті зранку близько 11:00, звернула увагу на сайті при замовленні, що відправка сьогодні. Через декілька годин передзвонила сама і уточнила чи точно телефон є у наявності чи мені шукати в іншому місці. Мене пані запевнила, що є і що відправка протягом 3 днів, тобто інформація на сайті вводить в оману покупця. До цього вже виникають питання юридичні.... Читать отзыв Замовила телефон на сайті зранку близько 11:00, звернула увагу на сайті при замовленні, що відправка сьогодні. Через декілька годин передзвонила сама і уточнила чи точно телефон є у наявності чи мені шукати в іншому місці. Мене пані запевнила, що є і що відправка протягом 3 днів, тобто інформація на сайті вводить в оману покупця. До цього вже виникають питання юридичні. Далі починається цікаве- звичайно ж ніхто нічого мені не відправляє в той день, але на наступний аж о 15:00 мені телефонують і повідомляють, а телефону немає! Тобто в сенсі???!Я додатково уточнила і мене запевнили, що все ок. Далі намагаюсь залишити скаргу, а ні… немає де залишати, дзвінок на кол центр ше одна мене запевнила, що все зафіксовано і тиша… сервіс нульовий, взагалі. Ябко в рази краще, та навіть звичайні магазинчики більш професійно працюють.

Не рекомендую

Гість Гість 4 сентября, 2025 год
Замовив учора товар за ціною 3800 грн
На наступний день дзвонить менеджер, каже: "У нас змінилась закупочна ціна, платіть 4200 грн"
На основі чого я маю платити стільки?
Це моя проблема, що магазин завчасно не змінив ціну на сайті?

НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ МАГАЗИН!

Гость Гость 16 августа, 2025 год
Замовляв Екофлоу для військових, дуже важливо було виконати замовлення максимально швидко, так як хлопці виїжджали на позиції. 2 рази уточнювали терміни відправки + операторам наголосив на важливості відправки в обумовлений час. Обіцяли відправити 14.08, в результаті зараз 16.08, а екофлоу так і не відправлено, хлопці перед виїздом на позиції не встигнуть його забрати... Неодноразово спілкувався з операторами і просив уточнити... Читать отзыв Замовляв Екофлоу для військових, дуже важливо було виконати замовлення максимально швидко, так як хлопці виїжджали на позиції. 2 рази уточнювали терміни відправки + операторам наголосив на важливості відправки в обумовлений час. Обіцяли відправити 14.08, в результаті зараз 16.08, а екофлоу так і не відправлено, хлопці перед виїздом на позиції не встигнуть його забрати... Неодноразово спілкувався з операторами і просив уточнити інформацію і оперативно дати фідбек, на що з 3х моїх звернень жодного разу не перетелефонували. Максимально безвідповідальний штат. Не рекомендую даний магазин.

Жахливий сервіс

Гость Гость 19 июля, 2025 год
Після повної оплати за товар, який був в наявності. годують сніданками кожний день про відправку. І тільки Через тиждень повідомляють, що товару немає у них в наявності.

Жахливий досвід

Гость Гость 15 июля, 2025 год
Є бажано кожні три місяця клеїти нове захисне скло? Тоді вам до Техно їжака! Бо воно відклеїться, а вам запропонують нове, зі знижкою! Отакі чесні бізнесмени!
Достоинства:
  1. І скло гівно за 2489 і робота. Якщо через 3 міс. треба нове! Жах! Жах! Жах!

Маніпулюють клієнтами і зливають їх контактні дані

Гость Гость 10 июля, 2025 год
Перейшла по рекламі і зробила замовлення. Ціна приємна, з позначкою розпродаж. Перезвонює менеджер, каже що завтра повідомить про наявність. На слідуючий день мені повідомили що саме цього дрону немає, проте пропонували гіршу модель яка значно дорожче середнього прайсу на ринку. Також мені повідомили що ця модель буде пізніше але за повною ціною.
При цьому реклама із «розпродажем» висить кілька... Читать отзыв
Перейшла по рекламі і зробила замовлення. Ціна приємна, з позначкою розпродаж. Перезвонює менеджер, каже що завтра повідомить про наявність. На слідуючий день мені повідомили що саме цього дрону немає, проте пропонували гіршу модель яка значно дорожче середнього прайсу на ринку. Також мені повідомили що ця модель буде пізніше але за повною ціною.
При цьому реклама із «розпродажем» висить кілька днів. Розпродаж того чого немає.
Схожа ситуація вже вдруге з ними. Як вам маніпуляція?

Також через пару годин від моменту замовлення на сайті мій номер почали бомбити смс-ками від казіно. Співпадіння? Не думаю

Нет гарантии. Не советую.

Гость Гость 4 июля, 2025 год
Был куплен телефон Google Pixel 7 pro.
К нему сразу же покупалась и клеилась защитная пленка.
Через 6 месяцев пленка просто сморщилась и отклеилась. У них же выяснилось, что ее неправильно приклеили или сама пленка была не правильная (не изогнута по краям).
Неприятно, но ладно.
Там же покупается и клеится новая пленка (630грн). Прошло 3 месяца, под пленкой образовались... Читать отзыв
Был куплен телефон Google Pixel 7 pro.
К нему сразу же покупалась и клеилась защитная пленка.
Через 6 месяцев пленка просто сморщилась и отклеилась. У них же выяснилось, что ее неправильно приклеили или сама пленка была не правильная (не изогнута по краям).
Неприятно, но ладно.
Там же покупается и клеится новая пленка (630грн). Прошло 3 месяца, под пленкой образовались пузыри.
Позвонил в Техноеж, там сказали что гарантии нет, ваши проблемы.
Нафиг надо иметь дело с этой компанией. Ни за что не отвечают, разводняк
Недостатки:
  1. Получается что два раза просто развели.
  2. Возникли проблемы с их продукцией - теперь это ваши проблемы.

