Замовив квиток 22.11.2025 Запоріжжя-Миколаїв, по службовій необхідності змушений був перенести поїздку.Оформив повернення коштів (вартість квитка 900грн) але перевізник відразу відмовив у поверненні вказавши причину,що за 24години до відправлення компенсація за повернення не передбачена.Подзвонив у службу підтримки, мені порадили зв'язатися з перевізником, що я і зробив але у абонента відсутній звязок. Телефоную знову в службу підтримки, другий оператор дізнавшись ситуацію не... Читать отзыв Замовив квиток 22.11.2025 Запоріжжя-Миколаїв, по службовій необхідності змушений був перенести поїздку.Оформив повернення коштів (вартість квитка 900грн) але перевізник відразу відмовив у поверненні вказавши причину,що за 24години до відправлення компенсація за повернення не передбачена.Подзвонив у службу підтримки, мені порадили зв'язатися з перевізником, що я і зробив але у абонента відсутній звязок. Телефоную знову в службу підтримки, другий оператор дізнавшись ситуацію не дуже виховано розмовляв і в якийсь момент просто кинув слухавку.Словом ця уся контора цілком підходить під опис якихось шахраїв,якщо просто уявити ситуацію що помилково тицьнув не на ту дату(людський фактор) ви своїх грошей вже не повернете бо у них такі "умови".
Найжахливіші перевізники! Безвідповідальні. Шукали автобус із Варшави до Тернополя без пересадок. На квитках нічого не було вказано про пересадки. Доїхали до Львова — нам кажуть: «Виходьте, буде пересадка». Ніхто з людей не знав. Чекали на відправку свого автобуса 2 години, хоча обіцяли пів години. В автобусі було холодно — пар із рота йшов. Були діти, які мерзнули. На прохання людей... Читать отзыв Найжахливіші перевізники! Безвідповідальні. Шукали автобус із Варшави до Тернополя без пересадок. На квитках нічого не було вказано про пересадки. Доїхали до Львова — нам кажуть: «Виходьте, буде пересадка». Ніхто з людей не знав. Чекали на відправку свого автобуса 2 години, хоча обіцяли пів години.
В автобусі було холодно — пар із рота йшов. Були діти, які мерзнули. На прохання людей увімкнути тепло казали, що «нічого не допоможе». Підходили, питалися, через скільки поїдемо. Відповідь була: «5–10 хвилин — і їдемо». І так ми мерзли дві години.
Перед Львовом зупинилися на заправці — чекали пів години, щоб водії випили кави й покурили. 🤦🏻♀️
Можна сказати лиш одне трьохрубльовщики, і пояснюю чому, коли випала мені можливість виїхати з м. Суми в м. Київ треба було рішати все швидко, лишалося до відправки 1год.рейс був о 18.00 годині, давай замовляти квиток як зазвичай проплатіть вартість квитка в повному обсязі бо не буде броні на квиток, коли моя дружина проплатила кошти виясняється що рейс відмінили, хоч говорілка... Читать отзыв Можна сказати лиш одне трьохрубльовщики, і пояснюю чому, коли випала мені можливість виїхати з м. Суми в м. Київ треба було рішати все швидко, лишалося до відправки 1год.рейс був о 18.00 годині, давай замовляти квиток як зазвичай проплатіть вартість квитка в повному обсязі бо не буде броні на квиток, коли моя дружина проплатила кошти виясняється що рейс відмінили, хоч говорілка що клянчила кошти за 40 хв знала про відміну, тепер близько місяця кошти повернуть не взмозі, чешуть їхні оператори( спеціалісти розмовного жанру) різну дічь то відправили на банк то бухгалтерія перевіряє,короче кантора ніканора
Хочу залишити відгук про найжахливішу поїздку. Автобус Харків- Хмельницький (їхали на Вінницю). Всю дорогу молилися, щоб тільки доїхати живими. Як перевізник Пеньора може випускати на дорогу такий транспорт???? Ви ж возите людей, а не худобу!!!! Автобус ніби з пункту прийому металобрухту, по дорозі ледь не розпався на запчастини! Водій, таке враження, що не те що перший раз на маршруті, а... Читать отзыв Хочу залишити відгук про найжахливішу поїздку. Автобус Харків- Хмельницький (їхали на Вінницю). Всю дорогу молилися, щоб тільки доїхати живими. Як перевізник Пеньора може випускати на дорогу такий транспорт???? Ви ж возите людей, а не худобу!!!! Автобус ніби з пункту прийому металобрухту, по дорозі ледь не розпався на запчастини! Водій, таке враження, що не те що перший раз на маршруті, а ніби перший раз за кермом! Висадив дитину на об'їзній, бо віін *не захотів заїжджати " в населений пункт, бо "вона одна" . Це не поїздка, а просто жах!!!! Ніколи не їдьте з цим перевізником!!!!
