E-Line Tour (перевозчик в Болгарию) отзывы
с оценкой «Плохо»

eline-tour.com.ua
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
3.4 5
42 отзыва / 21155 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Не рекомендую!!!

Надія Надія вторник, 16 сентября
Їхали з дитиною цим перевізником з Болгарії в Київ 5 вересня 2025р. По-перше, на передодні ми не отримали номера автобусу.. 5 числа я зателефонувала на Укрпас, де купила квитки, мені відповіли, що зараз все з'ясують. Через 10 хвилин мені написала дівчина з Е-Lіne Tour, скинула маршрутний лист і подзвонила. Це була 10 година ранку 5.09. Але мені сказали, що... Читать отзыв Їхали з дитиною цим перевізником з Болгарії в Київ 5 вересня 2025р. По-перше, на передодні ми не отримали номера автобусу.. 5 числа я зателефонувала на Укрпас, де купила квитки, мені відповіли, що зараз все з'ясують. Через 10 хвилин мені написала дівчина з Е-Lіne Tour, скинула маршрутний лист і подзвонила. Це була 10 година ранку 5.09. Але мені сказали, що змінився час від'їзду!!! На три години!!! Замість 14.40, на 11.40. Це якийсь треш!!! Про такі зміни потрібно говорити раніше, а не в останню годину! І щоб не запізнитися на автобус нам довелося дуже швидко збиратися і їхати на місце зборів на таксі. Наш автобус номер 3370 взагалі інша історія...водії неслись кудись, обганяли все що було попереду їх. Туалет не працював, розетки не працювали, а про каву, чай і воду навіть мови не було. В Київ ми приїхали замість приблизно заявлених 12.00 годин 06.09 о 6 ранку, я не київлянка, там ми були проїздом, міста не знаємо. Але!!! В маршруті нас повинні були привезти до ж/д вокзалу, а нас викинули біля якогось Магелану в Голосіївському районі. Коли люди стали питати що ми не доїхали, то водії відповіли, що їм байдуже що там в маршрутному листі і хто їх відправляв вони не знають. Звідки виїхали туди і привезли! Далі вони не поїдуть.
Всім прийшлось виходити, з сумками , з малими дітьми....о 6 ранку. Це просто жах!!!
Достоинства:
  1. Тільки те, що їхали замість 23годин, лише 18
Недостатки:
  1. Змінюють час не попередивши заздалегідь,
  2. в автобусі не працювали розетки,
  3. не працював туалет.
  4. Гнав на швидкості, наче в космосі.

Відчуття від поїздки двояке

Лариса Лариса понедельник, 15 сентября
05.09. їхали з Києва автобусом ВХ 4633 ЕН водій Роман. Столика не було, у дитини крісло погано фіксувалося падало, вузькі прийоми між кріслами ноги немає куди всунути. Комунікація водія з пасажиром відсутня. В автобусі немає гучномовця по якому сповіщали б про зупинки чи надавали б якусь інформацію. Про гіда взагалі мовчу (його НЕМАЄ). Я їхала з дитиною до Золотих пісків... Читать отзыв 05.09. їхали з Києва автобусом ВХ 4633 ЕН водій Роман. Столика не було, у дитини крісло погано фіксувалося падало, вузькі прийоми між кріслами ноги немає куди всунути. Комунікація водія з пасажиром відсутня. В автобусі немає гучномовця по якому сповіщали б про зупинки чи надавали б якусь інформацію. Про гіда взагалі мовчу (його НЕМАЄ). Я їхала з дитиною до Золотих пісків вперше, нічого незнаю. Коли ми зупинилися на нашій зупинці, я просто випадково вийшла, щоб ноги розім'яти і тут дізнаюсь, що нам потрібно виходити. Сплячу дитину і речі схопила і " вилазили" . На питання водію, чому не сповіщаєте пасажирам де ми і що потрібно приготуватися для виходу? - відповідь не отримала, а гучномовця немає т.я. автобусу стільки років скільки і мені!!!!! Як так???? Далі стоячи біля автобуса (це 5 ранку) питаю, де трансфер і що нам далі робити?- відповідь унікальна: А я звідки знаю, дзвоніть самі дізнавайтесь щодо трансферу, що ви від мене хочете!!!!!! Ну а чемодан з автобуса витягли весь в мазуті і покоцаний ( чемодан був новий).
Вертались назад 13.09. водій Василь з напарником - їм велика подяка, гучномовець був в автобусі, постійно комунікували з пасажирами, приємно було їхати незважаючи на те, що довга дорога 25 годин. І місця було більше між кріслами, які відсувалися в сторону до проходу.

Не цінять Ваш час

Олена Олена 26 августа, 2025 год
Їздила з E-line Tour до Болгарії.
Туди замість обіцяних 24 годин у дорозі провела всі 30 годин - приїхали із запізненням, навіть на обід у готелі не встигли
Зато на зворотньому шляху вимагали очікувати трансфер уже у 7.45 ранку, хоча проплачений час у готелі до 12.00. Фактично забрали частину оплаченого мною відпочинку- ні виспатися, ні поснідати нормально не... Читать отзыв
Їздила з E-line Tour до Болгарії.
Туди замість обіцяних 24 годин у дорозі провела всі 30 годин - приїхали із запізненням, навіть на обід у готелі не встигли
Зато на зворотньому шляху вимагали очікувати трансфер уже у 7.45 ранку, хоча проплачений час у готелі до 12.00. Фактично забрали частину оплаченого мною відпочинку- ні виспатися, ні поснідати нормально не дали.
Туалет в автобусі не працював, технічні зупинки були, але з величезними чергами до туалетів - це дуже некомфортно, деякі туалети були платні.
Витрачено багато часу, якій я могла би провести біля моря, - це найбільше розчарування
З плюсів: водії і супроводжуючі ввічливі та уважні, в салоні працював wi-fi.
В цілому не раджу цього оператора.

Логістика жах, інформація на офіційному сайті не відповідає дійсності, ігнорують скарги .

