Зробила замовлення в аптеку оптових цін, яка розташована у м. Вінниця вул Скалецького. Фармацевт, яка була на зміні відмовила мені у придбанні ліків через те що не мала чим дати решту. На моє зауваження реагувала хамством та образою. Прізвища свого не назвала. Халат на працівниці був брудний, бейджик відсутній. Настрій: чого ви мене турбуєте !!!! Я звернулась... Читать отзыв Зробила замовлення в аптеку оптових цін, яка розташована у м. Вінниця вул Скалецького. Фармацевт, яка була на зміні відмовила мені у придбанні ліків через те що не мала чим дати решту. На моє зауваження реагувала хамством та образою. Прізвища свого не назвала. Халат на працівниці був брудний, бейджик відсутній. Настрій: чого ви мене турбуєте !!!! Я звернулась на гарячу лінію. Працівник якої почала виправдовувати дії фармацевта. І розмові щиро поспівчувала їй за «примхі» покупця. Своїми враженнями поділюсь із знайомими, а сама більше у цю мережу аптек ніколи не звернусь.
Добрий день! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1768015. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Аптека за адресою м .Миколаїв, приходь Центральний 26/д/2 Прийшла по замовлення о 8.30,зачинено,хоч робочий день з 8.00,це неприпустимо. Люди чекають під двер ма,не зважаючи на те,що всім на роботу треба. Більше тут замовлення точно робити не буду.
Вітаємо Світлана! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що така ситуація сталася в нашій аптеці.
Щоб ми могли детально розібратись у ситуації, будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 0800500488 або напишіть в чат на сайті Apteka911.ua Ваше звернення №1737653. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
"Кинули"... Купував ліки для мами на чималеньку суму. Запитали, чи потрібен мені пакетик. В результаті всунули сумочку 911 за майже 20 гривень. Ніякий не пакетик. Про ціну не казали нічого. Був змучений, розібрався тільки пізніше. Бридке враження...
Добрий день! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1723773. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Аптека біля м. Лівобережна. З самого ранку, щойно відкрившись, на касі без форми та якихось ознак "відшила" працівниця під час звернення, а поруч працівниця, у формі підтримала хамство, посилаючись на те, ніби у мене немає настрою. "Підлизнула" чітко. Настрій залишається нормальним, незалежно не від чого. Усім гарного дня!
Добрий день, Сергій Миколайович! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та розібратися у даній ситуації. Ваше звернення №1717706. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Не вперше стикаюся з неввічливим обслуговуванням у цій аптеці. На зміні хлопець і дівчина — обидва поводилися зухвало, давали непотрібні поради, намагались сперечатись. Також хочу зазначити, що ці особи спілкуються так не тільки зі мною, а й з іншими клієнтами. Таке ставлення виглядає абсолютно непрофесійним і неприйнятним для сфери, де люди очікують допомоги та поваги. Своє невдоволення... Читать отзыв Не вперше стикаюся з неввічливим обслуговуванням у цій аптеці. На зміні хлопець і дівчина — обидва поводилися зухвало, давали непотрібні поради, намагались сперечатись. Також хочу зазначити, що ці особи спілкуються так не тільки зі мною, а й з іншими клієнтами. Таке ставлення виглядає абсолютно непрофесійним і неприйнятним для сфери, де люди очікують допомоги та поваги. Своє невдоволення життям та комплекси переносять на клієнтів. Було б корисно, якби вони звернулися до психолога для професійної підтримки, адже від цього залежить якість обслуговування. Біла Церква. Масив Піщаний.
Вітаємо! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що така ситуація сталася в нашій аптеці , і ми прагнемо зробити все можливе, щоб виправити її. Щоб ми могли детально розібратись у ситуації й допомогти вам, будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 0800500488 або напишіть в чат на сайті Apteka911.ua Ваше звернення №1712397. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Часто грубі і недовольні фармацевти. Замовила онлайн ліки (ад, які приймаю вже більше року і ніколи проблем з покупкою не було, рецепт маю). То фармацевт на Гарматній 44/2 сказала, що я кожен місяць маю брати новий рецепт у лікаря. Поясніть, будь ласка, своїм «професіоналам» закони, правила випуску препаратів і елементарні правила поведінки з клієнтом. Зокрема, що не можна... Читать отзыв Часто грубі і недовольні фармацевти. Замовила онлайн ліки (ад, які приймаю вже більше року і ніколи проблем з покупкою не було, рецепт маю). То фармацевт на Гарматній 44/2 сказала, що я кожен місяць маю брати новий рецепт у лікаря. Поясніть, будь ласка, своїм «професіоналам» закони, правила випуску препаратів і елементарні правила поведінки з клієнтом. Зокрема, що не можна спорити з призначенням лікарів і сміятися зі слів пацієнтів.
