D.M.D. Group отзывы
с оценкой «Ужасно»

Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
D.M.D. Group
1.5 5
151 отзыв / 6849 просмотров
Результаты отзывов
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Треш і хамство!

Ірина Вівчаренко Ірина Вівчаренко четверг, 25 сентября
Якби могла поставити мінус-то так і б зробила!Їжджу кожного місяця в Україну-жодного разу не приїхали вчасно.Водії хамлять по-чорному.Можуть навіть не попередити про затримку рейсу.Цього разу-вишенька на торті:мало того ,що затримуються більше,ніж на 3 години.Так ще й не повідомили,що кіцеву зупинку змінено.Я купила квиток до Івано-Франківська,так мене поставили перед фактом,що за цим квитком я доїду тільки до Стрия якби не передзвонила,то... Читать отзыв Якби могла поставити мінус-то так і б зробила!Їжджу кожного місяця в Україну-жодного разу не приїхали вчасно.Водії хамлять по-чорному.Можуть навіть не попередити про затримку рейсу.Цього разу-вишенька на торті:мало того ,що затримуються більше,ніж на 3 години.Так ще й не повідомили,що кіцеву зупинку змінено.Я купила квиток до Івано-Франківська,так мене поставили перед фактом,що за цим квитком я доїду тільки до Стрия якби не передзвонила,то навіть не знала б про цю зміну!Інформація надається частково,а ті нюанси,в яких не праві-вони озвучують тільки усно!Ціну квитка не змінили і як мені добиратись-то вже мої проблеми!Пересадки-то вже окрема поема.

Очень плохо очень плохо

Ivan Ivan суббота, 20 сентября
Оставляем предварительный отзыв с оценкой 1 ! если было бы минус указали бы минус . Очень очень плохая услуга начиная от водителя в продолжении общения с операторами из четырёх номеров телефонов дозвониться можно только на один переписка с специалистами и ожидания месяц ответа на жалобу которая была расписана во всех подробностях оставляем предварительный отзыв ,,единица,,
Достоинства:
  1. Не оказалось ни одного плюса
Недостатки:
  1. Водитель ! операторы горячей !линии специалисты в чатах ! Время рассмотрения жалоб !

Залишили в аеропорту

Вікторія Вікторія воскресенье, 14 сентября
Рейс Краків(аеропорт)-Львів.13.09.Автобус мав бути 01-40 ночі.Купляла через Bla-bla car.Купила квиток,задзвонила водію за 1,5 години та уточнила чи не запізнюється і де саме його чекати.В 1-50 я побачила автобус за 10 м від себе,схопила чемодан і рушила до автобуса..Але побачила,шо в нього забігли 2 жінок і автобус рушив!То все тривало 2-3 хвилини!Дзвоню негайно по тому самому номеру-ігнор!І я бачу лише... Читать отзыв Рейс Краків(аеропорт)-Львів.13.09.Автобус мав бути 01-40 ночі.Купляла через Bla-bla car.Купила квиток,задзвонила водію за 1,5 години та уточнила чи не запізнюється і де саме його чекати.В 1-50 я побачила автобус за 10 м від себе,схопила чемодан і рушила до автобуса..Але побачила,шо в нього забігли 2 жінок і автобус рушив!То все тривало 2-3 хвилини!Дзвоню негайно по тому самому номеру-ігнор!І я бачу лише хвіст автобуса!!!Дзвоню далі(десь 10-15раз)!Так само ігнор!!!Ні грошей ,ні автобуса..Розпач в 2 ночі залишили в веропорту!!!
Достоинства:
  1. Ніяких
Недостатки:
  1. Всі

Водіям потрібно продовжувати пасти овець на полонині, а не перевозити людей

Наталія Наталія 21 августа, 2025 год
Рейс Київ - Відень, 21.08.2025
Є таке поняття "не пощастило". Не пощастило потрапити на цей рейс. Звичайно, більше не оберу. Водіям хочу нагадати, що вони просто водії, які здійснюють перевезення людей за кордон. Не худобу (переважно закарпатці водії), а людей. Це робота, яка не потребує вищої освіти, але вона потребує ввічливості і толерантності. Сподіваюся, ви знаєте ці слова. Маю надію,... Читать отзыв
Рейс Київ - Відень, 21.08.2025
Є таке поняття "не пощастило". Не пощастило потрапити на цей рейс. Звичайно, більше не оберу. Водіям хочу нагадати, що вони просто водії, які здійснюють перевезення людей за кордон. Не худобу (переважно закарпатці водії), а людей. Це робота, яка не потребує вищої освіти, але вона потребує ввічливості і толерантності. Сподіваюся, ви знаєте ці слова. Маю надію, що сьогоднішні "герої" отримають догану.

Взагалі не рекомендую перевізника DMD GROUP!