Замовила місце з Полтави до Харкова, прибула на місце відправлення, машини перевізника на парковці не знайшла. Надсилали повідомлення в вайбер з номером авто та моб. телефоном перевізника(водія). Захожу в вайбер, а чату з компанією і сліду немає(добре, що зробила скрін). Дзвоню водію, кажу: -я вже на місці, ще довго чекати(вже 10 хвилин як мали поїхати) у відповідь чую: -ВЫ ЧТО... Читать отзыв Замовила місце з Полтави до Харкова, прибула на місце відправлення, машини перевізника на парковці не знайшла. Надсилали повідомлення в вайбер з номером авто та моб. телефоном перевізника(водія). Захожу в вайбер, а чату з компанією і сліду немає(добре, що зробила скрін). Дзвоню водію, кажу: -я вже на місці, ще довго чекати(вже 10 хвилин як мали поїхати) у відповідь чую: -ВЫ ЧТО су*а ПРИКАЛЫВАЕТЕСЬ? -добре, я зрозуміла, Ви ще не на місці -НЕ ОТВЛЕКАЙ ВОДИТЕЛЯ СУКА Після цього скинула дзвінок. Так як треба було терміново їхати, а стояти чекати з моря погоди чи приїде водій чи ні, швиденько замовила потяг, та поїхала. Квиток повернути не змогла, відповідно кошти також. Жахливий сервіс та відношення до клієнтів! НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Компанія не несе жадної відповідальності. Якщо є проблеми з рейсом - просто дають контакти перевізника і собі вирішуй там! Впливу на перевізника не мають. Однозначно не рекомендую....
купували квитки без пересадки з Кишеніва (аеропорт) до Дніпра, автобус мав бути зі зручностями, туалет, зарядка, вай-фай. Окремо доплатили за місце біля вікна. По факту: зустріли біля аеропорту стареньким автобусом, поблизу Одеси пересадили в "вбитий", технічно не справний спрінтер, де сидіння розраховані на зріст до 1,50, не розкладаються ніяк, коліна впираються в наступні крісла, спідометр не працює- водій орієнтувався... Читать отзыв купували квитки без пересадки з Кишеніва (аеропорт) до Дніпра, автобус мав бути зі зручностями, туалет, зарядка, вай-фай. Окремо доплатили за місце біля вікна. По факту: зустріли біля аеропорту стареньким автобусом, поблизу Одеси пересадили в "вбитий", технічно не справний спрінтер, де сидіння розраховані на зріст до 1,50, не розкладаються ніяк, коліна впираються в наступні крісла, спідометр не працює- водій орієнтувався по швидкості мелькання дерев, пасків безпеки не було від слова "взагалі" навіть у водія і передніх сидінь. В руках водія телефон, він не тільки розмовляв під час руху,але ще й писав повідомлення. На скаргу менеджерові по телефону не відреагували, зате телефонували водію і питали чи не піднімають пасажири "скандал". Подали офіціний запит на повернення коштів за послугу, яку не надали (доплату за місце біля вікна). Нам відповіли що ми все отримали, як заявлено у квитку, доїхали ми чудово та зручно, і взагалі нас поїхало меньше ніж куплено квитків.