Добрий день, Юліанна! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1712396. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Намагались продати пігулки не ті, що призначив лікар, а якісь свої. Мотивуючи це тим, що "Заробляєте лікарю бонуси". Після цього, коли я сказав, що в них теж є бонуси, зі мною попрощалися фразою "Ви нічого не розумієте в цьому, йдіть звідси".
Добрий день! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та розібратись у ситуації. Ваше звернення №1700751. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
29.07.2025 в 18:32, купила ліки Візан пр інтернет замовленню 254144821 за 987.60 грн. Почала приймати, але коли вони скінчились замовила нові та виявила що в упаковці 2 пластини , а ні одна. Перетелефонуівла до аптеки, персонал дуже грубий та не вічливий. Сказали, що передадуть скаргу виробнику, а вони не винні. Я шокована що вони так дурять на ліках. Продали комусь... Читать отзыв 29.07.2025 в 18:32, купила ліки Візан пр інтернет замовленню 254144821 за 987.60 грн. Почала приймати, але коли вони скінчились замовила нові та виявила що в упаковці 2 пластини , а ні одна. Перетелефонуівла до аптеки, персонал дуже грубий та не вічливий. Сказали, що передадуть скаргу виробнику, а вони не винні. Я шокована що вони так дурять на ліках. Продали комусь пластину з моєї упаковки 500 грн собі в карман. А замість вибачень до виробника отак. Була у м. Київ, ореста Левицького 23
Добрий день! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом для вирішення даного питання. Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності. Бажаємо Вам міцного здоров'я!
Добрий день Хочу написати про надзвичайно неадекватне обслуговування в аптеці в селищі Тростянець Вінницької області. Зробивши замовлення на сайті ,прийшла його отримати де від «провізора»якщо так можна сказати отримала шквал негативу ,бо мол я замовила антибіотик без рецепту ,я кажу що якщо не можна то не продавайте,де почалася словесна перепалка,на мої слова «гарного дня»звучить «мугу» це що корова з стайні... Читать отзыв Добрий день Хочу написати про надзвичайно неадекватне обслуговування в аптеці в селищі Тростянець Вінницької області. Зробивши замовлення на сайті ,прийшла його отримати де від «провізора»якщо так можна сказати отримала шквал негативу ,бо мол я замовила антибіотик без рецепту ,я кажу що якщо не можна то не продавайте,де почалася словесна перепалка,на мої слова «гарного дня»звучить «мугу» це що корова з стайні прийшла працювати??? Підключилась інша «фармацевт» яка стверджувала що вона продавала мені минолооо разу ліки і говорила особисто мені що антибіотик вони не продадуть більше без рецепту,просто зазначу ,шо я робила замовлення ,а забирав чоловік ,якому доречі нічого не казали по цій темі,це виходить що нагла брехня клієнту в очі ,привселюдний наклеп на мене !!!!! Я вже знаю,що потрібний рецепт і таке інше але це аморальне ставлення і розмова «бички з базару» мене поразила,скільки купую в цій аптеці такого не було,дівчата привітні та милі ,а це просто жах.Крім болі я ще на даний час відчуваю масу злості та негативу.Прошу прийняти міри стосовно «базарної торшашки»очіку вибачень рівно таких самих голосних як і її «возмущеніє».ситуація сталась 05.80.2025 о 15.49 Гарно та вдалого дня!
Добрий день! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1683140. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Придбав сьогодні в аптеці риб'ячий жир omega 3 fish oil now 200 softgels за 1299грн. Сам винен, що не перевірив вартість товару в інтернеті і погодився сплатити цю ціну. Середня вартість комплексу - від 599 до 817грн, в залежності від магазину. Я все розумію, але націнка трошки космічна, ні? Більше ніколи нічого не буду купувати в цій мережі принципово. Читать отзыв Придбав сьогодні в аптеці риб'ячий жир omega 3 fish oil now 200 softgels за 1299грн. Сам винен, що не перевірив вартість товару в інтернеті і погодився сплатити цю ціну. Середня вартість комплексу - від 599 до 817грн, в залежності від магазину. Я все розумію, але націнка трошки космічна, ні? Більше ніколи нічого не буду купувати в цій мережі принципово.
PS: чомусь використвують вайбер-бот Аптека 9-1-1, я не зрозумів чому саме, чи може це одна мережа.
Добрий день, Дмитро! Дякуємо, що повідомили про ситуацію. Ціни на сайті актуальні лише в разі оформлення замовлення в електронній медичній інформаційній системі. Ціни на товари в разі купівлі безпосередньо в аптечних закладах-партнерах можуть відрізнятися від тих, що зазначені на сайті. Наш менеджер зв’яжеться з Вами найближчим часом та запропонує варіанти вирішення ситуації.
