Гость Отзыв написан 14 августа, 2025 год8 просмотров
Подорож з України до Болгарії з цією компанією стала ще тим випробовуванням. Квитки купували безпосередньо у компанії за три тижні до виїзду, без посередників. Сказали всі деталі читати на сайті, уточнила чи рейс дійсно прямий і що місць досить. За день до відправлення перед 18-тою прийшло повідомлення, що виїзд о 10:00 наступного дня, згідно сайту, мав бути після обіду, також інше місце висадки було ніж на сайті ( а я житло підібрала під зупинку, тож довелось добиратися до готелю чимало). За вказаними місцями у квитку в автобусі сиділи інші люди, мене з двома дітьми відправили на задні місця без зручностей, тісно, крісла не розкладалися, Інтернет не тягнув. Прохання вирішити питання з місцями проігнорували і водії і представник компанії, якому писала і телефонувала. Щоб хоч трохи діти могли витягнути спину і ноги частину дороги стояла я. На відпочинок приїхали страшенно втомлені. Дорога назад мала свої неприємності. Після перетину кордону в Україні нас висадили на заправці перед Чернівцями на пересадку в інший автобус, який з дітьми нам довелось очікувати на вулиці 4,5 години, потім була вже без очікування ще одна пересадка на бус до місця прибуття. Як можна так не поважати своїх клієнтів. Ви ж відслідковуєте свої автобуси, таке враження, що водії і логісти це окремі структури, ніхто в результаті не входить у становище людей, яким вибору не залишається, всі жахи перевезення по факту і без вибору. По самих автобусах, то було чисто, кондиціонери працювали, самі крісла не дуже комфортні, і по маршруту на зупинках, що робили водії, зазвичай були жахливі санвузли. Щодо керування автобусами, то водії на маршрутах уважні, без пригод доїхали в обох напрямках. На жаль, клієнти і їхнє самопочуття це останнє чим переймається перевізник, комфортних умов і маршрутів, обіцяних на сайті, не було. Відгуки про сервіс, що просять залишити за посиланням на квитку не завантажуються, видає помилку, мабуть їх насправді і не цікавить думка клієнта. Якщо вже й стається Форс мажор, то потрібно тримати зв'язок з пасажирами і проговорювати моменти, ніхто навіть не намагався з компанії повідомити чи залагодити ситуацію. З власного досвіду не раджу нікому. 1 согласен
Прохання до всіх хто пише негативні відгуки, вказуйте номер автобуса, маршрути, а ще краще фото салону та супроводжуючих осіб. Такі факти треба виставляти на ютут, тик-ток, фейсбук. Люди повинні знати за яку безпеку та якість поїздки вони платять гроші
Логістика жах, інформація на офіційному сайті не відповідає дійсності, ігнорують скарги . - Отзывы о E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
Квитки купували безпосередньо у компанії за три тижні до виїзду, без посередників. Сказали всі деталі читати на сайті, уточнила чи рейс дійсно прямий і що місць досить.
За день до відправлення перед 18-тою прийшло повідомлення, що виїзд о 10:00 наступного дня, згідно сайту, мав бути після обіду, також інше місце висадки було ніж на сайті ( а я житло підібрала під зупинку, тож довелось добиратися до готелю чимало). За вказаними місцями у квитку в автобусі сиділи інші люди, мене з двома дітьми відправили на задні місця без зручностей, тісно, крісла не розкладалися, Інтернет не тягнув. Прохання вирішити питання з місцями проігнорували і водії і представник компанії, якому писала і телефонувала. Щоб хоч трохи діти могли витягнути спину і ноги частину дороги стояла я. На відпочинок приїхали страшенно втомлені.
Дорога назад мала свої неприємності. Після перетину кордону в Україні нас висадили на заправці перед Чернівцями на пересадку в інший автобус, який з дітьми нам довелось очікувати на вулиці 4,5 години, потім була вже без очікування ще одна пересадка на бус до місця прибуття.
Як можна так не поважати своїх клієнтів. Ви ж відслідковуєте свої автобуси, таке враження, що водії і логісти це окремі структури, ніхто в результаті не входить у становище людей, яким вибору не залишається, всі жахи перевезення по факту і без вибору.
По самих автобусах, то було чисто, кондиціонери працювали, самі крісла не дуже комфортні, і по маршруту на зупинках, що робили водії, зазвичай були жахливі санвузли. Щодо керування автобусами, то водії на маршрутах уважні, без пригод доїхали в обох напрямках.
На жаль, клієнти і їхнє самопочуття це останнє чим переймається перевізник, комфортних умов і маршрутів, обіцяних на сайті, не було. Відгуки про сервіс, що просять залишити за посиланням на квитку не завантажуються, видає помилку, мабуть їх насправді і не цікавить думка клієнта. Якщо вже й стається Форс мажор, то потрібно тримати зв'язок з пасажирами і проговорювати моменти, ніхто навіть не намагався з компанії повідомити чи залагодити ситуацію. З власного досвіду не раджу нікому.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву