Фирменный магазин Cropp
Фирменный Cropp - это польский бренд, который создает яркую одежду для молодежи и пользуется огромной популярностью во многих странах мира. Входит в компанию LPP SA, которая имеет еще 5 брендов: Reserved, House, Mohito, Sinsay и Talinder.
Впервые бренд появился на рынке Польши в 2004 году. Учредители - польские бизнесмены Марек Пихоцкий и Ежи Лубянець. В...
подробнее Рейтинг 1.9 из 5 на основании 61 отзыва
Аксессуары Обувь Одежда
Я гірошого магазину ше в житті не зустрічав
купив куртку а мені прислали брак
горіть в аду податкові ухилянти
Продавцы хамло
Жахливо і небезпечно
приехала битая футболка
Рекомендую
Классный товар по хорошим ценам. Модный качественный современный товар
Це більше про сайт але це жах
Це повний треш, ніякого сервіса
Жахливий магазин
Магазин наводить сум
Обслуговування жахливе
МОШЕННИКИ.
Найгірший персонал
Краще взагалі не заходити
Хамы которые не могут ценники повесить
Все вищезазначене правда
Ужасное обслуживание и отношение к клиентам.
Неможливо поміряти піжами
Приємний сюрприз
Попросила надати розміри
Прохання, будь ласка, надсилати лист на електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Жахлива якість тканини світшота
У разі, якщо Ви отримали товар невідповідної якості, просимо Вас, будь ласка, звертатись до служби підтримки нашого інтернет-магазину за електронною адресою [email protected] для вирішення ситуації.
Сервіс не дуже,неочікувала
Ймовірно, товар який Ви замовили був в останньому екземплярі та виявився пошкодженим, тому його не змогли Вам відправити.
В разі, якщо замовлення для Вас не актуальне, Ви можете звернутися до служби підтримки інтернет-магазину, коли замовлення буде у статусі "Відправлено" та скасувати його.
У разі, якщо у Вас виникають питання, Ви можете зателефонувати до нас за номером телефону +380930641199, написати на нашу електронну адресу [email protected], до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину.
Мало речей прийнятної якості
Найбільше по якості подобається шарф. Є рюкзак Cropp - носила близько півроку, потім відлетіла "собачка" на молнії і загалом рюкзак виглядає ніби його носили років п'ять, не менше.
Через інтернет замовляла шорти по акції - прислали на розмір більші, повертати на обмін за свої кошти було невигідно, залишила собі, одягаю вдома, тому... Читать отзыв У мене є декілька речей з цього магазину.
Найбільше по якості подобається шарф. Є рюкзак Cropp - носила близько півроку, потім відлетіла "собачка" на молнії і загалом рюкзак виглядає ніби його носили років п'ять, не менше.
Через інтернет замовляла шорти по акції - прислали на розмір більші, повертати на обмін за свої кошти було невигідно, залишила собі, одягаю вдома, тому що видно, що завеликі.
Джинси - ніколи не буду купувати тут джинси знову. Розмір підійшов, але коли попала в них під дощ, на тканині з'явились світлі полоси, які потім прибрати не вдалось. Якість фарби джинсів нижче середнього. Ну і виглядати всього після трьох місяців носки почали не дуже.
Очень долгий возврат денег за товар
Не жах, але й не супер
У мене після декількох тижнів роботи почались проблеми з диханням і я втрачав свідомість на вулиці і в ТЦ, виходячи з магазину. Це в мене вперше. Через постійний біг(інакше це не назвеш) по залу та через неймовірну купу пилу, хоч прибирання і здійснюється кожного дня.
- Стажера ганяють... Читать отзыв Попередній відгук дуже вичерпний і як на мене 100% влучний. Хочу доповнити
У мене після декількох тижнів роботи почались проблеми з диханням і я втрачав свідомість на вулиці і в ТЦ, виходячи з магазину. Це в мене вперше. Через постійний біг(інакше це не назвеш) по залу та через неймовірну купу пилу, хоч прибирання і здійснюється кожного дня.
- Стажера ганяють як шаленого зайця із самого початку, це факт. Навіть дивіться, стажер ще не знає розташування в залі всіх товарних одиниць, особливо не під час сейлу, коли все вразброс, в цей же час старший плювати на це хотів з високої дзвіниці. Кінець зміни, логічно, що він може взяти на себе одяг і рознести швидше, адже він тут як мінімум рік, але ні, старший каже: "ПРИСКОРЮЙСЯ" разів п'ять і бере на себе "поправляння залу", з чим впорається навіть покупець. Розподілення обов'язків дійсно хромає і не на користь тільки що влаштованих. Втомлюєшся в будь якому разі, навіть власна мотивація вичерпується швидко.
