Передумова: я спеціально обрала цього перевізника, аби не було пересадки, аби спокійно доїхати до кордону. На сайті забронювала на певне число, за певну суму, БЕЗ пересадки. На що мені сказали про пересадку в Одесі вже на МІСЦІ відбуття в Дніпрі. Тобто коли я з валізами приїхала на автовокзал. Виїзд о 11:00 ранку, мені о 21:00 пише менеджер, що рейс... Читать отзыв Передумова: я спеціально обрала цього перевізника, аби не було пересадки, аби спокійно доїхати до кордону. На сайті забронювала на певне число, за певну суму, БЕЗ пересадки. На що мені сказали про пересадку в Одесі вже на МІСЦІ відбуття в Дніпрі. Тобто коли я з валізами приїхала на автовокзал.
Виїзд о 11:00 ранку, мені о 21:00 пише менеджер, що рейс відмінений, і пропонує виїзд о 6:00 або о 7:30 ранку. Мені не підходила ця година тому вони так вже і бути запропонували 11:30. Окрім цього виявилось їхатиму я не «на них», а іншим перевізником…. Вже поїхала як є, часу не було щось міняти, бо я спеціально брала відпустку на роботі, проте вони не надали мені достовірну інформацію. Я спеціально обрала саме їх, бо у них на сайті були вказані ПРЯМІ квитки!
Це непрофесійне відношення і не клієнтоорінтованість.
Окрім цього пересадка це завжди додаткові переймання, так ще я і запізнилась на другий автобус, бо на підʼїзді в Одесу були пробки і мене одразу ж по прибуттю пересадили в другий автобус і я навіть не встигла сходити у вбиральню, а наступна зупинка була через 2 години…
Вони неорганізована компанія, що надає недостовірну інформацію своїм клієнтам. Могли попередити про відміну рейсу, ми б могли дійти згоди і цього гнівного відгуку не було б. Я мовчу про те, що ціна автобуса виявилось вищою, аніж я бронювала і на що розраховувала!
Залишила дві зірки, бо не викинули з автобуса і на тому дякую))) ну і в цілому, що, могли б написати що рейс відмінився вночі, коли зранку відправлення, і на тому все, ну молодці що не бортанули!!! Хороші 🩷🩷🩷
Достоинства:
Ввічливі приємні водії, допомогли з валізами, ПРОТЕ це не їхні водії були, а перевізників, кому вони мене передали.
Салон автобуса після пересадки))) з Одеси був комфортний, людей не набрали забитих по вінця, тому було комфортно. Кондиціонер був. Але наголошую! Це не вони, а інший перевізник - svitbus, яким вони мене «перекинули”
Недостатки:
Менше аніж за 24 години попередили про відміну рейсу. На сайті була заявлена одна ціна, в решті решт виявилась інша. Наголошували на сайті про відсутність пересадки, проте на місці виявилось, що пересадка буде.
Не поїздка, просто жах : туалет вже на кордоні з Румунією не працював, води в умивальнику не було, каву , чай не допросишся, автобус затримався на 5 годин. Для поїздки вибирайте іншого перевізника.
при посадці виявилося що автобус замінили у зв язку з поломкою заявленого. ніхто не повідомив що номер автобусу інший- про це випадково дізналися коли автобус вже приіхав на зупинку; місця про які домовлялися при бронюванні ніхто не закріпив за нами - сіли на ті, які виявилися вільні. Тобто побажання по умовам броньованих місць не виконані. супроводжуючого (стюардеси) в автобусі... Читать отзыв
при посадці виявилося що автобус замінили у зв язку з поломкою заявленого. ніхто не повідомив що номер автобусу інший- про це випадково дізналися коли автобус вже приіхав на зупинку; місця про які домовлялися при бронюванні ніхто не закріпив за нами - сіли на ті, які виявилися вільні. Тобто побажання по умовам броньованих місць не виконані. супроводжуючого (стюардеси) в автобусі не було, заявлені чай, кава і навіть води не пропонувалися, коли попросили просто горячої води- запарити дітям кашу, отримали відмову. Водіїї хамоваті, і неприємні.
