Нещодавно купувала парфуми у магазині Bomond у Запоріжжі — залишилась дуже задоволена! Вибір ароматів великий, є як класика, так і новинки. Обслуговування на найвищому рівні: у магазині працює один продавець, але він дуже уважний та професійний, допоміг підібрати саме той аромат, який мені підходить. Консультація була дуже дружня та корисна, без зайвого нав’язування. Магазин затишний, атмосфера комфортна. Рекомендую всім, хто... Читать отзыв Нещодавно купувала парфуми у магазині Bomond у Запоріжжі — залишилась дуже задоволена! Вибір ароматів великий, є як класика, так і новинки. Обслуговування на найвищому рівні: у магазині працює один продавець, але він дуже уважний та професійний, допоміг підібрати саме той аромат, який мені підходить. Консультація була дуже дружня та корисна, без зайвого нав’язування. Магазин затишний, атмосфера комфортна. Рекомендую всім, хто цінує якісні парфуми та уважне обслуговування!
Відвідуючи магазин BOMOND, я завжди задоволений різноманіттям продукції. Персонал досить уважний і готовий допомогти з вибором. Ціни вищі, ніж в середньому по місту, але якість продукції цього варта.
Завжди знаходжу в BOMOND широкий асортимент косметики та парфумерії. Ціни вищі, ніж в інших магазинах, але якість продукції завжди на висоті. Обслуговування професійне, працівники завжди готові допомогти з вибором. Час від часу користуюся акціями, які дозволяють заощадити.
Відвідував магазин BOMOND кілька разів. Асортимент досить широкий, знайшов багато відомих брендів. Ціни здаються трохи вищими порівняно з іншими магазинами, але загалом якість продукції виправдовує ціну. Обслуговування на належному рівні.
Нещодавно замовила крем Irena Eris, прийшов з відкритою кришкою та засохлий, термін придатності в нього до червня! Вже писала відгук, але менеджер зі мною так и не зв'язалась! Дуже хотілось би вирішити це питання
Нещодавно заходила в один із магазинів мережі на Оболоні,дуже сподобалось! Заходила перший раз і враження що попала у жіночій рай . Дівчата усміхнено привітались, на вході розповіли про знижки і підібрали все те що я хотіла . Електронні чеки це зручно та екологічно . Компанії дякую за таких дівчат ,вони дійсно професіонали
Нещодавно заходила в один із магазинів мережі на Оболоні,дуже сподобалось! Заходила перший раз і враження що попала у жіночій рай . Дівчата усміхнено привітались, на вході розповіли про знижки ,і підібрали все те що я хотіла . Електронні чеки це зручно та екологічно . Компанії дякую за таких дівчат ,вони дійсно професіонали
Достоинства:
Гарний колектив
Завжди усміхнені дівчата
Великий вибір
Та професіонали які чітко знають все про товар який є в магазині
Вперше і в останнє замовляю у цьому магазині. Замовлення 2000038164. На наліпках пишуть фейкову дату виробництва. До прикладу на їх наліпці блиск виготовлено 07.2023, а по читанню батч коду данний блиск 07.2022. Тобто по факту ви легко можете купити старий товар, термін якого вийшов. Це перше. Друге, скраб, який я отримала, взагалі був виготовлений 12.2021 року! І... Читать отзыв Вперше і в останнє замовляю у цьому магазині. Замовлення 2000038164. На наліпках пишуть фейкову дату виробництва. До прикладу на їх наліпці блиск виготовлено 07.2023, а по читанню батч коду данний блиск 07.2022. Тобто по факту ви легко можете купити старий товар, термін якого вийшов. Це перше. Друге, скраб, який я отримала, взагалі був виготовлений 12.2021 року! І вже смердів старою затухшою олією, замість кокосу, товар просто давно зіпсований. Жодного згадування про терміни не було! Як наслідок, що мої кошти, що старий зіпсований скраб пішов у смітник. Повний жах, а не магазин.
Продают парфюмерия без чека .Говорят что электронный чек но нигде его нет.Парфюмерия просроченная.Купила парфюм проверила по парфюмерному калькулятору оказалось просрочено на полгода.Мужу купила парфюм так на нем вообще нет никаких наклеек или батчкода.
Користуюсь послугами цього магазину не перший рік! Можу сказати тільки позитивні емоції як від персоналу, так і від інтернет магазину та якістю ароматів! Краще, ніж у магазині за якістю ніде не зустрічав, замовляв через інтернет все чудово! Оцінка 5+ із 5!
Отзыв о BOMOND по адресу Київ, Бессарабская площадь, сектор А, ТРЦ "Метроград" Не можу стримати своїх емоцій після відвідування магазину "Бомонд"! Це місце - справжня знахідка для всіх, хто цінує стиль і якість. Перш за все, хочу відзначити атмосферу. Як тільки переступаєш поріг, відчуваєш, що потрапив у світ елегантності та вишуканості. Інтерʼєр оформлений з великим смаком:)
Слідкую за позиціями компанії Бомонд в маркетингу понад 4 років та надсилаю резюме тільки на релевантні вакансії, очікування в яких повністю відповідає досвіду. 5 разів надсилав резюме на позицію, коли вона відкривалась протягом цього часу і жодного разу не отримував навіть мінімальний фідбек. Цього разу вирішив набрати їх та запитати, що ж не так. Зв'язався з менеджером... Читать отзыв Слідкую за позиціями компанії Бомонд в маркетингу понад 4 років та надсилаю резюме тільки на релевантні вакансії, очікування в яких повністю відповідає досвіду. 5 разів надсилав резюме на позицію, коли вона відкривалась протягом цього часу і жодного разу не отримував навіть мінімальний фідбек. Цього разу вирішив набрати їх та запитати, що ж не так. Зв'язався з менеджером Іриною, пояснив, як подобається компанія і як мрію в ній працювати. Домовились, що надішле номер відповідального фахівця за позицію.