Доброго дня. Хочу звернути увагу покупців на те що в аптеці оптових цін продають упаковки без наявності в них ліків. Перевіряйте наявність ліків не відходячи від каси. Це не поодинокий випадок. При зверненні до аптеки, фармацевти кажуть, що необхідно було перевіряти біля каси.
Добрий день, Олександр! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1634353. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Сотрудники аптек ни разу за 4 месяца не спросили рецепт, сегодня один из них решил поумничать, что по бумажному рецепту не выдаст препарат второй раз, а больной человек не может ехать к врачу, который находится очень далеко и до больницы даже транспорта нет, поэтому езжу раз в пол года, в медкарте всё обозначено, лечение продолжается, врач не будет выписывать 200... Читать отзыв Сотрудники аптек ни разу за 4 месяца не спросили рецепт, сегодня один из них решил поумничать, что по бумажному рецепту не выдаст препарат второй раз, а больной человек не может ехать к врачу, который находится очень далеко и до больницы даже транспорта нет, поэтому езжу раз в пол года, в медкарте всё обозначено, лечение продолжается, врач не будет выписывать 200 рецептов на каждую покупку препаратов. Теперь фармацевт говорит якобы так по закону, а по закону обсчитывать клиентов, курить и разговаривать по телефону, не оставив никого в аптеке? Никакого человеческого отношения. За горячую линию вообще молчу, одни хамки, которые довели человека с эпилепсией до приступа. Аптека испортилась дальше некуда.
Добрий день, Анна! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1589111. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Вітаємо! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що така ситуація сталася в нашій аптеці. Ви дуже допоможете нам, якщо надасте детальну інформацію. Будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 0800500488 або напишіть нам на електронну адресу [email protected] Ваше звернення №1582943. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
В Києві по вулиці Гната Юри стався неприємний інцидент. При купівлі бандажу для шиї мені відмовили в примірці. Відповідь була що після примірки ні хто не буде вже його купувати. Але як можна без примірки купити я не знаю. Коли пішла в 2 інші аптеки там сказали що такі речі обов’язково потрібно міряти, а тільки потім купувати. А розмовляли... Читать отзыв В Києві по вулиці Гната Юри стався неприємний інцидент. При купівлі бандажу для шиї мені відмовили в примірці. Відповідь була що після примірки ні хто не буде вже його купувати. Але як можна без примірки купити я не знаю. Коли пішла в 2 інші аптеки там сказали що такі речі обов’язково потрібно міряти, а тільки потім купувати. А розмовляли зі мною дуже хамовито. Дуже прикро що в аптеці працюють особи які не вміють спілкуватись з людьми. Я навіть не уявляю яке там відношення до літніх людей.
Добрий день! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1577790. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Періодично заходжу в аптеку на Милославській 6, звернула увагу що фармацевти якісь напружені та неприємні. Сьогодні хотіла купити пластир, показала розмір, а пані що відпускає ( темненька в окулярах з темною оправою ) принесла геть іншого розміру , я ще раз показала який треба, вона принесла щось схоже і опустила нижче столу де його не видно, коли я попросила показати... Читать отзыв Періодично заходжу в аптеку на Милославській 6, звернула увагу що фармацевти якісь напружені та неприємні. Сьогодні хотіла купити пластир, показала розмір, а пані що відпускає ( темненька в окулярах з темною оправою ) принесла геть іншого розміру , я ще раз показала який треба, вона принесла щось схоже і опустила нижче столу де його не видно, коли я попросила показати ближче вона з усієї сили вдарила тим пластерем по склу (що розділяє продавця і покупця ) я просто перелякалася так як не очікувала таких різких, незрозумілих рухів. Звісно я після такого вже нічого не хотіла купувати . Тому всі хто читають не ходіть в це відділення якщо хочете мати спокійні нерви. Я туди більше ні ногою .
