Роман Білий Украина Отзыв написан 26 марта, 2018 год607 просмотров
Вперше замовив квиток на BUSFOR.UA Номер замовлення 24719387 Мав їхати на службу за годину до відправлення телефонує мені оператор і повідомляє, що автобус запізнюється і буде пізніше на 30хв виїхав той автобус більш ніж за 45хв. Після того як дізнався про затримку подав заявку на повернення квитка. Відповідь отримав через 5годин нажаль перевізник відмовив у поверненні коштів. Після веселіше контакт з перевізником - маладой человєк разгавор нєачьом. Тобто ніякої поваги до споживача (пасажира). І того за пів години знайшов іншого перевізника, витратив в 2рази більше коштів + велика вдячність оператору за зіпсований настрій!
Доброго дня, Романе. Нам дуже шкода, що ви не змогли скористатись вашим квитком. Дякуємо вам за те, що надали нам номер вашого замовлення. На жаль, ми не знайшли звернень на ваш номер телефона від наших операторів, про запізнення рейсу вас сповіщав перевізник, який виконував цей рейс. Перевізник не надавав нам інформації про затримку рейсу, та не давав згоди на повернення коштів. Цей рейс відбувся, тому у повернені кошти з причини "скасування рейсу" вам було відмовлено. На жаль, ми можемо повертати квитки тільки за умовами перевізника, які вказані в вашому квитку в нижньому лівому кутку. Ми надіслали вам контакти перевізника Калещук для того, щоб ви могли написати йому офіційне звернення для повернення коштів за рейс Київ-Переяслів-Хмельницький.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Перший і єдиний раз! - Отзывы о Busfor.ua
Номер замовлення 24719387
Мав їхати на службу за годину до відправлення телефонує мені оператор і повідомляє, що автобус запізнюється і буде пізніше на 30хв виїхав той автобус більш ніж за 45хв. Після того як дізнався про затримку подав заявку на повернення квитка. Відповідь отримав через 5годин нажаль перевізник відмовив у поверненні коштів. Після веселіше контакт з перевізником - маладой человєк разгавор нєачьом. Тобто ніякої поваги до споживача (пасажира).
І того за пів години знайшов іншого перевізника, витратив в 2рази більше коштів + велика вдячність оператору за зіпсований настрій!
отзыв
Комментарии к отзыву