Купила білет до Варшави на 6 серпня на 13:15 . В останню мить перевізник переніс на 14:45 , потім перенесли на 15 :15 і поїхали ми лише близько 16:00 з автостанції Видубичі ! Дорогою по Житомирській трасі автобус зламався , і нам сказати що новий автобус чекати 3-5 годин ( Жахливий перевізник, нікому не рекомендую !
Достоинства:
Великий і чистий автобус є вайфай і кондиціонер
Недостатки:
Не компетентність водіїв . В форс мажоних ситуаціях ніхто не пропонує альтернативи вирішення питання. Нестача автобусів , відсутність стюардеси
Перевізник "Еколайн". 13.07.25, рейс Варшава-Київ, виїзд з Варшави 7 ранку. За 30 хвилин до відправлення смс про те, що з технічних причин кондиціонер в автобусі не працює. Інфо лінія не відповідає. Перенести рейс на сайті не можливо. Температура повітря до +30. Як виявилось люки теж не відкриваються- закриті наглухо. В автобусі 60+ пасажирів, жінки і діти. Водії... Читать отзыв Перевізник "Еколайн". 13.07.25, рейс Варшава-Київ, виїзд з Варшави 7 ранку. За 30 хвилин до відправлення смс про те, що з технічних причин кондиціонер в автобусі не працює. Інфо лінія не відповідає. Перенести рейс на сайті не можливо. Температура повітря до +30. Як виявилось люки теж не відкриваються- закриті наглухо. В автобусі 60+ пасажирів, жінки і діти. Водії з відрами води і бризгалкою всю дорогу намагались хоч якось допомогти. Про те, що кондиціонер не працює, компанія знала ще 12.07, однак прийняла рішення відправляти автобус в рейс. Повідомити пасажирів завчасно, щоб можна було відмовитись від поїздки і знайти альтернативу, не вважали за потрібне. Адже пасажири для компанії- це тільки засіб отримання прибутку і все..! Еколайн не рекомендую!
Внутрішні перевезення справді дуже погано організовані. Мій рейс скасували і перенесли мене на інший значно раніше, повідомили про це по смс пізно ввечері. Тобто в 23:40 я отримую смс, що мій рейс на 7:40 ранку, виявляється тепер. Автобус запізнився, також на автовокзалі, де я мала сідати на автобус, було 6 людей з ранішого рейсу, чий автобус не приїхав... Читать отзыв Внутрішні перевезення справді дуже погано організовані.
Мій рейс скасували і перенесли мене на інший значно раніше, повідомили про це по смс пізно ввечері. Тобто в 23:40 я отримую смс, що мій рейс на 7:40 ранку, виявляється тепер.
Автобус запізнився, також на автовокзалі, де я мала сідати на автобус, було 6 людей з ранішого рейсу, чий автобус не приїхав взагалі. Цікаво, що в цих людей були різні години відправлення в квитках, тобто проблеми з організацією рейсів, можна сказати, дуже часті. Водіі хамовиті, також в салоні тхне з туалету.