Шановні представники аптечної мережі, 10 травня 2025 року о 6:15 ранку я звернувся до вашої аптеки з метою придбати лікарський засіб "Кетилепт 100". Однак фармацевт відмовилася продати мені цей препарат, посилаючись на те, що термін дії рецепта закінчився. Зазначений препарат є життєво необхідним для моєї матері, що підтверджено лікарями. Через обмежену наявність цього медикаменту в аптеках, я змушений шукати його... Читать отзыв Шановні представники аптечної мережі, 10 травня 2025 року о 6:15 ранку я звернувся до вашої аптеки з метою придбати лікарський засіб "Кетилепт 100". Однак фармацевт відмовилася продати мені цей препарат, посилаючись на те, що термін дії рецепта закінчився. Зазначений препарат є життєво необхідним для моєї матері, що підтверджено лікарями. Через обмежену наявність цього медикаменту в аптеках, я змушений шукати його в різних закладах. Раніше я регулярно купував цей препарат, і подібних проблем не виникало. Під час мого звернення я ввічливо пояснив ситуацію та причини, з яких потребую цього препарату. Проте фармацевт почала підвищувати голос, звинувачуючи мене в агресивній поведінці, хоча я спілкувався з нею шанобливо. Я не розумію причин такої реакції з боку фармацевта. Вважаю, що відмова у продажу життєво необхідного препарату без вагомих підстав є неприпустимою. Прошу переглянути ситуацію та надати роз'яснення щодо дій фармацевта. Також прошу врахувати важливість забезпечення пацієнтів необхідними ліками, особливо у випадках, коли препарат є в обмеженій кількості. З повагою,
Якщо вам потрібна допомога у поданні офіційної скарги до відповідних органів, таких як Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, я готовий надати необхідну
Добрий день, Рамі! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1540833. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Добрий день, Юрій! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1530332. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Хочу залишити відгук про невдалу покупку в цій аптеці. Придбала очні краплі Ірифрин, але, коли принесла їх додому, виявилося, що флакон вже був відкритий. Відповідно, використовувати препарат було небезпечно, і я звернулася назад до аптеки з надією на обмін. Проте замість вибачень чи допомоги мене звинуватили у неправдивих звинуваченнях, мовляв, це я сама відкрила упаковку. Окреме занепокоєння викликало й те,... Читать отзыв Хочу залишити відгук про невдалу покупку в цій аптеці. Придбала очні краплі Ірифрин, але, коли принесла їх додому, виявилося, що флакон вже був відкритий. Відповідно, використовувати препарат було небезпечно, і я звернулася назад до аптеки з надією на обмін. Проте замість вибачень чи допомоги мене звинуватили у неправдивих звинуваченнях, мовляв, це я сама відкрила упаковку.
Окреме занепокоєння викликало й те, що на упаковці був один штрихкод від виробника, а зверху вручну наклеєний інший — це виглядає вкрай підозріло.
Неприємно розчарована рівнем сервісу та ставленням до покупців.
Добрий день! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1530338. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів. Показать 1 ответ
Бажаю, щоб господар зазнав збитків і закрив цю аптеку по вулиці Преображенська 68А, через дорогу оренду, якщо він не навчився підбирати персонал. Поясню. Після складної операції видалення кісти привезли додому. Одразу побіг за антибіотиком. Запізнився на дві хвилини. подивіться камери. Винен. Був о 21:02, аптеку було вже закрито. Стукав, благав, показував рецепт на чотири пункти. Ігнор.... Читать отзыв Бажаю, щоб господар зазнав збитків і закрив цю аптеку по вулиці Преображенська 68А, через дорогу оренду, якщо він не навчився підбирати персонал. Поясню. Після складної операції видалення кісти привезли додому. Одразу побіг за антибіотиком. Запізнився на дві хвилини. подивіться камери. Винен. Був о 21:02, аптеку було вже закрито. Стукав, благав, показував рецепт на чотири пункти. Ігнор. Просто скінчені. Ці дві молоді дівчинки гірші за кацапи, які бомбять моє місто. Їм чуже людське.
Добрий день! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1478988. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Фармацевти не хотіли продавати препарат Лірика, він же Прегабалін. Сказали приходити з паперовим рецептом а не відсканованим рецептом лікаря. На якому була печатка, дата, підпис, номер рецепта. Справа в тому що я відвідувала психіатра, вона виписала паперовий рецепт. Один препарат забула додати. В телефонному режимі я попросила її вислати рецепт. Вона від сканувала і вислала. ( я немаю змоги... Читать отзыв Фармацевти не хотіли продавати препарат Лірика, він же Прегабалін. Сказали приходити з паперовим рецептом а не відсканованим рецептом лікаря. На якому була печатка, дата, підпис, номер рецепта.
Справа в тому що я відвідувала психіатра, вона виписала паперовий рецепт. Один препарат забула додати. В телефонному режимі я попросила її вислати рецепт. Вона від сканувала і вислала. ( я немаю змоги кожен раз до неї їздити з фінансових причин, одна консультація 2.300 гривень)
Разом з відмовою продавати почали кричати що вони не будуть продавати препарат, бо не хочуть штраф 80 тисяч грн. Це грубо, агресивно. І не моя справа. Також одна із фармацевтів, у пасивно агресивній формі порадила піти взяти паперовий рецепт. ( хочу зазначити що спілкувалась вона з людиною з тривожно депресивним розладом)
Доречі, раджу вашим працівникам зайти на сайт МОЗ та ознайомитись з правилами відпускання ліків за рецептом. Доречі про те що рецепт повинен бути у паперовій формі там немає ні слова.
