Гость Отзыв написан 2 февраля, 2023 год42 просмотра
Сьогодні 01.02.23 р. мала необережність придбати у вашому магазині товар, та замість позитиву від покупки пішла з магазину роздратована навіть не хочеться більше повертатись… А все через одну особу, яка не назвала своє ім‘я бо «вона не зобов‘язана»… Прикріплю її фото. Примірявши речі ми підійшли на касу де нікого не було, почекавши 5 хвилин ( а ми поспішали) пішли шукати по залу бодай когось… коли знайшли, дана особа не поспішала, підійшовши на касу заявила: «що це не магазин швидкого обслуговування!», і вона не зобов’язана швидко розраховувати бо одна на залі і т.д. Під час спілкування, консультант розмовляла грубо, зверхньо і без жодної поваги! На моє прохання швидше розрахувати у відповідь я отримала хамство даного співробітника. Її навіть не зупинило що зі мною була 8-ми річна дитина! Я вкрай обурена даним сервісом і конкретним продавцем !!! Це неприпустимо! У реаліях війни коли і так достатньо стресу в житті, ще отримувати додатковий негатив у сфері обслуговування… В інших магазинах все було без проблем, а купляли ми того дня товари в 5-ти магазинах. Книги скарг у вас немає, хто контролює таких співробітників? 1 не согласен
Перепрошуємо за ситуацію, яка у Вас склалася в одному з наших стаціонарних магазинів.
Просимо, будь ласка, надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та надати Ваші контактні дані для можливості зв'язатися та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Фирменный Cropp - это польский бренд, который создает яркую одежду для молодежи и пользуется огромной популярностью во многих странах мира. Входит в компанию LPP SA, которая имеет еще 5 брендов: Reserved, House, Mohito, Sinsay и Talinder. Впервые бренд появился на рынке Польши в 2004 году. Учредители - польские бизнесмены Марек Пихоцкий и Ежи Лубянець. В... подробнее
Жахливий сервіс - Отзывы о Фирменный магазин Cropp
Я вкрай обурена даним сервісом і конкретним продавцем !!! Це неприпустимо! У реаліях війни коли і так достатньо стресу в житті, ще отримувати додатковий негатив у сфері обслуговування… В інших магазинах все було без проблем, а купляли ми того дня товари в 5-ти магазинах. Книги скарг у вас немає, хто контролює таких співробітників?
1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Перепрошуємо за ситуацію, яка у Вас склалася в одному з наших стаціонарних магазинів.
Просимо, будь ласка, надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та надати Ваші контактні дані для можливості зв'язатися та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.