Дарʼя Дарʼя 7 августа, 2025 год
Перший раз їхала цим перевізником, не мала ніяких сподівань, але була розчарована. Поїздка бронювалась через сайт перевізника Павлюк, але на вокзалі у Львові проінформували, що на автобусі буде написано «DMD».. ну і окей, думала я. Автобус запізнився на 10 хвилин, ще 40 хвилин ми незрозуміло кого чекали, затримуючись. Перевізник не повідомляє про чіткий час прибуття через кордон, але, на жаль,... Читать отзыв Перший раз їхала цим перевізником, не мала ніяких сподівань, але була розчарована. Поїздка бронювалась через сайт перевізника Павлюк, але на вокзалі у Львові проінформували, що на автобусі буде написано «DMD».. ну і окей, думала я. Автобус запізнився на 10 хвилин, ще 40 хвилин ми незрозуміло кого чекали, затримуючись. Перевізник не повідомляє про чіткий час прибуття через кордон, але, на жаль, перевізник не повідомляю 3 абсолютно непотрібні зупинки по 20-30 хвилин. Після цього стало зрозуміло чому зі Львова до Братислави дорога триває 20 годин. На кордоні простояли 7 годин, але звісно, що він не залежить від автобуса і водіїв, але, на мою думку, зупинки по 30 хвилин, можна було скоротити до 15 і більш оперативніше запускати нових людей до автобусу і не чекати на когось «особливого»/ «особливу» якщо той/та запізнюється. Абсолютно незадоволена, втомлена і розчарована.
Достоинства:
  1. є туалет
  2. привітні водії
Недостатки:
  1. запізнення
  2. непотрібні зупинки
  3. некомфортні сидіння (моє не відкидалось)

Ніколи більше не поїду цим перевізником .

Лариса Лариса 1 августа, 2025 год
Якось довелося випадково їхати цим перевізником нас пересадили у Львові з іншого автобуса. Поїздка начебто і нічого і туалет працював в температура комфортна але "приколи' почалися вкінці поїздки коли нас висадили не доїзджаючи до Острави просто на трасі звідки треба добиратися тільки на таксі добре що порались добрі люди які підвезли на власному авто. Але це ще не все... Читать отзыв Якось довелося випадково їхати цим перевізником нас пересадили у Львові з іншого автобуса. Поїздка начебто і нічого і туалет працював в температура комфортна але "приколи' почалися вкінці поїздки коли нас висадили не доїзджаючи до Острави просто на трасі звідки треба добиратися тільки на таксі добре що порались добрі люди які підвезли на власному авто. Але це ще не все вишенькою на торті було те що чиюсь валізу залишили просто неба і поїхали , знову ж таки дякуючи добрим людям валізу віднесли на заправку. Цікаво чи все таки знайшов хазяїн свої речі.

Відгук про дмд груп

Вікторія Вікторія 1 августа, 2025 год
Я думала, що стільки негативних відгуків зазвичай пишуть боти, але тут я погоджуюсь з усіма негативними відгуками. Рейси запізнюються нереально, судячи по відгукам зрозуміло, що це так кожного разу. Місця кажуть на угад, через що втомлені пасажири скандалять. Холодно. При затримці, через яку половина людей запізнилась на потяг, зупинка на заправці мізерна. Якщо не хочете, щоб така кількість стояла на... Читать отзыв Я думала, що стільки негативних відгуків зазвичай пишуть боти, але тут я погоджуюсь з усіма негативними відгуками. Рейси запізнюються нереально, судячи по відгукам зрозуміло, що це так кожного разу. Місця кажуть на угад, через що втомлені пасажири скандалять. Холодно. При затримці, через яку половина людей запізнилась на потяг, зупинка на заправці мізерна. Якщо не хочете, щоб така кількість стояла на заправці, то може треба купувати воду в салон?! (До компанії)

Єдине що радує - туалет. Нормальний, чистий, хоч і маленький. Коротше, я в а(х)уте

Жахливий перевізник

Наталя Наталя 21 июля, 2025 год
Добрий день. Їхали з сестрою з Кракова в стрий 2 тижні тому,рейс Ліберець-Рахів. Автобус мав прибути о 1.45 ночі. Я зателефонувала до диспетчера,щоб уточнити чи автобус приїде без затримок,де мені сказали,що автобус затримується на 20 хв. Ці 20 хвилин - це 7 ГОДИН!!! Я мільйон разів дзвонила на всі можливі контакти компаніі,але ,звичайно,всі благополучно спали,бо що ж їм ще залишається... Читать отзыв Добрий день. Їхали з сестрою з Кракова в стрий 2 тижні тому,рейс Ліберець-Рахів. Автобус мав прибути о 1.45 ночі. Я зателефонувала до диспетчера,щоб уточнити чи автобус приїде без затримок,де мені сказали,що автобус затримується на 20 хв. Ці 20 хвилин - це 7 ГОДИН!!! Я мільйон разів дзвонила на всі можливі контакти компаніі,але ,звичайно,всі благополучно спали,бо що ж їм ще залишається робити. На ранок вони почали дзвонити і питати чи ми їдемо, без пояснень, з жахливим тоном,хамством просто спілкуватись, це де таке заведено????? Комунікація з пасажирами просто жах,щоб не говорити іншими словами. Думаю,що це таке не вперше,але перегляньте ваше ставлення до пасажирів,бо хто захоче їздити ?