- Реплен - одяг зі складу, який треба постійно виносити, сканувати і проклеювати цінниками. Причому із різними старшими реплену то менше, то більше. Тобто хтось увесь день стоїть на реплені на касі, бігаючи на склад, а хтось не поспішаючи встигає ще допомогти по залу.
- Щодо годин: задля економії або просто не вгадавши кількість людей на запари можуть ставити по дві людини, причому другий з них стажер. Несешся зі сльозами на очах від втоми, вдогонку в рацію чуєш від старшого "ШВИДШЕ А ТО НЕ ВСТИГНЕМО І ЗАЛИШИМОСЬ ТУТ", збоку п'ятеро покупців просять винести їм зі складу взуття, ще двоє кричать з каси, а на примірочних стоїть рейл із купою одягу - і все це на тобі, адже у старшого ще багато надважливого реплену на складі. І це звичайний вівторок. Замість допомоги отримуєш сумнівну мотивацію "Ну нічого скоро будеш все встигати".
- Прибирання здійснюється сухою шваброю, що не виправляє наявність пилу.
- Часові рамки - о да, вони дійсно є на все, причому стандарти такі, що з ними не справляється ніхто, ні новенькі, ні старенькі.
- Купа безглуздих стандартів по типу "Ти не можеш спочатку зробити то, а потім то", які змінюються залежно від старшого на зміні.
- Не люблю доносити, але наблюдаючи картину і попередньо поспілкувавшись зі "старожилами": старші люблять практикувати стояння в сліпій зоні/ вихід із магазину на годинИ. Коли запари нема, якось і забиваєш, вони ж тут головні. Але треба бути готовим, що одного разу прийдеш на вечір, а зала розтрощена вщент, на примірці купа речей, а троє працівників миленько спілкуються про надважливі речі в сліпій зоні.
- Мотивації дійсно нема, лише кнут. На зборах директор сказав, що всі погано працюють і тому буде легше замінити працівника на нового одним днем, а не панькатись з нами. Коли постало питання про моє звільнення, цей один день перетворився на три тижні і мене не схотіли відпускать.
Не качественный продукт
UX сайту жахливий!
Звернулася до підтримки, мені надали відповідь по одному товару і швидко виключили чат, хоча я питала декілька товарів... Читать отзыв cropp.com trash! На сайті купити щось можна не завдяки їх "прекрасному" дизайну, а всупереч йому. Розміри вказані біля товару S, M, L, але немає пояснення які обхвати відповідають цим розмірам. У розділі "Перевір розмір" взагалі розміри в іншому форматі, 28 / 30
Звернулася до підтримки, мені надали відповідь по одному товару і швидко виключили чат, хоча я питала декілька товарів і пояснила на початку на які параметри шукаю. Підтримка не клієнтоoрінтована і жахливий сайт.
Єдиний варіант підібрати розмір це походу піти в магазин і поміряти
Якщо Вас цікавлять параметри конкретного товару, Ви також можете звернутися до нашої Служби підтримки будь-яким іншим зручним для Вас способом (за номером телефону +380930641199, написати на нашу електронну адресу [email protected], або через контактну форму на сайті інтернет-магазину) та Вам залюбки нададуть заміри товару.
Приберіть в примірочних. Ретровіль Київ . Це жах. Хочеш поміряти одяг , але замість цього чхаєш ………
Приберіть в примірочних. Ретровіль Київ . Це жах. Хочеш поміряти одяг , але замість цього чхаєш ………
Прохання, будь ласка, надіслати лист на електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Магазин гі*но!
Не магазин а якась х**ня.
Жаль не можна 0 зірок поставити.
1. Розподіл речей на чоловічі та жіночі відсутній в принципі як і допомога клієнтам при виборі товару.
2. Сервіс як такий - його тут не існує. На касі нікого, в залі продавця теж не знайти. Для кого магазин працює невідомо.
Читать отзыв м. Луцьк. вул. Сухомлинського 1. Порт Сіті. 08.06.2023
Не магазин а якась х**ня.
Жаль не можна 0 зірок поставити.
1. Розподіл речей на чоловічі та жіночі відсутній в принципі як і допомога клієнтам при виборі товару.
2. Сервіс як такий - його тут не існує. На касі нікого, в залі продавця теж не знайти. Для кого магазин працює невідомо.
Висновок: прийти сюди можна хіба на виставку, якщо потрібно вбити час.
Абсолютно не рекомендую!
Прохання, будь ласка, надіслати лист на електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Це просто контора аферистів
Это нормально?
У разі, якщо Ви отримали товар з дефектом, просимо Вас, будь ласка, звернутись до служби підтримки нашого інтернет-магазину за електронною адресою [email protected] для вирішення ситуації.
Ужасное качество