їхала з Одеси до Києва через бла бла Кар, у квитку була вказана просто адреса, зателефонувала на гарячу лінію, взяла номер водія, він трубку не взяв і просто без мене поїхав. гроші не повернули, на бла бла каре відгук залишити не можливо, дзвонила на гарячу лінію перевізника сказали повернення оформили але це марно, сервіс 0/0
замовляли білети з аеропорту Кішиньов до Одеси. У день вильоту нам перенесли рейс і час прильоту змінився. Зробили повернення білетів, з поверненням коштів. Але нам відмовили в поверненні, так я зміна часу прибуття рейсу , на 3 години пізніше, це не вагома причина. Час прибуття змінився на 3години +.
Достоинства:
Не помітила.
Недостатки:
Автобуси постійно затримуються на 30 хвилин і більше.
Зворотнього звʼязку немає!!!
Затримка рейсу (офіційна інформація), не вагома причина повернення коштів.
Жахливий сервіс! Заздалегідь скасувала поїздку, кошти ніхто не повернув. Більше того, мені надійшов лист з відмовою і, що саме цікаве, причина відмови не вказана. А так можна було??? Це взагалі що???
Повернення за день до поїздки 50% ніхто не може допомогти. Хамовита підтримка Покращення буде якщо змінять політику білетів, який можна буде за 24 повернути грощі. Також перестануть хамити в телефоних розмовах
Гіршого перевізника я не бачила. Залишилось пару годин до відправлення вони тільки тоді повідомили що рейс зкасовують. Хамське поводження водіїв це окрема тема. Просила сісти спереду бо дуже було погано,тим більше були вільні місця ,водій сказав що то для своїх і він хоче поговорити з сім'єю я буду заважати. Я не розумію він на роботі чи ні. Я до нього... Читать отзыв Гіршого перевізника я не бачила. Залишилось пару годин до відправлення вони тільки тоді повідомили що рейс зкасовують. Хамське поводження водіїв це окрема тема. Просила сісти спереду бо дуже було погано,тим більше були вільні місця ,водій сказав що то для своїх і він хоче поговорити з сім'єю я буду заважати. Я не розумію він на роботі чи ні. Я до нього додому не прийшла. Плюсів не має одні мінуси. Обходьте цього перевізника стороною.
Компанія - ДНО! Категорично НЕ РАДЖУ з ними їздити. Сама компанія Бусфор не є перевізником. Вони наймають сторонніх перевізників і потім переводять всі стрілки на них. Добитись чогось від уявної служби підтримки - неможливо! Служба підтримки існує тільки для галочки. По всіх питаннях - дзвоніть перевізнику. А перевізнику ви до *опи. Йому аби гроші від вас отримати, а далі... Читать отзыв Компанія - ДНО! Категорично НЕ РАДЖУ з ними їздити. Сама компанія Бусфор не є перевізником. Вони наймають сторонніх перевізників і потім переводять всі стрілки на них. Добитись чогось від уявної служби підтримки - неможливо! Служба підтримки існує тільки для галочки. По всіх питаннях - дзвоніть перевізнику. А перевізнику ви до *опи. Йому аби гроші від вас отримати, а далі ви йому не потрібні. І ніякий Бусфор, чи Блаблакар за це не відповідає. Купив міжнародний квиток з пересадками на суму 6500 грн. На кордоні мене висадили. (Документи були в нормі, просто їм так захотілось, я їм не сподобався). Я звернувся в службу підтримки з проханням повернути гроші за квиток, хочаб частково за пересадку. Або видати мені офіційний документ з відмовою повернути гроші - це є законною підставою для звернення в суд. Оскільки пересадку я не робив, і по Європі не їхав. Служба підтримки тупо відмовила в компенсації - посилаючись на відмову перевізника. Жодних документів не надали. Жодних пояснень. Просто - перевізник відмовив у поверненні коштів, тому ми нажаль нічим не можемо вам допомогти. Таким чином втратив 6500 грн. Планую звертатися до суду з приводу компенсації. Хоча питання можна було вирішити мирно, зробивши часткову компенсацію, це вийшло б їм значно дешевше. Але компанія Бусфор (це є Блаблакар) зайняла принципову огидну позицію - "нам дуже шкода, але ми нічим вам не можемо допомогти." Жахливе і безвідповідальне ставлення до пасажирів. Фірма не несе ніякої відповідальності за роботу своїх перевізників. Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ !! Хочете мати проблеми з перевізником - звертайтесь в Бусфор. Їм на пасажирів плювати. Огидна фірма. Більше сам не буду з ними їздити, і вам не раджу. Благо що конкурентів вистачає. Шкодую що не прочитав про них відгуки до покупки квитка.
