Отзыв о Деливери по адресу Львів, ул. Т. Дороша, 20 А Замовив деталі для ремонту кузова автомобіля який мав би передатись на потреби зсу. Людина занесла на відділення деталі. І так почнемо: 30.05.2022 занесли на відділення для упакування 04.06.2022 упакували (аж цілих 5 днів пакували) 08.06.2022 деталі виїхали Їхали їхали. Доїхали до транзиту Луцьк 10.06.2022 виїхало із Луцька 11.06.2022 приїхало до львівського транзитного відділення і все. З кінцями Читать отзыв Замовив деталі для ремонту кузова автомобіля який мав би передатись на потреби зсу. Людина занесла на відділення деталі. І так почнемо: 30.05.2022 занесли на відділення для упакування 04.06.2022 упакували (аж цілих 5 днів пакували) 08.06.2022 деталі виїхали Їхали їхали. Доїхали до транзиту Луцьк 10.06.2022 виїхало із Луцька 11.06.2022 приїхало до львівського транзитного відділення і все. З кінцями Сьогодні вже 17.06.2022. Посилка досі на транзиті. На гарячій лінії сказали що з транзитом не зв‘язуются. А номера транзиту також немає, бо вони з клієнтами не працюють. Ви знущаєтесь? Посилка вагою 20 кг, великий ящик, як можна його загубити? Хоча мали доставити на 5 відділення Львову. З транзиту до 5 відділення їхати 30 хв. Телефонував на 5 відділення, де працюють адекватні люди, сказали що вантажівки щодня прибувають до них з транзиту, вони зв’язались із працівниками транзитного складу і ті будуть шукати. Повна відповідальність. Мені цього року хоть чекати на посилку? 2 тижні пройшло!!!
Достоинства:
Немає
Недостатки:
З такий термін доставки, можна доставити із америки танк судном.
Отзыв о Деливери по адресу Львів, ул. Т. Дороша, 20 А ТИЖДЕНЬ ТИЖДЕНЬ БЛЯТЬ ПОСИЛКА ЇДЕ І ДОСІ НЕ ПРИЇХАЛА, НА ГАРЯЧІЙ ЛІНІЇ СИДЯТЬ ОБКУРЕНІ ПРАЦІВНИКИ, КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!
Доброго дня! По даній квитанції, є затримка на транзитному складі. Приносим вибачення за затримку, на даний момент Ми робимо все можливе щоб, доставити Ваш вантаж найближчим рейсом.
Отзыв о Деливери по адресу Львів, ул. Т. Дороша, 20 А Дуже розчарований сервісом Делівері. 23.06.2018 з Харькова до Львова був відправлений вантаж застрахований на 10000гр. 25.06.2018 вантаж прибув на склад Львів 3 з/д звідки мав бути відправлений по адресній логістиці. Менеджер по логістиці обіцяв відправити його 26.06.2018. Не відправив. На гарячій лінії пообіцяли що вантаж відправлять 27.06.2018, що також підтвердив менеджер по логістиці складу Львів 3 з/д і повідомив, щоб... Читать отзыв Дуже розчарований сервісом Делівері. 23.06.2018 з Харькова до Львова був відправлений вантаж застрахований на 10000гр. 25.06.2018 вантаж прибув на склад Львів 3 з/д звідки мав бути відправлений по адресній логістиці. Менеджер по логістиці обіцяв відправити його 26.06.2018. Не відправив. На гарячій лінії пообіцяли що вантаж відправлять 27.06.2018, що також підтвердив менеджер по логістиці складу Львів 3 з/д і повідомив, щоб чекали на вантаж біля 15:00. Вантаж знов не приїхав, менеджер повідомив що не помістився в машину, чекайте вантаж через 5 днів і взагалі він не обіцяв що відправить і т.д. Вантаж це деревяний виріб, тому вирішив здійснити самовивіз зі складу щоб він не відсирів на складі за цих 7 днів. Під час отримання та огляду вантажу було виявлено пошкодження. Написав відповідну заяву з описом пошкоджень представнику служби безпеки делівері. Мене повідомили, щоб чекав на смс з номером зареєстрованої заяви. В цей день смс не прийшла. Через 2 дні подзвонив на гарячу лінію у відділ з питань пошкодженних вантажів. Повідомили, що моя заява чомусь не зареєстрована і що передадуть деталі моєї справи до відповідного спеціаліста і він все зареєструє і розбереться чому досі цього не зроблено. Знову два дні ніякої реакції. Дзвоню 02.07.2018 на гарячу лінію і знов та сама історія, не знаємо чому досі не зареєстрували, вибачте ми негайно передамо відповідному спеціалісту ваше звернення і з вами зв'яжуться. Ніхто не зв'язався. Я написав листа на [email protected] з копією заяви та фотографіями пошкоджень. Знову ніхто не відреагував. Висновок: Ніхто в цій компанії ні за що не відповідає. Страхування вантажу це фікція. Працівники сладу навіть при клієнтах кидають вантаж. Начальник складу в прямим текстом каже, що йому всерівно на мій товар, складайте акт про пошкодження, якщо вам щось не подобається.
