Світлана Отзыв написан 11 августа, 2024 год7 просмотров
11 серпня 2024 р. їхала із перевізником Ecolines (Aвтолюкс) з Києва до Берліну. Автобус мали подати о 13:15, а подали о 16:30 - мало того, сповіщали не за день, а за пару годин до відправлення. Але це півбіди. У Варшаві за графіком пасажири мали пересісти на інший автобус о 6:30 - але прибули ми до Варшави о 9:30 (запізнення автобуса + перетин кордону затягнувся). До Берліну в автобусі було якнайменше 15 пасажирів, але на нас ніхто не чекав! Окрім цього, куди б я не зверталась за інформацією (сайт компанії, електронна пошта, гаряча лінія), ніхто нічого не пояснював, обіцяли тільки, що протягом години знайдуть рішення. Рішення знайшли за 10 хвилин до висадки у Варшаві: вибачте за незручності, ми повернемо кошти. Але мій квиток з Варшави до Берліну коштував 85 євро, а повернути обіцяли 1200 грн! Це халатне відношення до своїх пасажирів, так би мовити «кидалово» на рівному місці! Схожа ситуація трапилася з моєю знайомою, яка купила квиток на Flix.bus, але їх пересадили на інший автобус (і це їх тільки затримали на кордоні, а сам автобус прийшов вчасно). То я не розумію, в чому завинили ми!? Це дальня дорога, коштів на новий квиток може і не бути, тебе висаджують у чужій країні і обіцяють повернути 1200 грн… Більше звʼязуватись із цим перевізником не буду - я припускала, що можемо запізнитися десь, бо зазвичай за низьку ціну в Україні достойний сервіс годі очікувати, але що так все обернеться не думала… Є вина перевізника - то він має брати на себе відповідальність і вирішувати питання, а за 1200 грн з Варшави далеко не поїдеш…
Достоинства:
Водїї були ввічливі, допомагали пасажирам із валізами.
У салоні було чисто, працювала кава-машина та кондиціонер. Тільки за це даю бал.
Недостатки:
Три години запізнення автобуса - і люди мали шукати кошти, щоби купити квиток у Варшаві! Компанія кинула своїх пасажирів на призволяще! Нібито смс сповіщення працюють, менеджери інформували пасажирів про зміни у графіку і вибачались за незручності, але це тільки поверхнево. По суті, Ecolines не бере відповідальність за свої промахи і не піклується про своїх пасажирів!
Якщо не має на заміну автобуса, щоби довезти своїх пасажирів до кінцевого місця у квитку у такій ситуації, то значить мав чекати на нас автобус, котрий відправлявся о 6:30!
Більше ніж «розчарована» в Ecolines - Отзывы о Ecolines автобусные билеты на внутренние перевозки
отзыв
Комментарии к отзыву