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Вся поїздка - один великий мінус. Їм плювати на пасажирів!
Покупала билет через busfor. и то ли переводчик не предоставил верную информацию о прибытии, то ли busfor затупили и не узнали и дали ложную информацию на сайте при покупке билета. потому как у перевозчика напрямую сейчас глянула - там более менее правдиво время указано на сайте. на сайте басфор указали время прибытия в 11:20. но в решультате признали в 14:00.... Читать отзыв Покупала билет через busfor. и то ли переводчик не предоставил верную информацию о прибытии, то ли busfor затупили и не узнали и дали ложную информацию на сайте при покупке билета. потому как у перевозчика напрямую сейчас глянула - там более менее правдиво время указано на сайте.
на сайте басфор указали время прибытия в 11:20. но в решультате признали в 14:00. при чем водитель сказал, что они так всегда ездят.
поезд был у нас в 13.00. даже с запасом брали и все…. опоздали на поезд. нервы и деньги. ужас. и куда обращаться?
начнём с того, что сам бас фор не несёт ответственности за перевозчика и не может дать информации помимо номера перевозчика, который дай бог возьмёт трубку. купили билет николаев-кишинев, 70 с чем-то мест в автобусе, розетки, кондиционер и все приколы. ждём на автовокзале нормальный автобус, не можем найти. перевозчик взял трубку и говорит где он находится, не можем его найти. встретил... Читать отзыв начнём с того, что сам бас фор не несёт ответственности за перевозчика и не может дать информации помимо номера перевозчика, который дай бог возьмёт трубку. купили билет николаев-кишинев, 70 с чем-то мест в автобусе, розетки, кондиционер и все приколы. ждём на автовокзале нормальный автобус, не можем найти. перевозчик взял трубку и говорит где он находится, не можем его найти. встретил нас и подводит к белой маршрутке у которого направление николаев-одесса. тут начинаем разбираться и узнаем, что в Одессе будет пересадка. на билете абсолютно ничего не указано о пересадке и о том, что будем ехать в маршрутке. все переполненно, мест нет, 5 человек едут стоя, дышать нечем, все толкаются и кричат. по дороге останавливается подобрать людей которые так-же купили билет, крикнул им, что места в автобусе нет, его ничего не волнует и уехал. это просто жесть, басфор контролируйте как-то своих перевозчиков, почему покупаю нормальный билет я должна ехать в толкучке без воздуха
Сам бас фор не несе ніякої відповідальності за дії перевізників квитки яких продаються у них на сайті. Я купляла квиток з Варшави до Запоріжжя прямим рейсом без пересадок у нормальному автобусі. У Києві мене пересадили в спринтер маленький та незручний. З криками скоріше у іншу компанію перевізника. Ми проїхали 2 години зупинилися на заправці , та чекали... Читать отзыв Сам бас фор не несе ніякої відповідальності за дії перевізників квитки яких продаються у них на сайті. Я купляла квиток з Варшави до Запоріжжя прямим рейсом без пересадок у нормальному автобусі. У Києві мене пересадили в спринтер маленький та незручний. З криками скоріше у іншу компанію перевізника. Ми проїхали 2 години зупинилися на заправці , та чекали там ще годину , поки не приїхав ще один спринтер и мене знову пересадили і сказали, що у Дніпрі мене знову пересадять!!! Коли я зателефонувала на гарячу лінію Басфор мені сказали , що можуть зробити повернення коштів за квиток , як що я вийду і залишуся на заправці посеред траси, та як що мені не підходить цей варіант , тоді я можу звʼязатися з самим перевізником та щось з ним вирішувати , або доїхати так , їм всеодно!!! Жахливо , я в шоці з цієї клієнтоорієнтовності!!!!
О необходимости делать пересадку в Одессе по маршруту Кишинев Киев никто не предупреждал. Качество и комфорт автобусов отличается от заявленных на сайте. Ничего из этого нет.