Гость Гость 14 августа, 2025 год
Подорож з України до Болгарії з цією компанією стала ще тим випробовуванням.
Квитки купували безпосередньо у компанії за три тижні до виїзду, без посередників. Сказали всі деталі читати на сайті, уточнила чи рейс дійсно прямий і що місць досить.
За день до відправлення перед 18-тою прийшло повідомлення, що виїзд о 10:00 наступного дня, згідно сайту, мав бути після... Читать отзыв
Подорож з України до Болгарії з цією компанією стала ще тим випробовуванням.
Квитки купували безпосередньо у компанії за три тижні до виїзду, без посередників. Сказали всі деталі читати на сайті, уточнила чи рейс дійсно прямий і що місць досить.
За день до відправлення перед 18-тою прийшло повідомлення, що виїзд о 10:00 наступного дня, згідно сайту, мав бути після обіду, також інше місце висадки було ніж на сайті ( а я житло підібрала під зупинку, тож довелось добиратися до готелю чимало). За вказаними місцями у квитку в автобусі сиділи інші люди, мене з двома дітьми відправили на задні місця без зручностей, тісно, крісла не розкладалися, Інтернет не тягнув. Прохання вирішити питання з місцями проігнорували і водії і представник компанії, якому писала і телефонувала. Щоб хоч трохи діти могли витягнути спину і ноги частину дороги стояла я. На відпочинок приїхали страшенно втомлені.
Дорога назад мала свої неприємності. Після перетину кордону в Україні нас висадили на заправці перед Чернівцями на пересадку в інший автобус, який з дітьми нам довелось очікувати на вулиці 4,5 години, потім була вже без очікування ще одна пересадка на бус до місця прибуття.
Як можна так не поважати своїх клієнтів. Ви ж відслідковуєте свої автобуси, таке враження, що водії і логісти це окремі структури, ніхто в результаті не входить у становище людей, яким вибору не залишається, всі жахи перевезення по факту і без вибору.
По самих автобусах, то було чисто, кондиціонери працювали, самі крісла не дуже комфортні, і по маршруту на зупинках, що робили водії, зазвичай були жахливі санвузли. Щодо керування автобусами, то водії на маршрутах уважні, без пригод доїхали в обох напрямках.
На жаль, клієнти і їхнє самопочуття це останнє чим переймається перевізник, комфортних умов і маршрутів, обіцяних на сайті, не було. Відгуки про сервіс, що просять залишити за посиланням на квитку не завантажуються, видає помилку, мабуть їх насправді і не цікавить думка клієнта. Якщо вже й стається Форс мажор, то потрібно тримати зв'язок з пасажирами і проговорювати моменти, ніхто навіть не намагався з компанії повідомити чи залагодити ситуацію. З власного досвіду не раджу нікому.

Зламався автобус Київ Анталія

Аліна Аліна 5 августа, 2025 год
2025 липень- я з дитиною купила два квитки Київ - Анталія. Переїхали кордон з Румунією , почали відчувати,що автобус смикається, то повільно, то ривками їде. Стало зрозуміло,що щось не так. В результаті, напівшляху посеред Румунії він зламався, коробка передач не перемикається. 8 пас пересаджують на АЗС на інший рейс з пересадкою!в Болгарії, ми ж залишаємося в цьому і потроху... Читать отзыв 2025 липень- я з дитиною купила два квитки Київ - Анталія. Переїхали кордон з Румунією , почали відчувати,що автобус смикається, то повільно, то ривками їде. Стало зрозуміло,що щось не так. В результаті, напівшляху посеред Румунії він зламався, коробка передач не перемикається. 8 пас пересаджують на АЗС на інший рейс з пересадкою!в Болгарії, ми ж залишаємося в цьому і потроху їдемо назустріч назад ! до кордону Румунія- Україна,щоб там ще почекати півтори години на інший E Line tour. Пасажири швидко побігли займати собі місця, я ж з малим і з 3 сумками прийшли останні і всілися на два різних місця. Всю дорогу я спостерігала оберталася переживала,як мій малий сам б'ється головою об скло уві сні і немає кому його відтягнути. В результаті йому стало погано, я просила водія посадити нас разом,але ніхто з пасажирів не поступився/ не помінявся місцем. В такі хвилини мені хочеться побажати таким " чуйним людям" ( які в принципі могли і не захотіли)- нехай їм трапиться подібна ситуація в житті. Бумеранг ніхто не відміняв. Я сиділа біля вікна в другому ряду ( це гарне місце) ,а з малим ( він також біля вікна,)сиділа підліток. Якби вона сіла на моє місце біля вікна, а я б сіла до малого на її місце - було б звичайно краще. Але ж ні. Водій недовольний, що я його прошу вирішити це питання на рівні Водія. Бо мене як пасажира інші пасажири не почують. Можливо, його почують?
Він був дуже незадоволений що я про таке прошу, в мікрофон проговорив ситуацію, що дитина сидить окремо від мами і що йому погано- але ніхто його не почув. Одна мамочка з якою сидів малий трохи менший за мого, каже,- "так зачем пересаживаться,если ему уже неплохо "? А я собі думаю: мабуть, треба,щоб він, мій малий, обригався пару разів ,тоді б сусідка швидко втікла.
Потім я вирішую посадити малого на своє місце поближче до передку автобусу. Сіла на його, де було дуже тісно,бо мамочка своїй дитинці максимально опустила сідушку.
їхали ми дві доби цим перевізником. Туалет закритий. Кондиціонери працюють, зупинки часто.
А ще прикольно, коли ти спеціально!!! обираєш E-Line tour тому що вони єдині відправляються о 13.00, а не о 7.00 як усі інші --- а за добу тобі пише перевізник на вайбер, що час відправлення змінили на 7.00 завтра з Києва. І я" судорожно " починаю думати як мені зранку о 5.00 доїхати до Києва. Перевізник при цьому мені пише,що такого часу о 13.00 у нас немає.
1 согласен

Поїздка до Болгарії

Наталія Наталія 9 июля, 2025 год
ВІТАЮ.Приїхалв сьогодні з Болгарії- Е-Line Tour .Водії як завжди молодчинки.Швидко,все зрозуміло і чітко.Питання до керівництва .Ви пробували їздити на місцях з 47 по кінцевий номер?Дуже раджу.Автобус ВХ 9429 НМ .Заднє місце і ноги так підпікає,як в аду ще й кондиціонери не всі працюють ззаді і свіже повітря не доходило зовсім.Спробуйте.Ми вимушені були на східцях автобуса їхати ,бо... Читать отзыв ВІТАЮ.Приїхалв сьогодні з Болгарії- Е-Line Tour .Водії як завжди молодчинки.Швидко,все зрозуміло і чітко.Питання до керівництва .Ви пробували їздити на місцях з 47 по кінцевий номер?Дуже раджу.Автобус ВХ 9429 НМ .Заднє місце і ноги так підпікає,як в аду ще й кондиціонери не всі працюють ззаді і свіже повітря не доходило зовсім.Спробуйте.Ми вимушені були на східцях автобуса їхати ,бо сидіти не могли.Не мучайте людей,не продавайте квитки на ці місця.Бо ціна не маленька, а умови жах.
Достоинства:
  1. Гарні водії,швидко
Недостатки:
  1. Задні місця автобуса не можна продавати ,бо там пекло
1 согласен