Абсолютний обман по наявносі, термінам доставки, дотриманюю зобавязань

Гость Гость 17 июня, 2025 год
Абсолютний обман по наявносі та термінам доставки. Після очікування 9 днів самі не перезвонюють по зміні статусі термінів доставки.
А потім просто тихо видаляють замовлення без попереджень

Погане обслуговуння

Гость Гость 10 июня, 2025 год
Нажаль пишу цей відгук через відношення магазину до клієнтів, а тепер по суті , вчора з самого ранку 09.06.25 зробив замовлення на б/у телефон +аксесуари до нього на 16 тис грн, попросив зібрати все в зручній для мене точці (а саме трц Скай мол), менеджер запевнив що все буде на вечір 10.06.25 , по прибуттю на точку видачі нікого не... Читать отзыв Нажаль пишу цей відгук через відношення магазину до клієнтів, а тепер по суті , вчора з самого ранку 09.06.25 зробив замовлення на б/у телефон +аксесуари до нього на 16 тис грн, попросив зібрати все в зручній для мене точці (а саме трц Скай мол), менеджер запевнив що все буде на вечір 10.06.25 , по прибуттю на точку видачі нікого не було я 15-20 хвилин чекав продавця, потім він не міг знайти моє замовлення, але поки шукав дав мені телефон для перевірки який був повністю розряджений , довелось чекати поки зарядитися хоч трохи, потім при огляді телефону мною були виявленні чисельні царапини та сколи на екрані, на що продавець точки сказав що «таке буває», про моє зауваження про розряджений телефон і що так не можна готувати товар для передачі клієнтам він так само сказав «таке буває», тож я відмовився забирати всі товари, і таке відчуття що його це зовсім не засмутило, щось запропонувати в замін навіть не виявив бажання , напротязі багатьох років бронював екраники на телефони родини, але після сьогоднішнього дня не буду принципово навіть якщо дорожче буде, а Вам як магазину бажаю удачі з таким підходом до клієнтів, обслуговування на словах супер а в реальності нище плінтуса, тож витрачу 16 тис втішному магазині, а Ви можливо зробите висновок , а якщо ні то це Ваші проблеми

Не рекомендую даний магазин, обманюють покупців

Максим Максим 2 июня, 2025 год
Замовив навушники OnePlus Buds 3 Metallic Gray 28.05.2025 (№ замовлення 28052025B9B), зі мною зв'язався консультант, для мене було принципово щоб дані навушники були глобальної версії, я цей момент уточнив у консультанта, на що мені відповіли, що: "Так, дані навушники в нас глобальної версії". Тоді я погодився та 31.05 пішов на нову пошту забирати товар, коли дістали з транспортувальної коробки виявилося,... Читать отзыв Замовив навушники OnePlus Buds 3 Metallic Gray 28.05.2025 (№ замовлення 28052025B9B), зі мною зв'язався консультант, для мене було принципово щоб дані навушники були глобальної версії, я цей момент уточнив у консультанта, на що мені відповіли, що: "Так, дані навушники в нас глобальної версії". Тоді я погодився та 31.05 пішов на нову пошту забирати товар, коли дістали з транспортувальної коробки виявилося, що навушники для Азіатського ринку, в мене питання до магазину: вам норм казати людям одне та відправляте інше, чи як? Тим більше, що дані навушники були замолені на подарунок та я якось підлаштовувався під Ваші терміни доставки. Якби тут можна було б поставити оцінку 0 то вона була б, а так 1*
Фото прикріпляю, того, що прийшло. Интернет-магазин Техно Ёж - Не рекомендую даний магазин, обманюють покупців Интернет-магазин Техно Ёж - Не рекомендую даний магазин, обманюють покупців

Не раджу, бо не повернете

Олена Олена 18 мая, 2025 год
Чоловік подарувар смарт- годинник.Він не підійшов.Вирішила повернути)кажуть повернути можна за умови мінус 20%.
Це тому, що відкрита коробка і годииник включали.Жах, не рекомендую цю контору.

Повернення товара у цій конторі неможливе

Гость Гость 16 апреля, 2025 год
Замовляли годинник на подарунок, товар не підійшов, відмовили в поверненні так як,якщо годинник був включений то він вже був у користуванні.
Очевидно що з таким відношенням ніякий товар вони ніколи нікому не повертають. Жахливий сервіс, жахливе відношення, одним словом бариги.
Нікому не рекомендую щось купляти у цій конторі.

Низька кваліфікація всіх працівників не вміння узлагодити конфлікт та визнання помилок

Гость Гость 10 апреля, 2025 год
Замовив у них дрон DJI Mavic 3 Classic за 909 грн. Зрозуміло, що він стільки не коштує, але ціна була на сайті, і вискочило офіційне вікно оплати — я оплатив.
Далі почалось шоу: “нема в наявності”, “доплатіть ще 60 000”.
Гроші повернули, але осад лишився.
Героїв не шукають — вони знаходять тебе на ti.ua.
Хочете пригод після оплати — вам... Читать отзыв
Замовив у них дрон DJI Mavic 3 Classic за 909 грн. Зрозуміло, що він стільки не коштує, але ціна була на сайті, і вискочило офіційне вікно оплати — я оплатив.