Невимовна непрофесіональність

Саня Липчей Саня Липчей 21 июня, 2025 год
Їхали від Хуста до Ужгорода
Автобус запізнився на годину, а по приїзду водії повідомили що не беруть людей, які купили квитки онлайн не беруться на борт. Просто так.
Касирка вокзалу якось вмовила нас прийняти стоя, але через затримки і сварки на кожній зупинці ми запізнились на потяг
Із такого перевізника більше проблем і нервів ніж користі
Достоинства:
  1. Великий, просторий автобус
Недостатки:
  1. Непунктуальність
  2. Поведінка водіїв
  3. Занадто багато людей (як оселедець стоячи)

Жахливий перевізник

Людмила Людмила 17 мая, 2025 год
Доброго дня!
Шановне керівництво цим листом я висловлюю своє глибоке невдоволення та подаю офіційну скаргу на необґрунтовану зміну часу рейсу автобуса.
Купували квитки на 22:15, рейс необґрунтовано перенесли на 01:30, хоча і на цей час автобус запізнився. Це жах, автобусна станція вночі не працює, очікували на автобус на вулиці більше 2 годин. Погодні умови були несприятливими, оскільки було холодно, що... Читать отзыв
Доброго дня!

Шановне керівництво цим листом я висловлюю своє глибоке невдоволення та подаю офіційну скаргу на необґрунтовану зміну часу рейсу автобуса.

Купували квитки на 22:15, рейс необґрунтовано перенесли на 01:30, хоча і на цей час автобус запізнився. Це жах, автобусна станція вночі не працює, очікували на автобус на вулиці більше 2 годин. Погодні умови були несприятливими, оскільки було холодно, що призвело до значного дискомфорту та потенційного ризику для мого здоров'я. В автобусі потрібно шукати собі місце, водій в цьому не допомагає, місце між сидінням максимально вузьке і на зручне.
Я вважаю, що така неорганізованість та зневажливе ставлення до пасажирів є неприпустимим порушенням умов надання послуг перевезення. Я вимагаю провести ретельне розслідування цієї ситуації та вжити відповідних заходів для запобігання подібним інцидентам у майбутньому.
Прошу надати мені офіційну відповідь щодо результатів розгляду моєї скарги та вжитих заходів. Я також вважаю, що маю право на компенсацію за завдані незручності та тривале очікування в несприятливих погодних умовах.

Не купуйте квитки на DMD group

Тетяна Тетяна 8 мая, 2025 год
Жахливий перевізник. Їхала з Будапешту до Івано-Франківська запізнився на 4 год., продають квитки на рейс на 22 год, а насправді в розкладі на вокзалі в Будапешті у розкладі 01.30 . Їде з пересадками. В Ужгороді сказали вийти і чекати інший автобус, який був аж за годину. Потім сказали їхати до Львова і знову пересідати на інший автобус. Але передумали і... Читать отзыв Жахливий перевізник. Їхала з Будапешту до Івано-Франківська запізнився на 4 год., продають квитки на рейс на 22 год, а насправді в розкладі на вокзалі в Будапешті у розкладі 01.30 . Їде з пересадками. В Ужгороді сказали вийти і чекати інший автобус, який був аж за годину. Потім сказали їхати до Львова і знову пересідати на інший автобус. Але передумали і у Стрию сказали виходити і звʼязуватися з перевізником, щоб хтось забрав. Повний жах . Не знаю чим закінчилася у інших пасажирів поїздка, але зі Стрия ми вже добиралися машиною, хоча квиток був оплачений до Івано-Франківська.

Просто ужас

nadyauzh76@gmail.com [email protected] 17 марта, 2025 год
Не рекомендую міжнародні перевізки від компанії DMD Group.При купівлі квитка не попереджають про маршрут , тобто ,про пересадку і через які краіни буде поіздка.І ще одне!Неввічливі водії!Одна із гірших поїздок.