Водії принижують своїх пасажирів

Настя Бутовски Настя Бутовски 29 июня, 2025 год
Поїздка Анталія-Київ ВХ9120НХ водій Олександр , як звати другого водія не знаю. Відмічу, що мають гарні і спокійні навички водіння , я дуже переживаю коли сильно швидко їдуть, а на різких поворотах кидає по всьому автобусу , але з цими водіями поїздка пройшла спокійно . Нажаль є свої але , я часто їзжу з цим перевізником усі водії зупинялися не... Читать отзыв Поїздка Анталія-Київ ВХ9120НХ водій Олександр , як звати другого водія не знаю. Відмічу, що мають гарні і спокійні навички водіння , я дуже переживаю коли сильно швидко їдуть, а на різких поворотах кидає по всьому автобусу , але з цими водіями поїздка пройшла спокійно . Нажаль є свої але , я часто їзжу з цим перевізником усі водії зупинялися не менше ніж раз в чотири години , часто було шо інтервал між зупинками був менший , але з цими водіями ми могли не зупинятися по 6 годин , а коли злі мами починали обурюватися бо їх маленькі діти не витримували вже , водій відповів :"А де я вам в лісі зупиню?" Хоча до заїзду в ліс було багато заправок (уточню що ця ситуація відбулася коли зупинки не було майже 6 годин). Коли така ситуація повторилася ще , звісно вже більше людей почало обурюватися після чого одна жінка підійшла і сказала що інші водії зупиняються раз в 3-4 години , то цей водії судячи за все псіхонув та почав зупинятися кожну годину, після чого на кордоні він почав казати що ми в черзі сьомий автобус через усі ці зупинки в туалет. Коли ми заїхали в Україну водій вирішив провести бесіду за усі ці зупинки , розказав шо їм кожна хвилина важлива бо вони приїжджають прибирають автобус , приводять себе до ладу і в них майже не має часу на відпочинок бо до наступної поїздки меньше доби (уточню для тих хто не знає, що поїздка в Турцію займає +-46 годин якщо через Чернівці, як ми і їхали) , тут стає питання як водії нормально не відпочивши можуть везти людей дві доби , це при тому що такуж інформацію ми почули ще в Турції коли тільки сіли в автобус . В цій бесіді за зупинку водії сказав що постійно одна людина хоче виділитися тим самим принизив судячи за все ту жінку яка до них підходила, хоча якщо б не вона зупинок напевно майже не було б. Поїздка була сама по собі не погана але водії своїм відношенням усе перекреслили бо кожна зупинка була якоюсь нервовою.Цього відгуку не було б якщо водій не вирішив би виділити одну людину , хоча обурювалось багато людей!

Перевізника не раджу

Natali Natali 26 июня, 2025 год
Купувала білети у цього перевізника самостійно, нашою точкою прибуття в Болгарії було містечко Святий Влас.
Туди їхали 15.06 на двоповерховому автобусі з номерним знаком ВО5780ЕН, супроводжуюча Альона. Відправлення з Києва було згідно графіку, рівно о 7.00 ранку виїхали від Магелану. При реєстрації, звісно, виявилося, що в нас зовсім інші місця ніж були при бронюванні, ну ок (вже потім прочитавши... Читать отзыв
Купувала білети у цього перевізника самостійно, нашою точкою прибуття в Болгарії було містечко Святий Влас.
Туди їхали 15.06 на двоповерховому автобусі з номерним знаком ВО5780ЕН, супроводжуюча Альона. Відправлення з Києва було згідно графіку, рівно о 7.00 ранку виїхали від Магелану. При реєстрації, звісно, виявилося, що в нас зовсім інші місця ніж були при бронюванні, ну ок (вже потім прочитавши відгуки, зрозуміла, що це у компанії вважається за «нормально» пересаджувати дітей від мам, і тупо пересаджувати на місця які їм заманеться). Наші два місця було з самого переду, інших два задніх (нас було дві мами і двоє дітей), помінявшись з двома жіночками ми сіли всі разом на задніх сидіннях. Ну що сказати, максимально не зручно, спинки не відкидаються зовсім, сидіння також були не зручними, але вже якось доїхали, і на щастя, що нікого не підсадили пʼятого. В автобусі працював кондиціонер, час від часу працював вай фай, зупинки були кожні 3-4 години, з цим теж все ок. Туалет в автобусі був зачинений, можливо це і на краще, інакше, міг би бути запашок на весь автобус. Щодо супроводжуючої Альони, завжди контролювала, чи всі повернулися в автобус, в цьому плані теж молодець. Але склалася дивна ситуація, коли підʼїжджали до точки призначення , нас не захотіли везти до Святого Власу (з усього автобусу нас було шестеро, які туди їхали), хоча згідно маршрутного листа ця зупинка має бути, а повезли на Сонячний берег. Альона, як виявилося пізніше, придумала історію, що нас звідти забере трансфер і повезе до Власу, наче б то нашу заявку включив представник трансферу і він мав би знати куди нас доставити. Ми їхали відпочивати в апартаменти, самостійно все бронюючи, не через тур фірму і про трансфер і мови не могло бути, це було дуже підозріло. Приїхавши на Сонячний берег, нас таки забрала машина, яка везла інших жіночок до готелю, і дякуюючи водію, з нас він не взяв грошей, правда привіз не до самих апартів а недалечко висадив. Насправді, звісно нашу заявку ніхто нікуди не включав, чому водії не захотіли заїжджати у Святий Влас, не знаю, ну і на тому дякуюючи, успішно добралися до кінцевої точки.
Назад виїжджали 24.06 від Святого Власу, номерний знак ВО7600СХ , водій Дмитро, на всякий випадок подзвонили йому і нагадали , щоб не забув заїхати за нами. Автобус чітко за графіком нас забрав від точки відправлення. В автобусі працював кондиціонер, вай фай час від часу. І що саме цікаве, наші місця знову були самі задні, але більш зручніші ніж ми їхали до Болгарії і знову пʼятого на щастя не підсадили, на 5-ти місцях ми тусувалися вчотирьох. Люди, які сиділи на місцях попереду, якщо читаєте мій відгук, дякую, що не відкидали свої спинки на максимум, інакше нас би зажало там і не могли б поворухнутися.
Ставлю 2 зірочки цьому перевізнику, лише за те, що ми успішно добралися додому, хоч і не в особливо комфортних умовах але ж могли б зіграти і в рулетку, як це було з іншими пасажирами на інших рейсах. Не допустимо так дурити людей змінюючи місця на інші, в жодного іншого перевізника такого не зустрічала, дуже прикро, що керівництво компанії не бере до уваги відгуки і скарги людей і не йде на покращення. Тут головне тільки гроші лопатою гребсти.mad