Вже декілька днів тиша. Не відповідає на повідомлення та дзвінки. Без жодного пояснення причини.
Отзыв о BOMOND по адресу Київ, Бессарабская площадь, сектор А, ТРЦ "Метроград" Жахливе обслуговування, дівчинка на касі звинуватила у тому що ми спортили товар. На вимогу передивитись камери сказала що не має права цього робити, агресивно розмовляла звинувачувавши у тому що ми хочем влаштувати скандал, хоча, коли служба охорони передивилась камери і виявилось що все добре то нам було сказано» можете йти» Поки чекали перегляду камер то звернули увагу що у них... Читать отзыв Жахливе обслуговування, дівчинка на касі звинуватила у тому що ми спортили товар. На вимогу передивитись камери сказала що не має права цього робити, агресивно розмовляла звинувачувавши у тому що ми хочем влаштувати скандал, хоча, коли служба охорони передивилась камери і виявилось що все добре то нам було сказано» можете йти» Поки чекали перегляду камер то звернули увагу що у них ще є дезодоранти із зірваною пломбою, в чому нас і звинувачували,
В інтернет-магазині www.bomond.ua замовив парфюм Good girl gone Bad EXTREM by Killian (номер замовлення 2000029986 від 29.02.2024) у подарунок дружині, який коштує 8339 грн.!!! По факту, отримав підробку, оскільки є з чим порівняти сам аромат, а також є претензії до флакону, а саме: - відсутність батч коду на флаконі (на упаковці батч код є) - розпилювач в оригіналі має відкручуватись,... Читать отзыв В інтернет-магазині www.bomond.ua замовив парфюм Good girl gone Bad EXTREM by Killian (номер замовлення 2000029986 від 29.02.2024) у подарунок дружині, який коштує 8339 грн.!!! По факту, отримав підробку, оскільки є з чим порівняти сам аромат, а також є претензії до флакону, а саме: - відсутність батч коду на флаконі (на упаковці батч код є) - розпилювач в оригіналі має відкручуватись, але, на жаль, не в цьому випадку Дозвонитись на гарачу лінію Бомонд - не реально! НЕ РЕКОМЕНДУЮ тут купляти взагалі нічого!!!
Добрий день, Гість. Нам дуже прикро, що у вас склалось таке враження. Це досить відома ситуація. З минулого року власник бренду Kilian Paris (компанія Estee Lauder) вирішила змінити дизайн упакування цих відомих ароматів з метою зробити їх більш екологічними - ковпачки, фарби, етикетки тощо використані з максимально натуральних складників. На жаль, виробник не провів широкої інформаційної кампанії щодо інформування покупців про нововведення, що викликало широку негативну реакцію та звинувачення в підробках для всіх офіційних дистриб'юторів. В реальності, тепер тільки парфуми Kilian минулих років випуску або їх підробки будуть відповідати вашому уявленню про "оригінальний Kilian".
Враховуючи вищевикладене, можемо завірити, що придбаний вами товар - оригінальної якості, напряму від виробника, якість якого підтверджена відповідними сертифікатами.
Хочемо звернути Вашу увагу, що гаряча лінія працює з 09-00 до 18-00 в будні дні. У разі, якщо телефони або вайбер тимчасово не відповідають, ви завжди можете звернутись на пошту [email protected], це також зазначено на сайті. З повагою, BOMOND
Зробила замовлення і одразу сплатила. Вже майже тиждень як пройшло, не можу отримати. Додзвонитись не можливо- «невірно набраний номер». Це в мене перший раз таке трапилось з замовленням в інтернеті 😕. Нікому не раджу
Добрий день, Гість. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Просимо надати номер замовлення і ми вияснимо, в чому причина. Хочемо звернути Вашу увагу, що з метою уникнення непорозумінь щодо відсутності зв'язку з інтернет-магазином ми завжди просимо уважно перевіряти свій номер телефону та інші контактні дані при замовлені товару, а також зауважити, що гаряча лінія працює з 09-00 до 18-00 в будні дні. У разі, якщо телефони або вайбер тимчасово не відповідають, ви завжди можете звернутись на пошту [email protected], це також зазначено на сайті. З повагою, BOMOND
Раніше ніколи нічого не купувала у цій мережі, випадково зайшла у ТЦ Library в Дніпрі. Купила тональний крем Боббі Браун. У магазині дуже приємні консультанти. Продукція оригінальна, батч код співав з маркуванням українською мовою. Планую придбати парфуми. Єдиний мінус (також стосується магазинів Брокард) - зараз маленький асортимент усюди, через відсутність поставок. Подивитися інформацію на тому сайті Шанель, згідно якому їх... Читать отзыв Раніше ніколи нічого не купувала у цій мережі, випадково зайшла у ТЦ Library в Дніпрі. Купила тональний крем Боббі Браун. У магазині дуже приємні консультанти. Продукція оригінальна, батч код співав з маркуванням українською мовою. Планую придбати парфуми. Єдиний мінус (також стосується магазинів Брокард) - зараз маленький асортимент усюди, через відсутність поставок.