Ненадійна доставка. Велика ймовірність пошкодження вантажу. Не працює страхівка. Тиждень часу не можу зареєструвати заяву про пошкодження вантажу. Жахливе відношення до клієнтів з боку працівників складу.
Доставка груза автомобильным транспортом по всей Украине (ООО «Деливери»). Доставка и забор груза осуществляется на склад компании или до двери клиента. Мы доставляем грузы от 1кг до 8т с предоставлением услуг по упаковке вашего груза. Стандартные тарифы на перевозку установлены в зависимости от веса и объема груза. Действуют отдельные тарифы... подробнее
Посилка так і не приїхала
30.05.2022 занесли на відділення для упакування
04.06.2022 упакували (аж цілих 5 днів пакували)
08.06.2022 деталі виїхали
Їхали їхали. Доїхали до транзиту Луцьк
10.06.2022 виїхало із Луцька
11.06.2022 приїхало до львівського транзитного відділення і все. З кінцями
Читать отзыв Замовив деталі для ремонту кузова автомобіля який мав би передатись на потреби зсу. Людина занесла на відділення деталі. І так почнемо:
30.05.2022 занесли на відділення для упакування
04.06.2022 упакували (аж цілих 5 днів пакували)
08.06.2022 деталі виїхали
Їхали їхали. Доїхали до транзиту Луцьк
10.06.2022 виїхало із Луцька
11.06.2022 приїхало до львівського транзитного відділення і все. З кінцями
Сьогодні вже 17.06.2022. Посилка досі на транзиті. На гарячій лінії сказали що з транзитом не зв‘язуются. А номера транзиту також немає, бо вони з клієнтами не працюють. Ви знущаєтесь? Посилка вагою 20 кг, великий ящик, як можна його загубити? Хоча мали доставити на 5 відділення Львову. З транзиту до 5 відділення їхати 30 хв. Телефонував на 5 відділення, де працюють адекватні люди, сказали що вантажівки щодня прибувають до них з транзиту, вони зв’язались із працівниками транзитного складу і ті будуть шукати. Повна відповідальність. Мені цього року хоть чекати на посилку? 2 тижні пройшло!!!
Зае.али!!!
ТИЖДЕНЬ ТИЖДЕНЬ БЛЯТЬ ПОСИЛКА ЇДЕ І ДОСІ НЕ ПРИЇХАЛА, НА ГАРЯЧІЙ ЛІНІЇ СИДЯТЬ ОБКУРЕНІ ПРАЦІВНИКИ, КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!
По даній квитанції, є затримка на транзитному складі.
Приносим вибачення за затримку, на даний момент Ми робимо все можливе щоб, доставити Ваш вантаж найближчим рейсом.
Жахлива якість послуг
23.06.2018 з Харькова до Львова був відправлений вантаж застрахований на 10000гр.
25.06.2018 вантаж прибув на склад Львів 3 з/д звідки мав бути відправлений по адресній логістиці. Менеджер по логістиці обіцяв відправити його 26.06.2018. Не відправив. На гарячій лінії пообіцяли що вантаж відправлять 27.06.2018, що також підтвердив менеджер по логістиці складу Львів 3 з/д і повідомив, щоб... Читать отзыв Дуже розчарований сервісом Делівері.
23.06.2018 з Харькова до Львова був відправлений вантаж застрахований на 10000гр.
25.06.2018 вантаж прибув на склад Львів 3 з/д звідки мав бути відправлений по адресній логістиці. Менеджер по логістиці обіцяв відправити його 26.06.2018. Не відправив. На гарячій лінії пообіцяли що вантаж відправлять 27.06.2018, що також підтвердив менеджер по логістиці складу Львів 3 з/д і повідомив, щоб чекали на вантаж біля 15:00. Вантаж знов не приїхав, менеджер повідомив що не помістився в машину, чекайте вантаж через 5 днів і взагалі він не обіцяв що відправить і т.д. Вантаж це деревяний виріб, тому вирішив здійснити самовивіз зі складу щоб він не відсирів на складі за цих 7 днів. Під час отримання та огляду вантажу було виявлено пошкодження. Написав відповідну заяву з описом пошкоджень представнику служби безпеки делівері. Мене повідомили, щоб чекав на смс з номером зареєстрованої заяви. В цей день смс не прийшла. Через 2 дні подзвонив на гарячу лінію у відділ з питань пошкодженних вантажів. Повідомили, що моя заява чомусь не зареєстрована і що передадуть деталі моєї справи до відповідного спеціаліста і він все зареєструє і розбереться чому досі цього не зроблено. Знову два дні ніякої реакції. Дзвоню 02.07.2018 на гарячу лінію і знов та сама історія, не знаємо чому досі не зареєстрували, вибачте ми негайно передамо відповідному спеціалісту ваше звернення і з вами зв'яжуться. Ніхто не зв'язався. Я написав листа на [email protected] з копією заяви та фотографіями пошкоджень. Знову ніхто не відреагував.
Висновок: Ніхто в цій компанії ні за що не відповідає. Страхування вантажу це фікція. Працівники сладу навіть при клієнтах кидають вантаж. Начальник складу в прямим текстом каже, що йому всерівно на мій товар, складайте акт про пошкодження, якщо вам щось не подобається.