Найгірший перевізник і брехуни

Людмила Людмила 16 февраля, 2025 год
НІВЯКОМУ РАЗІ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЬОГО ПЕРЕВІЗНИКА. Бережіть своє життя!!! Купувала квиток мамі зі Львова до Чехії. Уточнювала за наявність туалету в автобусі у менеджерів - сказали ТАК ЗВИЧАЙНО Є! бо мамі за станом здоров я це було важливо. Туалету не було як ви здогадались… В цілому поїздка була дуже стресовою , бо водії хами, нічого спитати не можна ( а... Читать отзыв НІВЯКОМУ РАЗІ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЬОГО ПЕРЕВІЗНИКА. Бережіть своє життя!!! Купувала квиток мамі зі Львова до Чехії. Уточнювала за наявність туалету в автобусі у менеджерів - сказали ТАК ЗВИЧАЙНО Є! бо мамі за станом здоров я це було важливо. Туалету не було як ви здогадались… В цілому поїздка була дуже стресовою , бо водії хами, нічого спитати не можна ( а питання було тільки коли буде в потрібному пункті , бо це ніч і треба зустріти. Гнали так що страшно було за життя своє. На моє повідомлення про те як жахливо пройшла поїздка і що вони збрехали за туалет- менеджер нічого не відповів навіть. Тому роблю висновок що їм байдуже і на пасажирів і на покращення сервісу. Таких перевізників не повинно бути у нашому просторі!!! Всім благ. Бережіть себе.
Достоинства:
  1. Не має
Недостатки:
  1. Автобус старий , водії хами і НЕ професіонали, менеджери брехуни!!!

Жахливий сервіс

Anastasiia Anastasiia 16 января, 2025 год
Неодноразово доводилось користуватися послугами DMD Group через відсутність інших варіантів на момент часу, і 90% поїздок з ними були просто жахливими. Я та мої родичі їздили маршрутом Будапешт-Ужгород. Практично кожного разу автобус запізнювався мінімум на півгодини, водії не відрізняються ввічливістю, дуже дивно назначають пасажирам місце в автобусі (кажуть якийсь рандомний номер, прийшовши до якого, бачиш, що там уже сидить хтось... Читать отзыв Неодноразово доводилось користуватися послугами DMD Group через відсутність інших варіантів на момент часу, і 90% поїздок з ними були просто жахливими. Я та мої родичі їздили маршрутом Будапешт-Ужгород. Практично кожного разу автобус запізнювався мінімум на півгодини, водії не відрізняються ввічливістю, дуже дивно назначають пасажирам місце в автобусі (кажуть якийсь рандомний номер, прийшовши до якого, бачиш, що там уже сидить хтось інший). Вчора була ситуація, яка змусила мене назавжди відмовитися від подальших поїздок з ними: був куплений квиток на автобус о 22:15, автобус не приїхав у цей час, як і найближчі декілька годин. На табло почав показуватися інший автобус цієї фірми, який відправляється о 1:30 ночі, і нам довелося чекати на нього. Як виявилося, автобуса о 22:15 взагалі не планувалося в той день, а актуальний був тільки той інший нічний. Про це звичайно нам не було повідомлено і довелося чекати на холодній вулиці більше 3х годин. Автобус навіть о 1:30 не приїхав, а запізнився ще.... Деякі з інших чекаючих пасажирів сказали, що їм повідомили про перенос автобуса в смс - по якій логіці визначається кому і яким способом повідомляти - не зрозуміло... Нікому не рекомендую їздити з цим перевізником: жахливий customer service, час в дорозі зазвичай набагато більше, ніж у інших перевізників, постійні переноси і запізнення

ДМД - найгірший сервіз!!!

Я хочу залишити відгук в надії, що хтось прочитає його й відмовиться від поїздки автобусами цієї команії, або (маю дуже слабку надію) компанія змінить ставлення до своїх клієнтів.
Я купив квитки на автобус компанії ДМД з Будапешта до Мукачево (на 23.12.24 рейс о 01.30. ночі з автовокзалу) для своєї дружини й доньки. Вартість квитків 3600 грн. Але, в зазначений час... Читать отзыв
Я хочу залишити відгук в надії, що хтось прочитає його й відмовиться від поїздки автобусами цієї команії, або (маю дуже слабку надію) компанія змінить ставлення до своїх клієнтів.

Я купив квитки на автобус компанії ДМД з Будапешта до Мукачево (на 23.12.24 рейс о 01.30. ночі з автовокзалу) для своєї дружини й доньки. Вартість квитків 3600 грн. Але, в зазначений час автобуса не було( я маю фото докази цього). Я телефонував на вказані в квитках телефони так званої "гарячої лінії" десятки разів - без відповіді (((

Керівництво компанії прекрасно знає, що автовокзал закривається на ніч (в Будапешті) й очікувати автобус потрібно на вулиці. Якби Ви надали інформацію на який час затримується автобус, моя дружина могла б відійти десь щоб мати можливість зігріти дитину. На жаль, інформації - нуль. Через годину "додзвону" по одному з номерів нам відповіли, що, на жаль, водій даного рейсу не виходить на зв`язок й нам ліпше шукати інший варіант як доїхати до Мукачево. Це як??? Третя година ночі, автовокзал зачинений, дитина вже змерзла, що ледь не плаче!