Подивитися інформацію на тому сайті Шанель, згідно якому їх продукцію можна придбати лише в Брокард і Бомонд у нашому місті (функція Store Locator на офіційному сайті).
Доброго дня, Влада. Дякуємо за ваш відгук! Дуже приємно, що ви скористались нашими послугами. Так, наразі поставки товару багатьох брендів ускладнені, але ми постійно працюємо над наповненням магазинів найкращими товарами і у нас можна знайти багато цікавих новинок на будь-який смак. З повагою, BOMOND
Зробили покупку в цьому"магазині".100ml спирта,який коштував 2500,зі знижкою!?😭 Comptoir sud Pacific Matin Calin.Ось таке добре утро.🤬 Підробка,ШАХРАЇ.
Добрий день, Гість. Дякуємо за ваш відгук. Насамперед, хочемо вас запевнити, що виключно всі товари, які представлені у мережі Bomond - якісні та оригінальні. Ми закуповуємо продукцію безпосередньо у виробників або у офіційних представників брендів та маємо всі необхідні підтверджуючі документи. Відповідно, ми можемо гарантувати, що придбаний вами у нас товар - оригінальний. Якщо ви вважаєте, що отриманий вами товар був неналежної якості, то можна замовити відповідну експертизу і, у разі виявлення браку, отримати відповідну компенсацію від виробника. З повагою, BOMOND
Добрий день, Олено. Дякуємо за ваш відгук. Насамперед, хочемо вас запевнити, що виключно всі товари, які представлені у мережі Bomond - якісні та оригінальні. Ми закуповуємо продукцію безпосередньо у виробників або у офіційних представників брендів та маємо всі необхідні підтверджуючі документи. Відповідно, ми можемо гарантувати, що придбаний вами у нас товар - оригінальний. Якщо ви вважаєте, що отриманий вами товар був неналежної якості, то можна замовити відповідну експертизу і, у разі виявлення браку, отримати відповідну компенсацію від виробника. З повагою, BOMOND
Спочтаку не могла додзвонитися, щоб дізнатися щодо статусу замовлення, але потім написала на пошту, одразу відповіли і вибачились за затримку через новорічні свята, відправили в той же день. Вже отримала замовлення, відмінна якість, рекомендую!
Добрий день, Влада. Дуже приємно, що ви скористались нашими послугами. Сподіваємось ви ще не раз повернетесь до нас, косметика від найкращих виробників та новинки нішевої парфумерії зможуть порадувати вас в будь-який день! Дякуємо за ваш відгук і розуміння, ми працюємо, щоб наш сервіс ставав кожного разу краще. З повагою, BOMOND
Добрий день, шановний покупець. Дуже приємно, що ви скористались нашими послугами. Вибачаємось за незручності, як ви розумієте, в період новорічних акцій всі сервіси (в тому числі наш колл-центр) перевантажені, ми намагаємось закривати всі замовлення максимально швидко, але у випадках, коли товар знаходиться на допоміжних складах або в магазинах, формування замовлення може потребувати більше часу. Не переживайте, ваше замовлення вже формується і з вами обов'язково зв'яжуться! Якщо телефони або вайбер тимчасово не відповідають (може бути наплив клієнтів або технічні роботи, неробочий час), ви завжди можете звернутись на пошту [email protected], саме ця пошта зазначена на сайті. Дякуємо за ваш відгук, ми працюємо, щоб наш сервіс ставав кожного разу краще. З повагою, BOMOND Показать 1 ответ
21.12 зробила замовлення,на сьогодення 25.12 ,як то кажуть "ні отвЄта,ні прІвЄта".Ніхто не подзвонив,нічого не підтвердили,хоча лист прийшов,але відповісти на нього не можна,я так розумію,адреса не існуюча,телефон гарячої лінії теж не працює,немає навіть з*єднання.По суті ніякого зворотнього зв*язку (((
Добрий день, Олена. Дуже приємно, що ви скористались нашими послугами. Вибачаємось за незручності, як ви розумієте, в період новорічних акцій всі сервіси (в тому числі наш колл-центр) перевантажені, ми намагаємось закривати всі замовлення максимально швидко, але у випадках, коли товар знаходиться на допоміжних складах або в магазинах, формування замовлення може потребувати більше часу. Не переживайте, ваше замовлення вже формується і з вами обов'язково зв'яжуться! Окремо наголошуємо, що частою причиною відсутності зворотнього зв'язку є помилки при зазначенні контактних даних, тому просимо уважно заповнювати відповідні форми при замовленні товарів. Якщо найближчим часом з вами не зв'яжуться, можете повідомити номер замовлення на електрону пошту - [email protected] і ми уточнимо його статус. Дякуємо за ваш відгук, ми працюємо, щоб наш сервіс ставав кожного разу краще. З повагою, BOMOND