Далі почалось шоу: “нема в наявності”, “доплатіть ще 60 000”.
Гроші повернули, але осад лишився.

Героїв не шукають — вони знаходять тебе на ti.ua.
Хочете пригод після оплати — вам сюди.

Робота менеджерів

Гость Гость 27 марта, 2025 год
Зробила замовлення на айфон. Менеджер запропонувала отримати замовлення в той же день з однієї точки або на наступний день з іншої. Я обрала отримати день в день товар. Орієнтовний час отримання був нею вказаний 15:00. О 16 зв'язалась з менеджером, товару ще не було. Чекала до 20, написала з запитанням чи очікувати взагалі замовлення. Досі ні повідомлення про готовність замовлення,... Читать отзыв Зробила замовлення на айфон. Менеджер запропонувала отримати замовлення в той же день з однієї точки або на наступний день з іншої. Я обрала отримати день в день товар. Орієнтовний час отримання був нею вказаний 15:00. О 16 зв'язалась з менеджером, товару ще не було. Чекала до 20, написала з запитанням чи очікувати взагалі замовлення. Досі ні повідомлення про готовність замовлення, ні відповіді від менеджера. Ігнор. Якщо ви обіцяєте якісь конкретні терміни видачі замовлення, то потрібно, напевне, їх виконувати. Якщо вийшла якась накладка - хоча б попередити.
Достоинства:
  1. Поки не помітила
Недостатки:
  1. Робота менеджерів, доставка

Отримав жахливий досвід з магазином. Apple Watch Ultra 2 Б/В + гарантія на рік

Артем Артем 24 марта, 2025 год
Отримав жахливий досвід з магазином Техно Їжак.
Купили Apple Watch Ultra 2 Б/В + гарантію на рік. Годинник був у використанні, та обрали з мінімальними слідами використання (були дві потертості на бокових поверхнях, які не кидалися в очі). В комплектації був годинник, ремінець та кабель для заряджання (коробки не було).

Заряджання годинника відбувалось дуже довго (5/6 годин). Провів декілька тестів на різних... Читать отзыв Отримав жахливий досвід з магазином Техно Їжак.
Купили Apple Watch Ultra 2 Б/В + гарантію на рік. Годинник був у використанні, та обрали з мінімальними слідами використання (були дві потертості на бокових поверхнях, які не кидалися в очі). В комплектації був годинник, ремінець та кабель для заряджання (коробки не було).

Заряджання годинника відбувалось дуже довго (5/6 годин). Провів декілька тестів на різних блоках заряджання: оригінальний для iPhone, оригінальний для MacBook та через EcoFlow, результат був однаковий. Спробував заряджати через старий кабель від старих Apple Watch зарядка відбувалась 3 години.

Звернулись з цією проблемою до точки, на якій придбали годинник, нам сказали що мабуть кабель несправний і надали інший кабель (без пакування тобто не новий). На цьому кабелі отримали ту саму швидкість заряджання. Звернулись до точки ще раз з проханням надати новий кабель в коробці, щоб уникнути проблем з репліками. Це ситуацію не виправило.

Після цього поїхали в шоурум на Великій Васильківській де нам пояснили, що той кабель, який нам надали був реплікою і запропонували купити у них новий оригінальний кабель. Ми той кабель купили та ситуацію це знов не виправило.

Віддали годинник по гарантії в сервіс. Через два тижні сервіс перетелефонував, сказали, що годинник майже готовий, чекають на зарядний модуль. Ще через три дні сервіс повернув годинник до шоуруму зі словами, що дефекти не були виявлені. На тій же точці спробували зарядити - проблема залишалася. Тобто ще раз, в магазині він теж заряджався довго.

Запропонували заміну. Новий годинник мав багато пошкоджень на фронтальній рамці навколо екрану. Після чого вже запропонували повернення грошей на яке ми погодилися.

При поверненні грошей, гроші за гарантію повертати відмовились, аргументуючи це тим, що гроші за послуги не повертаються. Аргументи з нашої сторони, що сама послуга також виконана не була не приймалися, тож годинник знову повернули на сервіс.

Також декілька разів була залишена заявка на відділ по роботі з клієнтами, яка кожен раз ігнорувалася. По кожному дзвінку в гарячу лінію доводилося кожен раз заново пояснювати всю ситуацію.

Через тиждень сервісу дефектів знов не було виявлено. Знов був запропонований варіант на заміну і знов із пошкодженнями фронтальної рамки, які було видно при кожному погляді на годинник.

Після місяця спроб врегулювати ситуацію ми забрали ті гроші які вони запропонували, тобто без грошей за гарантію.

Не раджу користуватися послугами даного магазину, при виникненні проблем, сподіватися на будь яку клієнтоорієнтованість не варто!