Поїздка жахлива

Дарина Дарина 9 июня, 2025 год
Водії не компетентні,коли зупинялись не казали час зупинки,потім через те що запізнювались не випускали дві години в туалет.Автобус був не прибраний ,а на одне місце було зареєстровано декілька людей,тобто одні білети були продано двічі!!!Я не задоволена
Недостатки:
  1. Тільки мінуси

Запізнення, повернення коштів

Vasyl Vasyl 21 мая, 2025 год
Маршрут Болгарія - Україна. Виїзд мав бути десь о 15, потім перенесли на 20:00, потім на 22:00 прочекавши на зупинці дві години відмовились від поїздки. Був запит на повернення коштів - прочитали і нічого не відповіли( перед тим як ідти на зупинку - подзвоніть і уточніть чи автобус йде за графіком

Нет туалета

Люба Курочкина Люба Курочкина 25 апреля, 2025 год
Мы покупали билеты и было написано что есть туалет, по факту туалет есть но его не открывают.Все пассажиры возмущены, водителям всё равно, нет пакетов для мусора ((мусор слаживаем в корзину,Из плюсов только удобные сведения и кондиционер
Достоинства:
  1. Удобные сведения
Недостатки:
  1. Нет туалета,и после таможни Турции нет интернета

Ужасная поездка с Eline tour

Гость Гость 17 октября, 2024 год
Ехала с Анталии в Харьков с этим перевозчиком, автобус ужасный, туалета нет, в комендантский час не пропускают, оператор водитель ничего не объяснил почему, на горячей линии сказали что санитарная остановка которая длилась с 1 ночи до 5 утра кто сидит на задних рядах вонь не выносимая соляры
Достоинства:
  1. Нету плюсов у этого перевозчика
Недостатки:
  1. Автобус не комфортный, туалета нет, перевозчик безответственный тупо рубит бабло

первізника не можу рекомендувати...

veritasana veritasana 1 октября, 2024 год
Автобус старий, wifi не було, на зупинках зазначених в маршрутному листі не зупинялися...тому з таким підходом у цього перевізника - думайте про воду і їжу та як знайти вбиральню..а потім куди піти вночі для очікування поселення - адже вас висадять біля готелю і все...
хоча за маршрутним листом ( звісно якщо зупинятися за розкладом) прибуття о 9-10 годині ранку... Читать отзыв
Автобус старий, wifi не було, на зупинках зазначених в маршрутному листі не зупинялися...тому з таким підходом у цього перевізника - думайте про воду і їжу та як знайти вбиральню..а потім куди піти вночі для очікування поселення - адже вас висадять біля готелю і все...
хоча за маршрутним листом ( звісно якщо зупинятися за розкладом) прибуття о 9-10 годині ранку а не о 1-00 годині ночі..Не рекомендую цього перевізника від слова зовсім...
Достоинства:
  1. дуже швидко привезли до готелю Сонячного берегу(замість 9 ранку, були в холі готелю в 1:30 ночі)....жахливий час очікування поселення о 14:00, не забуду мабуть і через 5 життів..
Недостатки:
  1. з Болгарії їхали майже без зупинок(1 не рахується), водії нервували - чим дратували всіх пасажирів..бажаю відповідно їм тільки "такого прекрасного перевезення"...

E-Line Tour це не про комфорт! Не рекомендую!

Liudmyla Liaskivska Liudmyla Liaskivska 26 августа, 2024 год
Їхала з дочкою Киів-Болгарія 22.08.24 через Чернівці.
Дуже прикро що туалети не працюють(при посадці повідомили що забиті) , а значить багато часу втрачено на часті зупинки, а це все затримки по часу.
Між сидіннями мало місця, якщо попереднє крісло трохи відкинуло спинку, тобі місця майже не лишилося, а що робити крупнішим людям взагалі не уявляю. Розетка одна на... Читать отзыв
Їхала з дочкою Киів-Болгарія 22.08.24 через Чернівці.
Дуже прикро що туалети не працюють(при посадці повідомили що забиті) , а значить багато часу втрачено на часті зупинки, а це все затримки по часу.
Між сидіннями мало місця, якщо попереднє крісло трохи відкинуло спинку, тобі місця майже не лишилося, а що робити крупнішим людям взагалі не уявляю. Розетка одна на автобус, вай фай відсутній.
Величезний мінус, що при покупці білету, ти не можеш обрати місце та час відправлення, тобі його скидають напередодні ввечері. Сюрпризом пасажирам був останній ряд в автобусі, де сидіння не рухомі взагалі та в спину жарить двигун. Про це перевізник не попереджає та знижок на ці місця не надає. Люди плакали та сварились.
Єдиний плюс, це людяні водії та супроводжуюча, які намагалися хоч якось згладити ситуацію. Але це просто розмови з людьми та вибачення.
Тож оберіть іншого перевізника!
Достоинства:
  1. Вони відсутні
Недостатки:
  1. комфорт з цим перевізником відсутній

Не рекомендую!