Отзыв о BOMOND по адресу Київ, Бессарабская площадь, сектор А, ТРЦ "Метроград" Сегодня проходя по центру киева совершенно случайно наткнулась на бомонд, время было предостаточно и я решила сравнить цены с брокардом и заодно посмотреть духи о которых мечтала парфюм не дешевый, разопщавшись с консультантом, которая меня подкупила хорошей скидкой на парфюм, я обнаружила что обладаю данной суммой и жизнь одна и надо сдесь и сейчас себя побаловать.)) но на кассе... Читать отзыв Сегодня проходя по центру киева совершенно случайно наткнулась на бомонд, время было предостаточно и я решила сравнить цены с брокардом и заодно посмотреть духи о которых мечтала парфюм не дешевый, разопщавшись с консультантом, которая меня подкупила хорошей скидкой на парфюм, я обнаружила что обладаю данной суммой и жизнь одна и надо сдесь и сейчас себя побаловать.)) но на кассе мне озвучили уже другую сумму, мало того кассир постоянник еще параллельно по телефону разговаривала, объясняя мне что консультант у стойки ошибся в сумме скидке, я влюбленна в эти духи и понятное дело уже не вопрос, в разнице в 500грн. На секунду духи со скидкой даже в 4500 грн. Можно было прерваться от телефонного разговора и уделить внимание покупателю, который достает уже деньги!!! Как будто на базаре беляш покупала, над сервисом вам работать и работать честно говоря! Ибо есть с чем сравнить! Надеюсь приобрела качественный и подлинный продукт у Вас, в противном случае устрою большой скандал в вашем магазине!
Добрий день, Юлія. Дуже приємно, що ви скористались нашими послугами. Хочемо запевнити, що наша мережа продає тільки оригінальні товари, які ми закуповуємо безпосередньо у виробників або у офіційних представників в Україні. Нам дуже прикро, що якість обслуговування в цьому випадку була не на вищому рівні. Для того, щоб ми могли вплинути на ситуацію, просимо повідомити час покупки та, бажано, ім'я консультанта та/або касира на електрону пошту - [email protected] Дякуємо за ваш відгук, ми працюємо, щоб наш сервіс ставав кожного разу краще. З повагою, BOMOND
Заглянули с женой в магазин BOMOND в Днепре в ТД Library, просто нужно было время убить перед назначенной деловой встречей. Однако нас приветливо встретила не просто продавец, а прекрасная собеседница, которая шуткой ответила на шутку, завела непринужденный разговор и заставила нас вспомнить о годовщине нашей свадьбы, а люди мы не молодые. Отлично провели время, ушли с подарками друг другу,... Читать отзыв Заглянули с женой в магазин BOMOND в Днепре в ТД Library, просто нужно было время убить перед назначенной деловой встречей. Однако нас приветливо встретила не просто продавец, а прекрасная собеседница, которая шуткой ответила на шутку, завела непринужденный разговор и заставила нас вспомнить о годовщине нашей свадьбы, а люди мы не молодые. Отлично провели время, ушли с подарками друг другу, прекрасным настроением и огромной благодарностью Кострамидиной Светлане за тонко подобранные ароматы. Побольше бы таких людей и мир станет добрее. С уважением
Доброго дня, Олександр. Дякуємо за ваш відгук! Дуже раді, що вам з дружиною сподобалось обслуговування в нашому магазині. Чекаємо вас наступного разу! З повагою, BOMOND
Добрий день, Антон. Дякуємо за відгук! Дуже раді, що вам сподобалась покупка в нашому магазині, аромати Zilli - чудовий вибір. Чекаємо вас наступного разу! З повагою, BOMOND
Декілька разів користувалась послугами цього інтернет- магазину. Через портмоне онлайн оплата не пройшла( вже не вперше), написала лист- попросила змінити оплату на після отримання. У підтвердженні замовлення була одна сума, при отриманні вона стала більшою на 297 грн, послуги нової пошти я відрахувала. Написала листа з проханням пояснити таку різницю, відповіді немає, додзвонитися на контактний номер телефону- неможливо. Краще, я... Читать отзыв Декілька разів користувалась послугами цього інтернет- магазину. Через портмоне онлайн оплата не пройшла( вже не вперше), написала лист- попросила змінити оплату на після отримання. У підтвердженні замовлення була одна сума, при отриманні вона стала більшою на 297 грн, послуги нової пошти я відрахувала. Написала листа з проханням пояснити таку різницю, відповіді немає, додзвонитися на контактний номер телефону- неможливо. Краще, я б ці гроші задонатила. Я читала попередні відповіді Бомонду: я у вас ніколи не працювала, описую конкретну ситуацію
Добрий день, Інна. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Зміна ціни відбулась через те, що на момент внесення Вами змін до замовлення, акція зі знижкою вже перестала діяти. Для того, щоб уникнути прикрих непорозумінь, радимо уважно передивлятись деталі замовлення та суму до сплати, та у разі виникнення питань - одразу звертатись до служби підтримки. В цьому разі наші спеціалісти могли би оперативно допомогти вам вирішити вказану проблему. Просимо також врахувати, що не треба відповідати на листи від бота, який надсилає підтвердження замовлення. Якщо телефони або вайбер тимчасово не відповідають (може бути наплив клієнтів або технічні роботи, неробочий час), ви завжди можете звернутись на пошту [email protected], саме ця пошта зазначена на сайті. Дякуємо за відгук, ми працюємо, щоб наш сервіс ставав кожного разу краще. З повагою, BOMOND