Шахраї, які псують упаковку для неможливості повернення

Еліна Матяш Еліна Матяш 21 февраля, 2025 год
14.02.2025 придбали тут iPad (вул. Берестейська, ТРЦ Smart Plaza), причому до оплати планшету він був відкритий продавцем не мною особисто, продавець підбила відразу активувати і налаштувати під себе планшет ще у магазині. Продавець зіпсувала коробку наліпивши на неї папірець і написавши маркером який відбився на коробці модель iPad - навмисно, щоб була ще причина для відмови в поверненні?
Приїхавши... Читать отзыв
14.02.2025 придбали тут iPad (вул. Берестейська, ТРЦ Smart Plaza), причому до оплати планшету він був відкритий продавцем не мною особисто, продавець підбила відразу активувати і налаштувати під себе планшет ще у магазині. Продавець зіпсувала коробку наліпивши на неї папірець і написавши маркером який відбився на коробці модель iPad - навмисно, щоб була ще причина для відмови в поверненні?
Приїхавши додому і потримавши його в руках зрозуміла, що мене не влаштовує кнопка touchID і відсутність функцій Про версії.
Можливості повернути товар немає за версією продавців, бо:
1. В шоурумі немає стільки готівки, щоб зробити повернення - це звучало першим.
2. Коробка відкрита (не мною а продавцем, в магазині камери є)
3. iPad активовано (теж до інтернету підключала його не я, причому повторюсь це все до оплати - камери, привіт. Політикою Apple не заборонено повернення після активації). Активація не дорівнює його використанню, тобто за законодавством України ми можемо його повернути.
4. Почався відлік гарантії (я у вас купувала в 2023 році за повною ціною AirPods Pro 2, вдома виявилось, що вони активовані були кимось і гарантії в мене немає. Тут я не робила відгуків і спокійно звернулась в підтримку apple та надала чек про покупку( там вказується серійний номер товару) гарантію мені відновили.
5. Ви можете нам продати його як б/в пристрій (пристрій новий, товарний вигляд збережено, за винятком маленької наліпки, яку зробила продавець на коробці)
Так ось в мене питання шановні працівники і керівництво їжака, може ви будете клієнтоорієнтованими до своїх постійних клієнтів?
А якщо ви не робите повернення, то що за навушники ви мені продали 08.11.2023 в Аеромолі (Бориспіль)?
До цього випадку абсолютно всю техніку купували тут.
Гаряча лінія як папужка повторює єдину фразу і не може вирішити це питання.
Кешбек за покупку не нараховано. Відгуки на самому сайті Їжака лишили я не можу. Интернет-магазин Техно Ёж - Шахраї, які псують упаковку для неможливості повернення Интернет-магазин Техно Ёж - Шахраї, які псують упаковку для неможливості повернення Интернет-магазин Техно Ёж - Шахраї, які псують упаковку для неможливості повернення

замовлення 23012025В85

Гость Гость 30 января, 2025 год
Не рекомндуюю взагалi робити придбання в цьому магазинi. Замовив смарт годинник, прийшов вчасно. Але при отриманнi 1. Чек не роздрукували, шось не працювало в них. 2. Вiдкрив упаковку перевiрити, тому що упаковка була без бiрок, на наступний день, так як годинник не пiдiйшов дружинi (подарунок на ДР) вирiшили повернути. Але колцентр та вiддiл роботи iз споживачами вiдмовив. Мотив, що я... Читать отзыв Не рекомндуюю взагалi робити придбання в цьому магазинi. Замовив смарт годинник, прийшов вчасно. Але при отриманнi 1. Чек не роздрукували, шось не працювало в них. 2. Вiдкрив упаковку перевiрити, тому що упаковка була без бiрок, на наступний день, так як годинник не пiдiйшов дружинi (подарунок на ДР) вирiшили повернути. Але колцентр та вiддiл роботи iз споживачами вiдмовив. Мотив, що я вiдкривав коробку та активував годинник та запропонували менi його викупити зi знижкою)). Майже весь кол центр повторювали одне й те саме не зважаючи на доводи. Допомогли менi лише двi людини з якими я там спiлкувався - це регiональний менеджер Вадим та продавчиня на пунктi видачi. Завдяки цiм людям питання вдалося вирiшити i не йти довгим колом через Держпродспожив службу. Однозначно не рекомендую....

Досвід роботи (колишній співробітник)

Гость Гость 27 января, 2025 год
Був співробітником цього магазину
Від менеджера з продажів до директора допрацювався
Не купуйте тут Б/В техніку ніколи, я знаю як вона приймається, якими деталями ремонтується, це жєсть
Хочеш нормальне продати - плати зі своєї кишені... Я був шокований діями нового керівника і пішов одразу ж, коли мене запросили працювати конкуренти.
Клієнти тут ніхто, вони тут взагалі тільки... Читать отзыв
Був співробітником цього магазину
Від менеджера з продажів до директора допрацювався

Не купуйте тут Б/В техніку ніколи, я знаю як вона приймається, якими деталями ремонтується, це жєсть
Хочеш нормальне продати - плати зі своєї кишені... Я був шокований діями нового керівника і пішов одразу ж, коли мене запросили працювати конкуренти.
Клієнти тут ніхто, вони тут взагалі тільки тіла, що гроші носять і все
Всі гроші ідуть на рекламу, а не на нормальних, класних працівників
Я тут реально багато бачив, багато чого сказати не можу, але друзі, б/в техніка тут просто не ту, що кіт у мішку, а бомба сповільненої дії
Читаю відгуки і дуже жалкую, що був частиною цього трешу 5 років!
Олексій Гулий, вам не соромно за такий бізнес?

замовлення 36919 або Техно Їжак ігнорує своїх клієнтів

Проблема решена
Гость Гость 27 января, 2025 год
Мій досвід співпраці з компанією залишив гірке розчарування. Я придбала телефон і додатково оформила розширену гарантію, розраховуючи на спокій у разі виникнення проблем. Але, на жаль, все сталося зовсім інакше.
Через три місяці телефон повністю перестав працювати — не вмикався, не реагував на зарядку та будь-які дії. І сталося це, як на зло, в день мого народження. Уявіть собі, як... Читать отзыв
Мій досвід співпраці з компанією залишив гірке розчарування. Я придбала телефон і додатково оформила розширену гарантію, розраховуючи на спокій у разі виникнення проблем. Але, на жаль, все сталося зовсім інакше.