Олена Олена 25 августа, 2024 год
Мені потрібно було доїхати з Болгарії до Івано-Франківська, а там пересісти на інший автобус. Тобто для мене дуже важливо було встигнути на інший транспорт. Цей оператор працює по повній передплаті. Я перед покупкою уточнювала час виїзду, повинен бути о 12. Мене попередили, що може звинутись трохи, бо на днях виїзжали о 11. Мені чим раніше, то краще, тому погодилась і... Читать отзыв Мені потрібно було доїхати з Болгарії до Івано-Франківська, а там пересісти на інший автобус. Тобто для мене дуже важливо було встигнути на інший транспорт. Цей оператор працює по повній передплаті. Я перед покупкою уточнювала час виїзду, повинен бути о 12. Мене попередили, що може звинутись трохи, бо на днях виїзжали о 11. Мені чим раніше, то краще, тому погодилась і оплатила квитки о 2 сторони. За ніч до поїздки (після 17ї години) мені надіслали квитки та час виїзду і сказали, що перенесли аж на 16!! На 4 години пізніше, тобто вірогідність встигнути пересісти на інший транспорт в мене значно зменшилась. Вони переносять час, не беручи до уваги первинний розклад при покупці.
Місця теж заздалегіть не говорять, лише ввечері перед виїздом самі розподіляють як вважають запотрібне.
Хамські водії:
1. При посадці одна жінка не знала свого місця, бо їй навіть не надіслали квиток. Водій не відповідав їй, мабуть лише з 3го разу вона дізналась, куди сісти.
2. Інша жінка при посадці на іншій зупинці, спитала з якої сторони знакодиться її місце певного номера, куди їй йти сідати. Їй ідповіли, що може сісти на асфальт.
Коли ми переїхали всі кордони, я підішла запитати, через скільки приблизно часу ми будемо у Івано-Франківську. Мені відповіли, що скажуть, коли приїдемо туди. Я пояснила, що мені треба встигнути на інший транспорт. Водій все одно не захотів навіть прилизно сказати.
Поки ми їхали, я зрозуміла, що ми можемо не встигнути у Франківську на останній автобус, щоб пересісти і мені довелось в дорозі швидко шукати інші варіанти і виходити біля Коломиї, щоб звідти вже встигнути пересісти на інший автобус.
Це був рейс 3 серпня з Несебру, номер автобусу ВХ9907НМ, водій Олег (за даними маршрутного листа).
Коли їхала у зворотній бік через тиждень, то час прибуття (після проходженн всіх кордонів) водій (інший) тільки з другого разу сказав приблизно. Просила попередити гіда заздалегідь - авжеж і не думала попереджати. Валізу мою ледве знайшли. Авжеж, за багажем вони навіть не вважають запотрібне слідкувати.
Туалети країні рідко, навіть декілька разів замість туалету були кущі.

Поїздка з Болгарії 14.08.2024

Татьяна Татьяна 16 августа, 2024 год
Ехали с семьей с Болгарии на трансфере Несебр-Харьков. Автобус был более менее нормальный. Но отзыв о сопровождающей Марии. Таким не место в работе с людьми. С самого начала претензии ,,не дай Бог намусорите типа будете убирать, две минуты в туалет и не вздумайте опоздать уедем". Это постоянные были ее слова. Ничего не обьявляла когда остановки, что людям делать. Всем была... Читать отзыв Ехали с семьей с Болгарии на трансфере Несебр-Харьков. Автобус был более менее нормальный. Но отзыв о сопровождающей Марии. Таким не место в работе с людьми. С самого начала претензии ,,не дай Бог намусорите типа будете убирать, две минуты в туалет и не вздумайте опоздать уедем". Это постоянные были ее слова. Ничего не обьявляла когда остановки, что людям делать. Всем была не довольна. Не давала людям в сторону отойти воды купить, спустя 12 часов поездки.Не проверила пассажиров из за чего пришлось потратить час времени чтоб вернуться и забрать оставшихся пассажиров. В туалет редко останавливали. На заправках очень много людей. Все хотят купить элементарно хоть хот дог с кофе. Но и тут претензии. Давайте быстрее. То есть мы, заплатили за проезд и должны сидеть на одном месте 30 часов без воды, еды и туалета. Вот такие понятия. Хотелось бы более вежливых и понимающих сопровождающих в вашем агентстве.

Неналежне відношення

Юлия Пилипчук Юлия Пилипчук 14 августа, 2024 год
Відношення водіїв до пасажирів не належне. Таке відчуття що всі їм щось винні. Зрозуміло що вони поспішають, але пасажири теж не бажають затримок.
Якщо ви хочете щоб не було зупинок в туалет, то ВІДКРИЙТЕ ТУАЛЕТ В АВТОБУСІ. Все елементарно просто, не вища математика. Ми втомились постійно слухати бурчання водіїв.
Їхали в основному діти з табору, потрібно стаорити належні умови.
Читать отзыв
Відношення водіїв до пасажирів не належне. Таке відчуття що всі їм щось винні. Зрозуміло що вони поспішають, але пасажири теж не бажають затримок.
Якщо ви хочете щоб не було зупинок в туалет, то ВІДКРИЙТЕ ТУАЛЕТ В АВТОБУСІ. Все елементарно просто, не вища математика. Ми втомились постійно слухати бурчання водіїв.
Їхали в основному діти з табору, потрібно стаорити належні умови.
Пасажири це ваші клієнти, завдяки їм ви маєте роботу. А водії огризаються на елементарні питання...
Серпень 2024.

Посередня якість

Світлана Світлана 14 августа, 2024 год
Подорожували до Болгарії і назад в серпні 2024. Просто жахливо!!!
Дорогою туди в Києві нам дали автобус з явними проблемами ( дорогою він глох і пропадала тяга), через що , майже на кордоні з Румунією ми були вимушені чекати на заправці 1,5 години інший. Супроводжуючого від перевізника не було. Водій не відповідав на питання, але й не хамив( просто посміхався).... Читать отзыв
Подорожували до Болгарії і назад в серпні 2024. Просто жахливо!!!
Дорогою туди в Києві нам дали автобус з явними проблемами ( дорогою він глох і пропадала тяга), через що , майже на кордоні з Румунією ми були вимушені чекати на заправці 1,5 години інший. Супроводжуючого від перевізника не було. Водій не відповідав на питання, але й не хамив( просто посміхався). Водії другого автобусу були більш комунікабельні, але зупинки в Румунії на узбіччі доріг це щось трешове!!!! Мотивували це тим, що на заправках румуни закривають туалети, як бачать наші автобуси з туристами. Компаня перевізник має і про це теж подумати. Не всі згодні ходи в туалет при дорозі....Замість заявлених 24 годин до Золотих пісків ми їхали 30.....Назад автобус був просто чудовий, водії також, але через затримку виїзду з Болгарії , ми до Києва приїхали під час Комендантської години......Водій просто висадив нас біля закритого автовокзалу ( двох жінок з трьома малолітніми дітьми)....на прохання довезти нас до Ж/Д вокзалу, запропонував пройтись пішки ,бо не далеко. Ми потрапили в Київ в такий час не за нашим особистим бажанням!!! Так привіз нас перевізник. І відповідальний перевізник, на мою думку, передбачив би всі можливі варіанти.....але ні....Сумно.