Це жахливий перевізник. В салоні смердить, брудно, дуже не зручні сидіння, водій жене як не нормальний, тому що чекав 2 пасажирок 30 хв і не вписується в час. На дорозі дуже різко тормозив, що пасажири летіли вперед. Плюс дуже душно і немає ніякого кондиціонера.
Тоанспорт жахливий. Їздити тільки по місту, а не в дальні рейси. По часу прибуття брешуть на 3 години. Це найгірший перевізник якого я бачила. Треба забрати ліцензію на перевезення пасажирів
Недостатки:
Тоанспорт жахливий. Їздити тільки по місту, а не в дальні рейси. По часу прибуття брешуть на 3 години. Це найгірший перевізник якого я бачила. Треба забрати ліцензію на перевезення пасажирів
Користувалися послугами даної компанії busfor в жовтні 2025 року, поїздка виявилась жахливою, в автобусі було холодно, дуло з дверей ну це б було нічого якби неочікувано водій не почав роздавати якісь карточки на пересадку в інший автобус (про пересадку ніхто не попереджував) нас висадили десь в якомусь місті, вночі, про тривалість очікування водій не міг сказати бо він чекав поки... Читать отзыв Користувалися послугами даної компанії busfor в жовтні 2025 року, поїздка виявилась жахливою, в автобусі було холодно, дуло з дверей ну це б було нічого якби неочікувано водій не почав роздавати якісь карточки на пересадку в інший автобус (про пересадку ніхто не попереджував) нас висадили десь в якомусь місті, вночі, про тривалість очікування водій не міг сказати бо він чекав поки назбирається людей в автобус, казав може 2 години може чотири….. ми чекали в загальному більше ніч чотири години….. вночі в холоді….. це був жах. Якщо б водій повідомив про тривалу зупинку, можна б було поїхати до Львова і за свій кошт пересісти на інший автобус. На телефонні дзвінки перевізник не відповідає. Представник busfor кажуть що треба читати відгуки за перевізника, то якись капец….. читайте відгуки!!!!! Чому такі великі компанії самі не фільтрують перевізників, невже їм не важлива репутація???? На даний момент я не рекомендую сайт busfor оскільки вони співпрацюють з ненадійними підрядниками!!!!!
Купила білети з Харкова до Нового Буга. Не надіслали номер маршрутки. На автовокзалі виявилося, що такого перевізника немає, є інший- в списку пасажирів нас не знайшли. Оператор, вказаний в білеті на дзвінки не відповідає. Після дзвінків, куди тільки можливо, з'явилися в списку. Краще вибрати іншого посередника.
Продают билеты на несуществующие рейсы и не возвращают деньги!!!! На телефонах одно хамло сидит!!!! Цены ставят максимально завышенные! Ни совести ничего нет!!!! Когда вас уже прикроют!!!!
Жахливий перевізник , за 20 хвилин до відправлення зламався автобус, ніхто ні про що не сказав, рейс було скасовано , ніхто не казав , перевізник не подзвонив нічого не сказав, всі плани на цей момент рухнули.
Мангейм Германия автобус Аахен-Одесса просто не заехал!!!! Не захотел водитель из за одного человека заезжать. 😲🫤 И не звонка ничего! Просто пассажир стоит ждет с чемоданами в чужой стране..... Хочется материться но нельзя.... Компания УЖОС😲
Ніколи не було ніяких проблем з перевізниками. Замовили квитки 07.09.2025 від перевізника LEON POL TRANS / ФОП Терлецький Петро Михайлович, маршрурт Київ-Прага на 27.09.2025 на сайті басфор.юа. 27.09 перевізник нам зранку написав, що сьогодні буде такий то автобус, все гуд, але за 3 години до виїзду по перше перевізник видаляє повідомлення про автобус, по друге пише що на сьогодні рейс... Читать отзыв Ніколи не було ніяких проблем з перевізниками. Замовили квитки 07.09.2025 від перевізника LEON POL TRANS / ФОП Терлецький Петро Михайлович, маршрурт Київ-Прага на 27.09.2025 на сайті басфор.юа. 27.09 перевізник нам зранку написав, що сьогодні буде такий то автобус, все гуд, але за 3 години до виїзду по перше перевізник видаляє повідомлення про автобус, по друге пише що на сьогодні рейс відмінено, в нас вже оплачені кошти за проживання, надати нам інший автобус не можуть, дзвоню на басфор кажуть що анульована поїздка, в них вже немає ніяких перевізників, які б нас забрали саме сьогодні, добре що басфор повернули гроші за білети в той же день. Але нажаль ми втратили гроші за проживання, а це немаленька сума, та дні які ми могли побути на відпочинку, бо була короткотермінова відпустка, це була підстава!!! від LEON POL TRANS / ФОП Терлецький Петро Михайлович. Не рекомендую перевізника LEON POL TRANS / ФОП Терлецький Петро Михайлович і вважаю що басфор повинен розірвати з ними договір. Можу порекомендувати автолюкс (еколайнс) ніколи не підводив, але є мінуси з затримкою іноді.