Добрий день! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1466598. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Вартість одного розчину саліцилової кислоти або борної кислоти 49 грн. Коли в інших аптеках 17-22 грн. Це більше ніж в половину дорожче. Це взагалі нормально?
Добрий день! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1454557. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
м. Вараш вул Вараш 11 Недолугі фармацефти НЕ продають ліки по електронному направленню по програмі ДОСТУПНІ ЛІКИ!Будьте обережні, препарати від тиску не продали, ХОЧА вони були В НАЯВНОСТІ!!МОЗ буде скарга також! я просто так це НЕ залишу! і будете видаляти коментарі, я буду їх писати ЩОДНЯ і всюди!!!наживаються і тільки косять бабло на літніх людях!
Добрий день! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1443738. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Добрий день! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1433759. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Добрий день! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1429873. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Сьогодні оформила бронювання в аптеці м. Хотин по вул. Б.Хмельницького 2 для своєї мами, Тримспа 1 блістер і Ніфуроксазид сперко н12 - 1 упаковку. Аптека замовлення не підтвердила а збільшила кількість замовленого удвоє! Я скасувала замовлення, так як не потрібно було стільки, але фармацевт умудрилася відпустити мамі скасоване замовлення! На пред'явлені претензії фармацевт нічого не хотіла чути а тільки кричала... Читать отзыв Сьогодні оформила бронювання в аптеці м. Хотин по вул. Б.Хмельницького 2 для своєї мами, Тримспа 1 блістер і Ніфуроксазид сперко н12 - 1 упаковку. Аптека замовлення не підтвердила а збільшила кількість замовленого удвоє! Я скасувала замовлення, так як не потрібно було стільки, але фармацевт умудрилася відпустити мамі скасоване замовлення! На пред'явлені претензії фармацевт нічого не хотіла чути а тільки кричала що ліки поверненню не підлягають! А збільшувати удвоє замовлення і відпускати скасоване замовлення законно?? Чому люди повинні платити за помилки таких фармацевтів? Вимагаю пояснення!
Добрий день, Оксано! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1425965. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Добрий день! Служба підтримки клієнтів дуже хоче допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1422651. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Сьогодні в мережі ваших аптек, в м.ІваноФранківськ, вул.Матейки 31, намагалась забрати заброньовані ліки. За касою мені сказали, що немає сдачи 50 грн.зі 100. Я попросила вирішити цю проблему, або покликати завідуючу. Провізор за касою сказала, що вона завідуюча. І запропонувала мені пройтись до магазинів, розміняти гроші. При цьому вела себе по хамськи.
Недостатки:
В касах аптек мають бути гроші на сдачу. А не посилати покупців бігати міняти гроші.
Вітаємо! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що така ситуація сталася в нашій аптеці, ми прагнемо зробити все можливе, щоб виправити її. Ви дуже допоможете нам, якщо надасте детальну інформацію. Ваше звернення №1409054. Будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 0800500488 або напишіть в чат на сайті. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Забронювала 3 виді ліків, фармацевт вранці не знайшла один, і прибрала замовлення (сповіщення про це не прийшло). Прихожу, називаю замовлення, виявилося що препарат був в аптеці, але забрати я його не можу. Фармацев каже, що завідуюча пише звіт (хоча вона, як виявилося, палила весь цей час на вулиці - я бачила її біля аптеки, але не знала що то вона).
Вітаємо Олена! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що така ситуація сталася в нашій аптеці, ми прагнемо зробити все можливе, щоб виправити її. Ви дуже допоможете нам, якщо надасте детальну інформацію. Ваше звернення №1404965. Будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 0800500488 або напишіть в чат на сайті. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Натрапляю вже не вперше на одного оптекаря. Не компетентний чи байдужий не зрозуміло. Ніколи нічого не порадить, не вітається. Сьогодні попросила порадити дешевший препарат для горла - стоїть і просто мовчить. Навчіть, будь ласка, поважати людей.
Доброго дня, Оксано! Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №1398599. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Забронювала препарат в аптеці оптових цін м.ужгород проспект свободи 40,аптека підтвердила бронювання. Препарат був досить дорогий. Коли я прийшла в аптеку мені видали препарат більшого дозування ніж я замовила,але я цього не замітила.Повернулася в аптеку з чеком і показала бронь замовлення.Завідуюча аптекою вела себе зухвало,хамила мені і поліції яка приїхала.