Шарашкина контора з великої літери. Відправляла маму з Варни до Кропивницького, детально перевіряли інформацію по маршруту, тому що це був єдиний рейс з пересадкою в Миколаєві. В оператора пʼятнадцять разів перепитали, він все підтвердив. Карта в маршруті теж є. Але по факту водіі поіхали так, як ім було вигідно. Оминули Миколаів на Кривий Ріг, а вже там пересадили маму на... Читать отзыв Шарашкина контора з великої літери. Відправляла маму з Варни до Кропивницького, детально перевіряли інформацію по маршруту, тому що це був єдиний рейс з пересадкою в Миколаєві. В оператора пʼятнадцять разів перепитали, він все підтвердив. Карта в маршруті теж є. Але по факту водіі поіхали так, як ім було вигідно. Оминули Миколаів на Кривий Ріг, а вже там пересадили маму на Кропивницький. Результат поіздки зайві пів дня, хвора спина і нервовий тік .
На такие длинные растояния седения для детей или китайцев, тесно, это так, поездка максимум на два часа , а не на 30 часов в тесноте ехать до Стамбула. В Турции в автобусе сидения большие, с одной стороны один ряд, а с другой два ряда, комфортно и не кто на голове не сидит. И цена заоблаячна при таких условиях. Больше... Читать отзыв На такие длинные растояния седения для детей или китайцев, тесно, это так, поездка максимум на два часа , а не на 30 часов в тесноте ехать до Стамбула. В Турции в автобусе сидения большие, с одной стороны один ряд, а с другой два ряда, комфортно и не кто на голове не сидит. И цена заоблаячна при таких условиях. Больше не поеду пока сидения не поменяют на лучшие.
Еду на автобусе из Алании в Днепр, впечатления от обслуживания не очень приятные. 1. Не понравилась организация пересадки в Стамбуле. Нас привезли на платформу турецкой фирма Метро. Возле автобуса нас не встретил менеджер. Нам самим пришлось искать 106 платформу офиса Бас Престиж. Не зная автовокзала Эсенлер, Стамбул, и турецкого языка это создало проблемы. 2. Мы приехали с Алании на... Читать отзыв Еду на автобусе из Алании в Днепр, впечатления от обслуживания не очень приятные. 1. Не понравилась организация пересадки в Стамбуле. Нас привезли на платформу турецкой фирма Метро. Возле автобуса нас не встретил менеджер. Нам самим пришлось искать 106 платформу офиса Бас Престиж. Не зная автовокзала Эсенлер, Стамбул, и турецкого языка это создало проблемы. 2. Мы приехали с Алании на час раньше, менеджера в офисе Бас Престиж не было, она пришла в 5:40. 3. Куратор рейса на звонки не отвечает. Ответила на 4 раз. 4. В автобусе Стамбул Днепр не работает Старлинк, т. к. его не починили. 5. Автобус не делает часто остановки, в туалет по большому в автобусе нельзя ходить. 6. Сиденье не удобные. Переднее сиденье откидывается практически на мои ноги, сидишь не пошевелиться. Для поездки 2, 5 дней это не комфортно. Ноги затекают
Дніпро - Бухарест
Виїзд о 11:00 ранку, мені о 21:00 пише менеджер, що рейс... Читать отзыв Передумова: я спеціально обрала цього перевізника, аби не було пересадки, аби спокійно доїхати до кордону. На сайті забронювала на певне число, за певну суму, БЕЗ пересадки. На що мені сказали про пересадку в Одесі вже на МІСЦІ відбуття в Дніпрі. Тобто коли я з валізами приїхала на автовокзал.
Виїзд о 11:00 ранку, мені о 21:00 пише менеджер, що рейс відмінений, і пропонує виїзд о 6:00 або о 7:30 ранку. Мені не підходила ця година тому вони так вже і бути запропонували 11:30. Окрім цього виявилось їхатиму я не «на них», а іншим перевізником…. Вже поїхала як є, часу не було щось міняти, бо я спеціально брала відпустку на роботі, проте вони не надали мені достовірну інформацію. Я спеціально обрала саме їх, бо у них на сайті були вказані ПРЯМІ квитки!
