Anastasiia Отзыв написан 16 января, 2025 год28 просмотров
Неодноразово доводилось користуватися послугами DMD Group через відсутність інших варіантів на момент часу, і 90% поїздок з ними були просто жахливими. Я та мої родичі їздили маршрутом Будапешт-Ужгород. Практично кожного разу автобус запізнювався мінімум на півгодини, водії не відрізняються ввічливістю, дуже дивно назначають пасажирам місце в автобусі (кажуть якийсь рандомний номер, прийшовши до якого, бачиш, що там уже сидить хтось інший). Вчора була ситуація, яка змусила мене назавжди відмовитися від подальших поїздок з ними: був куплений квиток на автобус о 22:15, автобус не приїхав у цей час, як і найближчі декілька годин. На табло почав показуватися інший автобус цієї фірми, який відправляється о 1:30 ночі, і нам довелося чекати на нього. Як виявилося, автобуса о 22:15 взагалі не планувалося в той день, а актуальний був тільки той інший нічний. Про це звичайно нам не було повідомлено і довелося чекати на холодній вулиці більше 3х годин. Автобус навіть о 1:30 не приїхав, а запізнився ще.... Деякі з інших чекаючих пасажирів сказали, що їм повідомили про перенос автобуса в смс - по якій логіці визначається кому і яким способом повідомляти - не зрозуміло... Нікому не рекомендую їздити з цим перевізником: жахливий customer service, час в дорозі зазвичай набагато більше, ніж у інших перевізників, постійні переноси і запізнення
Жахливий сервіс - Отзывы о D.M.D. Group
отзыв
Комментарии к отзыву