Достоинства:
Не знайшла
Недостатки:
Фармацевти не компетентні ,нахабні і зухвалі. Відповіли що це те саме дозування препарату що я забронювала .Але це було не так,бо приймаю препарат декілька років доза така як бронювала ,а не така як видала фармацевт аптеки
Добрий день! Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом для вирішення даного питання. Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності. Бажаємо Вам міцного здоров'я!
Жахливе обслуговування та ставлення до покупців
Своїми враженнями поділюсь із знайомими, а сама більше у цю мережу аптек ніколи не звернусь.
Дуже погана робота
Прийшла по замовлення о 8.30,зачинено,хоч робочий день з 8.00,це неприпустимо. Люди чекають під двер ма,не зважаючи на те,що всім на роботу треба. Більше тут замовлення точно робити не буду.
Щоб ми могли детально розібратись у ситуації, будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 0800500488 або напишіть в чат на сайті Apteka911.ua
Ваше звернення №1737653.
Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Бридке враження
Хамство працівників
Аптека біля м. Лівобережна. З самого ранку, щойно відкрившись, на касі без форми та якихось ознак "відшила" працівниця під час звернення, а поруч працівниця, у формі підтримала хамство, посилаючись на те, ніби у мене немає настрою. "Підлизнула" чітко.
Настрій залишається нормальним, незалежно не від чого. Усім гарного дня!
Хамовиті працівники
Своє невдоволення... Читать отзыв Не вперше стикаюся з неввічливим обслуговуванням у цій аптеці. На зміні хлопець і дівчина — обидва поводилися зухвало, давали непотрібні поради, намагались сперечатись. Також хочу зазначити, що ці особи спілкуються так не тільки зі мною, а й з іншими клієнтами. Таке ставлення виглядає абсолютно непрофесійним і неприйнятним для сфери, де люди очікують допомоги та поваги.
Своє невдоволення життям та комплекси переносять на клієнтів. Було б корисно, якби вони звернулися до психолога для професійної підтримки, адже від цього залежить якість обслуговування.
Біла Церква. Масив Піщаний.
Щоб ми могли детально розібратись у ситуації й допомогти вам, будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 0800500488 або напишіть в чат на сайті Apteka911.ua
Ваше звернення №1712397.
Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Фармацевт не знає законів і спорить з призначенням лікарів
Замовила онлайн ліки (ад, які приймаю вже більше року і ніколи проблем з покупкою не було, рецепт маю). То фармацевт на Гарматній 44/2 сказала, що я кожен місяць маю брати новий рецепт у лікаря. Поясніть, будь ласка, своїм «професіоналам» закони, правила випуску препаратів і елементарні правила поведінки з клієнтом. Зокрема, що не можна... Читать отзыв Часто грубі і недовольні фармацевти.
Замовила онлайн ліки (ад, які приймаю вже більше року і ніколи проблем з покупкою не було, рецепт маю). То фармацевт на Гарматній 44/2 сказала, що я кожен місяць маю брати новий рецепт у лікаря. Поясніть, будь ласка, своїм «професіоналам» закони, правила випуску препаратів і елементарні правила поведінки з клієнтом. Зокрема, що не можна спорити з призначенням лікарів і сміятися зі слів пацієнтів.
Сервіс "на висоті"
Ошукали на 500 грн
987.60 грн. Почала приймати, але коли вони скінчились замовила нові та виявила що в упаковці 2 пластини , а ні одна. Перетелефонуівла до аптеки, персонал дуже грубий та не вічливий. Сказали, що передадуть скаргу виробнику, а вони не винні. Я шокована що вони так дурять на ліках. Продали комусь... Читать отзыв 29.07.2025 в 18:32, купила ліки Візан пр інтернет замовленню 254144821 за
987.60 грн. Почала приймати, але коли вони скінчились замовила нові та виявила що в упаковці 2 пластини , а ні одна. Перетелефонуівла до аптеки, персонал дуже грубий та не вічливий. Сказали, що передадуть скаргу виробнику, а вони не винні. Я шокована що вони так дурять на ліках. Продали комусь пластину з моєї упаковки 500 грн собі в карман. А замість вибачень до виробника отак. Була у м. Київ, ореста Левицького 23
скарга на аптеку
Хочу написати про надзвичайно неадекватне обслуговування в аптеці в селищі Тростянець Вінницької області.
Зробивши замовлення на сайті ,прийшла його отримати де від «провізора»якщо так можна сказати отримала шквал негативу ,бо мол я замовила антибіотик без рецепту ,я кажу що якщо не можна то не продавайте,де почалася словесна перепалка,на мої слова «гарного дня»звучить «мугу» це що корова з стайні... Читать отзыв Добрий день
Хочу написати про надзвичайно неадекватне обслуговування в аптеці в селищі Тростянець Вінницької області.
