Замовила у Pampik шампунь для мами, обрала на сайті товар, вказала потрібну точку видачі та оплатила повну вартість товару. Наступного дня отримала смс сповіщення , що моє замовлення опрацьоване та буде доставлено вже завтра, однак наступного дня я отримала сповіщення, що моє замовлення не може бути опрацьоване, так як зі мною не можуть зв'язатись для підтвердження ( яке підтвердження, я здійснила повну оплату). Зателефонувавши за вказаним номером, оператор дуже мило повідомила, що товару у потрібній кількості нема, запропонувала за 2 одиниці повернути кошти, а ще 2 наявні відправити і вже завтра товар буде у мене. Ну ок, нехай буде так - погодилась я. Товар їхав не день і не два , тиждень доставляли його , після двох повторних нагадувань і вияснень якими тропами його везуть з Києва до Львова. І ось довгоочікуваний товар : отримала , розпакувала і знову кіноляп, приїхав не той товар що я замовляла. Знову телефоную оператору , мені вказують на яку електронну пошту скинути фото товару та накладну , де зазначено мої дані. Після кількох годин очікувань зателефонувала оператор сказала, що швидше за все виникла помилка на складі і працівник відправив не той товар. Сказала щоб я залишила собі цей товар, а в знак компенсації обрала собі товару на суму еквіваленту вартості цих двох позицій , нагадаю що на той момент мені так і не повернули коштів за ті позиції яких не було в наявності, тобто схема дуже проста, ви оплачуєте певну суму , а потім вам доставляють товару на ту ж суму під виглядом моральної компенсації, і наче нема ніякого шахрайства, адже товар в вас, а те що це не зовсім то що ви замовляли це таке, якби я замовляла собі мабуть так би і завершилась дана історія, адже це не такі великі кошти, однак по- перше, це не для мене, а по-друге якщо би усі готові були їх дотиснути і повертати кошти може вони б задумались над можливістю нормально та якісно надавати послуги. Знову телефоную і вимагаю про те, щоб повернути їм їх товар, після щоденних дзвінків оператору мені все – таки надають інформацію на електронну пошту яким чином в них відбувається повернення товару. На сьогодні мені повернули кошти за позиції яких не було в наявності, також я повернула їм товар який приїхав разом із копією заяви на повернення коштів , його отримали ще 4 дні тому, на мої телефонні дзвінки повідомляють , що кошти мені буде повернено від 3-х до 11-ти днів. Чекаю і обов'язково доведу справу до кінця. Якщо ви морально не готові до такого розвитку подій обходьте даний інтернет-магазин тисячними інтернет-дорогами. Вдалих вам покупок на перевірених ресурсах.
Інтернет магазин Pampik пропонує широкий асортимент товарів для дітей. Тут ви знайдете підгузки і все для сповивання малюка, дитяче харчування, товари для жінок, які готуються стати запеклими, іграшки, все для дитячої кімнати, коляски та багато іншого. Консультанти магазину із задоволенням допоможуть вам підібрати все найнеобхідніше, розкажуть про нові надходження та... детальніше
не рекомендую - Відгуки про Інтернет-магазин Pampik
відгук
Коментарі до відгуку