Подобрала билет на большой автобус (как было заявлено более 70 мест), для того чтоб нормально сидеть и поставить в багажник чемодан, и выбрала рейс БЕЗ пересадок, для меня эти моменты были приоритетными. В результате приехал микроавтобус спринтер, в котором коленки упирались в переднее сидение, невозможно было поставить свой чемодан, т.к. у водителя не было мест в маленьком багажном отсеке, кто... Читать отзыв Подобрала билет на большой автобус (как было заявлено более 70 мест), для того чтоб нормально сидеть и поставить в багажник чемодан, и выбрала рейс БЕЗ пересадок, для меня эти моменты были приоритетными. В результате приехал микроавтобус спринтер, в котором коленки упирались в переднее сидение, невозможно было поставить свой чемодан, т.к. у водителя не было мест в маленьком багажном отсеке, кто ездил на таком транспорте, знает. С такими "удобствами" можно ехать до 1 часа, но точно не 12 часов! Это еще не все, как выяснилось, в Днепре была пересадка. Многие были в шоке и от автобуса и от того, что они узнали о пересадке. После этой горе поездки я обратилась в службу поддержки busfor.ua, чтоб решить этот вопрос и компенсировать такие неудобства. Так вот что они сказали. Мол, я сама должна звонить перевозчику и решать этот вопрос напрямую, они не несут никакой ответственности НЕ рекомендую никому здесь покупать билеты! Вы не получите заявленной услуги, и Ваши нервы никто не компенсирует.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Жахливо у всіх планах
Найжахливіші перевізники
В автобусі було холодно — пар із рота йшов. Були діти, які мерзнули. На прохання людей... Читать отзыв Найжахливіші перевізники! Безвідповідальні. Шукали автобус із Варшави до Тернополя без пересадок. На квитках нічого не було вказано про пересадки. Доїхали до Львова — нам кажуть: «Виходьте, буде пересадка». Ніхто з людей не знав. Чекали на відправку свого автобуса 2 години, хоча обіцяли пів години.
В автобусі було холодно — пар із рота йшов. Були діти, які мерзнули. На прохання людей увімкнути тепло казали, що «нічого не допоможе». Підходили, питалися, через скільки поїдемо. Відповідь була: «5–10 хвилин — і їдемо». І так ми мерзли дві години.
Перед Львовом зупинилися на заправці — чекали пів години, щоб водії випили кави й покурили. 🤦🏻♀️
Повне дно жахлива контора
Відгук про поїздку.
Пеньора І.М дно!
авто та моб. телефоном
перевізника(водія). Захожу в вайбер, а чату з компанією і сліду немає(добре, що зробила скрін).
Дзвоню водію, кажу:
-я вже на місці, ще довго чекати(вже 10 хвилин як мали поїхати) у відповідь чую:
-ВЫ ЧТО... Читать отзыв Замовила місце з Полтави до Харкова, прибула на місце відправлення, машини перевізника на парковці не знайшла. Надсилали повідомлення в вайбер з номером
авто та моб. телефоном
перевізника(водія). Захожу в вайбер, а чату з компанією і сліду немає(добре, що зробила скрін).
