Ірина Отзыв написан 23 февраля, 2025 год10 просмотров
Замовила у Pampik шампунь для мами, обрала на сайті товар, вказала потрібну точку видачі та оплатила повну вартість товару. Наступного дня отримала смс сповіщення , що моє замовлення опрацьоване та буде доставлено вже завтра, однак наступного дня я отримала сповіщення, що моє замовлення не може бути опрацьоване, так як зі мною не можуть зв'язатись для підтвердження ( яке підтвердження, я здійснила повну оплату). Зателефонувавши за вказаним номером, оператор дуже мило повідомила, що товару у потрібній кількості нема, запропонувала за 2 одиниці повернути кошти, а ще 2 наявні відправити і вже завтра товар буде у мене. Ну ок, нехай буде так - погодилась я. Товар їхав не день і не два , тиждень доставляли його , після двох повторних нагадувань і вияснень якими тропами його везуть з Києва до Львова. І ось довгоочікуваний товар : отримала , розпакувала і знову кіноляп, приїхав не той товар що я замовляла. Знову телефоную оператору , мені вказують на яку електронну пошту скинути фото товару та накладну , де зазначено мої дані. Після кількох годин очікувань зателефонувала оператор сказала, що швидше за все виникла помилка на складі і працівник відправив не той товар. Сказала щоб я залишила собі цей товар, а в знак компенсації обрала собі товару на суму еквіваленту вартості цих двох позицій , нагадаю що на той момент мені так і не повернули коштів за ті позиції яких не було в наявності, тобто схема дуже проста, ви оплачуєте певну суму , а потім вам доставляють товару на ту ж суму під виглядом моральної компенсації, і наче нема ніякого шахрайства, адже товар в вас, а те що це не зовсім то що ви замовляли це таке, якби я замовляла собі мабуть так би і завершилась дана історія, адже це не такі великі кошти, однак по- перше, це не для мене, а по-друге якщо би усі готові були їх дотиснути і повертати кошти може вони б задумались над можливістю нормально та якісно надавати послуги. Знову телефоную і вимагаю про те, щоб повернути їм їх товар, після щоденних дзвінків оператору мені все – таки надають інформацію на електронну пошту яким чином в них відбувається повернення товару. На сьогодні мені повернули кошти за позиції яких не було в наявності, також я повернула їм товар який приїхав разом із копією заяви на повернення коштів , його отримали ще 4 дні тому, на мої телефонні дзвінки повідомляють , що кошти мені буде повернено від 3-х до 11-ти днів. Чекаю і обов'язково доведу справу до кінця. Якщо ви морально не готові до такого розвитку подій обходьте даний інтернет-магазин тисячними інтернет-дорогами. Вдалих вам покупок на перевірених ресурсах.
Интернет-магазин Pampik предлагает широкий ассортимент товаров для детей. Здесь вы найдете подгузники и все для пеленания малыша, детское питание, товары для женщин, которые готовятся стать матерыми, игрушки, все для детской комнаты, коляски и многое другое. Консультанты магазина с удовольствием помогут вам подобрать все самое необходимое, расскажут о новых поступлениях и... подробнее
не рекомендую - Отзывы об Интернет-магазин Pampik
отзыв
Комментарии к отзыву