Разом з тим, о четвертій ранку прийшов автобус цієї ж компанії, який прямував до Львова (але не через Мукачеве). З затримкою близько 5 годин!!! Водій погодився довезти мою дружину з дитиною до Львова. Шлях з Будапешта до кордону з Україною зайняв 13 годин (це тільки до кордону). Я не мав іншого вибору, як їхати машиною з Мукачево до кордону Шегені щоб забрати свою сім`ю. Так як автобус був сімнадцятим в черзі для перетину кордону, найкращим варіантом було перейти кордон пішки, що моя дружина й зробила. Після цьго ми витратили ще 4,5 години щоб дістатись Мукачево.

Результат "співпраці" з копманією ДМД: зіпсовані нерви, простуда, витрачені гроші на бензин з Мукачево до автовокзалу Львову, а потім до кордону і знову до Мукачево, витрачений час. Я розумію, що в дорозі може статись щось непередбачуване. Але ж не одразу з двома автобусами однієї і тієї ж компанії одночасно, які до того ж мали прямувати різними маршрутами? І якщо вже так сталось, то чому не попередити людей, щоб вони не мерзли 5 годин на холоді??? І якщо Ви бачите, що Вам телефонували з одного й того ж номеру разів з 50, то чому не перетелефонувати?

Я вже мовчу про вибачення та компенсацію. Повний нуль!
Я категорично не рекомендую компанію ДМД!!!

D.M.D - Group s.r.o.

Гость Гость 29 декабря, 2024 год
Не сідайте в цей автобус в жодному випадку
Ви не дістанетесь свого місця призначення ніколи
Мало того додадуть до маршруту ще дві країни які не входять в маршрут
І з пересадкою про яку теж ніде не пише
З маленькою дитиною і валізами
Замість 11 год дороги будете їхати 2 а то й три дні
Читать отзыв
Не сідайте в цей автобус в жодному випадку
Ви не дістанетесь свого місця призначення ніколи
Мало того додадуть до маршруту ще дві країни які не входять в маршрут
І з пересадкою про яку теж ніде не пише
З маленькою дитиною і валізами
Замість 11 год дороги будете їхати 2 а то й три дні
І гроші звісно вам ніхто повертати не буде

Найгірша поїздка

Соболь Тетяна Соболь Тетяна 22 декабря, 2024 год
Це одна з найгірших компаній,де менеджери абсолютно не потрібні, бо не компетентні в своїй роботі. Комунікації 0. Але водії цієї компанії це окремий вид істот. Такого бидлячого хамла,я давно не зустрічала. Розмову з пасажирами одразу починає з крику,без з'ясування будь яких деталей. Також дозволяв собі курити в автобусі. Інформація менеджерами була надана одна,в день поїздки,трубки ніхто не брав. Водій... Читать отзыв Це одна з найгірших компаній,де менеджери абсолютно не потрібні, бо не компетентні в своїй роботі. Комунікації 0. Але водії цієї компанії це окремий вид істот. Такого бидлячого хамла,я давно не зустрічала. Розмову з пасажирами одразу починає з крику,без з'ясування будь яких деталей. Також дозволяв собі курити в автобусі. Інформація менеджерами була надана одна,в день поїздки,трубки ніхто не брав. Водій їхав іншим маршрутом. Сервіс 0 з усіх сторін. Бажаю цій компанії найшвидшого банкрутства. А людям бути дуже обережними при виборі цієї компанії
Достоинства:
  1. Плюс в тому,що більше ми цією компанією не користуватимемось
Недостатки:
  1. Існування цього перевізника

Не забрали мене, кинули на дорозі

Віка Віка 20 декабря, 2024 год
Чекала 12 годин в аеропорту. Запізнились на півтори години , автобус зупинився за зупинці і тупо поїхав. Я бігла за ним но їм всерівно. Дзвонила у всі телефони а вони ігнорують хоча в вайбері читають. Їм начхати на людей.

Чехія-Ужгород

Svitlana Svitlana 12 декабря, 2024 год
madТак вийшло ,що користувалась 5-6 разів цієї недофірми.Керивникі ДМД недолугі ,як і їх водії,бо бачать такий рейтинг і нічого з цим не роблять.Водїї неввічливі,хамовиті,некультурні.Гірше поїздок я не мала.Маю надію,що ці перевізники банкрутують .А ті кляті водії підуть в окопи.