Достоинства:
Наразі це найдешевший перевізник по обраному маршруту
Є туалет
Кава, чай
Планшети
Недостатки:
З туалету тхне
Відсутність організації, будьте готові до того, що автобус може запізнитись, не приїхати взагалі, або рейс можуть скасувати і повідомити про це по смс пізно вночі
Хамське ставлення водіїв до пасажирів (це проблема не тільки автолюкс, а й багатьох українських перевізників, на жаль)
28 січня виїхала з Києва до м.Лодзь міжнародним автоперевізником Ecolines. Коли купувала квиток через сайт компанії, місцем прибуття була зазначена автостанція Лодзь-Фабрична. Випадково від інших пасажирів, які придбали квиток у касі, почула, що нібито автобус висадить пасажирів в іншому місці. Пішла з‘ясувати у водіїв. Вони це підтвердили.Спитала, яка конкретна назва зупинки. Відповідь була: «Ми самі не знаємо». У них були... Читать отзыв 28 січня виїхала з Києва до м.Лодзь міжнародним автоперевізником Ecolines. Коли купувала квиток через сайт компанії, місцем прибуття була зазначена автостанція Лодзь-Фабрична. Випадково від інших пасажирів, які придбали квиток у касі, почула, що нібито автобус висадить пасажирів в іншому місці. Пішла з‘ясувати у водіїв. Вони це підтвердили.Спитала, яка конкретна назва зупинки. Відповідь була: «Ми самі не знаємо». У них були якісь цифрові координати місця висадки. На моє запитання, чому вони не поінформували про це пасажирів, які їдуть до м.Лодзь, вони відповіли, що в касі мали про це попередити. Таке совкове мислення водіїв нібито поважної компанії. Попросила, щоб оголосили для інших пасажирів, коли буле зупинка в м.Лодзь. Але цього не зробили. То одна дівчина чуть не поїхала до м.Познань (кінцевої зупинки автобуса). Вона випадково від іншого пасажира почула, що зупинка в Лодзі вже була, то водіі змушені були повертатися.
Достоинства:
Дякую водіям, що щасливо довезли.
Недостатки:
Безвідповідальність, байдужість, зневага до пасажирів
Ecolines автобусные билеты на внутренние перевозки
Скарга !!!
Дорогою по Житомирській трасі автобус зламався , і нам сказати що новий автобус чекати 3-5 годин (
Жахливий перевізник, нікому не рекомендую !
Жахлива поїздка
13.07.25, рейс Варшава-Київ, виїзд з Варшави 7 ранку.
За 30 хвилин до відправлення смс про те, що з технічних причин кондиціонер в автобусі не працює.
Інфо лінія не відповідає. Перенести рейс на сайті не можливо. Температура повітря до +30. Як виявилось люки теж не відкриваються- закриті наглухо.
В автобусі 60+ пасажирів, жінки і діти. Водії... Читать отзыв Перевізник "Еколайн".
13.07.25, рейс Варшава-Київ, виїзд з Варшави 7 ранку.
За 30 хвилин до відправлення смс про те, що з технічних причин кондиціонер в автобусі не працює.
Інфо лінія не відповідає. Перенести рейс на сайті не можливо. Температура повітря до +30. Як виявилось люки теж не відкриваються- закриті наглухо.
В автобусі 60+ пасажирів, жінки і діти. Водії з відрами води і бризгалкою всю дорогу намагались хоч якось допомогти.
Про те, що кондиціонер не працює, компанія знала ще 12.07, однак прийняла рішення відправляти автобус в рейс. Повідомити пасажирів завчасно, щоб можна було відмовитись від поїздки і знайти альтернативу, не вважали за потрібне. Адже пасажири для компанії- це тільки засіб отримання прибутку і все..!
Еколайн не рекомендую!
На жаль, ні
Мій рейс скасували і перенесли мене на інший значно раніше, повідомили про це по смс пізно ввечері. Тобто в 23:40 я отримую смс, що мій рейс на 7:40 ранку, виявляється тепер.
Автобус запізнився, також на автовокзалі, де я мала сідати на автобус, було 6 людей з ранішого рейсу, чий автобус не приїхав... Читать отзыв Внутрішні перевезення справді дуже погано організовані.
Мій рейс скасували і перенесли мене на інший значно раніше, повідомили про це по смс пізно ввечері. Тобто в 23:40 я отримую смс, що мій рейс на 7:40 ранку, виявляється тепер.
Автобус запізнився, також на автовокзалі, де я мала сідати на автобус, було 6 людей з ранішого рейсу, чий автобус не приїхав взагалі. Цікаво, що в цих людей були різні години відправлення в квитках, тобто проблеми з організацією рейсів, можна сказати, дуже часті. Водіі хамовиті, також в салоні тхне з туалету.
Ecolines що з фірмою?