Через три місяці телефон повністю перестав працювати — не вмикався, не реагував на зарядку та будь-які дії. І сталося це, як на зло, в день мого народження. Уявіть собі, як це — залишитися без телефону у такий важливий день! Хоч це й не вина компанії, але погодьтеся, неприємно.

Зв’язатися з компанією для вирішення проблеми виявилося окремим випробуванням. Після численних спроб мені все ж вдалося це зробити, і телефон було відправлено на діагностику. На сайті та по телефону мене запевнили, що діагностика триватиме не більше 14 днів. Але ці 14 днів минули, а від компанії — жодної звістки.

Доводиться дзвонити самостійно, знову і знову чути одне й те саме: "Ми з вами зв’яжемося". І на цьому все закінчується — жодних дзвінків, жодних відповідей, жодних дій. Складається враження, що про клієнта забувають одразу після того, як він заплатив гроші.

Мій досвід співпраці з компанією залишив гірке розчарування. Я придбала телефон і додатково оформила розширену гарантію, розраховуючи на спокій у разі виникнення проблем. Але, на жаль, все сталося зовсім інакше.

Через три місяці телефон повністю перестав працювати — не вмикався, не реагував на зарядку та будь-які дії. І сталося це, як на зло, в день мого народження. Уявіть собі, як це — залишитися без телефону у такий важливий день! Хоч це й не вина компанії, але погодьтеся, неприємно.

Зв’язатися з компанією для вирішення проблеми виявилося окремим випробуванням. Після численних спроб мені все ж вдалося це зробити, і телефон було відправлено на діагностику. На сайті та по телефону мене запевнили, що діагностика триватиме не більше 14 днів. Але ці 14 днів минули(хоч рахуй звичайно, хоч "робочими" днями), а від компанії — жодної звістки.

Доводиться дзвонити самостійно, знову і знову чути одне й те саме: "Ми з вами зв’яжемося". І на цьому все закінчується — жодних дзвінків, жодних відповідей, жодних дій. Складається враження, що про клієнта забувають одразу після того, як він заплатив гроші.

У сухому підсумку зараз я вже майже місяць без телефону. Він усе ще перебуває на діагностиці, а тим часом уже підходить час вдруге сплачувати за весь час цієї ситуації платіж моєї 6-місячної розстрочки. Дуже "весело" платити за телефон, якого у тебе навіть немає!

Я надзвичайно розчарована рівнем сервісу. Як можна так ставитися до клієнтів? Ми довіряємо свої кошти, сподіваємося на підтримку, а у підсумку отримуємо лише порожні обіцянки. Дуже сподіваюся, що компанія перегляне свій підхід, почне цінувати своїх клієнтів і тримати їх у курсі того, що відбувається.
Достоинства:
  1. Товар прислали
Недостатки:
  1. При виникненні проблеми, навіть якщо в вас є гарантія вас будуть ігнорувати, не давати жодної конкретної інформації і годувати обіцянками зв'язатися пізніше коли уточнять інформацію

Якщо купили неякісний товар тут, то пишіть скаргу

Гость Гость 17 января, 2025 год
Шановний автор попереднього відгуку
Пишіть скаргу у Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за фактом продажу товару без гарантії в поганому стані, з дефектами, про що вас не попередили як покупця
Також можете зазначити, що вас ввели в оману і не повідомили про реальний стан/характеристики продукту
Це на жаль часта ситуація у цих "магазинах"
Читать отзыв
Шановний автор попереднього відгуку
Пишіть скаргу у Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за фактом продажу товару без гарантії в поганому стані, з дефектами, про що вас не попередили як покупця
Також можете зазначити, що вас ввели в оману і не повідомили про реальний стан/характеристики продукту
Це на жаль часта ситуація у цих "магазинах"
Додавайте чек, фото до скарги і читайте Закон про захист прав споживачів, якщо Техно Їжак його не читає і як видно по відгуках в очі не бачив
Не купуйте в цьому магазині товари, вони порушують закони

Номер чека # 1464

Гость Гость 16 января, 2025 год
Не рекомендую цей магазин. Замовив вживаний MacBook із заявленим «ідеальним станом». Насправді:
Дисплей має дефект — потертості й піщинка, яка помітна під час роботи. Через цю піщинку навіть захисна плівка не ляже ідеально.
Замовляв із захисною плівкою, але поклали плівку для іншої моделі.
Звернувся у підтримку, де запропонували обмін. Однак пояснили, що їхній «ідеальний стан» допускає пошкодження дисплея до 5... Читать отзыв
Не рекомендую цей магазин. Замовив вживаний MacBook із заявленим «ідеальним станом». Насправді:

Дисплей має дефект — потертості й піщинка, яка помітна під час роботи. Через цю піщинку навіть захисна плівка не ляже ідеально.

Замовляв із захисною плівкою, але поклали плівку для іншої моделі.


Звернувся у підтримку, де запропонували обмін. Однак пояснили, що їхній «ідеальний стан» допускає пошкодження дисплея до 5 мм. До того ж немає гарантії, що при обміні отримаю пристрій без дефектів.

Ноутбуки далекі від «ідеальних». Не раджу купувати.