Замовила тіні коричневого кольору, відправили фіолетові. Дуже поспішала і не подивилася на НП. Через 10 хв. відправила їм назад. І попросила замінити на ті, що замовляла. Дівчина по телефону сказала, що я теж замовила коричневі. Два дні ніхто не відповідав, потім написали у Вайбері, що відправлять мені назад фіолетові, поробили якісь скриншоти, щоб не міняти на коричневі. Повимикали спеціально всі... Читать отзыв Замовила тіні коричневого кольору, відправили фіолетові. Дуже поспішала і не подивилася на НП. Через 10 хв. відправила їм назад. І попросила замінити на ті, що замовляла. Дівчина по телефону сказала, що я теж замовила коричневі. Два дні ніхто не відповідав, потім написали у Вайбері, що відправлять мені назад фіолетові, поробили якісь скриншоти, щоб не міняти на коричневі. Повимикали спеціально всі телефони. Сказали, що поверненню не підлягають. Якесь вперте хамло веде переписку у Вайбері. Сказало, що ніхто міняти нічого не буде. Торгаші, та й годі. Не замовляйте на цьому сайті нічого. Прочитала, що ще й підробка. Телефони не працюють, щоб люди не могли додзвонитися. Молоді, противні дівчата. Хамки і торгаші!
Добрий день, Світлана. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Ми провели ретельну перевірку, за результатами якої повідомляємо, що жодних порушень з боку працівників компанії не виявлено. Вам надано усю необхідну інформацію, а повернення товару здійснено за кошти компанії. З міркувань безпеки наших покупців та відповідно до вимог законодавства ми не маємо права здійснювати обмін товару, який було забрано додому та розпаковано. Це написано в законодавстві, це написано в умовах користування інтернет-магазином. Сподіваємось, це зрозуміло кожному свідомому громадянину. У разі, якщо телефони або вайбер тимчасово не відповідають, ви завжди можете звернутись на пошту [email protected], це також зазначено на сайті. В свою чергу хочемо зауважити, що використанні вами у спілкуванні з менеджерами особисті образи, лайка та погрози не є прийнятними способами спілкування в нашій країні та серед наших клієнтів. З повагою, BOMOND
Добрий день, шановний Гость. Дякуємо за приділену увагу. Вимушені повідомити, що ціни на відомі бренди встановлюються самими виробниками і це є однією з умов для отримання авторизації від таких брендів. Тому, якщо ви бачите ціну, наприклад на парфуми Chanel, з різницею у декілька тисяч гривень, то вам пропонують або підробку, або прострочений товар. Вибір за вами. Наголошуємо, що ми працюємо лише з офіційними постачальниками і відповідно маємо притримуватись рекомендованих цін. З повагою, BOMOND
Добрий день, шановна Олена. Ми дуже засмучені тим фактом, що ви залишились незадоволені роботою нашого інтернет-магазину. На жаль ваш відгук не містить жодних подробиць або деталей. Якщо ви направите нам повідомлення з детальним описом, що саме викликало таку реакцію, ми спробуємо вжити всі можливі заходи щоб зробити наш сервіс краще. З повагою, BOMOND
Вже рік намагаюсь використати свій подарунковий сертифікат (3500грн). Першого разу зробила замовлення, не спрацював сертифікат, зі мною ніхто не сконтактував, в результаті на нп прийшло замовлення з повною оплатою. Додзвонилась до служби підтримки, порадили не забирати замовлення. Відразу переоформити не дозволили, сказали, що це останній крем і треба дочекатись тиждень поки він повернеться, а потім ще раз робити замовлення. З... Читать отзыв Вже рік намагаюсь використати свій подарунковий сертифікат (3500грн). Першого разу зробила замовлення, не спрацював сертифікат, зі мною ніхто не сконтактував, в результаті на нп прийшло замовлення з повною оплатою. Додзвонилась до служби підтримки, порадили не забирати замовлення. Відразу переоформити не дозволили, сказали, що це останній крем і треба дочекатись тиждень поки він повернеться, а потім ще раз робити замовлення. З того часу, вже тричі робила замовлення. Жодного разу ніхто не подзвонив до мене і відповідно жодного замовлення не отримала. Сьогодні 5 разів намагалась дозвонитися в службу підтримки. За 10 хв очікування на лінії, слухавку вперше підняли, але прозвучала тиша. Я сптсала це на проблеми зі зв‘язком. Перенабралв ще раз. Провисіла на лінії 16 хвилин і мій дзвінок начебто переадресували, хоча очевидно просто збили. Я не полінувалась набрати і провисіти ще по 10 хвилин двічі - з тим же результатом - переадресація і відключення. Тепер щойно я набираю носер підтримки, відразку за кілька секунд мене просто вибиває на переадресацію. Сказати, що я незадоволена - це нічого не сказати. Я настільки зла, що добре, що вони не піднімають трубку. Нікому і ніколи не рекомендую даний сайт, особливо для подарункових сертифікатів
Добрий день, шановний Гость. Просимо вибачення за доставлені незручності. Просимо направити всі деталі на пошту [email protected] і ми спробуємо негайно вирішити цю проблему. З повагою, BOMOND
BOMOND – украинская сеть магазинов парфюмерии и косметики, средств по уходу за кожей основана в 1999 году в Одессе. С 2018 года корпоративные права сети принадлежат европейскому холдингу, владельцем которого являются граждане Франции. Магазины BOMOND постоянно усовершенствуются, обновляя концепцию и улучшая сервис. В магазинах представлены линии всемирно известных брендов (Chanel,... подробнее
Це просто
Хороший вибір та обслуговування
Покупки в BOMOND
Хороший вибір продукції
Отлично супер
Не раджу тут замовляти товар!