І все б нічого, АЛЕ.

Оксана Оксана 13 августа, 2024 год
Сіли ми в Автобус, як і треба, +- нормально їхали, АЛЕ найжахливіше те, що мене з маленькою дитиною (2 рочки) привезли в отель о 3 ночі, замість 10-11 ранку.Сказати що я в шоці, це нічого не сказати. Вільних номерів в отель немає, дитина спить в холі, і без того після складної дороги.
.
Чому така халатність прорахунків часу подорожі?Адже... Читать отзыв
Сіли ми в Автобус, як і треба, +- нормально їхали, АЛЕ найжахливіше те, що мене з маленькою дитиною (2 рочки) привезли в отель о 3 ночі, замість 10-11 ранку.Сказати що я в шоці, це нічого не сказати. Вільних номерів в отель немає, дитина спить в холі, і без того після складної дороги.
.
Чому така халатність прорахунків часу подорожі?Адже всі знають, що заселення о 14-15 годині!!!!!!! Навіщо так робити?

Не рекомендую

Пасажир Пасажир 4 августа, 2024 год
Їхали автобусом зі Львова в Болгарію. В ту сторону ще було більш-менш нормально. Кондиціонер працював, спинки стільців відхилялись, але автобус дуже старенький і водії сильно матюкаються не зважаючи на пасажирів. При приїзді в Сонячний берег трансфер прибув не одразу. Нам ще повезло, що напросилися і підвіз до готелю, іншим від Eline tour просто показав дорогу куди йти пішки.
З... Читать отзыв
Їхали автобусом зі Львова в Болгарію. В ту сторону ще було більш-менш нормально. Кондиціонер працював, спинки стільців відхилялись, але автобус дуже старенький і водії сильно матюкаються не зважаючи на пасажирів. При приїзді в Сонячний берег трансфер прибув не одразу. Нам ще повезло, що напросилися і підвіз до готелю, іншим від Eline tour просто показав дорогу куди йти пішки.
З Болгарії спочатку змінили час відправки автобуса, з 11.00 на 17.00, але приїхав біля 18.00. Трансферу не дочекались, пішли пішки. Сидіння в автобусі дуже близько один до одного, спинки розкласти не можна, тому що ззаду сидять пасажири, яким тисне. Кондиціонер працює або на максимум, або взагалі не працює. Вночі було дуже холодно. Ну і знову інші водії, і знову матюкаються.
І водії біля трьох діб в дорозі, оскільки їдуть з України і одразу повертаються назад.

Остерегайтесь этого перевозчика!

Кіра Кіра 27 июля, 2024 год
Ехали с Харькова 17.07. на автобусе ВО 7454 ЕС, доехали без поломок!
Но !!! Сопровождающая Иванка совершенно не выполняла свои должностные обязанности, сложилось впечатление что она подсела в автобус попить кофе и покурить с водителями, испортила семье целый день отдыха, так не сказала что им надо выйти на Золотых песках, а они вышли на Солнечном берегу, (от золотых песков... Читать отзыв
Ехали с Харькова 17.07. на автобусе ВО 7454 ЕС, доехали без поломок!
Но !!! Сопровождающая Иванка совершенно не выполняла свои должностные обязанности, сложилось впечатление что она подсела в автобус попить кофе и покурить с водителями, испортила семье целый день отдыха, так не сказала что им надо выйти на Золотых песках, а они вышли на Солнечном берегу, (от золотых песков до Солнечного 3 часа езды). Водители более менее, но они содрали по 50 грн, якобы чтоб быстрее проехать границу на пароме!Ехала в автобусе группа детей, нас остановила полиция проверили доки и оказалось что у них есть нарушения, задержали автобус примерно на 45 минут, плюс автобус зачем-то останавливался на трассе и мы тоже стояли, в общей сложности минус 1,5 часа!

Жахливе відношення до клієнта

Олеся Олеся 17 июля, 2024 год
Відпочинок в Болгарії 2+1, По дорозі на відпочинок, перевізник розкидав місця порізну, це не ОК, особливо коли їдеш з дітьми. Добре що вдалось помінятись. Але була класний провідник Світлана яка інформувала про зупинки, підганяла і завдяки їй ми приїхали з Тернополя до Сонячного берега за 20 годин.
В дорозі назад ми 1,5 години чекали автобус на зупинці, під сонцем... Читать отзыв
Відпочинок в Болгарії 2+1, По дорозі на відпочинок, перевізник розкидав місця порізну, це не ОК, особливо коли їдеш з дітьми. Добре що вдалось помінятись. Але була класний провідник Світлана яка інформувала про зупинки, підганяла і завдяки їй ми приїхали з Тернополя до Сонячного берега за 20 годин.
В дорозі назад ми 1,5 години чекали автобус на зупинці, під сонцем бо водій запізнювався на 2гу!!! зупинку. Місця дали поряд, АЛЕ на "бамбетлі" одна спинка не відкидалась взагалі! одне місце середнє перед проходом, ремінь безпеки сам відкривався. Дитина впала, і має добрячий синяк на «5 точці». Закривання/відкривання кондиціонера не працювало якщо тобі дує то ховайся під крісло. Під час «простою» не працював кондиціонер, в 38 градусів на сонці.
Водій блукав вуличками міст, не знав дороги.
На санітарні зупинки просто зупинявся без якогось інформування, скільки часу стоїмо, чи взагалі можна виходити з автобуса, вночі якщо не проснувся на зупинці, то це твої проблеми.

Водії ведуть себе не адекватно!!!