Дзвоню водію, кажу:
-я вже на місці, ще довго чекати(вже 10 хвилин як мали поїхати) у відповідь чую:
-ВЫ ЧТО су*а ПРИКАЛЫВАЕТЕСЬ?
-добре, я зрозуміла, Ви ще не на місці
-НЕ ОТВЛЕКАЙ ВОДИТЕЛЯ СУКА
Після цього скинула дзвінок.
Так як треба було терміново їхати, а стояти чекати з моря погоди чи приїде водій чи ні, швиденько замовила потяг, та поїхала.
Квиток повернути не змогла,
відповідно кошти також.
Жахливий сервіс та відношення до клієнтів! НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Не купуйте через Bosfor
НЕ РЕКОМЕНДУЮ Обдурили, сказали шо так і треба
Жахливий сервіс 0/0
Відмова в поверненні коштів
Зробили повернення білетів, з поверненням коштів. Але нам відмовили в поверненні, так я зміна часу прибуття рейсу , на 3 години пізніше, це не вагома причина. Час прибуття змінився на 3години +.
Запізнюється
Пасько Ольга Миколаївна ФОП перевізник
Не повернули кошти
Заздалегідь скасувала поїздку, кошти ніхто не повернув. Більше того, мені надійшов лист з відмовою і, що саме цікаве, причина відмови не вказана. А так можна було??? Це взагалі що???
Жахливе обслуговування
BusFor Ужасний перевізник
Покращення буде якщо змінять політику білетів, який можна буде за 24 повернути грощі. Також перестануть хамити в телефоних розмовах
Сама гірша якість
Лучше обходить стороной
Жахливо! Компанія - ДНО!
Купив міжнародний квиток з пересадками на суму 6500 грн. На кордоні мене висадили. (Документи були в нормі, просто їм так захотілось, я їм не сподобався). Я звернувся в службу підтримки з проханням повернути гроші за квиток, хочаб частково за пересадку. Або видати мені офіційний документ з відмовою повернути гроші - це є законною підставою для звернення в суд. Оскільки пересадку я не робив, і по Європі не їхав. Служба підтримки тупо відмовила в компенсації - посилаючись на відмову перевізника. Жодних документів не надали. Жодних пояснень. Просто - перевізник відмовив у поверненні коштів, тому ми нажаль нічим не можемо вам допомогти.
Таким чином втратив 6500 грн. Планую звертатися до суду з приводу компенсації. Хоча питання можна було вирішити мирно, зробивши часткову компенсацію, це вийшло б їм значно дешевше. Але компанія Бусфор (це є Блаблакар) зайняла принципову огидну позицію - "нам дуже шкода, але ми нічим вам не можемо допомогти."
Жахливе і безвідповідальне ставлення до пасажирів. Фірма не несе ніякої відповідальності за роботу своїх перевізників. Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!
Хочете мати проблеми з перевізником - звертайтесь в Бусфор. Їм на пасажирів плювати. Огидна фірма. Більше сам не буду з ними їздити, і вам не раджу. Благо що конкурентів вистачає.
Шкодую що не прочитав про них відгуки до покупки квитка.
время прибытия пишут с потолка
на сайте басфор указали время прибытия в 11:20. но в решультате признали в 14:00.... Читать отзыв Покупала билет через busfor. и то ли переводчик не предоставил верную информацию о прибытии, то ли busfor затупили и не узнали и дали ложную информацию на сайте при покупке билета. потому как у перевозчика напрямую сейчас глянула - там более менее правдиво время указано на сайте.
на сайте басфор указали время прибытия в 11:20. но в решультате признали в 14:00. при чем водитель сказал, что они так всегда ездят.
поезд был у нас в 13.00. даже с запасом брали и все…. опоздали на поезд. нервы и деньги. ужас. и куда обращаться?
ужасный перевозчик
Не рекомендую !
Я купляла квиток з Варшави до Запоріжжя прямим рейсом без пересадок у нормальному автобусі.
У Києві мене пересадили в спринтер маленький та незручний.
З криками скоріше у іншу компанію перевізника. Ми проїхали 2 години зупинилися на заправці , та чекали... Читать отзыв Сам бас фор не несе ніякої відповідальності за дії перевізників квитки яких продаються у них на сайті.