Интернет-магазин Техно Ёж - Номер чека # 1464 Интернет-магазин Техно Ёж - Номер чека # 1464

Більше ніколи сюди не прийду

Костя Костя 7 января, 2025 год
Торгують несправною б/в технікою і найгірше те, що ви купуєте франкенштейна в якому невідомо що і звідки стоїть
На сервісі всі нормальні деталі виймають, як я розумію, а вставляють вам неробочий китай, як у випадку із батареями
Ви купуєте тут б/в техніку і вона вам і 5 місяців не прослужить
Якщо у вас проблеми зі щойно придбаним... Читать отзыв
Торгують несправною б/в технікою і найгірше те, що ви купуєте франкенштейна в якому невідомо що і звідки стоїть
На сервісі всі нормальні деталі виймають, як я розумію, а вставляють вам неробочий китай, як у випадку із батареями
Ви купуєте тут б/в техніку і вона вам і 5 місяців не прослужить
Якщо у вас проблеми зі щойно придбаним айфоном і ви хочете його повернути, то експертиза триватиме 14 діб
Як зручно, правда? А потім вам відмовлять в обслуговуванні, бо всьо окей
Відніс свій 14 айфон в оф сервіс, така сама ситуація як і нижче, але просто замовив діагностику
І діагностика тривала 2 дні, через велику чергу замовлень. Ну я почекав і виявилось, що телефон весь перерозібраний по другому колу. Пишу з нього відгук бо побачив, що хтось макбук за 12400 придбав. По-перше, ну не ведіться ви на такі ціни, по-друге на радіоринку краще купіть. На ОЛХ і то кращою технікою торгують ніж та, якою торгує цей магазин
Недостатки:
  1. Тіки мінуси. Лінія колцентр не відповідає
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук!
Приносимо вибачення за незручності. Нам шкода, що Ваш досвід не відповів очікуванням.
Будемо вдячними за зворотній зв'язок, щоб ми могли виправити ситуацію та покращити наш сервіс.
Лінія турботи: 0 800 204 402.
З повагою, команда Техно їжака.

Моя остання покупка в Техноїжаку

Анна Анна 7 января, 2025 год
Два місяці назад купувала мак для роботи. Ціна і стан де було написано- відмінний задовольнили, мені запропонували гарантію на рік але запевнили що вона на всякий випадок так як він повністю справний та готовий до роботи. Офіційна гарантія місяць. Уже через тиждень почав рипіти динамік але я переїздила в інше місто і часу на сервісні центри не було, він не... Читать отзыв Два місяці назад купувала мак для роботи. Ціна і стан де було написано- відмінний задовольнили, мені запропонували гарантію на рік але запевнили що вона на всякий випадок так як він повністю справний та готовий до роботи. Офіційна гарантія місяць. Уже через тиждень почав рипіти динамік але я переїздила в інше місто і часу на сервісні центри не було, він не дуже дорогий щоб з часом замінити. Пройшло два місяці і в один робочий день він перестав вмикатися. Я зателефонувала до сервісного центру мені сказали що гарантія закінчилась і попросили відправити на оплочуваємий ремонт в Київ. Я віддала на перевірку в офіційний сервіс цієї марки де мені сказали що акумулятор не справний, динамік і екран все треба міняти і добре що цей мак бук прожив два місяці бо не мав враховуючи начинку. 12400 я заплатила Техноїжаку за комп яким по користувалася два місяці. При купівлі мене завірили що це бюджетна про серія яка має бути робочою конячкою і мінімум пару років проблем з ним не буде. Витратила дві зарплатні. Не раджу купувати щось там без попереднього заключення про внутрішній стан техніки. Про проблеми нюанси несправності не попеджають. Чек на покупку ще є але нащо він як проблеми вони не вирішують, можуть тільки дурити людей. Люди радять завернуться до поліції так як не може так бути щоб продавали техніку як робочу за такі гроші - не робочу.
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Всі
Доброго дня! Нам шкода за те, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Але бачимо, що наш менеджер вже звʼязався із Вами, для того аби допомогти вирішити цю ситуацію. 
Ми щиро сподіваємося, що ви скористаєтеся нашими пропозиціями, і ми зможемо допомогти вам вирішити цю проблему швидко та ефективно.
З повагою, команда Техно їжака.

The poorest quality on the market

Dave Dave 28 декабря, 2024 год
This shop is deleting bad reviews, super curious what’s going on
Do not buy here, potentially scam
As far as you can see it seems like there’s a bot activity
Same 5 star review from the team members
That’s not how you do the business

Фуфел, а не магазин!!!

Гость Гость 25 декабря, 2024 год
«Парять» б/в неоригінальні девайси! Телефон, з акумулятором з «ємністю» 100%, втратив 2!!!відсотки за 3!!! тижні експлуатації!!! Що буде далі, з якою інтенсивністю буде втрачатися «ємність»- навіть страшно подумати!
Не купуйте в цій «шарашкіній» конторі нічого!
Достоинства:
  1. Жодних
Недостатки:
  1. Самі «мінуси»!!!
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук!
Приносимо вибачення за незручності. Нам шкода, що Ваш досвід не відповів очікуванням.
Будемо вдячними за зворотній зв'язок, щоб ми могли виправити ситуацію та покращити наш сервіс.
Лінія турботи: 0 800 204 402.
З повагою, команда Техно їжака.
Показать 2 ответа

