Артур Отзыв написан 20 декабря, 2022 год2 просмотра
9го грудня я взяв рейс на 19 грудня на 20.00. 18го грудня о 13.00 мені приходить смс у вайбері, що у них виявляється пересадка у Берліні. Значить, до Ессена приїде Flix-bus, доїде до Берліна, а після пересадки - до Ужгорода. Чи було написано це при купівлі квитка на Busfor? Питання риторичне. Бабуся прийшла на вокзал за півгодини. Простояла там одна. Жодного автобуса не було. Ну ми думаємо, напевно, як зазвичай спізнюється. Ну, потім думаємо, треба дзвонити. У цьому квитку до Берліна телефону немає. Я знаходжу в інтернеті номер цієї Flix-bus і дзвоню їм. "Ой, а автобус вже проїхав. Їдьте до Берліна своїм ходом і сідайте в наступний". Гроші звичайно ніхто повертати навіть не думає. Мало того, навіть зателефонувати і повідомити, що автобус ось-ось поїде із зупинки ніхто не зволив. Та й трубку взяли з третього разу. В чому претензія саме до Busfor. По-перше, про пересадки треба обов'язково повідомляти перед купівлею білета. По-друге, було б добре створити можливість бронювати білет без передоплати.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Пересадки і перенос рейса - Отзывы о Busfor.ua
В чому претензія саме до Busfor. По-перше, про пересадки треба обов'язково повідомляти перед купівлею білета. По-друге, було б добре створити можливість бронювати білет без передоплати.
отзыв
Комментарии к отзыву