Anna Отзыв написан понедельник, 3 ноября19 просмотров
рейс 3205 Київ-Штутгарт виїзд зі Львова з залізничного вокзалу 26.10.25 мав бути у 18.05,але прибув у 19.26 про що на сайті кампанії нічого не повідомлялось про затримку.На запитання в пасажирів,які їхали з Київа,де загубили більше години у дорозі,відповідь,ніде не зупинявся.По прибуттю на пропускний пункт Краковець простояли на нашій стороні 4 години і ще на польській теж трохи більше 4 годин,додати ту годину втрачену у дорозі з Київа до Львова,то приїхала я до Дрездена із запізненням більше 9 годин.Якщо чесно,претензій до Флікса в мене немає,вважаю винною польську сторону,автобус був чистий,справний,все працювало,був чистий туалет.Сайт кампанії чудово працює за кордоном,робе всі розсилки,показує де твій автобус в реальному часі,але тільки перетинається наш кордон,все обслуговування пропадає.Більшість людей в автобусі їхали або відвідувати родичів,або повертались до свого місця захисту і їм було байдуже на затримку,я їхала на 2 дні на екскурсію один з яких просиділа в автобусі на кордонах,прикро.Назад така сама пісня,прийшлось кинути свій автобус і з речами бігти у перший в черзі автобус,проситись там у водіїв,щоб встигнути на потяг зі Львова,взяли,такса 1000 грн з особи.В тих чергах стоять не лише автобуси Флікс,а всі без виключення.
затримка на кордоні - Отзывы о Flixbus
отзыв
Комментарии к отзыву