Погрози, мати, залякування, жах - Отзывы о E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)

E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
Отзыв написан 1 августа, 2025 год 3 просмотра
Я придбала два квитки на автобус через CityTours (citytour.com.ua) перевізника E.Line Tour (ФОП Савчук Руслан Віталійович, ЄДРПОУ - 2874017837) від Вінниці до Святого Власу (Болгарія) на 27.07.2025 р. і два квитки назад на 06.08.2025 р. підсумковою вартістю 8000 (вісім тисяч) грн.
При покупці квитків в розмові з менеджером було обговорено і досягнуто взаємного розуміння і згоди, що крісла будуть не останні і матимуть властивість нахилятись. Тільки після цього підтвердження була здійснена мною купівля квитків.
Коли ми сіли в автобус (MAN, державний номер ВХ3370ІЕ, з позначкою "Нерегулярні перевезення"), з'ясувалося, що в моєму кріслі відсутній важіль регулювання нахилу спинки крісла і воно не нахиляється зовсім і всю дорогу підтримує лише вертикальний стан.
На моє звернення до одного з водіїв (Сергій Рябцун) подивитися моє крісло і показати, як його нахилити, чи можливо я помиляюся у його несправності.
Водій тільки глянув, навіть не підійшовши до крісла, і сказав, що "воно ж не нахиляється, бо навпроти аварійного виходу", хоча жодного логічного зв'язку з цим не було.
Таким чином, водій знав раніше про технічну не правеість сидіння, а компанія продовжувала продавати ці квитки за вартістю справних.
На моє зауваження, чому вони не повідомили компаніч-перевізник про технічний недолік, водій Сергій Рябцун мені грубо відповів, що "він мені ці місця не продавав" і, що "у нього, коли вони їздять в Польщу, все просто - щось не подобається - виходьте". Інший водій Анатолій Танасієнко сказав, що "йому по цимбалах, що там не так з кріслами, він просто водій".
Отже, з 11:00 неділі 27 липня до 8:30 ранку понеділка 28 липня я мусила їхати в абсолютно вертикальному положенні, простору було лише на дві розкриті долоні (додаю демонстраційне фото), коли крісло попереднього пасажира нахилилось, в моє не мало такої можливості.
Менеджеру і мені водії обіцяли пересадити, коли вночі вийдуть пасажири в аеропорту Сучави, але після проходження кордону в Сучаві вийшла лише одна дівчина і тільки з заднього місця, яке також не розкладається.
А о 8:30 вийшли пасажири в аеропорту Бухареста, тоді мені також водії нічого не сказали не проявили уваги як представники компанії-перевізника, і я пішла шукати місця самостійно, щоб пересісти. Жодного сприяння від представників компанії в особах водіїв не булою
Протягом подорожі я намагалась лягти на сидіння спиною, головою на коліна подрузі, але при цьому ноги були задерті вгору на скло і хвилин за 10 починали затікати у такому положенні.
Мало не кожне наше звернення до водіїв доводило їх до сказу, вони реагували роздратовано, знервовано, розмовляли зі мною, моєю подругою та іншими пасажирами на підвищеному тоні. Анатолій Танасієнко визвірявся і кричав гучно на весь автобус на керівницю групи дітей, які їхали до табору, підвищував голос на мене і мою подругу при наших малолітніх дітях, лякаючи їх.
Водій Анатолій Танасієнко висловив мені претензію, "что вы, дєвушка, тут ходітє, звонітє, жалуєтєсь?"
Звернення зі скаргою вважаю своїм основоположним і невід'ємним способом захисту моїх прав споживача - телефонувати на офіційний телефон цілодобової підтримки, зазначений у моєму квитку.
Менеджер Яна поводила себе дуже коректно, старалась допомогти, телефонувала водіям, на що вони їй сказали "не парся, все вирішено", і вона заспокоїлася... до мого чергового дзвінка, коли з'ясувалась бездіяльність водіїв щодо вирішення моєї проблеми і про чергове публічне хамство з їхнього боку на мою адресу.
На моє зауваження щодо хамства Анатолій Танасієнко (https://www.facebook.com/share/1CRsQtPkoy/) публічно за присутності інших пасажирів, другого водія моєї подруги і моєї малолітньої доньки, голосно на мене кричав, обзивав обсценними лексичними формами "невиєбаною сукою і блядью", погрожував відняти телефон, роблячи відповідні дії у мій бік, щоб не знімала, і грозився "виїбати мене як слід".
Відповідно спочатку у розмові з менеджером мої вимоги були до перевізника були у межах відшкодування послуг неналежної якості і моральної шкоди, завданої дискомфортом протягом тривалого часу через несправне сидіння.
Тепер мої вимоги до перевізника і водія розширено до відшкодування ще й моральної шкоди через вчинення щодо мене як мінімум хуліганських дій, завдання мені і моїй переляканій дитині образи переживань, страждань образ, в також зіпсував цілий день відпочинку.
Я вимагаю також публічного вибачення від водія і перевізника, оскільки мене було ображено публічно.
У протилежному разі я буду вимушена з моїм адвокатом звернутися із судовим позовом як проти перевізника так і проти водія особисто.
Також на додачу щодо сказаного.
Я свідома того, що це закордонна поїздка і час проходження кордону непередбачуваний достеменно, проте орієнтовний час прибуття у Святий Влас, зазначений у квитку, був 10:50 28.07.2025. Зрештою нас привезли на кінець нашого маршруту аж о 19:00 того ж дня. Висадили на іншій зупинці і викликали інший трансфер, який наз розвів далі, бо водії спізнювалися забрати пасажирів у Святому Власі і "попідмітати килимки". До речі, туалет також не працював. Треба було чекати зупинок. Можливо це було б і нормально, якби про це попереджали заздалегідь перед покупкою квитків або прописували у квитку.

Мої коментарі і відгуки будуть максимально поширені у тому числі на google map, google, на сайті infobus у Facebook та інших ресурсах і засобах масової інформації мої враження про надані неналежної якості послуги даним перевізником E.Line Tour (ФОП Савчук Руслан Віталійович, ЄДРПОУ - 2874017837) і його непридатними професійно непридатними працівниками, які йому псують репутацію. А може він і сам нею не дуже опікується.

По поверненню з відпочинку, я обов'язково звернуся із заявою до адвоката, правоохоронних органів,Укртрансбезпека, Держспоживслужби, а також ЗМІ.

1 согласен



Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
Все отзывы

3.4 5
795 отзывов / 21159 просмотров
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)

Пассажирские перевозки
Перевозчик ООО СанСан
Перевозчик ООО СанСан

Рейтинг: 2.8
113 отзывов
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 отзывов
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1080 отзывов
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 отзывов
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 отзывов
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 отзывов
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 отзыва
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 отзывов
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 отзыва