Це непрофесійне відношення і не клієнтоорінтованість.
Окрім цього пересадка це завжди додаткові переймання, так ще я і запізнилась на другий автобус, бо на підʼїзді в Одесу були пробки і мене одразу ж по прибуттю пересадили в другий автобус і я навіть не встигла сходити у вбиральню, а наступна зупинка була через 2 години…
Вони неорганізована компанія, що надає недостовірну інформацію своїм клієнтам. Могли попередити про відміну рейсу, ми б могли дійти згоди і цього гнівного відгуку не було б. Я мовчу про те, що ціна автобуса виявилось вищою, аніж я бронювала і на що розраховувала!
Залишила дві зірки, бо не викинули з автобуса і на тому дякую))) ну і в цілому, що, могли б написати що рейс відмінився вночі, коли зранку відправлення, і на тому все, ну молодці що не бортанули!!! Хороші 🩷🩷🩷
Не рекомендую
НЕ рекомендую!!!
при посадці виявилося що автобус замінили у зв язку з поломкою заявленого. ніхто не повідомив що номер автобусу інший- про це випадково дізналися коли автобус вже приіхав на зупинку; місця про які домовлялися при бронюванні ніхто не закріпив за нами - сіли на ті, які виявилися вільні. Тобто побажання по умовам броньованих місць не виконані. супроводжуючого (стюардеси) в автобусі... Читать отзыв
при посадці виявилося що автобус замінили у зв язку з поломкою заявленого. ніхто не повідомив що номер автобусу інший- про це випадково дізналися коли автобус вже приіхав на зупинку; місця про які домовлялися при бронюванні ніхто не закріпив за нами - сіли на ті, які виявилися вільні. Тобто побажання по умовам броньованих місць не виконані. супроводжуючого (стюардеси) в автобусі не було, заявлені чай, кава і навіть води не пропонувалися, коли попросили просто горячої води- запарити дітям кашу, отримали відмову. Водіїї хамоваті, і неприємні.
Погані враження від персоналу
Інформація про поїздку
Жах перевозчика
В Турции в автобусе сидения большие, с одной стороны один ряд, а с другой два ряда, комфортно и не кто на голове не сидит.
И цена заоблаячна при таких условиях. Больше... Читать отзыв На такие длинные растояния седения для детей или китайцев, тесно, это так, поездка максимум на два часа , а не на 30 часов в тесноте ехать до Стамбула.
В Турции в автобусе сидения большие, с одной стороны один ряд, а с другой два ряда, комфортно и не кто на голове не сидит.
И цена заоблаячна при таких условиях. Больше не поеду пока сидения не поменяют на лучшие.
Рейс Алания Днепр
1. Не понравилась организация пересадки в Стамбуле. Нас привезли на платформу турецкой фирма Метро. Возле автобуса нас не встретил менеджер. Нам самим пришлось искать 106 платформу офиса Бас Престиж. Не зная автовокзала Эсенлер, Стамбул, и турецкого языка это создало проблемы.
2. Мы приехали с Алании на... Читать отзыв Еду на автобусе из Алании в Днепр, впечатления от обслуживания не очень приятные.
1. Не понравилась организация пересадки в Стамбуле. Нас привезли на платформу турецкой фирма Метро. Возле автобуса нас не встретил менеджер. Нам самим пришлось искать 106 платформу офиса Бас Престиж. Не зная автовокзала Эсенлер, Стамбул, и турецкого языка это создало проблемы.
2. Мы приехали с Алании на час раньше, менеджера в офисе Бас Престиж не было, она пришла в 5:40.
3. Куратор рейса на звонки не отвечает. Ответила на 4 раз.
4. В автобусе Стамбул Днепр не работает Старлинк, т. к. его не починили.
5. Автобус не делает часто остановки, в туалет по большому в автобусе нельзя ходить.
6. Сиденье не удобные. Переднее сиденье откидывается практически на мои ноги, сидишь не пошевелиться. Для поездки 2, 5 дней это не комфортно. Ноги затекают