Чудове обслуговування
Заходила перший раз і враження що попала у жіночій рай . Дівчата усміхнено привітались, на вході розповіли про знижки і підібрали все те що я хотіла . Електронні чеки це зручно та екологічно . Компанії дякую за таких дівчат ,вони дійсно професіонали
Чудове обслуговування
Заходила перший раз і враження що попала у жіночій рай .
Дівчата усміхнено привітались, на вході розповіли про знижки ,і підібрали все те що я хотіла .
Електронні чеки це зручно та екологічно .
Компанії дякую за таких дівчат ,вони дійсно професіонали
Продають протермінований товар!
Замовлення 2000038164.
На наліпках пишуть фейкову дату виробництва. До прикладу на їх наліпці блиск виготовлено 07.2023, а по читанню батч коду данний блиск 07.2022. Тобто по факту ви легко можете купити старий товар, термін якого вийшов. Це перше.
Друге, скраб, який я отримала, взагалі був виготовлений 12.2021 року! І... Читать отзыв Вперше і в останнє замовляю у цьому магазині.
Замовлення 2000038164.
На наліпках пишуть фейкову дату виробництва. До прикладу на їх наліпці блиск виготовлено 07.2023, а по читанню батч коду данний блиск 07.2022. Тобто по факту ви легко можете купити старий товар, термін якого вийшов. Це перше.
Друге, скраб, який я отримала, взагалі був виготовлений 12.2021 року! І вже смердів старою затухшою олією, замість кокосу, товар просто давно зіпсований. Жодного згадування про терміни не було! Як наслідок, що мої кошти, що старий зіпсований скраб пішов у смітник. Повний жах, а не магазин.
Мошенники и аферисты
Відміно!!!!
Дуже цікавий магазин
- справжня знахідка для всіх, хто цінує стиль і якість.
Перш за все, хочу відзначити атмосферу.
Як тільки переступаєш поріг, відчуваєш, що потрапив у світ елегантності та вишуканості. Інтерʼєр оформлений з
великим смаком:)
Байдужість на максимум: рекрутери Бомонд ігнорують кандидатів
5 разів надсилав резюме на позицію, коли вона відкривалась протягом цього часу і жодного разу не отримував навіть мінімальний фідбек.
Цього разу вирішив набрати їх та запитати, що ж не так.
Зв'язався з менеджером... Читать отзыв Слідкую за позиціями компанії Бомонд в маркетингу понад 4 років та надсилаю резюме тільки на релевантні вакансії, очікування в яких повністю відповідає досвіду.
5 разів надсилав резюме на позицію, коли вона відкривалась протягом цього часу і жодного разу не отримував навіть мінімальний фідбек.
Цього разу вирішив набрати їх та запитати, що ж не так.
Зв'язався з менеджером Іриною, пояснив, як подобається компанія і як мрію в ній працювати. Домовились, що надішле номер відповідального фахівця за позицію.
Вже декілька днів тиша. Не відповідає на повідомлення та дзвінки. Без жодного пояснення причини.
Жахливе обслуговування
Поки чекали перегляду камер то звернули увагу що у них... Читать отзыв Жахливе обслуговування, дівчинка на касі звинуватила у тому що ми спортили товар. На вимогу передивитись камери сказала що не має права цього робити, агресивно розмовляла звинувачувавши у тому що ми хочем влаштувати скандал, хоча, коли служба охорони передивилась камери і виявилось що все добре то нам було сказано» можете йти»
Поки чекали перегляду камер то звернули увагу що у них ще є дезодоранти із зірваною пломбою, в чому нас і звинувачували,
Продають контрафакт, замість оригіналу
По факту, отримав підробку, оскільки є з чим порівняти сам аромат, а також є претензії до флакону, а саме:
- відсутність батч коду на флаконі (на упаковці батч код є)
- розпилювач в оригіналі має відкручуватись,... Читать отзыв В інтернет-магазині www.bomond.ua замовив парфюм Good girl gone Bad EXTREM by Killian (номер замовлення 2000029986 від 29.02.2024) у подарунок дружині, який коштує 8339 грн.!!!