Найгірший перевізник

Валерія Валерія 24 ноября, 2024 год
Спізнився на 3 години, іншим пасажирам взагалі написали, що рейс відмінено, і люди змушені були купувати квитки до Ужгорода, хоча їм треба було їхати до ІФ.
Мене висадили в Ужгороді, хоча про пересадку у квитку не було мови, я купувала прямий квиток Будапешт - Київ. Мала приїхати в Київ 19.30, але відправку нового автобуса з Ужгорода довелося чекати півтори... Читать отзыв
Спізнився на 3 години, іншим пасажирам взагалі написали, що рейс відмінено, і люди змушені були купувати квитки до Ужгорода, хоча їм треба було їхати до ІФ.
Мене висадили в Ужгороді, хоча про пересадку у квитку не було мови, я купувала прямий квиток Будапешт - Київ. Мала приїхати в Київ 19.30, але відправку нового автобуса з Ужгорода довелося чекати півтори години (це окремий рейс, не у звʼязці, тому так), і тепер я маю прибути аж в 23.00!!! В комендантську годину на вокзал. Оминайте цього перевізника стороною - бо в них такі ситуації норма.
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Спізнюється, надає неправдиву інформацію про рейс у квитку, водії неадекватні, замість телефону гарячої лінії вказані їх номера

Не користуйтесь перевізником з телефоном 0687068068

Oksana Oksana 14 ноября, 2024 год
Не користуйтесь перевізником з телефоном 0687068068, ФОП Павлючок М.В. Затримуються і ні за що не відповідають. Витратите гроші і час.

Плохие автобусы, но водители еще хуже

Mila Mila 18 октября, 2024 год
Водители ужасные люди, которые при каждой возможности сдерут с вас деньги, общение хамское и с высока. Но еще хуже - это отношение самой компании. Имейла не сайте нет, когда я написала на фейсбук меня облили еще большим говнищем и заблокировали. Вот это клиентоориентированность, если есть выбор, не едъте этим перевозчиком. Это самая худшая поездка в моей жизни, которая отняла нервы... Читать отзыв Водители ужасные люди, которые при каждой возможности сдерут с вас деньги, общение хамское и с высока. Но еще хуже - это отношение самой компании. Имейла не сайте нет, когда я написала на фейсбук меня облили еще большим говнищем и заблокировали. Вот это клиентоориентированность, если есть выбор, не едъте этим перевозчиком. Это самая худшая поездка в моей жизни, которая отняла нервы и доп деньги
1 согласен

Отвратительный сервис! Не рекомендую!!!

Оксана Оксана 23 сентября, 2024 год
Рейс Вена-Киев прошел отвратительно! все началось с часового опоздания на первую точку посадки, платформа пустая, никому дозвониться нельзя, по вайберу в переписке поздоровались, а после описания проблемы отморозились! Потом приехал автобус и водители с кислыми лицами, никому ничего не объясняя начали регистрацию. На таможне были первыми, быстро прошли и стали после этого на три часа, ни на какие вопросы никто... Читать отзыв Рейс Вена-Киев прошел отвратительно! все началось с часового опоздания на первую точку посадки, платформа пустая, никому дозвониться нельзя, по вайберу в переписке поздоровались, а после описания проблемы отморозились! Потом приехал автобус и водители с кислыми лицами, никому ничего не объясняя начали регистрацию. На таможне были первыми, быстро прошли и стали после этого на три часа, ни на какие вопросы никто не отвечал. Люди в недоумении. Ничего не понятно! Туалет вол время рейса ни разу не открыли, при этом в Будапеште приехали к закрытому вокзалу и соответственно закрытым туалетам, ночью. В итоге вместо обещанного прибытия 18-00 в Киев приехали в 23-30, Во Львове пересадка произвелась в старый, рязный, душный автобус.
Ни одной объективной причины для такого опоздания не было.
Многие пассажиры не успели на поезда и тыковочные рейсы на другие автобусы. И приехать в Киев к началу комендантского часа тоже очередное приключение!
Если есть возможность избежать поездки с этим перевозчиком, то воспользуйтесь ей!!!
Достоинства:
  1. с горем-поплам доехали
Недостатки:
  1. весь путь из Вены в Киев

Водій - хам

Соломія Соломія 15 сентября, 2024 год
На рейсі Львів-Братислава, Відень водій, який перевіряв квитки і реєстрував пасажирів відверто хамив, кричав, звертався принизливими вигуками. Завжди їжджу автобусами ДМД, але таке вперше. Номерний знак автобуса DMD00004, виїзд зі Львова 15.09.2024 о 15.45, прийміть до уваги, здається, що водії відчувають безнаказаність

Маршрут Відень Івано-Франківськ.

