Червоний маркет
Сеть продовольственных магазинов
1.5 173 отзыва / 15 722 просмотра
Ищете товары для дома по доступным ценам? Посетите "
Червоний маркет"! Мы - всеукраинская сеть магазинов, которая предлагает широкий спектр товаров для всей семьи.
Мы постоянно проводим акции и предлагаем скидки, чтобы сделать ваши покупки максимально выгодными и доступными.
Червоный маркет - ваш надежный партнер для ежедневных покупок за разумные деньги!
Неповага керівника
Ти працюєш за продавця - консультанта і за розкладчика товара... Читать отзыв Пропрацювала в цій шарашкіній конторі деякий час і все що я можу сказати про неї, це те що працювати в ній не можливо, графік виставляють як зручно КЕРІВНИКУ, а ще також обирають собі кращих і їм ставлять графік такий як треба, а ти повинен робити стільки днів і без вихідних,
Ти працюєш за продавця - консультанта і за розкладчика товара і за прибиральницю, а платять копійки, та ще й графік не підлаштовують так як вказано.
За керівника я взагалі мовчу , відношення до співробітників та ще і поділені на кращих та гірших.
Одним словом , жахлива компанія, жахливе відношення, жахливий керівник.
Пішла туди працювати, бо потрібні були кошти, в результаті витратила кучу нервів, сил та здоров'я.
НІКОМУ НЕ РАДЖУ ТУДИ ЙТИ ПРАЦЮВАТИ!!!
Вернигори 4, Черкаси
Обслуговування на касі жахливе
Не повернули кошти
30.06.25 м.Київ, Вокзальна
Сказали , що зробили повернення на карту, так як ціни в чеку були набагато більші ніж на ціннику, я відмовилася від покупок.
Пройшла доба!!!!
ПОВЕРНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, КОШТИ
Неукомплектованість товару
Періодично купую товари у цій мережі магазинів ,але таке розчарування вперше.
Жахливе обслуговування
Ми вже провели внутрішню перевірку за цим інцидентом. Зі співробітником, який порушив стандарти обслуговування, проведено відповідну роботу. Для нас надзвичайно важливо, щоб кожен покупець почувався комфортно, а персонал залишав позитивне враження про компанію.
Просимо вибачення за цей випадок. Дякуємо, що не залишили ситуацію без уваги — саме завдяки таким відгукам ми можемо ставати кращими.
Цінники жах
Дуже погано.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом відвідування нашого магазину. Нам дуже шкода, що ваш візит не залишив позитивних вражень. Ми щиро перепрошуємо за неприємну ситуацію, яку ви описали.
В компанії ми прагнемо, щоб кожен наш клієнт отримував не лише якісні товари, але й привітне, ввічливе обслуговування. Ваш коментар щодо поведінки наших співробітників у магазині на вул. Чорнобильській був переданий керівництву, і ми вже проводимо внутрішнє розслідування.
Щодо питання мови спілкування: державна мова є обов'язковою у сфері обслуговування, крім того, це є частиною внутрішніх стандартів нашої компанії. Ми обов'язково наголошуємо на цьому в рамках внутрішніх навчальних програм для персоналу.
Сподіваємось, ви надасте нам ще одну можливість виправдати вашу довіру та завітаєте до наших магазинів знову.
З повагою – команда Червоного маркету
Заробітня плата
Чекаємо на ваш лист, щоб розв'язати ваше питання.
З повагою – команда Червоного маркету.
ЗМІНІТЬ ПРАЦІВНИКІВ!!!
Дякуємо, що поділитися своїм досвідом. Нам щиро прикро, що під час відвідування нашого магазину в Кам'янці-Подільському Ви зіткнулися з таким ставленням – це абсолютно неприпустимо, і ми розуміємо Ваше обурення.
Запевняємо вас, що після ретельного з’ясування всіх обставин будуть вжиті необхідні заходи, аби подібне більше не повторилося.
Для нас дуже важливо, щоб кожен клієнт відчував себе комфортно в магазинах нашої мережі, тому щиро перепрошуємо за цю ситуацію.
З повагою – команда Червоного маркету.
Хочю подякувати продавця Марчук Андрій Васильович, адреса магазину Маяковського 89 б
Неприємно Ціни на цінниках та на касі різні.Продавці на зауваження реа
Під час зміни промоперіоду ми оновлюємо акційні пропозиції та цінники. На жаль, інколи можливі затримки, але це не виправдовує дискомфорт для вас. А грубість персоналу – взагалі неприпустима. Ми вже розбираємося та обов’язково вживемо заходів.
Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими. Сподіваємось, наступного разу ви отримаєте лише приємні враження від покупок у «Червоному маркеті».
Ціна не співпадає
Щодо каси: щоб клієнти могли скористатися вигідними пропозиціями, продавці завжди повідомляють про акційні товари. Проте ми врахуємо ваше зауваження щодо часу обслуговування.
Дякуємо за зворотний зв’язок та будемо щиро раді бачити вас знову.
Хотілось щоб усім виплачували
Ми зацікавлені у справедливому вирішенні ситуації та готові надати всю необхідну інформацію щодо премії. Будь ласка, зв’яжіться з нами у зручний для вас спосіб, щоб ми могли уточнити всі деталі.
Чекаємо на ваш зворотний зв’язок!
З повагою, команда «Червоного маркету»
Незадоволення
Мережа «Червоний маркет» працює згідно з чинним законодавством України, зокрема відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Всі наші співробітники зобов’язані здійснювати обслуговування та надавати інформацію про товари й послуги державною мовою.
Ваше звернення передано керівництву магазину, і зі згаданим працівником буде проведена роз’яснювальна бесіда.
Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими! Сподіваємося, що ваші наступні візити в магазини нашої мережі будуть лише приємними.
З повагою,
Команда «Червоного маркету»
Унітаз та продукти харчування.
Хочу щоб покупці мали на увазі, що продукти стоять в туалеті біля унітазу, бо не має місця на складі, а зверху товару лежить волосся, брудні шкарпетки робітників та взуття. Усі бризги унітазу прямо на ваших продуктах харчування.
Скарга від колишнього працівника
Обіцяють одне а по факту інше
Щоб мати можливість більш детально розібратися в ситуації, яку ви описали, будь ласка, зателефонуйте на нашу гарячу лінію (800) 750-135, та надайте ваші контактні дані та № ТТ, на якій працювали, щоб ми могли детально пропрацювати вашу скаргу та й надалі забезпечувати прозорість і справедливість у трудових питаннях.
Филатова руководитель полный ноль
Щодо температурного режиму: звертаємо вашу увагу, що двері магазинів регулюються відповідно до встановлених стандартів, зокрема, для збереження комфорту співробітників і відвідувачів у холодну пору року. Якщо цей стандарт було порушено, ми приймемо всі необхідні заходи, щоб вирішити ситуацію.
Наша компанія дотримується політики своєчасної виплати заробітної плати. Інформація про строки та умови виплат надається співробітникам під час прийняття на роботу. Якщо у вас виникли питання чи непорозуміння щодо розміру виплат ви можете звернутися до безпосереднього керівництва або Територіального менеджера.
Лісовий проспект 25Б зверніть увагу на те кого ви берете на роботу керуюча просто жах як завжди
І це не перший раз взагалі не зрозуміло як таке може працювати там головною повна не повага
Рідко заходжу але постійно попадаю саме на неї
Моя знайома працювала в їхньому магазині то говорила що постійно дурила... Читать отзыв Жахливий персонал та сама їхня головна керуюча персонал на розрив на касі не дочекаєшся на прохання підійти на касу керуюча хамка крикнула ПОДОЖДІТЬ БЛ!!!
І це не перший раз взагалі не зрозуміло як таке може працювати там головною повна не повага
Рідко заходжу але постійно попадаю саме на неї
Моя знайома працювала в їхньому магазині то говорила що постійно дурила її на зарплату та якісь штрафи придумувала постійно змінюється колектив зрозуміло з яких причин
Пропоную подивитись вищому керівництву на дану особу та змінити її місце роботи такій особі не місце праці з людьми
Тетяна звати вроді
Це просто жах
Бажання ходити в магазин цей більше не маю і нікому не совітую
Ваше звернення вже передано до відповідального фахівця для детального розгляду ситуації, яку ви описали. Зауваження щодо поведінки керуючої та також будуть ретельно вивчені.
Дякуємо за те, що привернули нашу увагу до цієї ситуації. Для нас дійсно дуже важливо, щоб у наших магазинах панувала атмосфера поваги, професійності та якісного обслуговування.
Ще раз перепрошуємо за завдані незручності. Сподіваємося, що ви зможете дати нам ще один шанс виправити ваше враження. Будемо раді бачити вас знову.