Рейс ВС 1408РО Познань-Київ 11.05.24 При купівлі квитка вказана інформація про прибуття до Києва 19-05. До Львова все було добре: зв'язалися напередодні, повідомили номер автобуса, нормально пройшли кордон.
Але у Львові стали чекати на інший автобус, з якого мали забрати пасажирів. Спочатку казали 30 хвилин, потім 45, в результаті затримка 3 години. Це нечувано! Тепер кажуть, що графіку прибуття не існує. Люди планують свій час, враховуючи інформацію, надану перевізником. Інші компанії в графіку враховують час на кордоні і час запланованих зупинок. Якщо ви не гарантуєте час прибуття, так і пишіть! Ми обиратимемо інших перевізників.
У багатьох пасажирів (в тому числі з дітьми) з Києва рейси до інших міст. Через ваші затримки люди мають проводити ніч в Києві бозна де. При спробі поскаржитись в офісі компанії, працівники навіть не принесли вибачення, і до того ж , обхамили своїх же клієнтів.
Не було запропоновано жодних варіантів вирішення питання.
Стиковочні рейси - не привід порушувати розклад і вирішувати питання компанії за рахунок часу пасажирів. Якщо ви бачите, що інший рейс суттєво затримується, вирішуйте питання іншим чином, а не затримуйте пасажирів. Через вас втрачено день відпустки. Скористалась послугами перевізника вперше і востаннє. Таке відношення до пасажирів неприпустиме!
Достоинства:
Виїзд з аеропорту Кракова. Карта відстежування автобуса. Зарядка, wi-fi, туалет.
Недостатки:
Недотримання графіку, вказаного в квитку, очікування стиковочного рейсу 3 години.
Ремарка до історії. Після скандалу з пасажирами рейсу в офісі компанії, очікування близько 3-х годин іншого автобуса, водії виправилися, решту шляху до Києва пройшли з наверстуванням часу. В результаті приїхали 19:36. Тобто якщо хочуть - то можуть надати якісні послуги клієнтам.
Сподіваюсь, що в подальшому клієнтоорієнтованість компанії покращиться. Буде враховано, що пасажири часто мають пересадки в м. Києві на інші напрямки, що затримка в прибутті може суттєво ' зруйнувати плани пасажирів.
При врахуванні зауважень в майбутньому пасажири будуть повністю задоволені.
Більше не скористаюсь. - Отзывы о East Eest Eurolines (ewe.ua)
При купівлі квитка вказана інформація про прибуття до Києва 19-05.
До Львова все було добре: зв'язалися напередодні, повідомили номер автобуса, нормально пройшли кордон.
Але у Львові стали чекати на інший автобус, з якого мали забрати пасажирів. Спочатку казали 30 хвилин, потім 45, в результаті затримка 3 години. Це нечувано! Тепер кажуть, що графіку прибуття не існує. Люди планують свій час, враховуючи інформацію, надану перевізником. Інші компанії в графіку враховують час на кордоні і час запланованих зупинок. Якщо ви не гарантуєте час прибуття, так і пишіть! Ми обиратимемо інших перевізників.
У багатьох пасажирів (в тому числі з дітьми) з Києва рейси до інших міст. Через ваші затримки люди мають проводити ніч в Києві бозна де.
При спробі поскаржитись в офісі компанії, працівники навіть не принесли вибачення, і до того ж , обхамили своїх же клієнтів.
Не було запропоновано жодних варіантів вирішення питання.
Стиковочні рейси - не привід порушувати розклад і вирішувати питання компанії за рахунок часу пасажирів. Якщо ви бачите, що інший рейс суттєво затримується, вирішуйте питання іншим чином, а не затримуйте пасажирів.
Через вас втрачено день відпустки.
Скористалась послугами перевізника вперше і востаннє. Таке відношення до пасажирів неприпустиме!
отзыв
Комментарии к отзыву
Сподіваюсь, що в подальшому клієнтоорієнтованість компанії покращиться. Буде враховано, що пасажири часто мають пересадки в м. Києві на інші напрямки, що затримка в прибутті може суттєво ' зруйнувати плани пасажирів.
При врахуванні зауважень в майбутньому пасажири будуть повністю задоволені.