Анастасія Ласійчук Отзыв написан 12 мая, 2022 год12 просмотров
Купила білет на 29.04.2022 на 21:50 з Варшави до Коломиї (рейс Słupsk-Czerniewce) перевізник PP TERNVOIAZh. О 21:45 ще не було автобуса позвонила на гарячу лінію за телефоном +48 588811474 , на питання де автобус отримала відповідь, що автобус вже 30 хв як прибув, на платформі був лише один автобус (рейс Варшава-Маріуполь), що нічого спільного не має з Чернівцями чи Коломиєю. Звичайно відповіді, чому змінена назва рейсу без попередження, відповіді я не отримала, натомість отримала хамську відповідь « Чи я знайшла автобус, якщо знайшла автобус то допобачення». Сервіс, звичайно, на вищому рівні, правда? У Львові була пересадка, хоча білет я брала без пересадок. На питання чи довго чекати відправлення, отримала різні відповіді від водіїв, одна була « ще дуже довго», інша « ще 1-2 години». В кінцевому результаті чекали 5 годин на відправлення. По дорозі поломився автобус, годину чекали поки поремонтують, бо можливості за 5 годин у Львові не було перевірити чи автобус справний, не було, правда? Це що за маринування людей? Перший і останній раз брала білет у цього перевізника. Звичайно компенсації чи вибаченнь ніхто не отримав.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Жахлива поїздка - Отзывы о Busfor.ua
Це що за маринування людей?
Перший і останній раз брала білет у цього перевізника.
Звичайно компенсації чи вибаченнь ніхто не отримав.
отзыв
Комментарии к отзыву