Сніжана Сніжана 25 августа, 2024 год
Я дуже не задоволена цією компанією!!!
Водії не культурні та хамовиті!!!
Абсолютно ніякої поваги до людей зовсім!!!!
Туалет з тяжкою бідою відчинили, ще і огризались!!!
Пересадка яка відбулась в Стрию до Франківська, що це таке??? Мене ніхто не попереджував про пересадку, я платила за білет прямий до Франківська, поверніть мені мої гроші за квитки, я за таке неподобство платила???? Абсолютно... Читать отзыв
Я дуже не задоволена цією компанією!!!
Водії не культурні та хамовиті!!!
Абсолютно ніякої поваги до людей зовсім!!!!
Туалет з тяжкою бідою відчинили, ще і огризались!!!
Пересадка яка відбулась в Стрию до Франківська, що це таке??? Мене ніхто не попереджував про пересадку, я платила за білет прямий до Франківська, поверніть мені мої гроші за квитки, я за таке неподобство платила???? Абсолютно мало місця, крісла зіпсуті!!! Я перший раз бачу таке відношення до людей.!!!
В автобусі брудно!!! На запитання водії відповідають з фирком!!! ТАКИИМ ВОДІЯМ НЕ МІСЦЕ ПРАЦЮВАТИ З ЛЮДЬМИ!!! МІНЯЙТЕ ПРАЦІВНИКІВ!!!
Достоинства:
  1. Із плюсів кліматизація.
Недостатки:
  1. Вказала у відгуку.

Жах. Краще пішки йти.

Олександр Олександр 14 августа, 2024 год
Хочу поділитися своїм жахливим досвідом поїздки 30 липня 2024 року з Будапешту до Івано-Франківська з цією компанією. Водії, які працювали на рейсі, виявилися не просто непрофесіоналами, а справжніми хамами. Особливо хочу звернути увагу на одного з них, якого звати Юрій. Його поведінка була неприпустимою, і компанії слід терміново звернути увагу на підбір персоналу.
Зовнішній вигляд водіїв залишає бажати кращого —... Читать отзыв
Хочу поділитися своїм жахливим досвідом поїздки 30 липня 2024 року з Будапешту до Івано-Франківська з цією компанією. Водії, які працювали на рейсі, виявилися не просто непрофесіоналами, а справжніми хамами. Особливо хочу звернути увагу на одного з них, якого звати Юрій. Його поведінка була неприпустимою, і компанії слід терміново звернути увагу на підбір персоналу.

Зовнішній вигляд водіїв залишає бажати кращого — їхня неохайність і відсутність елементарних правил гігієни просто вражають. Це не тільки неприємно, але й небезпечно для пасажирів. Замість того, щоб забезпечити комфортну поїздку, ми мали справу з водіями, які їздять у гумових тапочках — це просто абсурд і загроза безпеці.

Туалет в автобусі був майже всю дорогу закритий, що є неприпустимим для тривалого рейсу. Пасажирів ніхто не попередив про зміну маршруту. Замість того, щоб їхати з Ужгорода прямо до Івано-Франківська, автобус поїхав через Стрий до Львова, потім знову повернувся до Стрия і аж потім направився до Івано-Франківська. Це непрофесійний підхід до організації маршруту, який привів до того, що замість запланованого прибуття о 11:00 ми вже на 7 годин запізнюємося, а автобус досі не прибув до місця призначення.

Ця поїздка була справжнім кошмаром, і я категорично не рекомендую користуватися послугами цієї компанії. Це повна неповага до пасажирів і нехтування їхньою безпекою та комфортом.

Жахлива якість обслуговування!!!

Ірина Ірина 12 августа, 2024 год
З вимушених причин їздила перевізником "D.M.D. Group". Це було вперше і востаннє. Мій маршрут був Будапешт - Івано-Франківськ (Виїхали о 23:00, прибуття МАЛО Б БУТИ об 11:00). По-перше, в квитку не було вказано жодної пересадки, але не дивлячись на це, нас висадили у Львові, де ми пересіли у інший автобус, який вже був майже повний, потім ще чекали 14 людей,... Читать отзыв З вимушених причин їздила перевізником "D.M.D. Group". Це було вперше і востаннє. Мій маршрут був Будапешт - Івано-Франківськ (Виїхали о 23:00, прибуття МАЛО Б БУТИ об 11:00). По-перше, в квитку не було вказано жодної пересадки, але не дивлячись на це, нас висадили у Львові, де ми пересіли у інший автобус, який вже був майже повний, потім ще чекали 14 людей, які доїжджали іншим автобусом і повинні були пересісти до нас (повністю заповнений автобус), в результаті ми приїхали на 5 годин пізніше визначеного часу, люди спізнились на потяги та автобуси!!! Водій сказав, що не має повноважень приймати скарги, всі претензії керівництву. Коли зателефонували в офіс, адміністратор відповів, що також не має повноважень, потрібно писати скаргу на електронну пошту. За всі роки, ніколи в житті такої поїздки у мене не було. Це просто знущання над людьми і ніхто не несе за це відповідальність.

Поїздка з dmd group s.r.o.

Тетяна Тетяна 11 августа, 2024 год
Перевізник (dmd group s.r.o.)
є жахлий, особливо коли ви їдете з дитиною.
Водії не садять маму з дитиною разом. Це дуже обурює.
Нікому їх не рекомендую.
Це жах

НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!