Зробивши замовлення на сайті ,прийшла його отримати де від «провізора»якщо так можна сказати отримала шквал негативу ,бо мол я замовила антибіотик без рецепту ,я кажу що якщо не можна то не продавайте,де почалася словесна перепалка,на мої слова «гарного дня»звучить «мугу» це що корова з стайні прийшла працювати???
Підключилась інша «фармацевт» яка стверджувала що вона продавала мені минолооо разу ліки і говорила особисто мені що антибіотик вони не продадуть більше без рецепту,просто зазначу ,шо я робила замовлення ,а забирав чоловік ,якому доречі нічого не казали по цій темі,це виходить що нагла брехня клієнту в очі ,привселюдний наклеп на мене !!!!!
Я вже знаю,що потрібний рецепт і таке інше але це аморальне ставлення і розмова «бички з базару» мене поразила,скільки купую в цій аптеці такого не було,дівчата привітні та милі ,а це просто жах.Крім болі я ще на даний час відчуваю масу злості та негативу.Прошу прийняти міри стосовно «базарної торшашки»очіку вибачень рівно таких самих голосних як і її «возмущеніє».ситуація сталась 05.80.2025 о 15.49
Гарно та вдалого дня!
Завищена вартість
Читать отзыв Придбав сьогодні в аптеці риб'ячий жир omega 3 fish oil now 200 softgels за 1299грн. Сам винен, що не перевірив вартість товару в інтернеті і погодився сплатити цю ціну. Середня вартість комплексу - від 599 до 817грн, в залежності від магазину. Я все розумію, але націнка трошки космічна, ні? Більше ніколи нічого не буду купувати в цій мережі принципово.
PS: чомусь використвують вайбер-бот Аптека 9-1-1, я не зрозумів чому саме, чи може це одна мережа.
Наш менеджер зв’яжеться з Вами найближчим часом та запропонує варіанти вирішення ситуації.
Шахрайство
Ужасная аптека
Киев, Воздухофлотский пр-т 50/2
Ви дуже допоможете нам, якщо надасте детальну інформацію. Будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 0800500488 або напишіть нам на електронну адресу [email protected]
Ваше звернення №1582943.
Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Жахливе відношення
А розмовляли... Читать отзыв В Києві по вулиці Гната Юри стався неприємний інцидент. При купівлі бандажу для шиї мені відмовили в примірці. Відповідь була що після примірки ні хто не буде вже його купувати. Але як можна без примірки купити я не знаю. Коли пішла в 2 інші аптеки там сказали що такі речі обов’язково потрібно міряти, а тільки потім купувати.
А розмовляли зі мною дуже хамовито. Дуже прикро що в аптеці працюють особи які не вміють спілкуватись з людьми. Я навіть не уявляю яке там відношення до літніх людей.
Жахливе обслуговування
Я туди більше ні ногою .
"Вдарив мене і заплакав, обігнав мене і поскаржився."
10 травня 2025 року о 6:15 ранку я звернувся до вашої аптеки з метою придбати лікарський засіб "Кетилепт 100". Однак фармацевт відмовилася продати мені цей препарат, посилаючись на те, що термін дії рецепта закінчився.
Зазначений препарат є життєво необхідним для моєї матері, що підтверджено лікарями. Через обмежену наявність цього медикаменту в аптеках, я змушений шукати його... Читать отзыв Шановні представники аптечної мережі,
10 травня 2025 року о 6:15 ранку я звернувся до вашої аптеки з метою придбати лікарський засіб "Кетилепт 100". Однак фармацевт відмовилася продати мені цей препарат, посилаючись на те, що термін дії рецепта закінчився.
Зазначений препарат є життєво необхідним для моєї матері, що підтверджено лікарями. Через обмежену наявність цього медикаменту в аптеках, я змушений шукати його в різних закладах. Раніше я регулярно купував цей препарат, і подібних проблем не виникало.
Під час мого звернення я ввічливо пояснив ситуацію та причини, з яких потребую цього препарату. Проте фармацевт почала підвищувати голос, звинувачуючи мене в агресивній поведінці, хоча я спілкувався з нею шанобливо.
Я не розумію причин такої реакції з боку фармацевта. Вважаю, що відмова у продажу життєво необхідного препарату без вагомих підстав є неприпустимою.
Прошу переглянути ситуацію та надати роз'яснення щодо дій фармацевта. Також прошу врахувати важливість забезпечення пацієнтів необхідними ліками, особливо у випадках, коли препарат є в обмеженій кількості.