По факту, отримав підробку, оскільки є з чим порівняти сам аромат, а також є претензії до флакону, а саме:
- відсутність батч коду на флаконі (на упаковці батч код є)
- розпилювач в оригіналі має відкручуватись, але, на жаль, не в цьому випадку
Дозвонитись на гарачу лінію Бомонд - не реально!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ тут купляти взагалі нічого!!!
Нам дуже прикро, що у вас склалось таке враження. Це досить відома ситуація. З минулого року власник бренду Kilian Paris (компанія Estee Lauder) вирішила змінити дизайн упакування цих відомих ароматів з метою зробити їх більш екологічними - ковпачки, фарби, етикетки тощо використані з максимально натуральних складників. На жаль, виробник не провів широкої інформаційної кампанії щодо інформування покупців про нововведення, що викликало широку негативну реакцію та звинувачення в підробках для всіх офіційних дистриб'юторів. В реальності, тепер тільки парфуми Kilian минулих років випуску або їх підробки будуть відповідати вашому уявленню про "оригінальний Kilian".
Враховуючи вищевикладене, можемо завірити, що придбаний вами товар - оригінальної якості, напряму від виробника, якість якого підтверджена відповідними сертифікатами.
Хочемо звернути Вашу увагу, що гаряча лінія працює з 09-00 до 18-00 в будні дні. У разі, якщо телефони або вайбер тимчасово не відповідають, ви завжди можете звернутись на пошту [email protected], це також зазначено на сайті.
З повагою, BOMOND
Інтернет-магазин Bomond
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Просимо надати номер замовлення і ми вияснимо, в чому причина.
Хочемо звернути Вашу увагу, що з метою уникнення непорозумінь щодо відсутності зв'язку з інтернет-магазином ми завжди просимо уважно перевіряти свій номер телефону та інші контактні дані при замовлені товару, а також зауважити, що гаряча лінія працює з 09-00 до 18-00 в будні дні.
У разі, якщо телефони або вайбер тимчасово не відповідають, ви завжди можете звернутись на пошту [email protected], це також зазначено на сайті.
З повагою, BOMOND
Задоволена
Подивитися інформацію на тому сайті Шанель, згідно якому їх... Читать отзыв Раніше ніколи нічого не купувала у цій мережі, випадково зайшла у ТЦ Library в Дніпрі. Купила тональний крем Боббі Браун. У магазині дуже приємні консультанти. Продукція оригінальна, батч код співав з маркуванням українською мовою. Планую придбати парфуми. Єдиний мінус (також стосується магазинів Брокард) - зараз маленький асортимент усюди, через відсутність поставок.
Подивитися інформацію на тому сайті Шанель, згідно якому їх продукцію можна придбати лише в Брокард і Бомонд у нашому місті (функція Store Locator на офіційному сайті).
Дякуємо за ваш відгук! Дуже приємно, що ви скористались нашими послугами.
Так, наразі поставки товару багатьох брендів ускладнені, але ми постійно працюємо над наповненням магазинів найкращими товарами і у нас можна знайти багато цікавих новинок на будь-який смак.
З повагою, BOMOND
Підробки.Шахрайство.
Насамперед, хочемо вас запевнити, що виключно всі товари, які представлені у мережі Bomond - якісні та оригінальні. Ми закуповуємо продукцію безпосередньо у виробників або у офіційних представників брендів та маємо всі необхідні підтверджуючі документи. Відповідно, ми можемо гарантувати, що придбаний вами у нас товар - оригінальний.
Якщо ви вважаєте, що отриманий вами товар був неналежної якості, то можна замовити відповідну експертизу і, у разі виявлення браку, отримати відповідну компенсацію від виробника.
З повагою, BOMOND
Підробки.Шахрайство.
Насамперед, хочемо вас запевнити, що виключно всі товари, які представлені у мережі Bomond - якісні та оригінальні. Ми закуповуємо продукцію безпосередньо у виробників або у офіційних представників брендів та маємо всі необхідні підтверджуючі документи. Відповідно, ми можемо гарантувати, що придбаний вами у нас товар - оригінальний.
Якщо ви вважаєте, що отриманий вами товар був неналежної якості, то можна замовити відповідну експертизу і, у разі виявлення браку, отримати відповідну компенсацію від виробника.
З повагою, BOMOND
Хороший сервіс
Дуже приємно, що ви скористались нашими послугами. Сподіваємось ви ще не раз повернетесь до нас, косметика від найкращих виробників та новинки нішевої парфумерії зможуть порадувати вас в будь-який день!
Дякуємо за ваш відгук і розуміння, ми працюємо, щоб наш сервіс ставав кожного разу краще.
З повагою, BOMOND
Найгірший сервіс
Дуже приємно, що ви скористались нашими послугами.
Вибачаємось за незручності, як ви розумієте, в період новорічних акцій всі сервіси (в тому числі наш колл-центр) перевантажені, ми намагаємось закривати всі замовлення максимально швидко, але у випадках, коли товар знаходиться на допоміжних складах або в магазинах, формування замовлення може потребувати більше часу.
Не переживайте, ваше замовлення вже формується і з вами обов'язково зв'яжуться!
Якщо телефони або вайбер тимчасово не відповідають (може бути наплив клієнтів або технічні роботи, неробочий час), ви завжди можете звернутись на пошту [email protected], саме ця пошта зазначена на сайті.