Ірина Ірина 31 июля, 2024 год
Поїздка з перевізником D.M.D group залишила вкрай негативне враження. Водії поводились абсолютно неприпустимо.
Під час подорожі з Будапешта до України пасажирам не дозволяли користуватися туалетом у автобусі, хоча він був наявний і вказівка на його наявність була зазначена перед бронюванням квитка. [Я думаю багато хто звертає саме на цей пунктик увагу, бо витримати 30 год. у дорозі без туалету... Читать отзыв
Поїздка з перевізником D.M.D group залишила вкрай негативне враження. Водії поводились абсолютно неприпустимо.

Під час подорожі з Будапешта до України пасажирам не дозволяли користуватися туалетом у автобусі, хоча він був наявний і вказівка на його наявність була зазначена перед бронюванням квитка. [Я думаю багато хто звертає саме на цей пунктик увагу, бо витримати 30 год. у дорозі без туалету досить важко]. Водії вказали, що похід до туалету буде «по ключику», який ви повинні кожного разу брати у водія, пройшовши всим автобусом, потім замкнути туалет і віднести їм назад. А потім і взагалі закрили, коли чекали чергу на кордоні, але про це згодом ⬇️

Поведінка водіїв була грубою і непрофесійною. Вони голосно вмикали музику о 01:00 ночі, не зважаючи на прохання пасажирів зменшити гучність.

Особливо обурила ситуація на кордоні, коли не дозволили виходити з автобуса, і при цьому туалет залишався зачиненим. Один з водіїв відчинив двері, щоб "провітрити", і маленька дитина, скориставшись моментом, вийшла з автобуса. Водії одразу закрили двері, залишивши дитину саму надворі, і лише байдуже прокоментували, що "не потрібно було виходити".

Крім того, перед посадкою у автобус водії забороняли входити з кавою з кришечкою. Одного чоловіка це дуже обурило, і він запитав чому так, на що водії просто почали погрожувати викликати поліцію, що здалося абсурдним.

До того ж, у квитку вказаний графік маршруту автобуса, за яким у Львові повинна бути пересадка. «ЗА ГРАФІКОМ» відправлення зі Львова має бути об 11:00 год., але відбулося таке відправлення о 15:30 (!!!). Зазначу, це звичайна пересадка, не проходження кордону!

Цей досвід був дуже розчаровуючим, і я настійно не рекомендую користуватися послугами D.M.D group. Організація, яка не забезпечує належний сервіс та безпеку пасажирів, не варта довіри.

Рекомендую уникати цього перевізника і вибирати більш відповідальні компанії для подорожей.
negative
2 согласны

Жахливий сервіс!!!!

Анна Анна 27 июля, 2024 год
Їхала з Кракова до Києва, з самого початку автобус запізнився на 1,5 години. Коли додзвонилися на номер, щоб дізнатися, коли все ж таки приїдуть, і скільки нам чекати вночі на вулиці в чужому місті, нам сказали: Стійте і чекайте, ми їдем.
Забронювати місця неможливо, тому з родиною сиділи там, де знайшлися місця. На кордоні (на вʼїзд!!) стояли 6 годин!!... Читать отзыв
Їхала з Кракова до Києва, з самого початку автобус запізнився на 1,5 години. Коли додзвонилися на номер, щоб дізнатися, коли все ж таки приїдуть, і скільки нам чекати вночі на вулиці в чужому місті, нам сказали: Стійте і чекайте, ми їдем.
Забронювати місця неможливо, тому з родиною сиділи там, де знайшлися місця. На кордоні (на вʼїзд!!) стояли 6 годин!! В мене таке вперше, бо зазвичай заїхати не займає більше 2 годин максимум! Люди запізнювались , тому виходили, брали всі свої речі і перетинали кордон пішки! Коли ми все ж таки доїхали до Львова, нам без попереджень(!!) висадили на вокзалі та сказали що в нас пересадка. Коли підійшли до водія автобуса на який пересадка, він сказав що нічого не знає, поїде чи ні. І розмовляв дуже грубим тоном. В автобусі в якому ми повинні їхати 6-7 годин, не працює туалет. В цілому, ніякого професіоналізму в цій компанії я не побачила ВЗАГАЛІ!!! Якщо не хочете щоб вас просто висадили без попереджень та без чітких вказівок, то я не раджу обирати цей сервіс! ще й за такі гроші.
Достоинства:
  1. нема
Недостатки:
  1. все
1 согласен
D.M.D. Group
D.M.D. Group
Рейтинг 1.5 из 5 на основании 151 отзыва

Пассажирские перевозки
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 отзывов
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1080 отзывов
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 отзывов
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 отзывов
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 отзывов
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 отзыва
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 отзывов
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 отзыва
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.2
653 отзыва