З повагою,
Якщо вам потрібна допомога у поданні офіційної скарги до відповідних органів, таких як Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, я готовий надати необхідну
Вінниця. Аптека оптових цін київська 74.
Неякісний товар
Окреме занепокоєння викликало й те,... Читать отзыв Хочу залишити відгук про невдалу покупку в цій аптеці. Придбала очні краплі Ірифрин, але, коли принесла їх додому, виявилося, що флакон вже був відкритий. Відповідно, використовувати препарат було небезпечно, і я звернулася назад до аптеки з надією на обмін. Проте замість вибачень чи допомоги мене звинуватили у неправдивих звинуваченнях, мовляв, це я сама відкрила упаковку.
Окреме занепокоєння викликало й те, що на упаковці був один штрихкод від виробника, а зверху вручну наклеєний інший — це виглядає вкрай підозріло.
Неприємно розчарована рівнем сервісу та ставленням до покупців.
Ганьба. Треба бути Одеситом, щоб вміти працювати у цьому місці.
Поясню.
Після складної операції видалення кісти привезли додому. Одразу побіг за антибіотиком. Запізнився на дві хвилини. подивіться камери. Винен. Був о 21:02, аптеку було вже закрито. Стукав, благав, показував рецепт на чотири пункти. Ігнор.... Читать отзыв Бажаю, щоб господар зазнав збитків і закрив цю аптеку по вулиці Преображенська 68А,
Поясню.
Після складної операції видалення кісти привезли додому. Одразу побіг за антибіотиком. Запізнився на дві хвилини. подивіться камери. Винен. Був о 21:02, аптеку було вже закрито. Стукав, благав, показував рецепт на чотири пункти. Ігнор. Просто скінчені.
Ці дві молоді дівчинки гірші за кацапи, які бомбять моє місто. Їм чуже людське.
Місто Київ, вул. Мілютенка 30/12
Сказали приходити з паперовим рецептом а не відсканованим рецептом лікаря. На якому була печатка, дата, підпис, номер рецепта.
Справа в тому що я відвідувала психіатра, вона виписала паперовий рецепт. Один препарат забула додати. В телефонному режимі я попросила її вислати рецепт. Вона від сканувала і вислала. ( я немаю змоги... Читать отзыв Фармацевти не хотіли продавати препарат Лірика, він же Прегабалін.
Сказали приходити з паперовим рецептом а не відсканованим рецептом лікаря. На якому була печатка, дата, підпис, номер рецепта.
Справа в тому що я відвідувала психіатра, вона виписала паперовий рецепт. Один препарат забула додати. В телефонному режимі я попросила її вислати рецепт. Вона від сканувала і вислала. ( я немаю змоги кожен раз до неї їздити з фінансових причин, одна консультація 2.300 гривень)
Разом з відмовою продавати почали кричати що вони не будуть продавати препарат, бо не хочуть штраф 80 тисяч грн. Це грубо, агресивно. І не моя справа. Також одна із фармацевтів, у пасивно агресивній формі порадила піти взяти паперовий рецепт. ( хочу зазначити що спілкувалась вона з людиною з тривожно депресивним розладом)
Доречі, раджу вашим працівникам зайти на сайт МОЗ та ознайомитись з правилами відпускання ліків за рецептом. Доречі про те що рецепт повинен бути у паперовій формі там немає ні слова.
Ціни дуже завищені
НЕ продають по ДЕРЖ програмі ДОСТУПНІ ЛІКИ
Недолугі фармацефти НЕ продають ліки по електронному направленню по програмі ДОСТУПНІ ЛІКИ!Будьте обережні, препарати від тиску не продали, ХОЧА вони були В НАЯВНОСТІ!!МОЗ буде скарга також! я просто так це НЕ залишу! і будете видаляти коментарі, я буду їх писати ЩОДНЯ і всюди!!!наживаються і тільки косять бабло на літніх людях!
Жах,а не аптека.
Жахливо немає решти не продають ліки
Бронювання ліків
Обминайте десятою дорогою
Скарга на аптеку
Ви дуже допоможете нам, якщо надасте детальну інформацію. Ваше звернення №1409054. Будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 0800500488 або напишіть в чат на сайті. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Київ, Васильківська 5/7
Прихожу, називаю замовлення, виявилося що препарат був в аптеці, але забрати я його не можу.
Фармацев каже, що завідуюча пише звіт (хоча вона, як виявилося, палила весь цей час на вулиці - я бачила її біля аптеки, але не знала що то вона).
Ви дуже допоможете нам, якщо надасте детальну інформацію. Ваше звернення №1404965. Будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію 0800500488 або напишіть в чат на сайті. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні. Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів.
Некомпетентні
Жахливе відношення і обслуговування