Порушують права споживачів, діяльність межує із шахрайством

Ванесса Ванесса 21 декабря, 2024 год
Резюмую:
Компанія після кожного поганого відгуку про шахрайство і навмисне введення в оману пише позитивні відгуки від працівників чи від імені «клієнтів»
Компанія вводить людей в оману кажучи, що їхня техніка офіційно імпортована і має сертифікований сервіс
Надаю вам висновок від Центру Експертиз, який свідчить про те, що компанія бреше покупцям
Також надам список сервісів, які... Читать отзыв
Резюмую:
Компанія після кожного поганого відгуку про шахрайство і навмисне введення в оману пише позитивні відгуки від працівників чи від імені «клієнтів»
Компанія вводить людей в оману кажучи, що їхня техніка офіційно імпортована і має сертифікований сервіс
Надаю вам висновок від Центру Експертиз, який свідчить про те, що компанія бреше покупцям
Також надам список сервісів, які є офіційними
Перевірити чи компанія є офіційним імпортером можна за маркуванням
Є відгуки від людей, що їм відмовляють у ремонті гарантійних випадків!
Компанія каже, що гарантія в них не 12 місяців, а місяць
Є інформація про те, що вони торгують б/в технікою, видають її за нову
Багато відгуків про гарантію повернення 14 днів, яка тут відсутня
Компанія дуже грубо порушує законодавство і права споживача!
Їхня діяльність межує з шахрайством, вони мають нести відповідальність
Репутаційну, матеріальну, будь-яку
А тепер про те, як я дізналася про це все
Як я вже казала, мій телефон пошкодили при заміні цілого захисного скла на цілому, новому телефоні
Причина заміни скла - багато пилу, послуга надана неякісно
На щастя мій айфон був придбаний у офіційного імпортера і знаходиться на офіційній гарантії, але ця компанія зробила мені негарантійний випадок і відшкодують мені 20000грн за новий дисплей обов’язково, є чинне законодавство, є фото/відео фіксація поліції, є докази, свідки
Мені пропонують поїхати на магазин, де вони візьмуть інший телефон, в інших умовах і будуть намагатися щось довести
Мій телефон у мене в руках і його було пошкоджено Вами! Це було зафіксовано поліцією.
Питання наступне, мені тут написали 17того грудня, що мені зателефонують, але ніхто досі так і не зателефонував, виправляйте ситуацію
Їхній СММ мені в Інстаграмі строчить завчену фразу
Тепер вони від «неможливо пошкодити» перейшли до «ми поміняємо вам скло»
Мій телефон на офіційній гарантії!
Я не збираюся мати справу з цим магазином і втрачати свої права на офіційну гарантію, майте повагу до клієнта
Відшкодовуйте збитки у розмірі 20000грн

По законодавству Техно Їжак за порушення прав споживача має відшкодувати збитки у сто кратному або навіть трьохсот кратному обсязі
Тому люди, відстоюйте свої права і якщо з вами щось трапилось — викликайте поліцію, це треба для фіксації

Мені дуже шкода, що я не знала про справжнє обличчя цієї «компанії»
Я почала шукати інформацію через відсутність нормального зворотнього зв’язку і неадекватну службу підтримки
Такому бізнесу не місце в Україні
ФОП Чібуков Станіслав Сергійович несіть відповідальність,
Интернет-магазин Техно Ёж - Порушують права споживачів, діяльність межує із шахрайством Интернет-магазин Техно Ёж - Порушують права споживачів, діяльність межує із шахрайством Интернет-магазин Техно Ёж - Порушують права споживачів, діяльність межує із шахрайством
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Некваліфікований сервіс, працівники, керівники
  2. Відсутній зворотній звʼязок із клієнтом
  3. Безглузда і непрофесійна «лінія підтримки/турботи»
  4. Навмисне введеня в оману клієнта щодо походження товару
  5. Навмисне введеня в оману клієнта щодо гарантій обслуговування
  6. Навмисне введення в оману клієнта щодо стану товару чи
  7. Відсутність нормальних умов праці на робочих місцях
  8. Відсутність камер запису відео з хорошою якістю і деталізацією
  9. Відсутність поваги, розуміння, турботи про клієнта
  10. Грубе порушення прав споживачів і законодавства
  11. ...

обман в описі товару при продажі

Гость Гость 20 декабря, 2024 год
При оформленні замовлення гарантія на телефон була 1 рік, при продажі вже місяць. Вирішити проблему можуть тільки нарахуванням віртуальних 200грн на особистий рахунок. Повне дно і сором
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук!
Приносимо вибачення за незручності. Нам шкода, що Ваш досвід не відповів очікуванням.
Будемо вдячними за зворотній зв'язок, щоб ми могли виправити ситуацію та покращити наш сервіс.
Лінія турботи: 0 800 204 402.
З повагою, команда Техно їжака.