Дякуємо за ваш відгук, ми працюємо, щоб наш сервіс ставав кожного разу краще.
З повагою, BOMOND Показать 1 ответ
Шарашкіна контора !!!
Дуже приємно, що ви скористались нашими послугами.
Вибачаємось за незручності, як ви розумієте, в період новорічних акцій всі сервіси (в тому числі наш колл-центр) перевантажені, ми намагаємось закривати всі замовлення максимально швидко, але у випадках, коли товар знаходиться на допоміжних складах або в магазинах, формування замовлення може потребувати більше часу.
Не переживайте, ваше замовлення вже формується і з вами обов'язково зв'яжуться!
Окремо наголошуємо, що частою причиною відсутності зворотнього зв'язку є помилки при зазначенні контактних даних, тому просимо уважно заповнювати відповідні форми при замовленні товарів.
Якщо найближчим часом з вами не зв'яжуться, можете повідомити номер замовлення на електрону пошту - [email protected] і ми уточнимо його статус.
Дякуємо за ваш відгук, ми працюємо, щоб наш сервіс ставав кожного разу краще.
З повагою, BOMOND
Кассир взяла с меня больше оплату нежели была согласована с консультантом!
Дуже приємно, що ви скористались нашими послугами. Хочемо запевнити, що наша мережа продає тільки оригінальні товари, які ми закуповуємо безпосередньо у виробників або у офіційних представників в Україні.
Нам дуже прикро, що якість обслуговування в цьому випадку була не на вищому рівні. Для того, щоб ми могли вплинути на ситуацію, просимо повідомити час покупки та, бажано, ім'я консультанта та/або касира на електрону пошту - [email protected]
Дякуємо за ваш відгук, ми працюємо, щоб наш сервіс ставав кожного разу краще.
З повагою, BOMOND
Огромная благодарность
С уважением
Дякуємо за ваш відгук! Дуже раді, що вам з дружиною сподобалось обслуговування в нашому магазині. Чекаємо вас наступного разу!
З повагою, BOMOND
Спасибо Вам!
Дякуємо за відгук! Дуже раді, що вам сподобалась покупка в нашому магазині, аромати Zilli - чудовий вибір. Чекаємо вас наступного разу!
З повагою, BOMOND
Різниця вартості
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Зміна ціни відбулась через те, що на момент внесення Вами змін до замовлення, акція зі знижкою вже перестала діяти. Для того, щоб уникнути прикрих непорозумінь, радимо уважно передивлятись деталі замовлення та суму до сплати, та у разі виникнення питань - одразу звертатись до служби підтримки. В цьому разі наші спеціалісти могли би оперативно допомогти вам вирішити вказану проблему.
Просимо також врахувати, що не треба відповідати на листи від бота, який надсилає підтвердження замовлення. Якщо телефони або вайбер тимчасово не відповідають (може бути наплив клієнтів або технічні роботи, неробочий час), ви завжди можете звернутись на пошту [email protected], саме ця пошта зазначена на сайті.
Дякуємо за відгук, ми працюємо, щоб наш сервіс ставав кожного разу краще.
З повагою, BOMOND
Жахливий магазин
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Ми провели ретельну перевірку, за результатами якої повідомляємо, що жодних порушень з боку працівників компанії не виявлено. Вам надано усю необхідну інформацію, а повернення товару здійснено за кошти компанії.
З міркувань безпеки наших покупців та відповідно до вимог законодавства ми не маємо права здійснювати обмін товару, який було забрано додому та розпаковано. Це написано в законодавстві, це написано в умовах користування інтернет-магазином. Сподіваємось, це зрозуміло кожному свідомому громадянину.
У разі, якщо телефони або вайбер тимчасово не відповідають, ви завжди можете звернутись на пошту [email protected], це також зазначено на сайті.
В свою чергу хочемо зауважити, що використанні вами у спілкуванні з менеджерами особисті образи, лайка та погрози не є прийнятними способами спілкування в нашій країні та серед наших клієнтів.
З повагою, BOMOND
Це найжахливіший магазин!!!!
Дякуємо за приділену увагу. Вимушені повідомити, що ціни на відомі бренди встановлюються самими виробниками і це є однією з умов для отримання авторизації від таких брендів. Тому, якщо ви бачите ціну, наприклад на парфуми Chanel, з різницею у декілька тисяч гривень, то вам пропонують або підробку, або прострочений товар. Вибір за вами.
Наголошуємо, що ми працюємо лише з офіційними постачальниками і відповідно маємо притримуватись рекомендованих цін.
З повагою, BOMOND
Найгірший сервіс
Ми дуже засмучені тим фактом, що ви залишились незадоволені роботою нашого інтернет-магазину. На жаль ваш відгук не містить жодних подробиць або деталей. Якщо ви направите нам повідомлення з детальним описом, що саме викликало таку реакцію, ми спробуємо вжити всі можливі заходи щоб зробити наш сервіс краще.
З повагою, BOMOND
Нікому не раджу взагалі мати з цим магазином справи
Просимо вибачення за доставлені незручності. Просимо направити всі деталі на пошту [email protected] і ми спробуємо негайно вирішити цю проблему.
З повагою, BOMOND