Еліна Матяш Отзыв написан 21 февраля, 2025 год9 просмотров
14.02.2025 придбали тут iPad (вул. Берестейська, ТРЦ Smart Plaza), причому до оплати планшету він був відкритий продавцем не мною особисто, продавець підбила відразу активувати і налаштувати під себе планшет ще у магазині. Продавець зіпсувала коробку наліпивши на неї папірець і написавши маркером який відбився на коробці модель iPad - навмисно, щоб була ще причина для відмови в поверненні? Приїхавши додому і потримавши його в руках зрозуміла, що мене не влаштовує кнопка touchID і відсутність функцій Про версії. Можливості повернути товар немає за версією продавців, бо: 1. В шоурумі немає стільки готівки, щоб зробити повернення - це звучало першим. 2. Коробка відкрита (не мною а продавцем, в магазині камери є) 3. iPad активовано (теж до інтернету підключала його не я, причому повторюсь це все до оплати - камери, привіт. Політикою Apple не заборонено повернення після активації). Активація не дорівнює його використанню, тобто за законодавством України ми можемо його повернути. 4. Почався відлік гарантії (я у вас купувала в 2023 році за повною ціною AirPods Pro 2, вдома виявилось, що вони активовані були кимось і гарантії в мене немає. Тут я не робила відгуків і спокійно звернулась в підтримку apple та надала чек про покупку( там вказується серійний номер товару) гарантію мені відновили. 5. Ви можете нам продати його як б/в пристрій (пристрій новий, товарний вигляд збережено, за винятком маленької наліпки, яку зробила продавець на коробці) Так ось в мене питання шановні працівники і керівництво їжака, може ви будете клієнтоорієнтованими до своїх постійних клієнтів? А якщо ви не робите повернення, то що за навушники ви мені продали 08.11.2023 в Аеромолі (Бориспіль)? До цього випадку абсолютно всю техніку купували тут. Гаряча лінія як папужка повторює єдину фразу і не може вирішити це питання. Кешбек за покупку не нараховано. Відгуки на самому сайті Їжака лишили я не можу.
Шахраї, які псують упаковку для неможливості повернення - Отзывы об Интернет-магазин Техно Ёж
Приїхавши додому і потримавши його в руках зрозуміла, що мене не влаштовує кнопка touchID і відсутність функцій Про версії.
Можливості повернути товар немає за версією продавців, бо:
1. В шоурумі немає стільки готівки, щоб зробити повернення - це звучало першим.
2. Коробка відкрита (не мною а продавцем, в магазині камери є)
3. iPad активовано (теж до інтернету підключала його не я, причому повторюсь це все до оплати - камери, привіт. Політикою Apple не заборонено повернення після активації). Активація не дорівнює його використанню, тобто за законодавством України ми можемо його повернути.
4. Почався відлік гарантії (я у вас купувала в 2023 році за повною ціною AirPods Pro 2, вдома виявилось, що вони активовані були кимось і гарантії в мене немає. Тут я не робила відгуків і спокійно звернулась в підтримку apple та надала чек про покупку( там вказується серійний номер товару) гарантію мені відновили.
5. Ви можете нам продати його як б/в пристрій (пристрій новий, товарний вигляд збережено, за винятком маленької наліпки, яку зробила продавець на коробці)
Так ось в мене питання шановні працівники і керівництво їжака, може ви будете клієнтоорієнтованими до своїх постійних клієнтів?
А якщо ви не робите повернення, то що за навушники ви мені продали 08.11.2023 в Аеромолі (Бориспіль)?
До цього випадку абсолютно всю техніку купували тут.
Гаряча лінія як папужка повторює єдину фразу і не може вирішити це питання.
Кешбек за покупку не нараховано. Відгуки на самому сайті Їжака лишили я не можу.
отзыв
Комментарии к отзыву