Я купляла квиток з Варшави до Запоріжжя прямим рейсом без пересадок у нормальному автобусі.
У Києві мене пересадили в спринтер маленький та незручний.
З криками скоріше у іншу компанію перевізника. Ми проїхали 2 години зупинилися на заправці , та чекали там ще годину , поки не приїхав ще один спринтер и мене знову пересадили і сказали, що у Дніпрі мене знову пересадять!!!
Коли я зателефонувала на гарячу лінію Басфор мені сказали , що можуть зробити повернення коштів за квиток , як що я вийду і залишуся на заправці посеред траси, та як що мені не підходить цей варіант , тоді я можу звʼязатися з самим перевізником та щось з ним вирішувати , або доїхати так , їм всеодно!!!
Жахливо , я в шоці з цієї клієнтоорієнтовності!!!!
Информация об условиях в автобусе не отвечает действительнос
О необходимости делать пересадку в Одессе по маршруту Кишинев Киев никто не предупреждал. Качество и комфорт автобусов отличается от заявленных на сайте. Ничего из этого нет.
Жахливий перевізник
Жахлива поїздка
Жахлива поїздка
Якщо б водій повідомив про тривалу зупинку, можна б було поїхати до Львова і за свій кошт пересісти на інший автобус.
На телефонні дзвінки перевізник не відповідає.
Представник busfor кажуть що треба читати відгуки за перевізника, то якись капец….. читайте відгуки!!!!! Чому такі великі компанії самі не фільтрують перевізників, невже їм не важлива репутація???? На даний момент я не рекомендую сайт busfor оскільки вони співпрацюють з ненадійними підрядниками!!!!!
Не рекомендую
Воры!!!! Аферисты!!!!
Цены ставят максимально завышенные! Ни совести ничего нет!!!! Когда вас уже прикроют!!!!
Даремно витрачені кошти
Просто водила решил не заезжать в Мангейм?
Ненадійний перевізник LEON POL TRANS / ФОП Терлецький Петро Михайлович
Петро Михайлович, маршрурт Київ-Прага на 27.09.2025 на сайті басфор.юа. 27.09 перевізник нам зранку написав, що сьогодні буде такий то автобус, все гуд, але за 3 години до виїзду по перше перевізник видаляє повідомлення про автобус, по друге пише що на сьогодні рейс... Читать отзыв Ніколи не було ніяких проблем з перевізниками. Замовили квитки 07.09.2025 від перевізника LEON POL TRANS / ФОП Терлецький
Петро Михайлович, маршрурт Київ-Прага на 27.09.2025 на сайті басфор.юа. 27.09 перевізник нам зранку написав, що сьогодні буде такий то автобус, все гуд, але за 3 години до виїзду по перше перевізник видаляє повідомлення про автобус, по друге пише що на сьогодні рейс відмінено, в нас вже оплачені кошти за проживання, надати нам інший автобус не можуть, дзвоню на басфор кажуть що анульована поїздка, в них вже немає ніяких перевізників, які б нас забрали саме сьогодні, добре що басфор повернули гроші за білети в той же день. Але нажаль ми втратили гроші за проживання, а це немаленька сума, та дні які ми могли побути на відпочинку, бо була короткотермінова відпустка, це була підстава!!! від LEON POL TRANS / ФОП Терлецький
Петро Михайлович. Не рекомендую перевізника LEON POL TRANS / ФОП Терлецький
Петро Михайлович і вважаю що басфор повинен розірвати з ними договір. Можу порекомендувати автолюкс (еколайнс) ніколи не підводив, але є мінуси з затримкою іноді.
УЖАСНЕЕ этой компании нет
После этой горе поездки я обратилась в службу поддержки busfor.ua, чтоб решить этот вопрос и компенсировать такие неудобства. Так вот что они сказали. Мол, я сама должна звонить перевозчику и решать этот вопрос напрямую, они не несут никакой ответственности
НЕ рекомендую никому здесь покупать билеты! Вы не получите заявленной услуги, и Ваши нервы никто не компенсирует.