Maks Vavrynuk Maks Vavrynuk 15 июля, 2024 год
-Мінуси при погрузці один з водіїв на дітей кричав як не нормальний,шановні вам кошти пасажири платять
-Мінуси графіки заїзду виїзду взагалі не співпадають
-Водії втомлені дорогою не виспані,що ставить під загрозу життя людей, особливо вночі дітей
-Очікування в день виїзду з готелю в 11:00,а сам рейс 22:00 сиди сторожи свої чемодани

Хамство і маніпуляції з місцями

Nina Nina 15 июля, 2024 год
Їхали з Болгарії, Сонячний берег, в Київ дитячою групою 06/07, автобус СВ 9845 СА. "Супроводжуюча" Олена, яка потім не виявилася такою, бо зійшла через декілька зупинок, але водії її добре знають, дуже неприємна, хамовита і нагла особа, почала з того,що горлала на дітей, що вони будуть бігти за автобусом, весь час вигукувала "повний пи...ць"... Хоча ми сіли і... Читать отзыв Їхали з Болгарії, Сонячний берег, в Київ дитячою групою 06/07, автобус СВ 9845 СА. "Супроводжуюча" Олена, яка потім не виявилася такою, бо зійшла через декілька зупинок, але водії її добре знають, дуже неприємна, хамовита і нагла особа, почала з того,що горлала на дітей, що вони будуть бігти за автобусом, весь час вигукувала "повний пи...ць"... Хоча ми сіли і ще 15 хвилин чекали дорослу пару.
Так от ця Олена торгує вільними місцями в автобусі, як їй заманеться. Користуючись нагодою, що їде дитяча група і діти не можуть за себе постояти, ця Олена на наші місця підсадила чужих людей, бо ці місця були спереду автобуса, а дітей перемістила назад. Це так працює компанія Е- line чи це самодіяльність цієї Олени в парі з водієм?( повний в синій сорочці і окулярах, здається на ім'я Юрій).То в мене питання: якщо вона хоче заробити грошей на вільних місцях, то чого не садить людей туди, де ці місця є, а саме в зад автобуса? Бо не куплять? То можна сідати на чужі, які спереду, за рахунок чужих дітей, які нічого не скажуть? Ніяких документів на ці місця вона не мала, як і не представилася, хто вона така ( тому дозволю собі назвати її основну прикмету- косоока). Але повний водій в синій футболці і окулярах ( Юрій?), її хамство підтримував. Цей неприємний осад залишився і зіпсував всю поїздку, хоча автобус був гарний.
Достоинства:
  1. Гарний автобус
Недостатки:
  1. Хамло "супроводжуюча" Олена, яка маніпулює вашими місцями, як їй заманеться, щоб посадити на них "лівих" пасажирів.

Не рекомендую

Світлана Світлана 3 июля, 2024 год
З цим перевізником їхали вперше. Поїздка до Болгарії пройшла майже добре... А от назад в Україну уже "з пригодами". В день виїзду перенесли виїзд на 3 години пізніше без жодних попереджень. Ми з маленькими дітками чекали на вулиці майже 6 годин, коли нас заберуть. Писали і дзвонили до перевізника, до представника трансферу і ніхто не відписав, не передзвонив, жодного пояснення... Читать отзыв З цим перевізником їхали вперше. Поїздка до Болгарії пройшла майже добре... А от назад в Україну уже "з пригодами". В день виїзду перенесли виїзд на 3 години пізніше без жодних попереджень. Ми з маленькими дітками чекали на вулиці майже 6 годин, коли нас заберуть. Писали і дзвонили до перевізника, до представника трансферу і ніхто не відписав, не передзвонив, жодного пояснення чи відповіді ми не отримали. Також було змінено маршрут поїздки, про що нас не повідомили. Я опинилась з дитиною в першій годині ночі у Львові, бо вирішили скоротити маршрут і не їхати через Стрий. Таке відношення до людей, які оплачують кошти за перевезення, є не професійним та не людським

Поведінка водія

Олена Свириденко Олена Свириденко 30 октября, 2023 год
Їхала до Анталії, і поверталась. Автобуси не комфортні доя дальніх поїздок. Місця між сидіннями мало. На зворотньому шляху звернулась до водія із проханням зупинитись в Києві біля метро Житомирська. Довелось почути все, що йому неприкольно перекидати валізи, щоб дістати мою, що він не хоче по всьому Києву робити звпинки. Зійшлися на тому, що я сама дістану валізи завчасно, коли... Читать отзыв Їхала до Анталії, і поверталась. Автобуси не комфортні доя дальніх поїздок. Місця між сидіннями мало. На зворотньому шляху звернулась до водія із проханням зупинитись в Києві біля метро Житомирська. Довелось почути все, що йому неприкольно перекидати валізи, щоб дістати мою, що він не хоче по всьому Києву робити звпинки. Зійшлися на тому, що я сама дістану валізи завчасно, коли хтось буде виходити, щоб йому не перетруждатись, занесу її в автобус, і біля метро швидко вийду. На одній із таких зупинок я дістала свою валвзу, декілька витянула валіз, щоб дістати свою, потім відповідно поставила їз на місце. В цей час чоловік-водій стояв і спостерігав, як жінка перевидає валіщи. Але, це моє було бажання! Та на цьому не закінчилось, коли я взяла валізу, пішли погрози, якщо я поставлю валізу в проході, то буду платити штраі! Що зупинка біля метро незапланована. Тут вже і я йому відповіла, щойно виїхали з Анталії, водій поїхав купляти ящиками мандарини, банани, гранати, а 50 чоловік мали сидіти і чекати його. Що це за працівник , що ща поведінка, просто бидло! Грубо, але так він себе поводить!

Подяка та догана

Тетяна Тетяна 19 сентября, 2023 год
Доброго дня. Їхали цім перевізником 05.09.23 до Стамбулу та 13.09 зворотньо до Києва. В мене склалося таке враження, що все залежить від екіпажу автобуса. 05.09.їхали ВХ9335НМ. Один з водіїв - Валерій, постійно кричав на пасажирів, що його задовбали, що він нічого нікому не повинен та т.п, дуже неприємне враження від спілкування. 99% - це були жінки та діти,... Читать отзыв Доброго дня. Їхали цім перевізником 05.09.23 до Стамбулу та 13.09 зворотньо до Києва. В мене склалося таке враження, що все залежить від екіпажу автобуса. 05.09.їхали ВХ9335НМ. Один з водіїв - Валерій, постійно кричав на пасажирів, що його задовбали, що він нічого нікому не повинен та т.п, дуже неприємне враження від спілкування. 99% - це були жінки та діти, багато літніх жінок їхало до Болгаріі. В туалет давали 5-10 хвилин. Враховуючи кількість жинок, черги туди дуже великі, але Валерій давав 2 гудка( на третьому гудку, як в цирку, він їде, а жінки, якщо хочуть - хай на таксі його потім ловлять), та жінки, не встигнув достоятися в черзі, біжали. Дуже неприємна людина. Технічний стан салона меньш ніж середній, наприклад я бронювала кресло за 300 грн крім основної суми, а воно не роскладалося. Багато людей з зіпсованим настрієм казали цьому Валерію що напишуть поганий відгук. Компаніі треба краще підбирати персонал. До другого водія - Василя, нема ніяких питань.