Жахливий сервіс і керівництво

Ванесса Ванесса 16 декабря, 2024 год
Найганебніша компанія України із фантомним керівництвом, яке забере у вас багато годин життя
Анатолій (майстер Техно Їжака) при демонтажі минулого скла пошкодив пластиковою деталлю оригінальне скло телефону IPhone 15 PRO
На відео записі з місця роботи видно чітко як і коли він це зробив
Людина намагалася видати мені пошкоджений ним телефон
Ні вибачень, ні почуття відповідальності.
Я відмовилася приймати пошкоджений... Читать отзыв
Найганебніша компанія України із фантомним керівництвом, яке забере у вас багато годин життя
Анатолій (майстер Техно Їжака) при демонтажі минулого скла пошкодив пластиковою деталлю оригінальне скло телефону IPhone 15 PRO
На відео записі з місця роботи видно чітко як і коли він це зробив
Людина намагалася видати мені пошкоджений ним телефон
Ні вибачень, ні почуття відповідальності.
Я відмовилася приймати пошкоджений телефон і вимагала номер керівництва
Друзі, увага! КЕРІВНИЦТВА НЕ ІСНУЄ, ДО ВАС НІХТО НЕ ПРИЇДЕ! Ви чекатимете 2 години разом із поліцією і ніхто не зʼявиться!
НЕ КУПУЙТЕ ТУТ ТОВАРИ! У разі материальної шкоди вас будуть дурити фразою: «Наше керівництво вирішує ситуацію»
Мені казали: «10 хвилин і ми перетелефонуємо»
І телефонували через 40 хвилин співробітнику, щоб той сказав: «Компанія нічого робити не буде і відшкодовувати також»
Це каже мені співробітник, який тільки що поцарапав мені телефон!
В якийсь момент компанія заблокувала мій номер
Я написала заяву у поліцію, у поліції наявні докази того, що компанія, як і працівники, відмовилися брати на себе відповідальність і відшкодувувати кошти
Людина стояла клеїла без лампи, у тіні! Там навіть не видно нічого! Демонтують скло подряпаним пластиком!
Заява в поліцію подана, але вам люди я кажу, компанія «Техно Їжак» це найганебніша компанія, яка займається гаджетами в Україні
Переклеювали скло по гарантії, бо минулі «майстри» поклеїли з пилом під склом…
Нікому не бажаю там будь-що купувати, бо якщо вони вам пошкодять майно, вам, як постійному клієнту, вони скажуть: «Ми все виконали якісно, звертайтесь у поліцію»
Вони ГОДИНУ думали, що пошкодили мені ЗАХИСНЕ скло! Повна відсутність комунікації, поваги і цінностей у власників і співробітників!
Такого я ще не бачила! Щоб керівництво не подзвонило і не вибачилось особисто, не приїхало, нічого не зробило з розчарованим клієнтом!
Такому бізнесу не місце у сучасному українському суспільстві
Чекаю на повне відшкодування 17000грн Интернет-магазин Техно Ёж - Жахливий сервіс і керівництво Интернет-магазин Техно Ёж - Жахливий сервіс і керівництво за пошкоджене скло вашими горе «майстрами»
Інститут репутації ІСНУЄ!
Пропонувати людині, якій ви пошкодили ОРИГІНАЛЬНИЙ екран захисне скло, щоб вирішити питання - це ДНО
Ніколи більше нічого у вас не куплю, мої друзі, знайомі, їх знайомі теж
Добрий день! Дякуємо Вам за відгук!
Приносимо вибачення за незручності. Інформація, описана Вами у відгуку, передана нашим фахівцям для детального розгляду. Служба турботи зв'яжеться із Вами для уточення інформації та надання зворотнього зв'язку.
З повагою,
команда Техно Їжака.

Продають браковане захисне скло

Гость Гость 5 декабря, 2024 год
У цьому магазині мені ставили захисне скло NEU chatel на IPhone 16pro.
Через два тижні звернувся по гарантї, тому що зʼявилися тріщини на склі, при цьому телефон не падав, я подумав може якось поклав його не так чи ще щось. Приніс на заміну, поставили нове таке саме, на наступний день знов тріщина, хоча я не виходив з дому навіть, до... Читать отзыв
У цьому магазині мені ставили захисне скло NEU chatel на IPhone 16pro.
Через два тижні звернувся по гарантї, тому що зʼявилися тріщини на склі, при цьому телефон не падав, я подумав може якось поклав його не так чи ще щось. Приніс на заміну, поставили нове таке саме, на наступний день знов тріщина, хоча я не виходив з дому навіть, до телефону уважно дуже ставлюся, він чи у руках чи на столі. Гарантії у мене немає тепер, просто викинуті гроші. Хочу сказати що ця контора продає браковане скло, яке скоріше за все коли приклеюється на екран має коефіцієнт напруження більший ніж скло може витримати тому при вібрацї від вібросигналу наприклад чи якогось іншого тригеру не витримує і дає тріщину. Хочу зазначити що дуже навʼязливо консультант рекомендував взяти гарантію на скло на рік, щоб можна було його при потребі постійно міняти, і я розумію звідки така впевненість у цього парубка що така потреба буде. Для мене це все виглядає як шахрайство.
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук!
Приносимо вибачення за незручності. Нам шкода, що Ваш досвід не відповів очікуванням.
Будемо вдячними за зворотній зв'язок, щоб ми могли виправити ситуацію та покращити наш сервіс.
Лінія турботи: 0 800 204 402.
З повагою, команда Техно їжака.
Интернет-магазин Техно Ёж
Интернет-магазин Техно Ёж
Рейтинг 3.6 из 5 на основании 123 отзывов

Интернет-магазины
MAUDAU
MAUDAU

Рейтинг: 1.3
519 отзывов
Интернет-магазин мебели Sofino.ua
Интернет-магазин мебели Sofino.ua

Рейтинг: 4.2
2619 отзывов
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3
3559 отзывов
Braggart.ua
Braggart.ua

Рейтинг: 4.6
75 отзывов
ITbox, интернет-магазин
ITbox, интернет-магазин

Рейтинг: 1.8
204 отзыва
Bodo.ua
Bodo.ua

Рейтинг: 4.8
2307 отзывов
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 отзывов
Интернет-магазин Minova-fm
Интернет-магазин Minova-fm

Рейтинг: 3.5
113 отзывов