Оля Украина, Запоріжжя Отзыв написан 1 августа, 2018 год290 просмотров
Добрий день.Розпишу детально не приємну ситуацію яка відбулась,за провиною цього сайту. 11 липня я купила білет Львів-Одеса на 21 липня,15:00 21 липня я приїхала на місце з якого повинен відправлятися автобус,рівно за пів години до відправлення. Даю водієві свій квиток,на що чую відповідь "Девушка уже нет свободных мест,я уже взял 10 человек по електронных билетах,где я буду сажать остальных людей,у меня билеты уже проданы".Тобто водій сказав,що басфор продав більше ніж 10 білетів,а по його розрахунках він міг взяти тільки 10 людей,я прийшла 12,тобто ще декілька людей опинилось в такій ж ситуації. Почали дзвонити на гарячу лінію,де сказали,що нічим допомогти не можуть і щоб ми здавали білет.Також вони не могли пояснити ситуацію і вияснити її з перевізниками. Водій запропонував їхати на табуретці,якщо мені дуже треба(це 16 годин дороги +старий автобус,в якому мінімум комфортних умов) За умовами які надає басфор,можна повернути білет,вказавши причину,і чекати відповідь від 1 до 10 днів.На всі мої дзвінки,та запитання відповідь була одна і та ж ,а в результаті відмова в поверненні коштів.Басфор пояснює це тим,що у них немає відповіді від перевізників,водії не надають інформацію,скільки ще потрібно часу теж не знають і вказати не можуть. Білет був куплений і оплачений через сайт басфор,відповідних послуг надано не було,але ж у поверненні коштів відмовлено.Який ще є вихід із сієї ситуації?
На жаль, ви так і не надали номер вашого квитка, через що ми не змогли перевірити ваші звернення та ідентифікувати вас як пасажира. Якщо у вас залишилися невирішені питання, будь ласка, скористайтеся інструкцією з оформлення скарги або повернення через особистий кабінет, для швидкого розгляду її нашими фахівцями.
Добрий день, Олю. Нам дуже шкода що у вас виникли труднощі із-за перевізника, який виконував цей рейс. Будь ласка, вкажіть номер вашого квитка, це 7 цифр Bus ticket, для того, щоб ми могли перевірити ваші звернення в нашу службу підтримки.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Busfor не надає відповідні послуги. - Отзывы о Busfor.ua
11 липня я купила білет Львів-Одеса на 21 липня,15:00
21 липня я приїхала на місце з якого повинен відправлятися автобус,рівно за пів години до відправлення.
Даю водієві свій квиток,на що чую відповідь "Девушка уже нет свободных мест,я уже взял 10 человек по електронных билетах,где я буду сажать остальных людей,у меня билеты уже проданы".Тобто водій сказав,що басфор продав більше ніж 10 білетів,а по його розрахунках він міг взяти тільки 10 людей,я прийшла 12,тобто ще декілька людей опинилось в такій ж ситуації.
Почали дзвонити на гарячу лінію,де сказали,що нічим допомогти не можуть і щоб ми здавали білет.Також вони не могли пояснити ситуацію і вияснити її з перевізниками.
Водій запропонував їхати на табуретці,якщо мені дуже треба(це 16 годин дороги +старий автобус,в якому мінімум комфортних умов)
За умовами які надає басфор,можна повернути білет,вказавши причину,і чекати відповідь від 1 до 10 днів.На всі мої дзвінки,та запитання відповідь була одна і та ж ,а в результаті відмова в поверненні коштів.Басфор пояснює це тим,що у них немає відповіді від перевізників,водії не надають інформацію,скільки ще потрібно часу теж не знають і вказати не можуть.
Білет був куплений і оплачений через сайт басфор,відповідних послуг надано не було,але ж у поверненні коштів відмовлено.Який ще є вихід із сієї ситуації?
отзыв
Комментарии к отзыву