Гарний персонал

Кіріл Кіріл 11 августа, 2023 год
Їхали вашою фірмою з Туреччини і замовляли ВІП автобус, але прибув звичайний. Поїздкою не задоволений, бо було дуже не комфортно і їхали немов на табуретках.mad
Дуже задоволений екіпажем автобусу. Даша, Леонід та Олександр - круті, а головне позитивні. Усю поїздку допомагали нам та слідкували як за дітьми. Велика подяка за пророблену роботу! drinks

Дві зірочки ставлю тільки тому що нашим борд провідником була Даша

Карина Карина 8 августа, 2023 год
І так почнемо. Сказати що поїздка пройшла жахливо на 100% не можу так як з нами була Даша яка в усьому нам допомагала, я їду напрямком Київ - Анталія , самі розумієте що дорога не близька, тому я і замовила поїздку VIP автобусом, в якому як було заявлено на передодні поїздки є усе най необхідніше для комфортного проїзду, за день... Читать отзыв І так почнемо. Сказати що поїздка пройшла жахливо на 100% не можу так як з нами була Даша яка в усьому нам допомагала, я їду напрямком Київ - Анталія , самі розумієте що дорога не близька, тому я і замовила поїздку VIP автобусом, в якому як було заявлено на передодні поїздки є усе най необхідніше для комфортного проїзду, за день до подорожі дівчинка тур оператор відправила мені квиток, а тако ж добавила що туалет не працює в автобусі, і це сталося не за неділю до поїздки , а за день, ну ладно, Бог з ним , зупинки є викрутимося. І так день поїздки , в білеті зазначено що посадка починається о 6:30, я прибула на місце відправки завчасно, та от тобі на о 6:30 нашого автобусу не було, коли я почала телефонувати за вказаними в білеті номерами аби уточнити інформацію стосовно автобусу тільки один номер працював, мені відповіла «жіночка» яку я так розумію я розбудила на робочому місці , не представившись почала грубіянити, на моє питання «- підкажіть будь ласка де знаходиться автобус, адже за вказаною адресою і часом його немає.» ця особа сказала «ажидайтє» і кинула слухалку, мене це вже насторожило, але думаю ладно, всі ми люди , і тут замість зазначеного комфорту до нас приїздить автобус економ класу, без вбиральні з маленькими та вузькими проходками,без вайфаю, та ще й протікаючою стелею, сказати що я очманіла це нічого не сказати. Най огидніше те що усі ці «продаваки» списують відповідальність один на одного, єдиним плюсом цього рейсу я можу назвати Дарію та наших 2-х шоферів. Коли я та інші пасажири почали скаржитися за те що так не піде, ми хочемо отримати комфор за який заплатили , і Даша вирішила для нас це питання , за що я їй дуже вдячна ! Єдиний плюс цієї поїздки це наші супроводжуючі , все інше один сплошний МІНУС. Нікому не раджу дану компанію як перевізника ! А Даші та її колегам бажаю натхнення і терпіння працюючи з такими «компаніями» E-Line Tour (перевозчик в Болгарию) - Дві зірочки ставлю тільки тому що нашим борд провідником була Даша E-Line Tour (перевозчик в Болгарию) - Дві зірочки ставлю тільки тому що нашим борд провідником була Даша E-Line Tour (перевозчик в Болгарию) - Дві зірочки ставлю тільки тому що нашим борд провідником була Даша E-Line Tour (перевозчик в Болгарию) - Дві зірочки ставлю тільки тому що нашим борд провідником була Даша E-Line Tour (перевозчик в Болгарию) - Дві зірочки ставлю тільки тому що нашим борд провідником була Даша E-Line Tour (перевозчик в Болгарию) - Дві зірочки ставлю тільки тому що нашим борд провідником була Даша E-Line Tour (перевозчик в Болгарию) - Дві зірочки ставлю тільки тому що нашим борд провідником була Даша
Достоинства:
  1. + Супроводжуючі Даша та 2 шофери
Недостатки:
  1. - Старий автобус, відсутність туалету, дірява стеля, відсутність вайфаю, вузькі проходи, БРЕХНЯ зі сторони компанії

Отзыв поездка Киев-Анталия 07.08

Мы месяц назад бронировали поездку Киев -Анталья. Оплачивали вип места. Кампания обещала: новый автобус? вип-места, Био-туалет, вай- фай, телевизор, поездка - 36 часов. Ничего из заявленного не было. Поездка длилась 44 часа. Единственное что смягчало поездку - это борт проводник Даша. Она, как Дюймовочка порхала и успокаивала разьяренных пассажиров. Круглосуточно беспокоилась о том, чтобы не было жарко или холодно, отдавила... Читать отзыв Мы месяц назад бронировали поездку Киев -Анталья. Оплачивали вип места. Кампания обещала: новый автобус? вип-места, Био-туалет, вай- фай, телевизор, поездка - 36 часов. Ничего из заявленного не было. Поездка длилась 44 часа. Единственное что смягчало поездку - это борт проводник Даша. Она, как Дюймовочка порхала и успокаивала разьяренных пассажиров. Круглосуточно беспокоилась о том, чтобы не было жарко или холодно, отдавила детям свои одеяла, готовила чай и кофе. Давала свои деньги на платные туалеты. Все это время была чистенькая. Опрятная, на высоких каблучках. Общалась с улыбочкой, пониманием и успокоением. Ми дуже не задоволені перевізником, проте дуже тішились чудовою квіточкою - Дашунею. Просимо звернути на це увагу! Подякувати маленькій дівчинці яка врятувала автобус від розлючених жінок !
Достоинства:
  1. Борт провідник -Даша
Недостатки:
  1. Не було:
  2. Біо туалету
  3. Віп- місць
  4. Вай-фая,
  5. Телевізора
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
Рейтинг 3.4 из 5 на основании 42 отзывов

Пассажирские перевозки
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 отзывов
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1080 отзывов
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 отзывов
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 отзывов
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 отзывов
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 отзыва
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 отзывов
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 отзыва
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.2
653 отзыва